0
späť
 

diskuze k tématu: Technické srovnání 2.0i, 85kW vs.1.9TDI, 81kW

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, ostatní, česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 11:27, Hmotnosti
Ještě jednou uvedu ty hmotnosti-
Škoda Octavia SLX,rok 2000
1,9 TDI 81 kW - 1290 kg
2,0 i 85 kW - 1335 kg
1,8 T 110 kW - 1370 kg
Tak to nevím proč sis kupoval tu 1,8T - to se musí šíleně hrnout ven ze zatáčky,když je to tak těžký... ))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 11:38, RE: Hmotnosti
anonym napísal:
Ještě jednou uvedu ty hmotnosti-
Škoda Octavia SLX,rok 2000
1,9 TDI 81 kW - 1290 kg
2,0 i 85 kW - 1335 kg
1,8 T 110 kW - 1370 kg
Tak to nevím proč sis kupoval tu 1,8T - to se musí šíleně hrnout ven ze zatáčky,když je to tak těžký... ))
A nebo třeba Audi A4 rok 04 -
1,8 T 140 kW - 1395 kg
1,9 TDI 96 kW - 1405 kg
Hmm, 20kilo,hergot,to musí být znát na jízdních vlastnostech...
Proto já když někam jedu,tak dva dny nejím - to ušetřím dobrý 3 kila. ))
Já vím : 2,0 benzin - 96 kW váží jen 1310kg,ale už FSI se 110 kW má 1350kg (navíc jsou to jen pětikvalty),ale ani to se se svými 200 Nm nemůže TDI se 310 Nm rovnat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.07.2008 09:54, RE: Malý rozsah otáček
anonym napísal:
A furt si mele svojí a furt si mele svojí... )
Ale na jednoduchou otázku-zda má atm benzinový motor větší rozsah použitelných otáček oproti turbodieselu neřekneš nic. Já vím,protože nemá.
Když ti došly argumenty,vytahuješ turbobenzin.
Ok, o tom nikdo nepochybuje. Ikdyž mně se zdá ještě lepší benzin s kompresorem. Ten bere už od 1000 otáček. Já mám XJR,takže vím o čem mluvím a tudíž i vidíš,že nejsem zastáncem naftáků,ale znám je. A tvrdím,že to co jim v porovnání s atm benziny někdo vyčítá(ma...
Otazka je znovu, zda nesrovnavame hrusky s jablkama - turbonafta a turbobenzin, atmo nafta a benzin - tomu rozumim. Srovnavat atmosfera benzin oproti turbonafte ve stejnych objemech mi moc smysl nedava. Tady na rovinu rikam, ze to je pak a jen o pocitu - nafta tahne od 2000 tis do nejakych 3500-4000 (jezdil jsem nejen v PD, 66 kw, 81 kw, ale i 318d, 320d a 330 xd, 2.0 TDCI, nekolika SDI, HDI)...cili neco o techto motorech z uzivatelskeho hlediska vim, a ac maji nektere z nich turbonakopnuti, pocitove mi jedou pomaleji nez (turbo)benzin vyjma 330xd...ve srovnani s normalnim benzinem pojede nafta nejen pocitove, ale i v realu asi lepe, pruzneji a pro bezneho uzivatele, ktery max casu jezdi tzv na pohodu v rozmezi 2-3 tis otacek je nafta projevem prijemnejsi...benzin je tizsi, v tehlech otackach jezdi take - ale hodne na klobouk styl, nicmene, chces-li predjet, je treba podrazovat, a chce-li clovek hodne predjet, tak az nekam k 3500 tis....nicmene tahovy projev motoru neni to jedine, nekdy se chces svezt, nekdy potrebujes rychle predjet a muze se ti snadno stat, ze nafte dojde uprostred predjizdeni dech a musis preradit, coz chvilku trva - samozrejme i u benzinu se to stat muze....druha vec je zvukovy projev, doba ohrevu, spoteba atd....

Co se tyce vahy, zase - rozdil v kg muze byt, otazka je, zda je vsechen rozdil na predni naprave a to se priznam nevim - myslim, ze ne ....

Kdyz si sedne spolujezdec, je jeho vaha na predni naprave? Mas-li lehce ojete pneu, trochu sterku, tak to poznas pomerne rychle....

