0
späť
 

diskuze k tématu: BMW 530d nebo VW Passat 2.0 TDI - co vybrat?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 11:55, RE: Passat
anonym napísal:
Osobne bych doporucil spise Passat, primarne proto, ze je to kvalitnejsi auto. Je lepsi mit nejlepsi vuz stredni tridy nez nejhorsi auto ve vyssi stredni. BMW ma lepsi jizdni vlastnosti, silnejsi a sestivalcovy motor, na druhou stranu nekvalitni osizeny vrzajici interier, extremni servisni naklady a celkove nizkou zivotnost. Kdyz uz kupovat auto ve vyssi stredni, tak je lepsi koupit A6, ale tam uz ta castka bude vyssi.
BMW byla kdysi fantasticka auta, ale nynejsi taktika prodavat lacine udelana ...
Nesmysl. Mám 330ci a VW Sharan 1.9pd. VW a BMW nejde v žádném případě srovnávat. Servisu se vůbec nebojte. Jezdit s VW do autorizovaného servisu je nesmysl. 1000/hod a strašný, strašný služby. Už mě tam nikdy neuvidí. Takže když srovnáte "SLUŠNÝ" neautorizovaný servis obou značek a druhovýrobu náhr. dílů, tak rozdíl není tak hrozný. BMW bude po záruce, tak bych do autorizovanýho serv. nejel už vůbec. Rozdíl bude v pojistce, to si musíte spočítat.
Když seženete hezký kousek od BMW jděte do toho. VW Sharan je můj POSLEDNÍ VW v životě. Já snad neznám člověka, který je s VW spokojený (nové kousky, r.v. 2005 a mladší).
To je snad lepší škodovka nebo třeba toyota... lol
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 12:14, RE: Passat
anonym napísal:
Nesmysl. Mám 330ci a VW Sharan 1.9pd. VW a BMW nejde v žádném případě srovnávat. Servisu se vůbec nebojte. Jezdit s VW do autorizovaného servisu je nesmysl. 1000/hod a strašný, strašný služby. Už mě tam nikdy neuvidí. Takže když srovnáte "SLUŠNÝ" neautorizovaný servis obou značek a druhovýrobu náhr. dílů, tak rozdíl není tak hrozný. BMW bude po záruce, tak bych do autorizovanýho serv. nejel už vůbec. Rozdíl bude v pojistce, to si musíte spočítat.
Když seženete hezký kousek od BMW jděte do toho....
Pane, vy zjevně nevíte, že "Passat je nejlepší vůz střední třídy"....!

To je zajímavé, jak tady pár zarytých fanatiků neustále básní o dokonalosti VW, o jejich jedinečnosti, kvalitě, inovativnosti...
Bohužel pro ně se však na diskusích čím dále častěji objevují i lidé, kteří se nebojí říct (pro ně krutou) pravdu. VW jsou prostě auta jako kterákoliv jiná - v něčem lepší, v něčem horší, a světe div se, taky se kazí!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 12:22, RE: Passat
kuko napísal:
Pane, vy zjevně nevíte, že "Passat je nejlepší vůz střední třídy"....!

