0
späť
 

diskuze k tématu: Spoľahlivé auto na dlhé cesty do 300 litrov?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, typ vozidla, osobní
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Štvrtok 02.07.2015 17:56, RE: tttt
Pepe napísal:
Zvirak napísal:
tojo, ale jezdit to denně je něco jiného ty auta nižší střední/střední třídy mu nabízí lidi, kteří evidentně toho moc nenajezdí. Např ten rapid.. to je neuvěřitelný. dotyčnýmu bych dal měsíc s tim jezdot denně 300 km a změnil by názor..
Souhlas. Na delší cestu s sebou klidně potáhnu pár kg plechu navíc, hlavně, že mám dost místa. Navíc k "větším" autům se váže lepší výbava. Já bych to bez tempomatu nedal (třeba ho ta panda má ), ale stejně po 100km už člověk neví, jak by se uvelebil...


S čím souhlasíš? Zvířák píše o nižší střední a střední třídě. Tyhle auta běžně tempomat mají, dají se koupit i s automatickou převodovkou.
reagovať
nahlásit
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Štvrtok 02.07.2015 17:59, RE: tttt
Zvirak napísal:
tojo, ale jezdit to denně je něco jiného ty auta nižší střední/střední třídy mu nabízí lidi, kteří evidentně toho moc nenajezdí. Např ten rapid.. to je neuvěřitelný. dotyčnýmu bych dal měsíc s tim jezdot denně 300 km a změnil by názor..


Tak tazateli poraď co si má za těch 300 tisíc koupit... Ojetýho E-Classe?
reagovať
nahlásit
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Štvrtok 02.07.2015 18:41, RE:tttt
no, je samosebou, že za tu cenu to bude ojetina. S tím musí být smířený, ale i za tuhle cenu by se měly dát najít slušné kousky. Jasně, když se budeme koukat po Audi A6, A8 nebo BMW 5xx/7xx, E-klasse nebo (můj neoblíbený ) VW passat/phaeton, tak to budou vylítaný plečky rovnající se finanční sebevraždě. Protože je chce každej a je o ně velkej zájem (nechápu proč), tak je těžký najít slušný kousek a taky se kradou.

Můj návrh co do 300 tisíc? Co takhle Volvo S80 3.2 V6 (nebo raritní 4.4 W8) oba spolehlivé, velmi dobře snáší LPG, nebo s volví naftou, v té se pravda moc nevyznám, ale D5 je odolná. Ten 3.2 se dá v reichu sehnat i levnějc a nejsou úplně vylítaný. Před časem jsem se byl v reichu na jednu S80 3.2 podívat byla to aukce na ebay. Nakonec šel za 9000 euro !!!! Plná výbava, interiér udržovaný, jak nový zvenku taky ok.
Takže s timhle autem by se vešel do limitu i se servisem a LPG.

Za 300 tisíc se dá koupit (i levnějc) Saab 9-5, ca rok 08, interiér nesedí každému, ale to odhlučnění, nesmrtelný a hodně silný motor těžko jinde pohledáš.

Známej jezdí řádku let s P607 a pěje samou chválu, sám s nim natočil přes 300 tisíc km , to by taky nemuselo bejt špatný, ale ve francouzech se moc nevyznam.

reagovať
nahlásit
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Štvrtok 02.07.2015 19:43, 300
zvirak: pokud má člověk 300 000 tak už mi přijde trocuh scestné je dávat za 7 let staré auto....to musí být člověk opravdu velkej fanda značky a také odborník přes auta,aby poznal co kupuje.
Osobně bych za 7 let staré auto takovou pálku nikdy nedal...když za 300 je uplně nové kompakt s 2 letou zárukou (sice socka,ale auto)..a jako takové splní to hlavní - přesun z bodu A do bodu B
reagovať
nahlásit
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Štvrtok 02.07.2015 20:50, stréc
to máš sice pravdu stréci, ale když potřebuje někdo jezdit štreky, tak je zase zcela vyhození peněz za auto, které ikdyž je nové, tak v něm bude "trpět". Starší auto je sice bez záruky, ale když se člověk o auto spávně stará není problém, aby vydrželo hodně. Mimo ojedinělých konstrukčních vad (např řetězy TSI atd) je poruchovost dána tím, že lidi zpravidla na údržbu s prominutím serou jak mouchy na císaře pána. viz paní v jiném vláknu, kde se jí zadřel šál a ojnice prorazila blok motoru a pak z ní vypadlo, že po koupi nejen že neudělala servis, ona ani nezkontrolovala olej..