Znova, to o cem se tu bavime 90% ridicu neresi (a ja v praxi pouze velmi zridka) a to je jezdeni na hrane moznosti auta...obcas sice pospicham, ale nejsem sebevrah :)...cili to k podvozkum a kg...

A co se tyce nafta-benzin, me vadi hodne zvukove projevy nafty a doba ohrevu motoru, proto mi prijde benzin prijemnejsi...60 kc priplatek na 100km neresim....a nastupce 1.8T je na dohled a bude to opet benzin....prave z vyse uvedeneho..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.07.2008 09:58, RE: Hmotnosti
anonym napísal:
A nebo třeba Audi A4 rok 04 -
1,8 T 140 kW - 1395 kg
1,9 TDI 96 kW - 1405 kg
Hmm, 20kilo,hergot,to musí být znát na jízdních vlastnostech...
Proto já když někam jedu,tak dva dny nejím - to ušetřím dobrý 3 kila. ))
Já vím : 2,0 benzin - 96 kW váží jen 1310kg,ale už FSI se 110 kW má 1350kg (navíc jsou to jen pětikvalty),ale ani to se se svými 200 Nm nemůže TDI se 310 Nm rovnat.
No, pokud jsou vsechny na predni naprave, tak je 20-30 kg sakra znat...otazka je, zda je tomu tak i v realu a to bohuzel nevim....dale, vetsinou se pri vyvazovani aut pocita s ridicem okolo 70 kg a to se take muze projevit :)

Udaje u 1.8T se mi moc nezdaji - ja mam 110 kw/220 Nm.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.07.2008 11:00, RE: Malý rozsah otáček
anonym napísal:
Otazka je znovu, zda nesrovnavame hrusky s jablkama - turbonafta a turbobenzin, atmo nafta a benzin - tomu rozumim. Srovnavat atmosfera benzin oproti turbonafte ve stejnych objemech mi moc smysl nedava. Tady na rovinu rikam, ze to je pak a jen o pocitu - nafta tahne od 2000 tis do nejakych 3500-4000 (jezdil jsem nejen v PD, 66 kw, 81 kw, ale i 318d, 320d a 330 xd, 2.0 TDCI, nekolika SDI, HDI)...cili neco o techto motorech z uzivatelskeho hlediska vim, a ac maji nektere z nich turbonakopnuti, poc...
A položím znova stejnou otázku a nebudem to zbytečně rozvádět dál(abychom se nedostali pryč od tématu této větve-malý rozsah otáček)
Ted si napsal,že při předjíždění může naftáku dojít dech. To je to na co se já ptám. Ok. Kdy?? Konkrétně-uved čísla.
Víš,kdybys mi jasně napsal- naftáku (2,0 - 100kW) dojde dech na čtyřku ve 150 ( šestikvalt),ale benzín(2,0 - +- 100kW) (taky šestikvalt) můžu vytočit až do 180.
Pak řeknu-ano,v tom je výhoda benzinu. Ale je to tak?
A srovnáváme motory se stejným objemem a stejným výkonem-tomuto zadání vyhovuje nafták versus atm benzin.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.07.2008 11:29, RE: Hmotnosti
anonym napísal:
No, pokud jsou vsechny na predni naprave, tak je 20-30 kg sakra znat...otazka je, zda je tomu tak i v realu a to bohuzel nevim....dale, vetsinou se pri vyvazovani aut pocita s ridicem okolo 70 kg a to se take muze projevit :)