To je zajímavé, jak tady pár zarytých fanatiků neustále básní o dokonalosti VW, o jejich jedinečnosti, kvalitě, inovativnosti...
Bohužel pro ně se však na diskusích čím dále častěji objevují i lidé, kteří se nebojí říct (pro ně krutou) pravdu. VW jsou prostě auta jako kterákoliv jiná - v něčem lepší, v něčem horší, a světe div se, taky se kazí!
Jo voe, jako ja mel jednou passata, to bylo jakoz hoodne srackovni auto vole. Tedka si vyvazim prdel v bavoru a to uz je jini kaficko. Jako, kdyby mel vic penez tak bych sel asi do audi rs4, to uz je moc drahy pro mne, uz ted splacim pulku sveho zarobku na lejzu vole na ten bavor. To je ten, co ma ten trojlitr jako. 525i - jede to jak svine, to fakt, serte na dyzl jako...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 12:30, RE: Passat
anonym napísal:
Nesmysl. Mám 330ci a VW Sharan 1.9pd. VW a BMW nejde v žádném případě srovnávat. Servisu se vůbec nebojte. Jezdit s VW do autorizovaného servisu je nesmysl. 1000/hod a strašný, strašný služby. Už mě tam nikdy neuvidí. Takže když srovnáte "SLUŠNÝ" neautorizovaný servis obou značek a druhovýrobu náhr. dílů, tak rozdíl není tak hrozný. BMW bude po záruce, tak bych do autorizovanýho serv. nejel už vůbec. Rozdíl bude v pojistce, to si musíte spočítat.
Když seženete hezký kousek od BMW jděte do toho....
Drobna poznamka: tazatel chce koupit diesel, coz je servisne uplne neco jineho nez benzin od BMW. Znamena to vymenu vstriku za sedmdesat tisic (druhovyroba neexistuje dela je pouze Bosch), turbo za devadesat (pri trose stesti zrepasuje za dvacku a par dalsich radosti.
Oproti tomu 2.0 TDI 103kW je sice dnes uz archaicky motor, ale stale ma vyhodu starych TDIcek a sice ze krome turba vcelku funguje a co nefunguje pronese Franta pres vratnici v Mlade Boleslavi za babku. :D
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 12:34, RE: Passat
anonym napísal:
Nechtěl jsem reagovat na poslední článek,ale pán je zřejmě opravdu znalec,který v BMW nikdy ani neseděl!!!Nevím kde vzal,že passat je nejlepší ve své třídě???To jsou názory fakt žasnu!!!
Nejlepsi stale bude. Uvidime jaka bude nova sestka (Mazda) a co novy Citroen C5, ktery rovnez vypada zajimave, ale z toho co se momentalne da koupit je Passat stale to nejlepsi (bohuzel taky jako ojetina nejdrazsi).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 12:34, RE: Passat
anonym napísal:
Drobna poznamka: tazatel chce koupit diesel, coz je servisne uplne neco jineho nez benzin od BMW. Znamena to vymenu vstriku za sedmdesat tisic (druhovyroba neexistuje dela je pouze Bosch), turbo za devadesat (pri trose stesti zrepasuje za dvacku a par dalsich radosti.
Oproti tomu 2.0 TDI 103kW je sice dnes uz archaicky motor, ale stale ma vyhodu starych TDIcek a sice ze krome turba vcelku funguje a co nefunguje pronese Franta pres vratnici v Mlade Boleslavi za babku. :D
samozrejme, ale stejne musite brat v potaz i auto jako celek a to jednoznacne vychazi BMW nejlepe a kdyz k tomu vezmete povest novodobych VW, tak asi nic moc, jednoznacne do BMW, nejlepev benzinu, s na firme jsou 2 530xi moje a 525xi kolegy a s tim 525 ma prumernou spotrebu 9,1, ale uz take bohuzel spada do nevyssi kategorie povinneho ruceni, je to ten model po faceliftu loni, s obejemem 3l, ale myslim, ze 525i by mohla byt idealnejsi volba nez 530D i vzhledem k vydrzi benzinovyhch motoru, ktera je u bmw neoddiskutovatelna
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 12:57, RE: Passat
anonym napísal:
Drobna poznamka: tazatel chce koupit diesel, coz je servisne uplne neco jineho nez benzin od BMW. Znamena to vymenu vstriku za sedmdesat tisic (druhovyroba neexistuje dela je pouze Bosch), turbo za devadesat (pri trose stesti zrepasuje za dvacku a par dalsich radosti.
Oproti tomu 2.0 TDI 103kW je sice dnes uz archaicky motor, ale stale ma vyhodu starych TDIcek a sice ze krome turba vcelku funguje a co nefunguje pronese Franta pres vratnici v Mlade Boleslavi za babku. :D
turbo za 90....vstřiky za 70, tak to bych rád věděl kde někoho tahkle natáhli)))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 13:02, RE: Passat
anonym napísal:
turbo za 90....vstřiky za 70, tak to bych rád věděl kde někoho tahkle natáhli)))
mozna tak v servisu VW, servis BMW je cenove srovnatelny VW, neni tam az takovy propastny rozdil....., rozhodne ne takovy aby se vyrovnal rozdilu v kvalite aut, ve prospech BMW samozrejme
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 13:10, RE: Podrobné srovnání
anonym napísal:
Ještě podrobnější srovnávací tabulku než je v článku najdete na carspector.com/comparison/007411,007099
Vnitřní rozměry se neodvíjejí od rozvoru náprav. U vozů klasické koncepce, což je BMW, Mercedes... je motor uložen nad a za přední nápravou, takže vnitřní prostor z pohledu rozvoru odpovídá autu s motorem v předu s rozvorem o cca 200mm menším. Je potřeba si sednout do BMW3 nebo 5. Obzvláště u BMW3 předchozího modelu je to docela tragické i když rozvor je dosti velký. Mediální masáž na téma střední třída apod. je velmi účinná. Doporučuji každému si do auta sednout a porovnat. Passat je pro cestující vzadu na prostor zřetelně štědřejší.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 13:42, RE: Passat
anonym napísal:
Nejlepsi stale bude. Uvidime jaka bude nova sestka (Mazda) a co novy Citroen C5, ktery rovnez vypada zajimave, ale z toho co se momentalne da koupit je Passat stale to nejlepsi (bohuzel taky jako ojetina nejdrazsi).
takže MONDEO je horší ... ?? haha
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 14:49, RE: kolik bude stát pojistka??
Jan Vajgant napísal:
Dobry den,

