0
späť
 

diskuze k tématu: BMW 530d nebo VW Passat 2.0 TDI - co vybrat?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 19:43, RE: Passat
anonym napísal:
Nove Mondeo jsem mel pujcene od prodejce (uvazoval jsem nad koupi) a je to velke zklamani. Rozhodne ta cena za kterou to prodavaji (cenikova drazsi nez u Passatu!) je hodne optimisticka. To auto je sice velke, ale rovnez osizene kde se dalo, sedacky nic moc (coz je u Forda pravidlem), kvalita interieru moc neprobehla, jizdni vlastnosti bych rekl horsi nez u predchoziho modelu a nabidka motoru dost zoufala. Na Passata to auto nema, dokonce se mi v nekterych ohledech zdal predchozi model Mondea l...
Ha-ha-ha-ha Tak to jste mně dostal jak sviň! Nedávno testovali nové Mondeo VS Passat B7 a pašík to projel na celé čáře. Motor,stabilita,podvozek,exteriér,interiér. Tak nevím, jestli jste někdy vůbec viděl nové Mondeo. Někdy mi přijde, že někteří z Vás byli zavření 10 letv jeskyni a pak vylezou a začnou posuzovat situaci, bez aktuálních znalostí. Možná, že třeba jen tak provokujete, protože tohle snad nemůžete ani myslet vážně!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 20:09, RE: Passat
anonym napísal:
Osobne bych doporucil spise Passat, primarne proto, ze je to kvalitnejsi auto. Je lepsi mit nejlepsi vuz stredni tridy nez nejhorsi auto ve vyssi stredni. BMW ma lepsi jizdni vlastnosti, silnejsi a sestivalcovy motor, na druhou stranu nekvalitni osizeny vrzajici interier, extremni servisni naklady a celkove nizkou zivotnost. Kdyz uz kupovat auto ve vyssi stredni, tak je lepsi koupit A6, ale tam uz ta castka bude vyssi.
BMW byla kdysi fantasticka auta, ale nynejsi taktika prodavat lacine udelana ...
ÁÁá, pán je filuta. Passat je NEJPRŮMĚRNĚJŠÍ auto střední třídy, protože je průměrné ve všem kromě ceny. Ta je nadprůměrná..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 21:07, RE: Bmw-Pasat????
anonym napísal:
Pan jistě jezdí hodně,tak proto diesel,bavor vyjde na ůdržbu třikrat dráž,těžko se prodává(viz inzerce tipcars,nebo autoscout24.de)protože už i malé dítě ví,že je zadarmo drahý...nového pasata jsem ještě neviděl ve stavu 400tkm na tachometru,ale předchozího ano(několik),a ačka je prodavali se 150tkm-není se tedy čemu divit,že se to těm "novým"majitelum pak sere())),ale určitě koupili prověřený vůz....
dejte pokoj s koncernem VW...... BMW jsou uata ktere si nekoupi kazdy, ale kdo se s nim nekdy sveze, tak nebude nikdy chtit ezdit v nicem jinem, protoze pozna veci, o kterych by se mu u VW ani nezdalo, krome audi, ta ma lepsi kvalitu interieru pokud srovnavam E60 a A6, ale A6 zase nestaci motorove a podvozkove, takze tam je to vyrovnane, ale jednoznacne bych sel do BMW
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 21:13, RE: Podrobné srovnání
anonym napísal:
Vnitřní rozměry se neodvíjejí od rozvoru náprav. U vozů klasické koncepce, což je BMW, Mercedes... je motor uložen nad a za přední nápravou, takže vnitřní prostor z pohledu rozvoru odpovídá autu s motorem v předu s rozvorem o cca 200mm menším. Je potřeba si sednout do BMW3 nebo 5. Obzvláště u BMW3 předchozího modelu je to docela tragické i když rozvor je dosti velký. Mediální masáž na téma střední třída apod. je velmi účinná. Doporučuji každému si do auta sednout a porovnat. Passat je pro cestu...
Souhlasím, Passat je na tom s ohledem na prostornost minimálně na stejné úrovni s pětkou, autor pravděpodobně vzadu neseděl. Dále má Passat 2.0 TDI 4 ventily na válec, ne 2 jak je v článku. Také otázka pasivní bezpečnosti hovorí pro Passat 5 hvězd, Bávo jen 4 (je to důsledek použití hliníku vpředu-pro optimální rozložení hmotnosti). Navíc má pětka hnusnou přístrojovku. Ostatní vlastnosti má výborný.
