0
späť
 

diskuze k tématu: Technické srovnání 2.0i, 85kW vs.1.9TDI, 81kW

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, ostatní, česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 17:13, RE: Malý rozsah otáček
anonym napísal:
Tobě auto zrychluje z 0-240 intenzivně? Bez nutnosti řadit???
Při předjíždení bez nutnosti řadit je ti víc otáček k čemu? Prostě auto zrychluje nejlépe mezi 70-150 a hotovo.Benzin i nafta.Takže v čem má ten benzin výhodu?
Kdo kde pise, ze bez nutnosti radit?....

Mas pekny blabol - auto nezrychluje nejlepe mezi 70 - 150 km/h, ale je to dany koeficientem odporu kastle, profilem pneu, typem motoru, prevodovkou...cili se snazim rici, ze jsou vysokootackove motory, ktere maji uzpusobenu prevodovku a zrychluji nejak v nejakych rychlostech, oproti tomu jsou sporinkovska auta, ktera maji jiny rozsah otacek a jinak dlouhe prevody....vztah k rychlosti to nema temer zadny, nebo nema zasadni....asi tak...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 17:16, RE: Malý rozsah otáček
anonym napísal:
Předjíždění-to je zrychlení řekněme z nějakých 60 na 100 bez řazení jo?U šestikvaltů řekněme na čtyřku.
Takže Mercedes C 180K 115kW - 9,5s
Mercedes C 200CDI 100kW - 9,1s
Ford S-Max 2,5 turbo 162 kW - 7,2s
Ford S- Max 2,2 TDCi 129 kW - 6,1s
VW Tiguan 2,0 TSI 125 kW - 7,6 s
VW Tiguan 2,0 TDI 125 kW - 7 s
Tak co je lepší na předjíždění?? A to jsem vzal na porovnání turbobenziny.
Hm...jenze si zapomnel ne jednu vec....a to sice, ze ne vzdy predjizdis na dalnici a v rovince.....zkus si udelat podobne mereni v kopcich a v zatackach a budes prekvapen...mimochodem, papirove zrychleni je fajn vec, ale kdyz v prvni zatacce pojedes rovne, pac naftak je nejmene o 30 kg tezsi, tak ti je takove zrychleni vis k cemu....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 17:17, RE: Malý rozsah otáček
anonym napísal:
Dnešní diesely a atm. benziny dosahují ze stejného objemu velmi podobný výkon. Většinou mají i dost podobný zrychlení z nuly na 100 a max speed. Pokud budou mít oba šestistupnový převodovky,tak se dá s dost velkým úspěchem předpokládat,že i na jednotlivé kvalty dosahují stejných rychlostí.
Takže v čem může být výhoda většího rozsahu otáček? Dyt rozsah otáček kola=rychlost vozu ( a to je to co mně v reálu zajímá) musí být stejný.
????
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 17:45, RE: Malý rozsah otáček
anonym napísal:
Hm...jenze si zapomnel ne jednu vec....a to sice, ze ne vzdy predjizdis na dalnici a v rovince.....zkus si udelat podobne mereni v kopcich a v zatackach a budes prekvapen...mimochodem, papirove zrychleni je fajn vec, ale kdyz v prvni zatacce pojedes rovne, pac naftak je nejmene o 30 kg tezsi, tak ti je takove zrychleni vis k cemu....
