0
späť
 

diskuze k tématu: Technické srovnání 2.0i, 85kW vs.1.9TDI, 81kW

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, ostatní, česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 31.07.2008 11:19, BMW
No vida.
O BMW se můžem bavit dlouho. Ted jen stručně- BMW 316i se v generaci E 90 už nedělá. Nejslabší je 318i ted po představení nových SUPER motorů má 105 kW.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 31.07.2008 12:23, RE: BMW
anonym napísal:
No vida.
O BMW se můžem bavit dlouho. Ted jen stručně- BMW 316i se v generaci E 90 už nedělá. Nejslabší je 318i ted po představení nových SUPER motorů má 105 kW.
No, ne tak uplne, nedela se v e91 - kombi, ale v e90 ano -viz http://news.auto.cz/cesky-trh/bmw-316i-na-ceskem-trhu-pod-750-tisic-korun.html

Za ty penize mi prijde docela fajn a ta 1.6ka kupodivu docela rozumne jede....jen te spotrebe 6l na 100 se tezko veri (zatim jsem s tim jezdil ve 116i v automatu-cili bez ef.dynamics, kde to zralo 7,5 pri lehce nadlimitnim normalu, 11 pri stylu brzda plyn a plny), tak tezko rici, zda jejich efficient dynamics k necemu je nebo neni....

Vyplati se pockat na facelift? Predpokladam, ze ano...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 31.07.2008 12:35, RE: BMW
anonym napísal:
No, ne tak uplne, nedela se v e91 - kombi, ale v e90 ano -viz http://news.auto.cz/cesky-trh/bmw-316i-na-ceskem-trhu-pod-750-tisic-korun.html

Za ty penize mi prijde docela fajn a ta 1.6ka kupodivu docela rozumne jede....jen te spotrebe 6l na 100 se tezko veri (zatim jsem s tim jezdil ve 116i v automatu-cili bez ef.dynamics, kde to zralo 7,5 pri lehce nadlimitnim normalu, 11 pri stylu brzda plyn a plny), tak tezko rici, zda jejich efficient dynamics k necemu je nebo neni....

Vyplati se pockat na...
Omluva,ano-máš pravdu.
Právě od představení nových přímovstřikových benzinu je v nabídce i ta 316 s 90 kW.
Do těch 850tis se ale vejde i 320i - 125 kW - tabulková hodnota spotřeby 6,1l
A ted mají akci na 320 d - 130 kW edice sport za 849 tis Kč.
Jak kdyby jí připravili pro tebe ... .-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 31.07.2008 13:00, RE: BMW
anonym napísal:
Omluva,ano-máš pravdu.
Právě od představení nových přímovstřikových benzinu je v nabídce i ta 316 s 90 kW.
Do těch 850tis se ale vejde i 320i - 125 kW - tabulková hodnota spotřeby 6,1l
A ted mají akci na 320 d - 130 kW edice sport za 849 tis Kč.
Jak kdyby jí připravili pro tebe ... .-)
No, bohuzel je to operak, cili pro kazdy auto, motorizaci, vyrobce je to jine...v rozpoctu je to z bmw na 118d, coz mi prijde male a holcici - nicmene chapu, ze skalaci se s tim vyradi :) a ne kazdy potrebuje vetsi auto, nebo 316i, ktere mi prijde pohodlnejsi, vetsi, lepsi, ackoli tak dobre jako 118d nejede...kvuli korporatnim slevam se bohuzel nedaji sjednat dalsi slevy...