pojistka na VW je cca za 33000 Kc a na BMW za 52000 Kc. Upozornuju, ze velmi zalezi kde bydlite, vyse spoluucasti, pojistovne, zda mate bonus atd. Vyse uvedene ceny plati pro male mesto a 10% spoluucast a bez bonusu.

JV
10% bude v tomto případě i 50000,tak to nepovažuji za výhru,volil bych 0% nebo 2000kč u koop..nebo 1% u č.p.....zbytku moc nevěřím(ale to je můj suběktivní nazor).A tohle auto si pořizujou lidé ve větších městech,nebo zde mají aspon sídla jejich firmy...tak s těmi 55000 u Bmw bych se vrátil na zem a a počítal těch70-80....s příhlednutim na to,že hodina v Bmw stojí 1200kč(a to jsem z levného kraje) a k cenám za různé blbosti(např zkuste se zeptat,kolik by staly lišty dveří ,všechny samozřejmě) kolem a s předpokladem odpisu z daní nevidím důvod proč volit 10% spoluučast...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 14:52, RE: Autor potrebuje doucovani z matematiky
Jan Vajgant napísal:
Dobry den,
rozdil ve vysi havarijni pojistky je opravdu vetsi nez u povinne (viz moje odpoved vyse). Zasadni rozdil je vsak v tom, ze havarijni pojisteni neni povinne, takze ho nelze automaticky pocitat do nutnych nakladu. Uznavam vsak, ze nepojistit Passat ci BMW 530D je velke riziko. Ikdyz pokud se bojite pouze odcizeni, lepsi je zainvestovat do zarizeni Sherlog. Nebo si koupit Sherlog a i pojistit, protoze v tomto pripade dostanete znacne slevy na pojistku.