Cože?? Co to plácáš? Ty snad někdy předjíždíš v zatáčkách?? Tak tebe bych nechtěl potkat na silnici!!
A v kopci? V kopci co? Bude benzin zrychlovat rychleji než nafta? To asi těžko!! A proč sem pleteš rozdílný chování v zatáčkách? (ono zas tak rapidně rozdílný nebude). Já psal o tom,že to co někdo vytýká naftákům-malý rozsak použitelných otáček-vlastně vůbec není pravda.
Nebo mi chceš pořád tvrdit,že je? Že naftáku dojde brzo dech?
Tak proto ti píšu,že když dostanu ten kopanec v 70,tak dech tomu dojde ve 150! To je brzo???
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 18:13, RE: Malý rozsah otáček
TOM napísal:
Velmi častým argumentem nepříznivců dieselů je jejich údajný malý rozsah použitelných otáček. Že prý nakopnou a brzo jim dojde dech,že je nutno během předjíždění řadit a podobně...
Ale jak to je? U dieselu je to od 2000 do 4000 ot a u benzinu od 3000 do 6000 ot. V reálném provozu je ale důležitý rozsah použitelné rychlosti.
Což pro dané otáčky a nějaký konkrétní převod znamená,že auto zrychluje od 75 do 150 km/h. Pro oboje-diesel i benzin-tu není žádný rozdíl.
Kdyby auto nemělo otáčkoměr,nemůžet...
Prichazis s krizkem po funuse.
Doporucuju si precist dikusi Kolodej vs Krkovicka (ja), tam je vsechno uz napsano a tato problematika naprosto dopodrobna rozpitvana.
Mj. se dozvis, ze jsi povrchnim milovnikem zatahu vocpoda ktery nici nasim detem plice a nerozumi reci cisel..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 18:37, RE: Malý rozsah otáček
Krkovicka napísal:
Prichazis s krizkem po funuse.
Doporucuju si precist dikusi Kolodej vs Krkovicka (ja), tam je vsechno uz napsano a tato problematika naprosto dopodrobna rozpitvana.
Mj. se dozvis, ze jsi povrchnim milovnikem zatahu vocpoda ktery nici nasim detem plice a nerozumi reci cisel..
Já vím,já to čet. )
A chtěl jsem se ještě možná právě k tomu vyjádřit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 11:57, RE: Malý rozsah otáček
anonym napísal:
Cože?? Co to plácáš? Ty snad někdy předjíždíš v zatáčkách?? Tak tebe bych nechtěl potkat na silnici!!
A v kopci? V kopci co? Bude benzin zrychlovat rychleji než nafta? To asi těžko!! A proč sem pleteš rozdílný chování v zatáčkách? (ono zas tak rapidně rozdílný nebude). Já psal o tom,že to co někdo vytýká naftákům-malý rozsak použitelných otáček-vlastně vůbec není pravda.
Nebo mi chceš pořád tvrdit,že je? Že naftáku dojde brzo dech?
Tak proto ti píšu,že když dostanu ten kopanec v 70,tak dech tom...
A ty nepredjizdis v zatackach? Jsou-li prehledne nebo nedej boze 2 pruhy v jednom smeru :)? Mozna, ze to bude tim nakopnutim z nafty vid, ktery v realu moc spolecneho s opravdovym zrychlenim nema......