Udaje u 1.8T se mi moc nezdaji - ja mam 110 kw/220 Nm.
20-30kg sakra znát? Prosím tě!! To přece nemyslíš vážně. Slovo sakra si představuju,že pokud mám dvě stejný auta za stejných podmínek,tak to o 30kg lehčí projede nějakou konkrétní zatáčku bezpečně řekněme třeba 100km/h a to těžší tam v 90 vyletí ven.Tak to ale přece není. Nebo mi chceš tvrdit,že jo. Já myslím,že ten rozdíl bude takový,že pokud tam to první projelo 100 km/h tak to druhý tam projede taky ještě bezpečně 99 km/h.(nebo ikdyby 98 km/h) .
A co se ti nezdá o údajích o tvé 1,8T? Já napsal hmotnost pro Škodu s tímto motorem.(výbava SLX - rok 2000) Ale samozřejmě nevím co máš ty.
A když si pořád myslíš,že má každých 10 kg tak zásadní vliv na jízní vlastnosti,tak doufám,že nemáš v autě klimatizaci, rádio, el okna,máš skoro prázdnou nádobku do ostřikovače,provozní kapaliny na dolní rysce, v nádrži maximálně 10l,vyndaný koberečky atd... Potom možná tu zminovanou zatáčku projedeš i 102 km/h
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.07.2008 12:41, RE: Malý rozsah otáček
anonym napísal:
A položím znova stejnou otázku a nebudem to zbytečně rozvádět dál(abychom se nedostali pryč od tématu této větve-malý rozsah otáček)
Ted si napsal,že při předjíždění může naftáku dojít dech. To je to na co se já ptám. Ok. Kdy?? Konkrétně-uved čísla.
Víš,kdybys mi jasně napsal- naftáku (2,0 - 100kW) dojde dech na čtyřku ve 150 ( šestikvalt),ale benzín(2,0 - +- 100kW) (taky šestikvalt) můžu vytočit až do 180.
Pak řeknu-ano,v tom je výhoda benzinu. Ale je to tak?
A srovnáváme motory se stejným ob...
No ja nevim, ale pokud budeme srovnavat 2.0 TDI 103 kw s 2.0i 85 kw, tak ja to moc za stejne nepovazuji...chapal bych srovnavat 2.0 TDI 103 kw s 1.8 T 110 kw. To je ten duvod, proc se mi nezda, proc srovnavame atmosferu a tdi....

Benzin, co mam ja, je 5ti kvalt a na 5tku jede od 50ti do 240. Jezdil jsem i chvilku s 2.0 tdi, 6ti kvaltem, na 6tku to jede take od nejakych 60-70 nevim do kolika, mel jsem moznost do 160 a bylo to v pohode, jen se sbiralo trosku pomalu nez seplo turbo...proste naftak je do 2000 mrtvy, pak nakopne a okolo 4000 vadne, jo v BMW jde az k 5000, ale zadny zazrak (tedy zazrak na naftu ano, oproti benzinu ne)...

Konkretne ti cisla neuvedu, ale kdyz budes predjizdet dostatecne dlouho, tak se ti to stane - dtto to same se stane samozrejme i v benzinu, nicmene o trosicku dele (v pripade turbobenzinu)....

Cili podle meho nazoru, vyhoda v benzinu to je, nicmene je vykoupena vyssi spotrebou....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.07.2008 12:53, RE: Hmotnosti
anonym napísal:
20-30kg sakra znát? Prosím tě!! To přece nemyslíš vážně. Slovo sakra si představuju,že pokud mám dvě stejný auta za stejných podmínek,tak to o 30kg lehčí projede nějakou konkrétní zatáčku bezpečně řekněme třeba 100km/h a to těžší tam v 90 vyletí ven.Tak to ale přece není. Nebo mi chceš tvrdit,že jo. Já myslím,že ten rozdíl bude takový,že pokud tam to první projelo 100 km/h tak to druhý tam projede taky ještě bezpečně 99 km/h.(nebo ikdyby 98 km/h) .
A co se ti nezdá o údajích o tvé 1,8T? Já napsa...
Ano, je to tak...ac ti to bude pripadat neuveritelne, tak je to tak...neni to jen o rychlosti prujezdu zatackou, ale take o kolibavosti auta - takove te nutnosti je porad srovnavat a vyrovnavat - asi tusis co mam na mysli...znovu doporucuji otestovat ruzne motorizace v jednom aute a uvidis

Je to octa 1.8T20V, 2004 rv, standardni vybava, zadny blbosti...110kw, a nevim zda 210 nebo 220 Nm (myslim, ze 220)....

Jinak, co se me tyka, ja jsem umirneny ridic, v zivote jsem neboural a v zivote neplatil pokutu za rychlost....nicmene to neznamena, ze bych nemel moznost se par auty bezpecne, ale v jejich limitu svezt...odtud ten nazor, ze kg na vic na predni naprave zpusobuji nizsi rychlostni prujezdnost...