Jo, jeste jak jsem psal - ta 1.6 byla jeste pred modernizaci - 85kw a prislo mi to docela dobre...nemas zkusenosti s touhle 116 pred, po modernizaci? Bohuzel ji nemam moznost vyzkouset v 3jce, ale verim, ze proti 1cce to nebude znatelny rozdil....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 31.07.2008 17:38, výběr
Máš to takový nesourodý výběr. Z toho se vůbec nedá poznat jaké jsou tvé priority a vyvodit nějaký závěr či radu. Máš tam nafták,benzin,turbobenzin,malý,střední,velký,zadní náhon,přední náhon...
Logickým pokračovatelem po 1,8T bych bral 2,0TFSI.(však je taky už čtyřikrát po sobě motorem roku v kategorii do dvou litrů.) A ted do jakýho auta? Záleží co preferuješ-nepřehlídni Leona,který má tento motor ve výkonové verzi 177kW.
Ona se taky otvírá otázka zda nový, nebo rok starý referenční vůz,ale to je na DLOUHOU diskuzi. Ale předpokládám, že máš nastavený podmínky,že teda nový. Jinak právě roční referenční 318i se dají sehnat kolem 600tis. Ale jsou to právě ještě ty s 95kW.
Já osobně mám spíš zkušenosti se silnějšími a většími(E60,E65),ale jednou jsem strávil cestu do Německa a zpět ve 116i (85 kW). Právě možná pro můj zvyk na tři litry a výš se mi zdála dost slabá a ty koně mi tam chyběly.Stejně tak prostor. Já bych jí nechtěl a koukal fakt minimálně po tý trojce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 31.07.2008 17:51, Čekání na facelift
Normálně bych vždy poradil-ano,je lepší auto po faceliftu,ale tady stojí za to se nad tím zamyslet.
Řekl bych,že hlavní změna nastala loni příchodem přímovstřikových benzinů. To co dokáže například ted E60 s třílitrem benzin je jak z říše snů : 200kW, kombin. spotřeba 7,7 l
Samozřejmě-bude to lepší vzhled (těm zadním světlům já nemohl prijít na chut,ta nová budou OK),agresivnější příd taky OK.Takže zásadní novinka by snad měla být verze 323d (150kW).Ale ta bude cenově dál.
Když teda ale čekat,tak taky možná na to co udělá s cenami sílící koruna,myslím,že se zatím jejich ceník od lonska výrazně nezměnil a nevím zda to mají v plánu či nikoliv.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 31.07.2008 18:45, ceník-kurz
Znova koukám na ceník a teprve ted jsem si všimnul,že oni ty ceny aktuálně přepočítavají dle aktuálního kurzu vždy při objednávce,takže třeba 325i (160 kW) ted vychází cca na 820tis , nebo třeba 320 d (130 kW) vychází pouze cca na 760tis.
Hm,zajímavý....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 09:50, RE: výběr
anonym napísal:
Máš to takový nesourodý výběr. Z toho se vůbec nedá poznat jaké jsou tvé priority a vyvodit nějaký závěr či radu. Máš tam nafták,benzin,turbobenzin,malý,střední,velký,zadní náhon,přední náhon...
Logickým pokračovatelem po 1,8T bych bral 2,0TFSI.(však je taky už čtyřikrát po sobě motorem roku v kategorii do dvou litrů.) A ted do jakýho auta? Záleží co preferuješ-nepřehlídni Leona,který má tento motor ve výkonové verzi 177kW.
Ona se taky otvírá otázka zda nový, nebo rok starý referenční vůz,ale to...
No, uprimne, me prijde 1.8T po vsech strankach vytecny a nic silnejsiho ani neshanim, vzhledem k tomu, ze dos casu odstojim v zacpe a bodovemu systemu, tak si dovedu predstavit u tu 1.6ku. Priorita je jasna - bezpecnost, kvalita, nezajem zlodeju a aby to nebyl vykonove moc velky skok dolu :). Jedno, zda nafta nebo benzin - nafta od BMW je totiz skoro jak benzin (a tim nechci rozpoutat zadnou diskusi, ale 118d, 120d a 123d jsou bomba)....je to na operacni leasing, cili to musi byt novota...ojetiny umi nacenit take, ale neumi to moc zohlednit v cene...