Ano, v kopci bude benzin zrychlovat v nekterych rychlostech lepe jak nafta, jinych hure - dano chovanim motoru. Obecne ale s benzinem pojedes rychleji - dano prave rozsahem otacek motoru, zprevodovanim a vyvazenosti auta (nebude tak tezke na predek a nebude se hrnout ven ze zatacek, rozhybavat se atd. - ted nemluvim o BMW a jinych, ale o obyc autech)....

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 12:44, RE: Malý rozsah otáček
anonym napísal:
A ty nepredjizdis v zatackach? Jsou-li prehledne nebo nedej boze 2 pruhy v jednom smeru :)? Mozna, ze to bude tim nakopnutim z nafty vid, ktery v realu moc spolecneho s opravdovym zrychlenim nema......

Ano, v kopci bude benzin zrychlovat v nekterych rychlostech lepe jak nafta, jinych hure - dano chovanim motoru. Obecne ale s benzinem pojedes rychleji - dano prave rozsahem otacek motoru, zprevodovanim a vyvazenosti auta (nebude tak tezke na predek a nebude se hrnout ven ze zatacek, rozhybavat se...
A to se jako v takovych zatackach hrnes ven pres predek??
Dovol, abych se zasmal.
Vyssi hmotnost motoru se projevuje pri rohovackach a mozna v zatackach ve kterych nepredjizdi ani Niki Lauda.
Pises tu blaboly, nekoho mi pripominas..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 14:12, RE: Malý rozsah otáček
Krkovicka napísal:
A to se jako v takovych zatackach hrnes ven pres predek??
Dovol, abych se zasmal.
Vyssi hmotnost motoru se projevuje pri rohovackach a mozna v zatackach ve kterych nepredjizdi ani Niki Lauda.
Pises tu blaboly, nekoho mi pripominas..
Nejen,že ho připomíná,já myslím,že je to ON. ... )
Píše fakt blbosti.
Proč myslíš,že benzinem pojedeš rychleji?
Vezmeme dva motory-2,0 100kW,šestikvalty jo.Jeden benzin,druhý naftu.
Tak,a ted mi řekni kdy pojede ten benzin rychleji? Na jednotku,na dvojku,na trojku,,,,? Dochází ti,že obě ty auta pojedou na každý kvalt při maximálních otáčkách vždy plus minus stejně?
Ted je ovšem otázka,který z nich se dřív vytočí-nafta ze 2 na 4 tis a nebo benzin ze 3 na 6 tis? Já bych sázel na naftu.
PS: s těma zatáčkama se ti to fakt povedlo.. )) V přehledných táhlých zatáčkách se fakt ten nafták bude hrnout ven oproti tomu benzinu,to jo,ty rozumbrado....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 15:15, RE: Malý rozsah otáček
anonym napísal:
Nejen,že ho připomíná,já myslím,že je to ON. ... )
Píše fakt blbosti.
Proč myslíš,že benzinem pojedeš rychleji?
Vezmeme dva motory-2,0 100kW,šestikvalty jo.Jeden benzin,druhý naftu.
Tak,a ted mi řekni kdy pojede ten benzin rychleji? Na jednotku,na dvojku,na trojku,,,,? Dochází ti,že obě ty auta pojedou na každý kvalt při maximálních otáčkách vždy plus minus stejně?
Ted je ovšem otázka,který z nich se dřív vytočí-nafta ze 2 na 4 tis a nebo benzin ze 3 na 6 tis? Já bych sázel na naftu.
PS: s tě...
Benzin je jinak zprevodovany, takze na maximalni otacky u nizsich kvaltu pojede vyssi rychlosti (zatimco diesel na dvojku vytoci 50ku, benzin klidne 90ku)
Stejne vykonne motory se na tu 90ku dostanou zhruba za stejny cas. U dieselu tam budes mit trojku a nizsi otacky u benzinu dvojku a vyssi otacky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 17:39, RE: Malý rozsah otáček
anonym napísal:
Nejen,že ho připomíná,já myslím,že je to ON. ... )
Píše fakt blbosti.
Proč myslíš,že benzinem pojedeš rychleji?
Vezmeme dva motory-2,0 100kW,šestikvalty jo.Jeden benzin,druhý naftu.
Tak,a ted mi řekni kdy pojede ten benzin rychleji? Na jednotku,na dvojku,na trojku,,,,? Dochází ti,že obě ty auta pojedou na každý kvalt při maximálních otáčkách vždy plus minus stejně?
Ted je ovšem otázka,který z nich se dřív vytočí-nafta ze 2 na 4 tis a nebo benzin ze 3 na 6 tis? Já bych sázel na naftu.
PS: s tě...
Tak blbosti jo? Porovnej si jizdu s dvema autama - ty same, jedno turbobenzinu a druhe v turbonafte a uvidis sam...kdysi na autowebu porovnavali 2 RSky a byl bys prekvapeny, jak turbobenzin vyhral - jak v absolutnim start -cil, tak v pruznem zrychleni. Samozrejme benzin ma i sva negativa, ale o tom tato diskuse neni....vzhledem k tomu, ze mam identickou zkusenost, proto pisu, co pisu. Mozna, ze kdybys misto urazek a radoby objektivnich tvrzeni se obema auty svez (a trosku sportovne), tak bys na zaklade zkusenosti zmenil nazor....nafta se bude hrnout ven, protoze je tezsi na predek, cili pusobi vice odstrediva sila...holt fyzika

Opet pisu ze nafta se toci od 200-4000s, turbobenzin se toci od 1700 do 6500 a jen pokud v tomto nevidis rozdil, tak pak je kazda diskuse marna...mimochodem, proc jsou vsechna poradna sportovni auta v benzinu? kvuli zvuku, to asi tezko....