Zase, otazka je, zda jsou to kg pouze na predni naprave! Zda nahodou 1.8T oproti naftakum nema napr. kotouce, 16ky, jiny podvozek, prevodovku a nevim co....pak muzeme snadno dojit ke zjisteni, ze 1.8T je nejak tezka v porovnani s 1.9, nicmene rozlozeni hmotnosti je u ni jine....jinak, jeste jiny priklad - dej si v BMW 50 kg pytel do zadi - na hnanou napravu a uvidis, co to s nim udela - v zime, za vlhka a na suchu....tam paradoxne zvysis rychlost prujezdu protoze zadni nahon vs motor ve predu...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.07.2008 13:30, RE: Malý rozsah otáček
anonym napísal:
No ja nevim, ale pokud budeme srovnavat 2.0 TDI 103 kw s 2.0i 85 kw, tak ja to moc za stejne nepovazuji...chapal bych srovnavat 2.0 TDI 103 kw s 1.8 T 110 kw. To je ten duvod, proc se mi nezda, proc srovnavame atmosferu a tdi....

Benzin, co mam ja, je 5ti kvalt a na 5tku jede od 50ti do 240. Jezdil jsem i chvilku s 2.0 tdi, 6ti kvaltem, na 6tku to jede take od nejakych 60-70 nevim do kolika, mel jsem moznost do 160 a bylo to v pohode, jen se sbiralo trosku pomalu nez seplo turbo...proste naftak...
2,0i 85 kW je trošičku zastaralý motor. Snad dobře víš,že dnešní atm. benz. dvoulitry mají někde mezi 100-110 kW.A stejně tak 2,0 turbo nafty.
To,že turbo benzin jede líp,má větší rozsah otáček-že opravdu na jednotlivý kvalty se dá vytočit na vyšší rychlost-to jsem nikdy nezpochybnoval. To je OK.
To, co tu od začátku tvrdím je,že pokud někdo má za to,že naftáku dojde brzo dech,není v porovnání s atm. benzinem pravda.( mnohem víc rozšířeným než turbo benzin)
Já tvrdím,že atm. benzinu i naftáku ( pokud budou mít přibližně stejný výkon) dojde dech téměř ve stejnou chvíli a oba budou muset řadit stejně.
A schválně pro porovnání(ikdyž máš jen pětikvalt)-kolik ti jede trojka? 150? to mně jede čtyřka. Kolik ti jede čtyřka? 200? - to mně jede pětka a pokud ti to vážně jede 240,tak mi možná trochu nad 220 začneš ujíždět.A kolik ti jde dvojka?- 110? tak mně trojka 130-tady ujedu já tobě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.07.2008 13:51, RE: Hmotnosti
anonym napísal:
Ano, je to tak...ac ti to bude pripadat neuveritelne, tak je to tak...neni to jen o rychlosti prujezdu zatackou, ale take o kolibavosti auta - takove te nutnosti je porad srovnavat a vyrovnavat - asi tusis co mam na mysli...znovu doporucuji otestovat ruzne motorizace v jednom aute a uvidis

Je to octa 1.8T20V, 2004 rv, standardni vybava, zadny blbosti...110kw, a nevim zda 210 nebo 220 Nm (myslim, ze 220)....

Jinak, co se me tyka, ja jsem umirneny ridic, v zivote jsem neboural a v zivote neplati...
Vyšši hmotnost=nižší průjezdní rychlost zatáčkou. Ok. Ale o kolik?
Několikrát ses tu oháněl fyzikou (pokud píše pořád ten samý). Fyzika je exaktní věda-tak proč to neuvedeš konkrétně.
Tak se tady na to mrknem: vzorec na odstředivou sílu znáš : F=mv2/r
Slovní úloha pro první ročník střední školy: Děti o kolik musí jet auto pomaleji zatáčkou o poloměru 100m,aby na něj působila stejná dostředivá síla jako na vozidlo hmotnosti 1350 kg při rychlosti 90 km/h,když má v porovnání s prvním vozem o 50 kg navíc?
A odpověd? - 88,4 km/h !!! Takže o 1,6 km/h pomaleji. Tak to je SAKRA znát!! ))
A pohupování a neustálá korekce? Tak to nebude způsobenou jiným-težším motorem. Napadlo tě,že kdyžs to zkoušel,mělo asi to druhé auto v čudu tlumiče? Nebo čepy,nebo....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.07.2008 15:24, RE: Malý rozsah otáček
anonym napísal:
2,0i 85 kW je trošičku zastaralý motor. Snad dobře víš,že dnešní atm. benz. dvoulitry mají někde mezi 100-110 kW.A stejně tak 2,0 turbo nafty.
To,že turbo benzin jede líp,má větší rozsah otáček-že opravdu na jednotlivý kvalty se dá vytočit na vyšší rychlost-to jsem nikdy nezpochybnoval. To je OK.
To, co tu od začátku tvrdím je,že pokud někdo má za to,že naftáku dojde brzo dech,není v porovnání s atm. benzinem pravda.( mnohem víc rozšířeným než turbo benzin)
Já tvrdím,že atm. benzinu i naftáku ( ...
ad 85kw) je to zastaraly motor, ale jeden z nejlepsich atmosfer, co kdy skoda vyrobila....

