0
späť
 

diskuze k tématu: VW Golf IV - radíme s výběrem motorizace

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.08.2010 22:10, rada
Nejlepší motor o WV je 1.9 TDI 66kw, ale nejlepší auta jsou TOYOTA COROLLA mám nyní 1.6 81 kw a nemuzu si vynachválit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.08.2010 06:18, rada
Tak to snad pá ani nemůže myslet vážně. Nejdřív zatápí kdejakému třílitru v akceleraci a teď už dokonce i jízdníma vlastnostma na technické trati.
Prosím pěkně vytáhněte si tu hlavu..........víte odkud.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.08.2010 06:20, rada
Valnoho, nauč se číst a pak reaguj.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.08.2010 07:45, rada
S maximou jsem nikdy nejel, ale pokud je to tak jak si to představuju je to koráb s plavnou jízdou a ten by mohl dostat na zatáčkovité trati od oktávky nepěkně na prdel. A taky záleží na řidiči. Jednou jsem se honil v zatáčkách před Libercem - já v 525D, chlapík v červené fabii - motorizaci netuším, jelo se z kopce a když bylo na tachometru 180 tak jsem prostě vyměkl a on jel dál a fabie seděla jak přibitá zatímco já jsem měl pocit, že už jsem skoro za limitem, a nechtěl jsem se tam někde rozškrábnout... psychopat jeden
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.08.2010 07:46, rada
MichalST - pohoda
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.08.2010 08:25, rada
Zdeny se čtením problém nemám. Ale nějak nemůžu překousnout to myšlení té skupiny škodováků kteří si myslí že nad Octavku není.
Tak za prvé: Lidé kupujíc si vozy výkonější s vyšším objemem si je zajisté nekupují proto aby si pak honili p... před PP že na něm svítí 3,8
Za druhé: většina z těch kteří jezdí těma výkonějšíma autama nechá tu Octavku na té technické trati (která jí mimochodem tak svědčí) jet v klidu dál. A to ne z důvodu že by se bál že mu ubyde z nádrže, ale spíše se nad takovým jedincem povznese.
Mám bohužel tu čest bydlet v obci u silnice (prý se tu má jezdit 50km/h) a z mého pozorování plyne že nejrychleji zde jezdí mladežníci s oblepenýma střepama (mezi ně v mém hodnocení patří už i O1) a lidé majíc auta o galaxii jinde si jedou v kllídku kolem ty 50.
Samozřejmě že ne všichni ale v 90% jsem to takto vypozoroval.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.08.2010 08:32, rada
soráček pánové ale na tohle reagovat musím i kdybych nechtěl. maximy jsem měl dvě. obě třílitry v manuálu. když pominu že dlouhodobá (4 ROKY) spotřeba byla pod devět (ale dokázaly jet i za 15, když jsem spěchal-Praha Olomouc pod hodinu a půl), vyjma skutečně spotřebního materiálu (kotouče, desky, olej) nežádaly jiných servisních úkonů, že tlumiče, čepy, výfuk byly po 200tkm původní a dle aut.serv. v pořádku, tak hláška že maximu na rozjezd dá okta, navíc v naftě, to mě nadzvedlo ze židle. ona totiž maxima má, ač předokolka, diferák s omezenou svorností. tedy při rozjezdu velká výhoda. navíc na dvojku udělá 110. a pokud řidič umí jen trochu řadit, tak je to holý nesmysl. ještě bych tomu možná věřil u dvoulitra v automatu, ale třílitr manuál jí dá kdykoliv. rozdíl ve váze něco přes metrák ve prospěch okty v tomto případě nemůže hrát podstatnou roli. věřil bych že se jednalo spíše o toužebný sen onoho majitele oktávky, po němž se probudil s nohou v nočníku. a když už někdo chce mocí mermo řešit spotřebu tak ať si uvědomí že jde ruku v ruce se servisem. a ten majitelé maxim navštěvovali jen na výměnu oleje. díky tomu že VQ motory (btw. 12x za sebou dle Ward´s nej V šestivál světa) byly primárně určené pro US trh(91 oct.benz. je tam skoro luxus ), dokáží jet prakticky na vše ( s trochou nadsázky i na ´´chcanky po mejdanu´´), špatný benzín je nerozhodí, nerozhodí je ani -30 stupňů a ukrajinské silnice. o jejich kvalitách nejlépe vypovídá můj rozhovor s jistým Abdulahem, kterému jsem prodával svojí druhou maximu-já už jich po Evropě koupil přes 80!!!, vozím je k nám, do Lýbie, ono to auto vydrží strašně moc, u nás je po nich obrovská poptávka...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.08.2010 09:01, rada
