0
späť
 

diskuze k tématu: VW Golf IV - radíme s výběrem motorizace

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 08:12, RE: OT
Valnoha napísal:
k týdení diskuzi. Poslední rada pana Supermana který si myslí že Octafka Golf a Passat mají systém quattro nominuji na blbost týdne, dokládající přesné smýšlení "koncernářů" o kterých jsem se zmiňoval.
tu diskuzi jsem nečetl čeho přesně se týkala? A kdo je to ten pan Superman, to je redaktor nebo diskutér ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 08:25, OK
S radou se dá v tomto případě souhlasit, byť jsem odpůrce naftových motorů v takových tenisácích. Ale bohužel v tomto případě pro VW asi neexistuje lepší benzínová alternativa. Nicméně, jak jsem psal i v anonymní poradně. Porozhlédl bych se i v jiných vodách, kde se dá ušetřit jednak proto, že to nebude VW a jednak pro to, že to bude benzín.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 08:27, RE: OT
Valnoha napísal:
k týdení diskuzi. Poslední rada pana Supermana který si myslí že Octafka Golf a Passat mají systém quattro nominuji na blbost týdne, dokládající přesné smýšlení "koncernářů" o kterých jsem se zmiňoval.
Myslím, že souhlasím, ale bude z toho hádka, které se ale účastnit nehodlám.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 08:58, RE: OT
David V napísal:
Myslím, že souhlasím, ale bude z toho hádka, které se ale účastnit nehodlám.
Na druhou stranu, Audi označuje jako "quattro" i modely S3, TT - a přitom se do nich dává obyčejný haldex takže pán zase tak úplně mimo nebyl.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 08:59, RE: OT
Reno napísal:
Na druhou stranu, Audi označuje jako "quattro" i modely S3, TT - a přitom se do nich dává obyčejný haldex takže pán zase tak úplně mimo nebyl.
A když už jsme "mimo mísu" tak jsem se dočetl, že v novém A7 sportback bude naftový třílitr ve spojení s pohonem předních kol - to se stalo myslím historicky poprvé, ne? Měl jsem za to, že tolik výkonu bude nehorázně tahat za volant...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 09:19, výběr
Přkláním se k Davidu V. Taky bych se zkusil porozhlídnout jinde. Nechci tady někomu nutit Fordy, ale za míň peněz nabídne minimálně stejné hodnoty Focus, anebo za přibližně stejné peníze Mondeo, které už je třídově uplně jinde, navíc s relativně povedenýma benzínovýma Duratecama pod kapotou...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 09:28, RE: výběr
michalst napísal:
Přkláním se k Davidu V. Taky bych se zkusil porozhlídnout jinde. Nechci tady někomu nutit Fordy, ale za míň peněz nabídne minimálně stejné hodnoty Focus, anebo za přibližně stejné peníze Mondeo, které už je třídově uplně jinde, navíc s relativně povedenýma benzínovýma Duratecama pod kapotou...
To je sice pravda, jenže golf na rozdíl od focuse nebo mondea aspoň nerezaví...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 09:34, RE: výběr
A4 napísal:
To je sice pravda, jenže golf na rozdíl od focuse nebo mondea aspoň nerezaví...
Tak mému Mondeu už bude skoro osm let a nikde ani známka rzi. Ono jde spíš o konkrétní kus a jak se o něj kdo strát. Zreznout může dřív nebo později každé auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 09:37, RE: výběr
michalst napísal:
Přkláním se k Davidu V. Taky bych se zkusil porozhlídnout jinde. Nechci tady někomu nutit Fordy, ale za míň peněz nabídne minimálně stejné hodnoty Focus, anebo za přibližně stejné peníze Mondeo, které už je třídově uplně jinde, navíc s relativně povedenýma benzínovýma Duratecama pod kapotou...
Musím se přidat,koncernová auta jsou u nás opravdu neskutečně předražené šroty s mizernou výbavou a minimálně 2x stočeným tachometrem.Většina lidí se potom vymlouvá na věci jako servis,náhradní díly nebo třeba spolehlivost a kvalitu zpracování.Jenže koncernová auta (pokud nepočítám Felicii a cenů dílů na ní) jsou spíš takový šedý průměr.Takže rozumnou volbou je se značkám jako Škoda a VW v našich končinách spíše vyhnout
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 09:39, RE: OT
Reno napísal:
A když už jsme "mimo mísu" tak jsem se dočetl, že v novém A7 sportback bude naftový třílitr ve spojení s pohonem předních kol - to se stalo myslím historicky poprvé, ne? Měl jsem za to, že tolik výkonu bude nehorázně tahat za volant...
Jsou i výkonější předokolky co za volant netahaj.
Pán si myslim že je mimo úplně. Z passata udělal quttro, který navíc s chipem dělá 0-100 za 8 sekund a to s jednou rukou na řadičce a druhou zapíchlou ve videokameře. Naznačuje že kdyby měl obě ruce volné patrně to bude pod 7s.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 09:43, RE: výběr
Rover623 napísal:
