Prvé dni som vedel, že to bude VW group vzhľadom na moje požiadavky na auto t.j. spoľahlivosť, praktickosť, spotreba a veľký úložný priestor.
| Značka: | Volkswagen |
| Model: | Touran |
| Typ: | Trendline |
| Bližší označení: | po facelifte |
| Karoserie: | SUV |
| Objem motoru: | 1850 |
| Palivo: | nafta |
| Rok výroby: | 2007 |
| Typ řazení: | manuální |
| Najeto km při koupi: | 170000 |
| Najeto km nyní: | 256000 |
| Koupen jako: | ojetý |
| Jak dlouho vůz využívám: | 2011 |
| Průměrná spotřeba: | 5.2 |
| Poruchy: | nie |
| Předchozí vozidlo: | Honda Civic |
Auto som kupoval za 10 000 EUR po predchádzajúcom veľmi podrobnom a intenzívnom študovaniu (cca mesiac), aké auto vôbec kupovať.
Prvé dni som vedel, že to bude VW group vzhľadom na moje požiadavky na auto t.j. spoľahlivosť, praktickosť, spotreba a veľký úložný priestor. Váhal som medzi oktavou 2 combi a passatom kombi, všetko jedine s motorom 1,9 tdi. Nakoniec som našiel v Nitre, náhodou ako to býva, Tourana vo výbornom stave, tak som si dohľadal jeho históriu, čo nebol žiaden problém.
Auto používam striedavo diaľnice 60% a mesto 40%. V aute som menil drobnosti typu objímka na žiarovku, novu objímku výfukového napojenia (prehrdzavela), zotrvačník alebo nová riadiaca jednotka na Webasto (nezávislé kúrenie), taktiež malo od začiatku problém z drobnou hrdzou u madlá zadného kufru, čo bolo treba 2x vyspraviť.
Inak som pravidelne lial doporučený Olej longlife, avšak po 15 000 km nie viac, ako aj všetky filtre a iné náplne. S autom som maximálne spokojný dodnes. Používam tiež VAG diagnostiku na kontrolu filtra pevných častíc, ako aj diag. Webasta a celkovú kontrolu.
| Klady | Zápory |
| spoľahlivosť | hrdza madlo zadných dverí |
| úložný a odkladací priestor, variabialita sedačiek | filter pevných častíc |
| jazdné vlastnosti | hlučnosť motora |
| 1,9 TDI 77kw | audio |
| 6st prevodovka manual | |
| Spolehlivost | 1 |
| Provozní náklady | 2 |
| Cena náhradních dílů | 2 |
| Dostupnost náhradních dílů | 1 |
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? ano