to Radek: Přesně názor člověka, kterej bez věcných argumentů dokáže jen plilvat na ostatní, co nemaj stejnej názor jako on. A co je to "auto s pořádným motorem z výroby"? Holt když nejsou argumenty, nezbyne než se jen navážet do něčího nicku - lituju tě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.08.2010 10:11, rada
No myslím, že inteligentní člověk je schopen si použitelné příspěvky vybrat. Včera jsem se zběžně díval na ceny Golfů TDi z roku 2002 a pak ceny Astry G a Focusu v benzínu (u obou byc do nafty nešel) a Golf byl odhadem průměrně minimálně tak o 1/4 dražší. No pokud se to chce někomu dát, i když nedostane nic moc navíc, je to jeho věc. Tazatel chce jezdit úsporně, ale je ochoten za to zaplatit i o např. 30 tisíc více.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.08.2010 11:10, rada
do 1.6 bych uzcite nesel to je hruza furt problemy doporucuji 1.9tdi 81kw spotreba s klidnou jizdou do 5 litru pekne svezeni
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.08.2010 12:18, rada
Ja jsem měl pujčenyho golfa IV 1.4 asi tyden a najel jsem s nim asi 650km ten motor jede pekne sam jsem cekal,že pojede mnohem huř ano neni to zadnej zavodak,ale na normalni jezdeni ve dvou lidech je idealni..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.08.2010 13:23, rada
Když už je tu zmínka o 1.4 od koncernu, tak v roce 2006 jsme měli půjčenou Ibizu s tímto motorem na španělském ostrově Tenerife. Je to ostrov velikosti naší Vysočiny, ale leží na něm nejvyšší hora Španělska Pico del Teide 3718 m, takže si asi dokážete představit, jak tam vypadal profil tratě, když se člověk vydal doprostřed ostrova. A tenkrát mě překvapila vitalita právě tohoto motoru, kdy celkem ochotně zdolával úctyhodná denní převýšení ve 4. dospělých lidech i s pracující klimatizací. Chtěl k tomu sice otáčky, ale musím říci, že mě velice mile překvapil. Za 14 dní jsme tam s ním najezdili přes 1600 km a při ceně 18 Kč/ltr jsme se o spotřebu nestarali, ale podle hrubých odhadů to nebyla žádná závratná cifra.
Mají tam i dálnici na jižním pobřeží ostrova s povolenou 120-kou a do té rychlosti byl opravdu slušně použitelný. Teď jde jen o hmotnostní rozdíl mezi Ibizou a Golfem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.08.2010 18:29, rada
Ahoj,
mám Golfa 1.6 105 HP, šestnácti ventil. Auto mám už devět let, kupoval jsem ho nové v Porsche Praha Smíchov, tehdy to byl model Edition. Tehdy na šestnáctkách kolech, černá metalíza. Klima.
S autem moc nejezdíme, přesto má natočeno ,,už" 146 tisíc. Tenkrát jsem na naftové auto neměl a říkal jsem si, že 105 koní musí stačit.
Dříve jsem měl trojku v kombiku 1.9. TDI také od nového.
Teď to hodnocení. V první řadě je to auto strašně, strašně líný!!! Nemá žádný kroutící moment a i když mám KN filtr a jezdím na benzín 98, tak se to s dieselovým provedením nedá srovnat. Tohle se musí dost točit a pořád řadit. Prostě nic moc. Podvozek by snesl dvakrát takový výkon, ten je super.
Na druhou stranu jsem s autem neměl nikdy žádné technické problémy, pouze mi odešel startér, ale jsem přesvědčen, že mi ho v servisu zaměnili.
Jinak je to poměrně tvrdý a zbytečně nízký, kola jsem tam dal 15" a je to lepší.