Chapu, ze je nekdy tezke si uvedomit a slyset, ze existuji jine nazory, nez-li ten tvuj a ze mohou mit i jine racio....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 17:41, RE: Malý rozsah otáček
Krkovicka napísal:
Benzin je jinak zprevodovany, takze na maximalni otacky u nizsich kvaltu pojede vyssi rychlosti (zatimco diesel na dvojku vytoci 50ku, benzin klidne 90ku)
Stejne vykonne motory se na tu 90ku dostanou zhruba za stejny cas. U dieselu tam budes mit trojku a nizsi otacky u benzinu dvojku a vyssi otacky.
A cas na prerazeni se nepocita? Zvlaste v kopcich, kde to je treba casto a rychle....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 17:57, RE: Malý rozsah otáček
Krkovicka napísal:
Benzin je jinak zprevodovany, takze na maximalni otacky u nizsich kvaltu pojede vyssi rychlosti (zatimco diesel na dvojku vytoci 50ku, benzin klidne 90ku)
Stejne vykonne motory se na tu 90ku dostanou zhruba za stejny cas. U dieselu tam budes mit trojku a nizsi otacky u benzinu dvojku a vyssi otacky.
Mně teda jede šestistupnový dvoulitrový diesel na dvojku taky devadesát.Na trojku 130,čtyřka 160 a pětka 200. Kolik jede dvoulitrový benzin?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 18:08, RE: Malý rozsah otáček
anonym napísal:
Tak blbosti jo? Porovnej si jizdu s dvema autama - ty same, jedno turbobenzinu a druhe v turbonafte a uvidis sam...kdysi na autowebu porovnavali 2 RSky a byl bys prekvapeny, jak turbobenzin vyhral - jak v absolutnim start -cil, tak v pruznem zrychleni. Samozrejme benzin ma i sva negativa, ale o tom tato diskuse neni....vzhledem k tomu, ze mam identickou zkusenost, proto pisu, co pisu. Mozna, ze kdybys misto urazek a radoby objektivnich tvrzeni se obema auty svez (a trosku sportovne), tak bys na ...
Ach jo!
Všim sis nadpisu?Mluví tam někdo o turbobenzinu? Jde o srovnání dvou motorů se stejným výkonem,ale různým spalováním. Turbo benzin má o dost vyšší výkon,než běžná turbonafta.( na druhou stranu je otázka jak by to srovnání dopadlo s pořádným naftákem-BMW 123d-2,0l - 150 kW
Takže srovnávej to o co tu jde-atm benzin x turbo nafta. stejný výkon.
Znova se ptám kde bude při zrychlování ten benzin rychlejší? Kde tomu naftáku dojde dech a benzin se bude dál vytáčet? Kde? Při jakých rychlostech?(mluvím o údajném malém rozsahu použitelných otáček) Ptám se kde se toto projeví. Konkrétně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 18:16, RE: Malý rozsah otáček
anonym napísal:
Tak blbosti jo? Porovnej si jizdu s dvema autama - ty same, jedno turbobenzinu a druhe v turbonafte a uvidis sam...kdysi na autowebu porovnavali 2 RSky a byl bys prekvapeny, jak turbobenzin vyhral - jak v absolutnim start -cil, tak v pruznem zrychleni. Samozrejme benzin ma i sva negativa, ale o tom tato diskuse neni....vzhledem k tomu, ze mam identickou zkusenost, proto pisu, co pisu. Mozna, ze kdybys misto urazek a radoby objektivnich tvrzeni se obema auty svez (a trosku sportovne), tak bys na ...
Jo, a ještě jedna věc: Octavia 2,0i SLX 85 kW váží 1335kg a Octavia 1,9 TDI SLX 81 kW váží 1290 kg.
Tak už nech toho směšnýho argumentování o hmotnosti,které by se stejně projevilo až někde na hraně. Ale v běžném provozu snad nikdo na hraně nejezdí. Jezdíme přece všichni bezpečně a s rezervou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 20:00, RE: Malý rozsah otáček
anonym napísal:
Tak blbosti jo? Porovnej si jizdu s dvema autama - ty same, jedno turbobenzinu a druhe v turbonafte a uvidis sam...kdysi na autowebu porovnavali 2 RSky a byl bys prekvapeny, jak turbobenzin vyhral - jak v absolutnim start -cil, tak v pruznem zrychleni. Samozrejme benzin ma i sva negativa, ale o tom tato diskuse neni....vzhledem k tomu, ze mam identickou zkusenost, proto pisu, co pisu. Mozna, ze kdybys misto urazek a radoby objektivnich tvrzeni se obema auty svez (a trosku sportovne), tak bys na ...
Srovnavame benzin a turbodiesel. Nikoli Turbobenzin a turbodiesel.
Mel jsem tu cest vlastnit benzinove Mondeo a posleze i dve dieselova, takze porovnavat jizdni vlastnosti stejnych aut muzu zcela objektivne protoze jsem na kazdem z nich 50tis odkroutil. Souhlasim, ze diesel je tezsi na predek a v ostrych, rychle projizdenych zatackach se to pozna, (proto si taky zavodnici nekupuji auta tezka na predek, protoze by se vsichni vyhrnuli do skarpy a kdo by pak zavodil, ze) Myslim, ze o tom tu s tebou nikdo nepolemizuje - ja jen, ze se mi pri predjizdeni v zatacce nikdy auto pres predek nehrnulo..Pokud tobe jo, tak v turbodyzlu nepridavej plyn- ten silenej kroutak utrhne snadno kola z asfaltu a letis- holt fyzika.
Hadas se tu jako klucik, kterej tvrdi, ze jeho tatka je silnejsi. Na svetlo bozi vytahujes vsechny mozne argumenty a nedrzis se tematu.