Když někdo jezdí denně dlouhé štreky, tak dřív nebo později nebude stačit dojet z A do B, ale nutnou podmínkou je vysoký komfort, má to veliký vliv na výdrž výkonnost únavu atd.)
A tady právě narážejí jinak kvalitní auta nižší střední / střední třídy. Dlouhodobě jsou v tomto nedostačující.
Je to např můj případ. Pepe myslím taky jezdí dálky, Arthuro, atd. Oni se mnou souhlasí, protže mají zkušenost.

Samozřejmě je to o kompromisu toho kdo to kupuje a jaké má požadavky. Tohle je jen dobrá rada..
reagovať
nahlásit
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Štvrtok 02.07.2015 21:28, shoda
zvirak: málokdy člověk na diskuzích dá někomu zapravdu,ale zde tedy souhlasím stoprocentně.Když vidím jak se lidi chovají k autům,tak si říkám,že v ČR koupit ojetinu z bazaru to je loterie pořádná.

Když nám přijede do servisu zákazník s Octavii,kde je druhej majitel (většinou to má po firmě),TDI,které si koupí aby jezdil po městě a okolí,kdy se motor ani nezahřeje...a klasické hlášky...
"a to musím měnit i ty filtry? nestačil by jen ten olej?"
"a tu brzdovou kapalinu proč musím měnit,to sem nikdy neslyšel,dyť to brzdí dobře"
"ta klimatizace nám funguje dobře...fakt to musíme doplňovat a dezinfikovat?

a když vidím někdy cílovou skupinu co si koupí auto a ještě jej pak hodí do LPGčka,tak to je úplně skupina zákazníků,která si auto kupuje aby na něm opravdu ŠETŘILA každou korunu.Čili jakákoliv koruna do servisu "KDYŽ TO JEZDÍ" je zbytečná...(čest vyjímkám) ..

ale toto jsou mé zkušenosti s českou mentalitou....samozřejmě jsou vyjímky,kdy zákaznici přijedou,dovezou si filtry olej a věří,že vše bude vyměněno...nebo jen řeknou ať se udělá vše co je potřeba a neřeší stovku navíc apod..hlavně aby vše bylo tak jak je...ale těch je tak 15%
reagovať
nahlásit
samuelx60
počet príspevkov9
dátum registrácie24.06.2015
Piatok 03.07.2015 13:48, Ten Saab znie zaujimavo
Ten Saab 9-5 ma velmi zaujal, obcas nejaky v Prahe vidim, je to pastva pre (moje) oči.

Aky konkretne motor v tom Saabe si myslel? O tych motoroch vela neviem, Saab tam snad asi ani nema svoje motory, alebo sa mylim?
reagovať
nahlásit
Pepe
počet príspevkov1143
dátum registrácie09.05.2007
Piatok 03.07.2015 14:15, RE: shoda
stréc od piva napísal:
zvirak: málokdy člověk na diskuzích dá někomu zapravdu,ale zde tedy souhlasím stoprocentně.Když vidím jak se lidi chovají k autům,tak si říkám,že v ČR koupit ojetinu z bazaru to je loterie pořádná.Když nám přijede do servisu zákazník s Octavii,kde je druhej majitel (většinou to má po firmě),TDI,které si koupí aby jezdil po městě a okolí,kdy se motor ani nezahřeje...a klasické hlášky..."a to musím měnit i ty filtry? nestačil by jen ten olej?""a tu brzdovou kapalinu proč musím měnit,to sem nikdy neslyšel,dyť to brzdí dobře""ta klimatizace nám funguje dobře...fakt to musíme doplňovat a dezinfikovat?a když vidím někdy cílovou skupinu co si koupí auto a ještě jej pak hodí do LPGčka,tak to je úplně skupina zákazníků,která si auto kupuje aby na něm opravdu ŠETŘILA každou korunu.Čili jakákoliv koruna do servisu "KDYŽ TO JEZDÍ" je zbytečná...(čest vyjímkám) ..ale toto jsou mé zkušenosti s českou mentalitou....samozřejmě jsou vyjímky,kdy zákaznici přijedou,dovezou si filtry olej a věří,že vše bude vyměněno...nebo jen řeknou ať se udělá vše co je potřeba a neřeší stovku navíc apod..hlavně aby vše bylo tak jak je...ale těch je tak 15%