Dej ale pozor při koupi dieselového motoru, protože: tady se jich moc neprodalo, protože nový byly strašně drahý, takže drtivá většina jsou ojetiny z německa, většinou nabouraný a kradený.
Kup si Octávii, 1.9 diesel a máš klid, těch se tady prodalo mraky a je větší šance neudělat chybu. Ahoj
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.08.2010 22:20, rada
Záleží na ročním nájezdu. Pokud je do 20 tkm, doporučuju 1.6 75 kW, pozor jen 75 kW verzi, protože má o cca litr nižší spotřebu než 74 kW verze. Sám mám tehhle motor v Octavii I a při běžné jízdě čistě mimo obec se častokrát vejdu do 6 litrů. 75 kW verze je tedy velmi úsporná a nejede špatně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.08.2010 22:22, rada
Každopádně doporučuji 1.9TDI, protože takový motor, který se montoval do Golfů a Octávií apod. vyrobí automobilka jednou za život. Hlavní plus:výkon,spotřeba a bezporuchovost. A že občas odejde turbo, tak je to většinou oprava hotová za 3hodiny, za cenu do 5000,-Kč. Oproti benzínové verzi,která má téměř 2oinásobnou spotřebu, což je cca 120,-kč na 100km rozdíl, navíc se velmi často kazí převodovky, které se prodávají cca za 15000,-kč oproti naftové za 3000,-kč. A za celou dobu provozu nejenom,že má benzin.verze velkou spotřebu, ale také větší poruchovost ostatních čidel apod. A že nákup je řádově o 25000,- víc nafty oproti benzínu, to je pochopitelné. Ale po půl roce už jen naftou vyděláváte. S pozdravem T. Olomouc
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.08.2010 08:06, rada
a proč v případě benzínu pořád všichni mluví jen o 1,6? 1,8T 110kw je výborný motor se spotřebou běžně kolem 8l/100. Navíc má vždy výkonovou rezervu, je tichý a váže se k nemu vždy vyšší výbava. Pokud jezdit za 7-8l s 1,6 nebo za 8-9l s 1,8T tak není co řešit. Otázka je kolik jich je v nabídce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.08.2010 08:07, rada
Když se podívám na naše ojetiny golfu 1,9tdi tak co se týká kilometrů, tak mnoho z nich při výrobě roku 2002 mají najeto mezi 120-200tis km a když se podívám na to samé do německa tak většina z nich má nalítáno 250-350tis. Mnoho u nás prodávaných golfů je dovezeno z německa, tak kde se v ČR stala chyba??? Jinak 1,9 TDi je nesmrtelný (skoro), ale jak už bylo řečeno. Pokud najedete Romane ročně velkou spoustu kilometrů tak určitě jít do nafty, není to taková katastrofa (ty motory zvládnou i 600-700tis km) ale v jiném případě jít do benzínu i když jsou trochu linější a je to auto nížší střední takže 1,6 bude určitě žrát 6-7,5litrů na sto. Jinak 1,6 je držák.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.08.2010 19:22, rada
zdravim benzina si určitě nekupujte žere to jak ruskej tank a olej to ani nemluvim
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.08.2010 23:40, rada
pro toho borce s tou 320D abysme tady jen nekecali tady mám video kde můj passat po prvním chipu se 145 koňma zrychli za 8 vtřin a bylo by to ještě rychlejc kdybych tam neseděl sám anemusel natáčet, řídit a ještě řadit. račte si povšimnout že než sem stihnul přeřadit tak s to točilo do otáček kde už nafta nemá tah, passat je o dost těžší než oktávka takže si dokážu předsavit že s těma 160 koňma a 320 NM co mím teď by ukázla 320ce záda ještě dřív jak já :) pro ty co si myslej žechiptuning dělaj jen lidi co nemaj na silnější auto:ukažte mi jiný auto quatro systémem a 160 koňma který jezdí za 6,5 litru a do motoru se lije jen nafta a olej :) pak si taky zjisěte kolik kvalitní upravy a chiptuing stojej.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 06:24, OT
k týdení diskuzi. Poslední rada pana Supermana který si myslí že Octafka Golf a Passat mají systém quattro nominuji na blbost týdne, dokládající přesné smýšlení "koncernářů" o kterých jsem se zmiňoval.
reagovať
  1 2 3 4 ... 8




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.