Zkus mi prosim znovu popsat v cem vidis vyhodu benzinu oproti turbodieselu (POUZE A VYHRADNEv ohledu na rozsah vyuzitelnych otacek, at se tu zase neprokousavam stohy nesmyslu) Snad uz konecne prozrim.




reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 08:49, RE: Malý rozsah otáček
anonym napísal:
Ach jo!
Všim sis nadpisu?Mluví tam někdo o turbobenzinu? Jde o srovnání dvou motorů se stejným výkonem,ale různým spalováním. Turbo benzin má o dost vyšší výkon,než běžná turbonafta.( na druhou stranu je otázka jak by to srovnání dopadlo s pořádným naftákem-BMW 123d-2,0l - 150 kW
Takže srovnávej to o co tu jde-atm benzin x turbo nafta. stejný výkon.
Znova se ptám kde bude při zrychlování ten benzin rychlejší? Kde tomu naftáku dojde dech a benzin se bude dál vytáčet? Kde? Při jakých rychlostech?...
A proc tedy nesrovnavat atmosfericky benzin s atmosferickou naftou a turbobenzin s turbonaftou...srovnaval bych pouze koncepcne srovnatelne...na zbytek pak neni treba odpovidat....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 08:55, RE: Malý rozsah otáček
anonym napísal:
Jo, a ještě jedna věc: Octavia 2,0i SLX 85 kW váží 1335kg a Octavia 1,9 TDI SLX 81 kW váží 1290 kg.
Tak už nech toho směšnýho argumentování o hmotnosti,které by se stejně projevilo až někde na hraně. Ale v běžném provozu snad nikdo na hraně nejezdí. Jezdíme přece všichni bezpečně a s rezervou.
No otazka je, zda je rozdil v kg pouze na predni naprave....pokud chces diskutovat o jizdnich vlastnostech pri beznem jezdeni, tak je to samozrejme stejne, ale to se dost vylucuje s diskusi...pri beznem jezdeni je uplne jedno cim jezdis...tam je nejvetsi rozdil v tom, ze benzin vice zere a je zpravidla tizsi, nafta zpravidla hlucnejsi, dele se zahriva...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 09:07, RE: Malý rozsah otáček
Krkovicka napísal:
Srovnavame benzin a turbodiesel. Nikoli Turbobenzin a turbodiesel.
Mel jsem tu cest vlastnit benzinove Mondeo a posleze i dve dieselova, takze porovnavat jizdni vlastnosti stejnych aut muzu zcela objektivne protoze jsem na kazdem z nich 50tis odkroutil. Souhlasim, ze diesel je tezsi na predek a v ostrych, rychle projizdenych zatackach se to pozna, (proto si taky zavodnici nekupuji auta tezka na predek, protoze by se vsichni vyhrnuli do skarpy a kdo by pak zavodil, ze) Myslim, ze o tom tu s tebou...
Zaver 1: Ohledne jizdnich vlastnosti souhlas - tezsi auto na predek se pri stejne rychlosti utrhe drive nez lehci auto