Pekny den

JV
ale nedej bože,že mu to někdo odře někde u kaufu.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 14:55, RE: u Jelínka za 450 000,- passat a dokonce 2006
anonym napísal:
nevím kde vzal autor ty ceny, ale koukám že u Jelínka v Teplicích maj passata v naftě, ale 1.9 TDI za 449 tis. a dokonce 2006 !!! To nechápu, a na jarově maj za tu cenu menší výbavy a o rok strarší o 50 000,- dražší.
cena není vše...třeba je ze třech kusů(opravená totálka,v horším případě "čorka"),nebo jen papírově omlazený,....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 14:59, RE: k pojistce
anonym napísal:
pred casem sem koupil BMW 745Li a mam pojistku za necelych 50k
tak napište jak staré,co je to za pojištovnu jakou máte spoluučast,kde bydlite,kolik řidičů,kolik bonusu....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 15:07, cena v servisech?
ostrava 1200kč-další je tuším opavě ()),Pašika opravíte na min pěti značkových místech za ceny od 500kč,....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 15:17, Bmw-Pasat????
Pan jistě jezdí hodně,tak proto diesel,bavor vyjde na ůdržbu třikrat dráž,těžko se prodává(viz inzerce tipcars,nebo autoscout24.de)protože už i malé dítě ví,že je zadarmo drahý...nového pasata jsem ještě neviděl ve stavu 400tkm na tachometru,ale předchozího ano(několik),a ačka je prodavali se 150tkm-není se tedy čemu divit,že se to těm "novým"majitelum pak sere())),ale určitě koupili prověřený vůz....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 15:48, bmw vs vw
anonym napísal:
mozna tak v servisu VW, servis BMW je cenove srovnatelny VW, neni tam az takovy propastny rozdil....., rozhodne ne takovy aby se vyrovnal rozdilu v kvalite aut, ve prospech BMW samozrejme
myslim ze sednout do pekny 530d s 6st automatem,v plnce,aktivni rizeni,el.volant,dofukovaci sed.v zakrute,nataceci xenony,zobrazovani tacho na celnim skle,a hlavne trojlitr s patricnym zvukem a tahem,je skutecne jiny kafe jako sebelepsi passat.jenze vsechny ty krasny vecicky se muzou pokazit[v pripade vw bych veril ze se pokazi o dost drive kdyby tam byli] tak je potreba se psychicky a fin. pripravit na mozne vydaje.a divny je kdyz se uvazuje o ekonomictejsi a spolehlivejsi variante proc se neuvazuje misto vw,napr accord ictdi,nebo avensis d4d.jsem si jist ze hlavne v kvalite se japonci nachazi na jiny planete.ale kdybych resil to co pisatel,tak myslim ze i kdyz za trochu vic penez,tak ta radost z bmw se neda srovnat z vw.kdyby resil bmw e34 525tds vs pasat b4 tdi tam by mel myslim navrch pasat se spolehlivosti.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 15:48, RE: Passat
anonym napísal:
takže MONDEO je horší ... ?? haha
Nove Mondeo jsem mel pujcene od prodejce (uvazoval jsem nad koupi) a je to velke zklamani. Rozhodne ta cena za kterou to prodavaji (cenikova drazsi nez u Passatu!) je hodne optimisticka. To auto je sice velke, ale rovnez osizene kde se dalo, sedacky nic moc (coz je u Forda pravidlem), kvalita interieru moc neprobehla, jizdni vlastnosti bych rekl horsi nez u predchoziho modelu a nabidka motoru dost zoufala. Na Passata to auto nema, dokonce se mi v nekterych ohledech zdal predchozi model Mondea lepsi a kvalitneji udelany (po faceliftu).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 15:53, RE: Passat
anonym napísal:
Drobna poznamka: tazatel chce koupit diesel, coz je servisne uplne neco jineho nez benzin od BMW. Znamena to vymenu vstriku za sedmdesat tisic (druhovyroba neexistuje dela je pouze Bosch), turbo za devadesat (pri trose stesti zrepasuje za dvacku a par dalsich radosti.
Oproti tomu 2.0 TDI 103kW je sice dnes uz archaicky motor, ale stale ma vyhodu starych TDIcek a sice ze krome turba vcelku funguje a co nefunguje pronese Franta pres vratnici v Mlade Boleslavi za babku. :D
Jen tak pro info, vstřiky na ten slavnej VW vyjdou, jen v materiálu , taky kolem 60 000, takže co to má bejt za argument? Výhody starejch motorů TDI skončily s nástupem úžasný a dokonalý technologie PD... Naštěstí už VW prozřel a postupně začíná používat Common Rail (stejně jako to zlý ošklivý a nekoncernový BMW a spousta dalších). Jo a turbo za 90k je pochopitelně nesmysl......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.01.2008 19:01, Toyota Avensis 2.0 VVT-i Executive — EUR 17.575
by byla moje volba a dost kilometru bych ujel "zadarmo" z rozdilu v porizovacich cenach... asi tak!
reagovať
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.