0

Mercedes-Benz E250 - zkušenost po 120 tis. km

Auto som kúpil bez čakania ako skladovku v Nemecku, dealer mi ponúkol k odberu vozidlo ihneď bez čakania. Cena bola príjemnejší ako v SR, ale nebol k nej servisný paket na 6 rokov alebo 160 tis km. Tento paket aj tak v mojom nájazde nemá zmysel.
05.01.2019, recenzie užívateľov

hodnotenie článku: 5.0 z 5 (100%)
hodnocené: 1x
vaše hodnotenie: -
Značka:Mercedes-Benz
Model:Třídy E
Typ:E250
Bližší označení:E250 4matic kombi
Karoserie:kombi
Objem motoru:2100
Palivo:nafta
Rok výroby:2015
Typ řazení:automatické
Najeto km při koupi:0
Najeto km nyní:122000
Koupen jako:nové
Jak dlouho vůz využívám:3 roky
Průměrná spotřeba:6,8
Poruchy:Žiadne
Předchozí vozidlo:Volkswagen Passat


Auto som kúpil bez čakania ako skladovku v Nemecku, dealer mi ponúkol k odberu vozidlo ihneď bez čakania. Cena bola príjemnejší ako v SR, ale nebol k nej servisný paket na 6 rokov alebo 160 tis km. Tento paket aj tak v mojom nájazde nemá zmysel.

Dealer v Norinbergu mi ponúkol 5ročnú záruku za príplatok, limit km je 200 tis., čo som samozrejme akceptoval. Chovanie pri predaji milé a príjemné, auto som dostal s plnou nádržou a všetkou povinnou výbavou. Značky boli v cene na prevoz do SR, sadol som a išlo sa.... Vozidlo sa pocitovo chová ako malý 6valec, ťah motora je príjemný a prevodovka stíha radiť lepšie ako ja sám, priestor v kabíne je výborný a pre 4 osoby úplne vyhovuje. Kufor ma nízku hranu, automatické dvere a roletu a objem ako krava....

Okrem výbavy na dovolenku pre celu rodinu som tam už mal aj 140kg diviaka po love, teda bez výhrad. Sedadla mam vo vzduchu s dofukovaním, na dlhé cesty sú v pohode, navigácia becker pilot je ok, audio stačí, klimatizácia je kúsok nižšie ako v iných autách, ale je to o zvyku. Podvozok je na vzduchu a je GENIÁLNY, to auto sedí velmi slušne a pružinové podvozky sa nedajú porovnať. Svetla sú full led a svieti výborne, s passatom, čo som mal předtím, sa to nedá porovnať, také svetlo maják a dušičky sviečka ak použijem prirovnanie.

Motor ťahá krásne odspodu, prevodovka má dva režimy, ja mam radšej šport. Eko kurnik sa dá vypnúť vďaka bohu tlačítkom nad klímou. Brzdy sú jedovaté a ostré, riadenie super presné, rejd jak sviňa, otočím tu obludu skoro na mieste. Maximálka 240 na dlhodobú jazdu v Německu odskúšané, priemerku na rýchlosť mam 68, teda jazdím kúsok rýchlejšie hlavne diaľnice v Německu.

Auto je veľké, chýba kamera vzadu, senzor pípania je nepresný a na tesno parkovanie ho uvreští. Výhľad z auta super, pohodlie super, servisný interval 25 tis. km, cena servisu cca 400 euro, jedine autorizak. Výmeny zatiaľ oleje, platnicky, 1x senzor NOX v záruke a 1x kompresor pruženia v záruke (išiel, ale servisakovi sa nezdal jeho zvuk). Mínus je dolievanie ad blue, soudruzi z NDR ho dali na dno kufra, absencia rezervy (run flat), inak auto šľape ako hodinky. Porovnám s tým, čo som jazdil doteraz, zatiaľ naj auto, čo som jazdil. Škoda, že Sko v kombi sa nerobí, to by bolo pre mňa a moje psy ideálne vozenie. Suv z principu nie, do blata a revíru mam klasický rámcový offroad, na cesty treba koráb, čo odvezie a ide slušne, toto bola zatiaľ trefa do čierneho.



KladyZápory
PriestorZatiaľ nie sú
Komfort
Spoľahlivosť
Jazdné vlastnosti
4kolka pohon


Spolehlivost1
Provozní náklady2
Cena náhradních dílů3
Dostupnost náhradních dílů1


Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? - ano
hodnotenie
brzdy
5
design
5
dílenské zpracování
5
dynamika motoru
5
jízdní komfort
5
ovladatelnost
5
prostornost
5
pružnost motoru
4
řazení
5
řízení
5
sedadla
4
spotřeba
4
výhled z vozu
4
zavazadelník
5
celkové hodnocení - průměr:
4.71
* hodnotenie podľa bodov od 1 do 5, kde 1 je najhorší výsledok a 5 je najlepší výsledok
autor:
u článku nie je zatiaľ žiadna diskusia

vložiť príspevok do tejto diskusie
vstúpiť do diskusie




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2019, všetky práva vyhradené.