Za tyto peníze se dá koupit nový auto jako Octavia 1.8 TSI, 2.0 TDI(dealer dá rád slevu), Mazda6 1.8 i u nás , natož např. v SRN (kde jsou ceny obvykle nižší). Ojetý vůz přináší vždy určité riziko a v této cenové relaci je lepší koupit nový vůz. Hezký večer
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 21:55, RE: Autor potrebuje doucovani z matematiky
anonym napísal:
ale nedej bože,že mu to někdo odře někde u kaufu.....
...tak to nechá nalakovat
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 29.01.2008 01:27, mazda xedos
a co mazda xedos z poslednich let vyroby? Nebo Lexus IS 220D ale ten uz je zase jinde v cene. Pak je tu jeste Saab 9-5.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 29.01.2008 06:15, RE: Passat
anonym napísal:
Ha-ha-ha-ha Tak to jste mně dostal jak sviň! Nedávno testovali nové Mondeo VS Passat B7 a pašík to projel na celé čáře. Motor,stabilita,podvozek,exteriér,interiér. Tak nevím, jestli jste někdy vůbec viděl nové Mondeo. Někdy mi přijde, že někteří z Vás byli zavření 10 letv jeskyni a pak vylezou a začnou posuzovat situaci, bez aktuálních znalostí. Možná, že třeba jen tak provokujete, protože tohle snad nemůžete ani myslet vážně!
No nevím anonyme, ale Passat B7 ještě snad není ani udělanej jako koncept.
Ten který se tady porovnává v článku s BMW 530d je Passat B6 !!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 29.01.2008 13:04, RE: Passat
anonym napísal:
Osobne bych doporucil spise Passat, primarne proto, ze je to kvalitnejsi auto. Je lepsi mit nejlepsi vuz stredni tridy nez nejhorsi auto ve vyssi stredni. BMW ma lepsi jizdni vlastnosti, silnejsi a sestivalcovy motor, na druhou stranu nekvalitni osizeny vrzajici interier, extremni servisni naklady a celkove nizkou zivotnost. Kdyz uz kupovat auto ve vyssi stredni, tak je lepsi koupit A6, ale tam uz ta castka bude vyssi.
BMW byla kdysi fantasticka auta, ale nynejsi taktika prodavat lacine udelana ...
Kvalita VW skoncila tusim golfem4/Bora uvazoval bych i B5 ale i ta je ralativni, hlavně dieseli zavedenim PD common railem utrpěli co do spolehlivosti. Na klasice v Boře sem ujel 400 000 bez vážnějších poruch zato PD či CR už není to prave, je pravda ze vykony šli nahoru ale ruku v ruce s nimi i ta poruchovost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 29.01.2008 16:16, RE: Bmw-Pasat????
anonym napísal:
dejte pokoj s koncernem VW...... BMW jsou uata ktere si nekoupi kazdy, ale kdo se s nim nekdy sveze, tak nebude nikdy chtit ezdit v nicem jinem, protoze pozna veci, o kterych by se mu u VW ani nezdalo, krome audi, ta ma lepsi kvalitu interieru pokud srovnavam E60 a A6, ale A6 zase nestaci motorove a podvozkove, takze tam je to vyrovnane, ale jednoznacne bych sel do BMW
Před 14ti dny jsem řešil něco podobného,Passat 2005 plně vybavený nebo BMW 530 D 2004 za podobné peníze jsem dlouho nepřemýšlel,vyhrál to BMW.Pojistka s10% spoluúčastí 24000kč/máme ale ve firmě slušné slevy/Co se týče zmińovaných cen tak nejdražší turbo jaké jsem kdy kupoval bylo na Pajero za 24000repas,jinak v průměru za 10000kč.Kdo se v této problematice pohybuje dá mi za pravdu.Občas se zde ozývají hlasy kolegů,kteří neví která bije.Zdravím
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 29.01.2008 17:30, RE: Passat
anonym napísal:
No nevím anonyme, ale Passat B7 ještě snad není ani udělanej jako koncept.
Ten který se tady porovnává v článku s BMW 530d je Passat B6 !!
Tak to bych se skoro hádal. Už passat z roku 1998 byl B5, potom byl Facelift 2001 a to jsem myslel, že je B6, tudíž současný model musí být B7,ne?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 29.01.2008 23:10, RE: Passat
anonym napísal:
Nesmysl. Mám 330ci a VW Sharan 1.9pd. VW a BMW nejde v žádném případě srovnávat. Servisu se vůbec nebojte. Jezdit s VW do autorizovaného servisu je nesmysl. 1000/hod a strašný, strašný služby. Už mě tam nikdy neuvidí. Takže když srovnáte "SLUŠNÝ" neautorizovaný servis obou značek a druhovýrobu náhr. dílů, tak rozdíl není tak hrozný. BMW bude po záruce, tak bych do autorizovanýho serv. nejel už vůbec. Rozdíl bude v pojistce, to si musíte spočítat.