Souhlas, s tim, ze turbobenzin jezdi lepe (proto ho mam a take ho tu oproti naftakum chvalim, a kdyby jezdil za 6,5 jako naftaky, neni uz vubec co resit a neni duvod vest tyto diskuse :)))))

Jo, na 5tku to jede 240 (tachometrovych), trosku i vice, nicmene tam jiz neni tachometr ocejchovan...

To bude vzdycky tak, ze v nekterych rychlostech bude nafta rychlejsi, v nekterych benzin - me se libilo srovnani oktavii rs - turbonafta, turbobenzin - kde benzin byl jak ve start-cil zrychleni, tak v pruznem na 4rku z 80ti pod plynem celkove lepsi a rychlejsi....

No, nevim, kolik mi jezdi 2jka max, muzu o vikendu zkusit - nicmene jednicku a dvojku nevytacim, trojka jde temer ke 180....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.07.2008 15:31, RE: Hmotnosti
anonym napísal:
Vyšši hmotnost=nižší průjezdní rychlost zatáčkou. Ok. Ale o kolik?
Několikrát ses tu oháněl fyzikou (pokud píše pořád ten samý). Fyzika je exaktní věda-tak proč to neuvedeš konkrétně.
Tak se tady na to mrknem: vzorec na odstředivou sílu znáš : F=mv2/r
Slovní úloha pro první ročník střední školy: Děti o kolik musí jet auto pomaleji zatáčkou o poloměru 100m,aby na něj působila stejná dostředivá síla jako na vozidlo hmotnosti 1350 kg při rychlosti 90 km/h,když má v porovnání s prvním vozem o 50 kg...
No, znovu, opet a naposled! - rozdil v celkove hmotnosti 50kg neznamena, ze to je pouze 50kg hmotnost na predni naprave....upravy mohou zacinat u vyfuku, prevodovka, brzdy, zpevneni v motorove casti atd. atd. atd. cili muze to byt mene, muze to byt vice....

Vypocet je spravny, uvaha chybna - nezohlednujes koeficient odporu - pri zmene podvozku se toto zmeni, nezohlednujes prilnavost pneu - mohou byt jine, jine chovani podvozku atd.atd.atd...jojo, sediva teorie a zeleny strom zivota....v praxi je rozdil radove vetsi - pocitam tak v prumeru 20 km/h....

To me fakt nenapadlo, pac to byla nova auta s najezdem okolo 10 tis, obe octy RS....a tlumice urcite mely obe v poradku,,,,cili timto fakt nebude
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.07.2008 16:11, RE: Hmotnosti
anonym napísal:
No, znovu, opet a naposled! - rozdil v celkove hmotnosti 50kg neznamena, ze to je pouze 50kg hmotnost na predni naprave....upravy mohou zacinat u vyfuku, prevodovka, brzdy, zpevneni v motorove casti atd. atd. atd. cili muze to byt mene, muze to byt vice....

Vypocet je spravny, uvaha chybna - nezohlednujes koeficient odporu - pri zmene podvozku se toto zmeni, nezohlednujes prilnavost pneu - mohou byt jine, jine chovani podvozku atd.atd.atd...jojo, sediva teorie a zeleny strom zivota....v praxi j...
20km/h ?????? si se zbláznil ne !!!! Proč by měly být jiný pneu?
A trojka ti jde 180 jo ??? Sorry,ale to ti fakt nežeru.
Předsedo,vaříš z vody,vaříš z vody....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 26.07.2008 19:53, RE: Hmotnosti
anonym napísal:
No, znovu, opet a naposled! - rozdil v celkove hmotnosti 50kg neznamena, ze to je pouze 50kg hmotnost na predni naprave....upravy mohou zacinat u vyfuku, prevodovka, brzdy, zpevneni v motorove casti atd. atd. atd. cili muze to byt mene, muze to byt vice....