Vidíš, já zrovna na servisu primárně nešetřím, řeším vše, co je v nepořádku (byť jen načnuté). Neboť u aut 100% platí, že vše souvisí se vším. Jeden pozdě vyměněný čep dokáže zhuntovat další komponenty nápravy. Je to taky daný tím (jak bylo řečeno výše), že často jezdím dálky. Tudíž nepotřebuju zůstat někde u Kaiserslauternu jenom proto, že mi z mý obstarožní ojetiny (P406 2,2 HDI) něco upadlo
reagovať
nahlásit
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Piatok 03.07.2015 19:05, Auto na dlouhé cesty?
S tímto mám dostatek zkušeností. V roce 1995 jsem začal praciovat pro Italy. Firma sídlila v Ossoně u Milána. Z domu jsem to měl 1220km. První služebák byl P306TD. Měl jsem jej 3 roky a najel na něm za tu dobu 220.000km (=70tkm/rok plus mínus). Další auto byla Oktávka 1,9TDI. To byla největší chyba, kterou jsem udělal, nechav se zblbnout kydy o tom, jak to jede a nežere. Ujet trasu v blbý malý 306 a Oktávce bylo asi jako jet ji E klassem a Fabií. Oktávka šla pryč a nastoupily Pežoty- snad všechny, které se vyráběly. 405/406/605/407/nakonec (stavělo se - 807). S tím se dalo jezdit v klidu těch 50-70tkm/rok, aniž bych musel proležet měsíce na ortopoedii. Tím chci říct, že mladík vydrží všechno, ale věk chce své. Dnes už dlouhý trasy lítám a na ty dovolené na lyže to přečkám v autě střední třídy. Rozhodně jak tu někdo radil, koupit nový za 300 tisíc - to je sice cesta, ale do pekel z hlediska pohodlí. To radši skutečně ojetinu z vyšší třídy v daném stavu a výbavě a cestuji o třídu vyšší. Volvo je dobrá cesta, jak na to, měli jsem souběžně sice jen S60 s D5, ale díky sedadlům bylo cestování jakž takž. Do tý doby, než někdo musel dozadu, protože díky tomu jsem měl nohy jako skrčenec - na velikost auta je to malý, ale pro dva výtečný. S80 je v tomo lepší. Nová V70 je na tom už dost špatně, co do prostoru a i co do komfortu jízdy. Je tvrdá, udrncaná a uskákaná - to ve srovnání se starou S60. Asi jná doba, jiné zvyklosti.
P607 měl jeden z vyšších bossů a jel jsem s ním několikrát, to JE dobrá volba, ale strašně drahá na servis. I dnes. Ale pohodlí výtečné.

Roýzhodne tedy vynechat z výběruz nějaké HB či jiná auta nižších tříd - díky malému rozvoru a okleštěnému dophlušnění to není to pravé. pro sorvnání - jezdím v práci Fabií 1,2 asi dva roky starou. Na krátkou trasu pohoda, jede to, nežer, je to tiché, ale - 500km je za trest. Záda shrbená, bederní podpora nulová, koleno otalčený od debilní schránky pod rádiem (za to bych vraždil), drncá to, skáče to, prostě přenáší se otřesy do auta.
Totiko moje zkušenost.
reagovať
nahlásit
driver111
počet príspevkov528
dátum registrácie13.03.2013
Sobota 04.07.2015 10:09, rozdil tridy
Jeste kdyz jsem pracovne litaval do kolina nad rynem,tak jsem parkrat musel absolvovat cestu autem.coz jsem nenavidel.jednou jsem to jel fungl novou oktavii II v eeleganci a za 14 dni jsem po te same ceste do frankfurtu, soukrome, v podstate ponte same ceste.. Byla to brachova A6 (c4) r.v. 97, takze v te dobe 10 let stare uto. Ale kua to byla jina liga.tu cestu jsem si proste uzil a netrpel. A to byl mezi auty 10 lety rozdil..takze za me na dlouhe cesty radeji starsi auto vyssi tridy,nez nove stredni.
reagovať
nahlásit
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.