Ta jednicka je zabavna, ale mala, o tom zadna - proto uvazuji trojku - moc se nekrade, je docela kvalitni, super bezpecna, ma jen blby vlez do kufru...a s 1.6tkou to nebude sice az tak drak, ale myslim, ze si na to pujde zvyknout. Prijde mi to jako lepsi kombinace, nez-li oktavka 1.8 TSI Laurin a Klement - zajem zlodeju a nizka bezpecnost me docela odrazuji nebo Pasovec 2.9 TDI CR ve vybave executive - zase zajem zlodeju, bezpecnost ok, ale zase poruchovost....

No, ta 116i docela jede mezi 4-6500 tis otackama, mezi 2-3000 tis je to takovy holcici auto :)))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 09:53, RE: Čekání na facelift
anonym napísal:
Normálně bych vždy poradil-ano,je lepší auto po faceliftu,ale tady stojí za to se nad tím zamyslet.
Řekl bych,že hlavní změna nastala loni příchodem přímovstřikových benzinů. To co dokáže například ted E60 s třílitrem benzin je jak z říše snů : 200kW, kombin. spotřeba 7,7 l
Samozřejmě-bude to lepší vzhled (těm zadním světlům já nemohl prijít na chut,ta nová budou OK),agresivnější příd taky OK.Takže zásadní novinka by snad měla být verze 323d (150kW).Ale ta bude cenově dál.
Když teda ale čekat,t...
No, ja to zatim pochopil tak, ze zmenena je prid, zad, zrcatka a drobne interier....motory az na naftak budou snad stejne, a ta 1.6i je po faceliftu teprve nedavno - nekdy od prelomu roku tusim....otazka je zda neni lepsi jedna z poslednich pred faceliftem, nez-li prvni modely - nez se vse vychyta a odstrani neduhy, tak to bude trvat rok...cili ja se spise priklanim k bile 316i pred faceliftem..ale je to skoro jedno
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.09.2008 07:58, RE: Autor si mohl ušetřit zbytečné výpočty ohledně momentů
anonym napísal:
a porovnávat výkonové křivky obou motorů. Celý článek by se tak smrskl na dvě přes sebe položené křivky výkonu. Převodovku je pak zbytečné uvažovat, protože o tu nejde už vůbec. TDI si lidi nekupujou kvůli výkonu, ale kvůli spotřebě, která je o dva litry nižší. A rozdíl je tím větší, čím víc se tomu šlape na krk. Proto TDI nejlíp ocení "chudí a rychlí".
No 2l benzín nikdo moc nečipne - z 81kW bez problémů 100kW/300Nm a pak to srovnání je asi jinde.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 12:34, Celkové shrnutí toho sairaitu
......takže opět článek jak od propadlého žáka fofrškoly, včetně absolutně zcestných výpočtů KM, srovnávat takto zrovna tyhle dva motory mohou fakt jenom diletanti na tipcars..... Pokud se seriozně podíváme na srovnání např. pružného zrychlení, zátahu z nízkých otáček a samozřejmě spotřeby, tak jsou jednoznačně všechny body na straně TDI a to absolutně (2.0 i je stará líná lemra - kulantně řečeno) a stačí k tomuto pouze jediná věc - projet se....po dálnici, do kopce, vyzkoušet odpich z nízkých otáček atd. (popř si vzít k tomu i stopky), všechny ostatní teorie si nechte do klubu zaostalých nostalgických fanoušků atmosferických benzinmotorů (a to i těch 16V - u těch je zátah z nízkých otáček snad ještě horší) a nelžete lidem!! Tak pravil klasik...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.09.2008 21:39, RE: Autor si mohl ušetřit zbytečné výpočty ohledně momentů
anonym napísal:
Kdo chce škudlit tím, že si pořídí osobní auto s dieselovým motorem, ať raději jezdí vlakem nebo na kole. Vyjde ho to levnějc a okolí mu bude vděčno za to, že jej neobtěžuje nechutným smradem a černým kouřem, o hluku raději nemluvím.
asi máš na mysli avii a pragovku. ale tím už lidi dnes málo jezdí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 19.09.2008 21:58, TDi
Jen TDi jezdí po dálnici v pravém pruhu.Jak jeto možné?
reagovať
  1 ... 9 10 11




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.