Když seženete hezký kousek od BMW jděte do toho....
Tak nevim, jaky problem byl se Sharanem, mam predchozi model 99, 1,9 TDI 81kW, najeto 270.000 km, zatim jen provozni veci (olej, filtry, vaha vzduchu (2x), desky, tycky stabilizatoru apod.). Spokojenost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 31.01.2008 18:01, RE: u Jelínka za 450 000,- passat a dokonce 2006
anonym napísal:
cena není vše...třeba je ze třech kusů(opravená totálka,v horším případě "čorka"),nebo jen papírově omlazený,....
dneska jsem se na něj byl podívat osobně, a je to krasavec, dokonce jsem si ho i projel, a je jak novej. Je po pvním majiteli a koupenej jako novej v Čechách.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.02.2008 19:04, RE: u Jelínka za 450 000,- passat a dokonce 2006
anonym napísal:
dneska jsem se na něj byl podívat osobně, a je to krasavec, dokonce jsem si ho i projel, a je jak novej. Je po pvním majiteli a koupenej jako novej v Čechách.
Také jsem se manželkou byl podívát na jednoho passata 2006 v Litvínově (kupškodu). Měl mít najeto cca. 30 tis. km, předváděčka. Po důkladném prověření v Německu, auto má najeto 160 tis. km, po výměně turba a jiných "drobností". To se nám to kupuje když máme tak poctivé dovozce a autobazary jako je Kupškodu. Nekup si předváděčku za 500 tis.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.02.2008 01:04, RE: Passat
anonym napísal:
Jen tak pro info, vstřiky na ten slavnej VW vyjdou, jen v materiálu , taky kolem 60 000, takže co to má bejt za argument? Výhody starejch motorů TDI skončily s nástupem úžasný a dokonalý technologie PD... Naštěstí už VW prozřel a postupně začíná používat Common Rail (stejně jako to zlý ošklivý a nekoncernový BMW a spousta dalších). Jo a turbo za 90k je pochopitelně nesmysl......
No ja mam pasata rv.2004 a turbo mi odeslo minuly tyden pri 86tis km....Takze na repas..prumerna cena 17-24tisic...No dal se k tomu autu vyjadrovat nebudu...fakt je ten ze ho mam do leta a potom trada...Bmw 530Xd
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.02.2008 20:25, RE: BMW je BMW
anonym napísal:
Obě auta jsou velice dobré ale z osobní zkušenosti s oběma auty můžu doporučit BMW. Jízdní vlastnosti naprosto špičkové, 6 válec versus 4 válec - tak tady není taky co řešit. A co se týká spotřeby, tak bych to neviděl vůbec tragicky - jezdím s 530d kolem 8 litrů - normální svižná jízda. Pokud ho šetříte jede i lehce pod 7 a naopak pokud jezdím s hodně těžkou nohou tak je to mezi 9 - 10 l na 100 km. Co se týká spolehlivosti - pokud se o auto budete starat, tak se vám za to odvděčí dobrou službou ...
Stál jsem před podobným problemem. Odzkoušel jsem oboje. V případě Passat 1,9TDI jsem neměl štěstí. Často padal do nouzového stavu a servisy v UL si s tím nevěděly rady. Po ztrátovém prodeji si pražští servismani věděli rady a majitel je velmi spokojen. Samozřejmě, že můj postoj to může ovlivnit. Ovšem na druhou stranu jízda v BMW 530d není jízda, to je božský let nad rozkvetlou krajinou. Je to opium, stanete se závislákem. Opravdu závislákem. Zdravím všechny uživatele toho nadstroje.
PS
Zaslechl jsem, že se údajně vyskytuje něco snad i lepšího a to BMW 520d se 120 resp. 130 kw z r. 2007.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.02.2008 15:52,
Mám E39, 530dA, touring, 2003, 110000km. Je to mazel, v plný náloži, na vzduchu, pečlivě udrzovaný, ale už bych si ho nekoupil. Jezdím 50:50 město a mimo, spotřeba 9,5l/100, s hodně lehkou nohou. Neustálý problém vržou gumy ve dveřích. Namažu je a za 14 dní znovu. Přední náprava je před generálkou, ale to dělá ta Praha. Na semaforech jsou všichni rychlejší. Taky umím byl rychlejší, ale spotřeba pak jde k 11l/100km. Zapomeňte na tabulkovou spotřebu. Zeptejte se v servise.
