Prihlásenie
Užívateľské meno / e-mail
Heslo
Registrácia
Napísať recenziu na môj voz  +Vložiť inzerát

MG ZS Esential - zkušenost majitele po půl roce

Recenzie užívateľov
Roman (53) - | 04.11.2023
Příď tak trošku připomíná Mazdu | foto: Radek Pecák
Vozidlo ma prekvapilo vo všetkých smeroch hlavne preto, že je to čína a nečakal som nijaké zázraky.
Značka:MG
Model:ZS
Typ:Esential
Bližší označení:1,5 DVVT
Karoserie:suv
Objem motoru:1499
Palivo:benzin
Rok výroby:2023
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:4
Najeto km nyní:5000
Koupen jako:nové
Jak dlouho vůz využívám:pol roka
Průměrná spotřeba:6,6
Poruchy:vypalená poistka zásuvka
Předchozí vozidlo:Škoda Superb


Vozidlo ma prekvapilo vo všetkých smeroch hlavne preto, že je to čína a nečakal som nijaké zázraky.

- na pohľad si každý urobí svoj názor ale tie doplňky, ktoré sú aj v základnej verzii a to bez doplatku, urobili autu šmrnc
- interiér jednoduchý mám klasické budíky, pekne spracovaný ovládače na základne veci sú fyzické, infotaiment spustený dole, takže nezavadzia vo výhlade, ktorý je síce pomalý a už aj zblbol, ale po prepojení z mobilom ako zobrazovacia jednotka plne použiteľný

- výkon motora no poviem, že po recenziách čakal som horšie pokiaľ trošku premýšlate a neradite na poslednú chvílu, t.j. že pri 2000 otáčkach do kopca stlačíte plyn tak sa nedeje nič, ja mám v strede digitálny ukazovateľ rýchlosti a tam aspoň preblikávuju číslice
- spotřeba, no kto by nechcel, aby mu auto jazdilo na 3 litre, ale vzhľadom na jednoduchú koncepciu motora atmosféra z reťazou celková priemerka za 5000 km 6,5L čo nie je zlé...často jazdená trasa Martin-Prievidza cca 5L a mesto neriešim niekedy aj 10l

Len pre zaujímavosť po natankovaní ruského benzínu /áno autičko bolo aj v Rusku/ 150km/hod 4000 ot bez problémov hladko a čisto pekne zrýchlovalo a spotreba 7l, preto si myslím, že si potrpí na kvalitnejší benzín teda čo najmenej biozložiek, takže tankujem len 98

- s tou klímou je pravda podla mňa zbytočne silný kompresor a keď sa spustí aj dobíjanie zreteľne kolíšu otáčky motora
- kritizovaný užší posed je pravda u mňa na hrane po použití ochranných poťahoch taktieź z bočným vedením už dosť citeľný

- podvozok v pohode, zvykám si na 17kola, ale pri priećných nerovnostiach na vozovke to dosť v náprave buchne až do karosérie
- zaćína sa mi objavovať vola medzi prevodovkou a kolesami tj., že pri prudkom pridaní či ubratí plynu cítim šklbnutie
- a ešte raz ten infotaiment je pomalý a už sa aj zasekol, cúvacie čidlá píšu síce v cm ale dosť opozdene až tak že som aj ťukol

P.S: Na každodenné mlátenie kilometrov po dialniciach to nie je, ale ako auto do rodiny, po meste a okreskách priam ideálne, vysoký posed, dostatok priestoru pre pasažieroch aj náklad, spotreba mimo mesta v pohode do 6l nie dialnice, 7ročná záruka a jednoduchosť pohonnej jednotky aj keď nemám krištálovú guľu, tak si myslím že by to mohlo poslúžiť, bohužial škodovka mi už takéto niečo nevedela ponúknuť a je mi ľúto, že som si nemohol kúpiť už v poradí 66 embéčku /mal som ich 65ks, 5ks vážne a ostatné na kšeft/



KladyZápory
cenainfotaiment
priestortrochu slabšie brzdy
vzhľadradiť a premýšlať pri jazde
koncepciakolísanie otáčok klíma
spracovaniemenšia vola v pohone


Spolehlivost2
Provozní náklady2
Cena náhradních dílů3
Dostupnost náhradních dílů3


Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? - ano
Hodnotenie
Brzdy
3
Design
2
Dílenské zpracování
2
Dynamika motoru
4
Jízdní komfort
2
Ovladatelnost
2
Prostornost
2
Pružnost motoru
4
Řazení
3
Řízení
2
Sedadla
3
Spotřeba
3
Výhled z vozu
2
Zavazadelník
2
Celkové hodnocení - průměr:
2.57
* Hodnotenie podľa známky od 1 do 5 ako v škole, kde 5 je najhorší výsledok a 1 je najlepší výsledok
Hodnotenie článku
3.8 z 5 (76%)
Hodnocené: 17x
Ještě jste nehodnotil/a
Tagy
Diskusia
u článku nie je zatiaľ žiadna diskusia
vložiť príspevok do tejto diskusie
Nejčtenější články předchozích 7 dnů