Musím se přidat,koncernová auta jsou u nás opravdu neskutečně předražené šroty s mizernou výbavou a minimálně 2x stočeným tachometrem.Většina lidí se potom vymlouvá na věci jako servis,náhradní díly nebo třeba spolehlivost a kvalitu zpracování.Jenže koncernová auta (pokud nepočítám Felicii a cenů dílů na ní) jsou spíš takový šedý průměr.Takže rozumnou volbou je se značkám jako Škoda a VW v našich končinách spíše vyhnout
tak náhradní díly jsou opravdu chabá výmluva, protože se stačí pořádně rozhlédnout a na každou značku se dají sehnat za rozumné peníze, stačí se podívat k sousedům Polákům, kde jsou díly i o víc jak 100% levnější jak u nás. Uvedu přklad: zadní ložisko i s nábojem na Mondeo, tady cca 6500 Kč, tam cca 2500 kč. A to se prosím jedná o naprosto stejnou značku SKF...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 10:00, RE: OT
Valnoha napísal:
Jsou i výkonější předokolky co za volant netahaj.
Pán si myslim že je mimo úplně. Z passata udělal quttro, který navíc s chipem dělá 0-100 za 8 sekund a to s jednou rukou na řadičce a druhou zapíchlou ve videokameře. Naznačuje že kdyby měl obě ruce volné patrně to bude pod 7s.
heršoft o kom to furt mluvíte? jaký pán, jaký passat, jaká kamera? Kde je ta diskuze ať si to taky můžu přečíst a být v obraze
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 10:03, RE: OT
Matka Kr napísal:
heršoft o kom to furt mluvíte? jaký pán, jaký passat, jaká kamera? Kde je ta diskuze ať si to taky můžu přečíst a být v obraze
Které že to předokolky mají větší výkon? Nezmiňovat prosím Focus RS, to je trošku jiná písnička.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 10:05, golf=diagnóza
Ještě bych chtěl dodat, že Golfa bych si nikdy nekoupil už z jednoho prostého důvodu. Každodenně na svých cestách totiž potkávám maníky jedoucí právě v různě "natuněných" Golfech s kšiltovkou nakřivo, majíc pocit vlastnictví nejlepšího auta na světě, snažíc se s hustě kouřícím výfukem za každou cenu předjet vše co na silnici potkají. Neřikám že to u jiných značek není možné, ale právě u Golfů je to rozhodně na dennim pořádku, proto mi Golf přijde spíš než auto jako diagnóza psychické poruchy něktrých jedinců.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 10:05, RE: OT
Reno napísal:
Které že to předokolky mají větší výkon? Nezmiňovat prosím Focus RS, to je trošku jiná písnička.
např. Mondeo st220...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 10:09, RE: OT
michalst napísal:
např. Mondeo st220...
Mondeo má 220 koní jak název napovídá, a dieselový třílitr od audi 245...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 10:14, RE: golf=diagnóza
michalst napísal:
Ještě bych chtěl dodat, že Golfa bych si nikdy nekoupil už z jednoho prostého důvodu. Každodenně na svých cestách totiž potkávám maníky jedoucí právě v různě "natuněných" Golfech s kšiltovkou nakřivo, majíc pocit vlastnictví nejlepšího auta na světě, snažíc se s hustě kouřícím výfukem za každou cenu předjet vše co na silnici potkají. Neřikám že to u jiných značek není možné, ale právě u Golfů je to rozhodně na dennim pořádku, proto mi Golf přijde spíš než auto jako diagnóza psychické poruchy něktrých jedinců.
Je zajímavý, jaký myšlenkový pochody můžou u lidí ovlivnit případnou koupi/nekoupi auta. To jako kdybych třeba řekl, že často vidím jezdit ve focusech starý páprdy, jak jedou po okresce sedmdesátkou na chatu - a proto bych si focuse nikdy nekoupil. Nevím jak ostatní, já si kupuju auto podle toho, jestli se mi líbí, vyhovuje atd. a ne podle toho, kdo a jak v takových autech jezdí. Chápu, že lidé jsou různí, ale takovýhle uvažování mi fakt hlava nebere...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 10:14, RE: OT
Reno napísal:
Mondeo má 220 koní jak název napovídá, a dieselový třílitr od audi 245...
aha, to sem špatně pochopil :) myslel sem že se ptáš obecně...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 10:17, RE: golf=diagnóza
A4 napísal:
Je zajímavý, jaký myšlenkový pochody můžou u lidí ovlivnit případnou koupi/nekoupi auta. To jako kdybych třeba řekl, že často vidím jezdit ve focusech starý páprdy, jak jedou po okresce sedmdesátkou na chatu - a proto bych si focuse nikdy nekoupil. Nevím jak ostatní, já si kupuju auto podle toho, jestli se mi líbí, vyhovuje atd. a ne podle toho, kdo a jak v takových autech jezdí. Chápu, že lidé jsou různí, ale takovýhle uvažování mi fakt hlava nebere...
myslel jsem to z pohledu toho že golf po takovym maníkovy bude určitě v mnohem horším stavu než Focus po tom páprdovy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 10:30, RE: golf=diagnóza
michalst napísal:
myslel jsem to z pohledu toho že golf po takovym maníkovy bude určitě v mnohem horším stavu než Focus po tom páprdovy.
to jo, souhlas
reagovať
  1 ... 3 4 5 ... 8




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.