Na ty gumy do dveří mi řekli v servise abych je vyměnil. To se mi ještě u žádného auta nestalo. Jízdní vlastnosti jsou super a brzdí to jako blázen. Lepší brzdy jsem na žádném autě neměl. Pojistka All risk + pov.r.+čelní sklo 34 000Kč. Na dálky je BMW 5r super, ale do města bych volil po zkušenostech Passata nebo BMW 3. Jo a to BMW nebylo bourané ani omlazené ani stočené km ani žádný vrak. To jen tak na okraj.
Zdeněk
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 09.02.2008 20:41, Benzín nebo nafta???
Prosím poraďte mi někdo zda se při koupi vozu zajímat spíš o dieselový nebo benzínový motor??? Všude kolem čtu recenze v takové podobě, že dieselový motor se vyplatí až v případě, že ročně najedu cca 30000 km a více. Zajímalo by mě proč tomu tak je když spotřeba u benzínových motorů je vyšší než u nafty a ani cenou se obě pohonné hmoty od sebe výrazně neliší. Pro úplnost bych chtěl koupit BMW 530 o obsahu 3.0 buďto diesel nebo benzín rok 2003-2004, kdy pořizovací cena obou vozů je takřka totožná. Já osobně ročně najedu tak 15000 km. Tak mi prosím někdo vysvětlete proč se nafta vyplatí až při najetí tak vysokého počtu km. Dík!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 11.02.2008 23:11, RE: Benzín nebo nafta???
anonym napísal:
Prosím poraďte mi někdo zda se při koupi vozu zajímat spíš o dieselový nebo benzínový motor??? Všude kolem čtu recenze v takové podobě, že dieselový motor se vyplatí až v případě, že ročně najedu cca 30000 km a více. Zajímalo by mě proč tomu tak je když spotřeba u benzínových motorů je vyšší než u nafty a ani cenou se obě pohonné hmoty od sebe výrazně neliší. Pro úplnost bych chtěl koupit BMW 530 o obsahu 3.0 buďto diesel nebo benzín rok 2003-2004, kdy pořizovací cena obou vozů je takřka totožná...
Protoze dieselove BMW je extremne narocne na provoz , co se tyka ojetin. Naprosta vetsina majitelu ho prodava u dvou set tisic km na tachometru a vedi proc. To se totiz zacinaji srat "spotrebni veci" typu turbo ( 55tisic kc v autorizovanem service - ano , pred par mesici jsem ho menil na BMW X5 3,0d rv2005 , pri najetejch 150tisic km ) , dale u 200k km odchazi vstrikovani za cca 60tisic kc , opet se bavim o autorizovanem servise. A kde mame dalsi veci spjate s provozem takto technologicky narocneho diesela ?.... no proste to neni levna sranda. Opravdu si myslim ze ojete BMW ( cca 5 a vice let stare ) se moc nevyplati kupovat. Benzin sice bude zrat 10 litru , ale nikdy , NIKDY se na nem nic tak draheho nepo*ere. Kdyz pripoctu lepsi zvuk a vykon .... neni co resit. Jinak ale BMW FOREVER.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.02.2008 07:36, RE: Passat
anonym napísal:
Tak to bych se skoro hádal. Už passat z roku 1998 byl B5, potom byl Facelift 2001 a to jsem myslel, že je B6, tudíž současný model musí být B7,ne?
Ono ale není moc dobré jen myslet, ale i shánět info. Passat z roku 2001 kdy prodělal facelift zůstal passatem B5, nový model je B6 !!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 24.02.2008 12:07, mrzák
Jako bývalý majitel 330i r 2001, které jsem po odstěhování za město vyměnil za Passat 2.0tdi 4M r. 2006 můžu jenom potvrdit, co se zde píše. BMW je super svezení , adrenalin a srdce, ale při starším autě se nedoplatíš v servisu . Zvlášť, když už měl 6 let a přes 200tis najeto. S Passatem (dal jsem tam čip, protože po BMW s 231koňmi je 140 koní sakra málo) je to ekonomický, když z 15tis. za rok teď najezdím 45tis. Takže volba je dle mě opravdu na tom, zda si jízdu užít , nebo platit polovinu a to jak na pojistkách tak i na provozu a servisu. Stejně ale uvažuju, že se k BMW jednou vrátím , jako k autu na blbnutí.
reagovať
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.