Vypocet je spravny, uvaha chybna - nezohlednujes koeficient odporu - pri zmene podvozku se toto zmeni, nezohlednujes prilnavost pneu - mohou byt jine, jine chovani podvozku atd.atd.atd...jojo, sediva teorie a zeleny strom zivota....v praxi j...
Tak těmi 20km/h ses deklasoval na úroveň žáka osmé třídy. Pokud je tedy stále řeč o rozdílu rychlosti v možnosti projetí zatáčku identickými vozy jen s různým motorem.
To,číms tady operoval celou dobu (jiná hmotnost), ti bylo spočítáno,že ovlivní tu rychlost tak možná o 2 km/h. Tak najednou vytáhneš něco jako jiná aerodynamika ( proč myslíš,že ji má benzin lepší?),jiné gumy(uplný nesmysl-může je mít lepší právě ten diesel,ale mluvíme o identických vozech,takže uvažujeme stejný gumy) a z toho všeho nějak neurčitýho plácneš jen tak - 20 km/h. Kdyby to byla pravda,tak to způsobí revoluci v automobilovém průmyslu.
Prosím tě, 20 km/h nebude takový rozdíl ani napříč celou jednou třídou automobilů,natož v rámci jednoho typu jedné automobilky.
Podívej se na nějaké testy kde se toto testuje-průjezd zatáčkou(nebo kroužení) až do utrhnutí. I mezi vozy různých značek je to rozdíl v řádu jednotek km/h. To samé,když se porovnávají pneu-taky rozdíly v řádu jednotek km/h-můžu ti poslat seznam testů,kde je toto přesně změřeno.
Můžeš mi i ty poslat kde najdu přesný test,kde bude vidět jak 50 kg hmotnosti ovlivní průjezd zatáčkou o 20 km/h? - no nemůžeš,protože je to holý nesmysl.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.07.2008 12:29, RE: Hmotnosti
anonym napísal:
Tak těmi 20km/h ses deklasoval na úroveň žáka osmé třídy. Pokud je tedy stále řeč o rozdílu rychlosti v možnosti projetí zatáčku identickými vozy jen s různým motorem.
To,číms tady operoval celou dobu (jiná hmotnost), ti bylo spočítáno,že ovlivní tu rychlost tak možná o 2 km/h. Tak najednou vytáhneš něco jako jiná aerodynamika ( proč myslíš,že ji má benzin lepší?),jiné gumy(uplný nesmysl-může je mít lepší právě ten diesel,ale mluvíme o identických vozech,takže uvažujeme stejný gumy) a z toho vše...
:) Hihihi.

1. Vrele doporucuji se projet ruznymi auty a uvidis sam. Teorie je krasna vec, ale praxe je jina - projed se BMW a Audi a uvidis sam, jaky je rozdil pouze v jedne tride. Mozna, ze budes prekvapen, ale pouze mezi temito auty je rozdil desitek km...
2. No, pokud posadis auto na sportovni podvozek, ale ono staci napriklad na jine tlumice, narazniky, spojlery atd. tak ma jiny sklon, jiny zdvih, jinou aerodynamiku, jine cx atd....nevim, kdo je tu pak neznaly zacek :). Je treba si uvedomit, ze s ruznou motorizaci muzou sice byt auta zdanlive stejna, nicmene standard se prave muze lisit - vzpery, tlumice, podvozek, zpevneni podvozku atd.

3. No, kdyby nebyl rozdil v pneu, proc by vsichni nejezdili na 13kach a nedelali se pouze ty? :)

4. Holy nesmysl je se domnivat, ze jeden vzorecek resi vse...znovu odkazuji na autoweb.cz, srovnani octavii RS v turbobenzinu a turbonafte, uvidis sam...mj. tam proleti na letisti turbobenzinem zatacku, turbonafta jede daleko, daleko za nim, nestaci a jeste z ni vyleti, takze asi tak...ale ver si dal svym vzoreckum, protoze dle kvality odpovedi to je to nejlepsi, co muzes udelat....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.07.2008 12:32, RE: Hmotnosti
anonym napísal:
20km/h ?????? si se zbláznil ne !!!! Proč by měly být jiný pneu?
A trojka ti jde 180 jo ??? Sorry,ale to ti fakt nežeru.
Předsedo,vaříš z vody,vaříš z vody....
Ne, protoze pro nektera auta jsou standardni 14ky, 15tky uzke a tenke a na dalnici bys je provaril....tezko ti daji motor, ktery ma max 220 a k tomu pneu do 170 km/h.....