Rozdil ve vztahu k otackam je zrejmy - turbobenzin (ja mam 1.8T20v) ma konstantni kroutak od 1750 otacek nekam k 5000 otacek, pak mu kroutak upada, nicmene mezi 5000-6500 je pokles kroutaku nahrazen az 110 kw...v praxi to znamena, ze v rozpeti 1750-6500 auto krasne zrychluje, nad 3000 primo brutalne :) ...oproti tomu TDI zrychluje od 2000-3500 a pak uvada...zaver je z toho tento:
- v benzinu nemusis tak casto radit a mas porad dostatek vykonu
- razeni te brzdi
- nemusis se bat podradit a je ti jedno kam dostanes otacky, v nafte kdyz podradis a dostanes se nekam na 3,500 a vis, tak si moc nepomuzes
- nevyhoda benzinu je spotreba -cim vice otacek, vetsi rychlost atd...

Jeste obecne srovnani benzinu a nafty:
- nafta zere mene, dele se zahriva, je zpravidla hlucnejsi, pravdepodobne nakladnejsi na servis, vyssi pov. ruc, vyssi porizovaci cena, vyssi citlivost na naftu
- benzin je tizsi, pro me prijemnejsi na jezdeni - jak otackami, tak lehci predni napravou, hodne zere v mestkem provozu, v kombinaci proti srovnatelne nafte je rozdil cca 1,5-2 l na 100 km

Pro me je zatim nejvetsi rozdil v hluku motoru a ve spotrebe...ostatni je pro bezne jezdeni uplne srovnatelne a lze si zvyknout...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 11:09, RE: Malý rozsah otáček
anonym napísal:
Zaver 1: Ohledne jizdnich vlastnosti souhlas - tezsi auto na predek se pri stejne rychlosti utrhe drive nez lehci auto

Rozdil ve vztahu k otackam je zrejmy - turbobenzin (ja mam 1.8T20v) ma konstantni kroutak od 1750 otacek nekam k 5000 otacek, pak mu kroutak upada, nicmene mezi 5000-6500 je pokles kroutaku nahrazen az 110 kw...v praxi to znamena, ze v rozpeti 1750-6500 auto krasne zrychluje, nad 3000 primo brutalne :) ...oproti tomu TDI zrychluje od 2000-3500 a pak uvada...zaver je z toho tent...
A furt si mele svojí a furt si mele svojí... )
Ale na jednoduchou otázku-zda má atm benzinový motor větší rozsah použitelných otáček oproti turbodieselu neřekneš nic. Já vím,protože nemá.
Když ti došly argumenty,vytahuješ turbobenzin.
Ok, o tom nikdo nepochybuje. Ikdyž mně se zdá ještě lepší benzin s kompresorem. Ten bere už od 1000 otáček. Já mám XJR,takže vím o čem mluvím a tudíž i vidíš,že nejsem zastáncem naftáků,ale znám je. A tvrdím,že to co jim v porovnání s atm benziny někdo vyčítá(malý rozsah otáček,není pravda.
A nevím kdy ty ses naposledy vezl v moderním dieselu,že tvrdíš,že jim v 3500 dojde dech. Běžně v pohodě točí 4500ot.
Takže když pojedeš 90 a chceš někoho předjet,můžeš na šestku,na pětku,na čtyřku i na trojku. Trojka jde u 2,0 HDI v pohodě 130.
Tak se znova jednoduše ptám-kde je ta výhoda atm. benzinu??
A váhu sem neplet-jasně jsem ti napsal,že třeba pro tu Octavii je diesel lehčí než ten benzin.( já vím-není to tak vždy)
Ale jak moc se mi změní vlastnosti-když jedu sám a nebo si vedle mně sedne spolujezdec?Kolik lidí ten rozdíl pozná?
reagovať
  1 ... 8 9 10 11




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.