Tu 3jku a 180 klidne nezer....projdi si internet a urcite nekde najdes, kolik auto jezdi a nejezdi na jednotlive rychlosti. Uprimne, je mi jedno, jesli tomu veris nebo ne, nemam duvd si vymyslet - co bych z toho asi tak mel? Tebe omraceneho? A proc? K cemu?...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.07.2008 16:47, RE: Hmotnosti
anonym napísal:
Ne, protoze pro nektera auta jsou standardni 14ky, 15tky uzke a tenke a na dalnici bys je provaril....tezko ti daji motor, ktery ma max 220 a k tomu pneu do 170 km/h.....

Tu 3jku a 180 klidne nezer....projdi si internet a urcite nekde najdes, kolik auto jezdi a nejezdi na jednotlive rychlosti. Uprimne, je mi jedno, jesli tomu veris nebo ne, nemam duvd si vymyslet - co bych z toho asi tak mel? Tebe omraceneho? A proc? K cemu?...
Na to je nejjednodušší říct-napiš svou adresu! O víkendu bude snad hezky,vezmu motorku,udělám si výlet za tebou a ty mi těch 180 na trojku ukážeš.
A vsadím tu motorku proti tvýmu autu,že to nedáš.
Tak piš tu adresu at je vidět,že si vidíš aspon trochu do pusy.
Právě ty tu hážeš pořád jen nějakou svojí teorii a konkrétně nemáš v ruce nic.Něco si zkoušíš vymyslet,ale konkrétně nemáš nic.
A ten test co tu pořád zminuješ (našel jsem si ho),tak tam neni jediné číslo. Takže ano TFSI byla rychlejší,ale o kolik? O 0,2s nebo 0,3s??
O 2km/h nebo o 3 km/h? Z toho testu se to poznat nedá. Jsou tam jen nějaký dojmy redaktorů,čísla žádný.
Stejný porovnávací test dělal Autotip v roce 2006 na okruhu v Sosnové. (můžeš si ten článek nají) a tam píší,že chování v zatáčkách je u obou vozů stejný.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.07.2008 18:46, RE: Hmotnosti
anonym napísal:
Na to je nejjednodušší říct-napiš svou adresu! O víkendu bude snad hezky,vezmu motorku,udělám si výlet za tebou a ty mi těch 180 na trojku ukážeš.
A vsadím tu motorku proti tvýmu autu,že to nedáš.
Tak piš tu adresu at je vidět,že si vidíš aspon trochu do pusy.
Právě ty tu hážeš pořád jen nějakou svojí teorii a konkrétně nemáš v ruce nic.Něco si zkoušíš vymyslet,ale konkrétně nemáš nic.
A ten test co tu pořád zminuješ (našel jsem si ho),tak tam neni jediné číslo. Takže ano TFSI byla rychlejší,al...
Nechci te pripravit o motorku a ani nevim, co bych s ni delal:)

Jeste koukni na autorevue.cz srovnavaji tam oktavku 1.8 T s 1.9 TDI...tam uvadeji max na 3jku 160 (6200 otacek, ale ja mam pocit, ze jde vytocit do cervena tj, pres 6500)...dost se tam take pise o nutnosti radit v dieslu, tak nevim, zda te to uplne zaujme :)

Znovu pisu, nemam duvod si vymyslet, k cemu....mym zajmem je si:
1. Udelat nazor, co je pro me vhodnejsi za nastupce 1.8T, zda benzin nebo nafta
2. Posbirat pozitivni, negativni zkusenosti
3. Pripadnemu zajemci o 1.8T predat sve zkusenos
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.07.2008 19:57, RE: Hmotnosti
anonym napísal:
Nechci te pripravit o motorku a ani nevim, co bych s ni delal:)

Jeste koukni na autorevue.cz srovnavaji tam oktavku 1.8 T s 1.9 TDI...tam uvadeji max na 3jku 160 (6200 otacek, ale ja mam pocit, ze jde vytocit do cervena tj, pres 6500)...dost se tam take pise o nutnosti radit v dieslu, tak nevim, zda te to uplne zaujme :)

Znovu pisu, nemam duvod si vymyslet, k cemu....mym zajmem je si:
1. Udelat nazor, co je pro me vhodnejsi za nastupce 1.8T, zda benzin nebo nafta
2. Posbirat pozitivni, negativ...
Ano,ten článek jsem četl. Na trojku 160km/h - 6200 ot. Takže při 180 by to bylo 7tis. ot. A hlavně pro 180 tam otáčky pro trojku nemají. Že by proto,že to prostě 180 na trojku nejede? 6500ot by bylo nějakých 167,to je pořád od 180 dost daleko.
Nutnost řadit? Ano,je to dáno větším počtem rychlostí-výhoda potom pro dlouhodobou jízdu vyšší rychlostí.
A když ten článek čteš,jak vychází pružné zrychlení? Lépe pro diesel.
A jak je to s tím docházením dechu?Když to posuneš (5kvalt x 6 kvalt),tak nafták jede na trojku víc než benzin na dvojku,čtyřka versus trojka srovnatelný,pětka versus čtyřka srovnatelný.
A k tomu všemu si musíme uvědomit( a to jsem nikdy nepopíral),že 1,8 T je HODNĚ dobrý motor,ale diesely od VW ve schopnosti vytáčet se patří k výraznému podprůměru.
Jak by asi dopadl bežný dvoulitr od Forda versus TDCi,nebo bežný dvoulitr od Pažouta versus HDi??
Takže,abych to uzavřel-mým cílem nebylo někoho přesvědčit,že 1,8T je špatný motor a nemá na naftáky. To vůbec. Sám si myslím opak.
ALE - chtěl jsem říct,že dnešním dieselům nedochází dech,tak jak si většina lidí myslí. ( 2,0HDI 100kW na trojku 130,na čtyřku jede 160km/h) a v pružném zrychlení jsou lepší než srovnatelně výkoné ATMOSFERICKÉ benziny.A to je to,co je pro běžný provoz důležitější.

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 31.07.2008 11:05, RE: Hmotnosti
anonym napísal:
Ano,ten článek jsem četl. Na trojku 160km/h - 6200 ot. Takže při 180 by to bylo 7tis. ot. A hlavně pro 180 tam otáčky pro trojku nemají. Že by proto,že to prostě 180 na trojku nejede? 6500ot by bylo nějakých 167,to je pořád od 180 dost daleko.
Nutnost řadit? Ano,je to dáno větším počtem rychlostí-výhoda potom pro dlouhodobou jízdu vyšší rychlostí.
A když ten článek čteš,jak vychází pružné zrychlení? Lépe pro diesel.
A jak je to s tím docházením dechu?Když to posuneš (5kvalt x 6 kvalt),tak na...
No, ja myslim, ze jde vytocit k 6700, lehce do cervena, ktere zacina v 6500. Myslim, ze to jede 180 nebo temer 180, ale zatim jsem nemel cas overit...

Pruzne zrychleni - 6tdi vs 5 T, pruzneji vychazi benzin, podle toho co psali - subjektivne pri srovnani s 81 KW TDI potvrzuji.

Koukam, ze jsem te nepresvedcil, ze je treba srovnavat turbobenzin a turbonaftu a benzin a naftu, ale to je jedno....je videt, ze jsme cesi a nakonec se vzdy dohodneme, nezavisle na tom, co kdo ma a nema, cim jezdi a nejezdi....

Tcko je super motor, zbytek auta uz tak skvele neni :(....co bys doporucil za nastupce? Ja vybiram mezi 1.8TSI octou, 2.0 TDI CR pasovcem, 1.8 TSI A4 a 118d BMW a 316i. Musi to byt nove auto a cena okolo 850 tis.

Zatim vede 316i, sice to bude slabsi proti 1.8T, na bezne jezdeni naprosto v pohode, dementni vlez do kufru :(, nicmene pak uz to auticko ma jen sama pozitiva...

118d je super motor od BMW, zbytek auta mne tolik neoslovuje a tenhle motor v 3jce je docela uz hodne drahy...jinak, mit na nej rozpoce, tak jdu do nej :)
reagovať
  1 ... 9 10 11




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.