0
späť
 

diskuze k tématu: Vybrat starší BMW nebo novější fabii?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.03.2009 21:24, Hrůza
To je dilema .....
BMW znamená polsky "bendzes mieć wydaje"
Fábia ..strašné auto. Znám asi 7 lidí co jezdily Fábiema a všichni (až na jednoho) se jich rychle zbavovaly. Strašné auto. A když jsem s ní jezdil já osobně,tak jsem nevěřil tomu,že je to nové auto (ostuda).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.03.2009 21:32, RE: Provozní náklady????
Meade napísal:
To by mě teda zajímalo v čem takové BMW nabízi nesrovnatelně lepší jízdu Nesmysl... já myslím že si můžeme dát ruku na srdce a být drobek při zemi a na rovinu si říct, že Fabia zas tak špatně nejezdí, naopak.

Už jen tazatel neví co doopravdy chce.
Tady není vůbec co řešit, Fabia jasná volba. Říkejte si co chcete, ale když už chci teda za svý peníze co nej auto, tak logicky sáhnu po co nejmladším autě, co nejméně najeto, a v případě Fabie tu je jedna OBROVSKÁ výhoda ,a to dostupnost dílů. T...
No vida, a je to tady, seš pěkně na omylu Děláš, jako by se u BMW nikdy nemohli podělat výše popsané věci.

Teď už vím, že zrcátko mi na parkovišti nikdy nikdo nemůže urazit u BMW, termostat se mi taky nemůže pokazit u tak vychytaného auta, ten jistě vydrží 100x objetí zeměkoule, a výfuk? Dyť je to auto z jiné dimenze, nic se na to m prostě nemůže podělat, a tlumiče? Vydrží mega KM, a tudíš, u Fábie odejdou provozní věci, tak už je z toho poruchové auto. No jestli takhle uvažuješ, tak nevím nevím

Ohromně mě to baví, jak tu dokážete udělat z BMW prakticky dokonalé auto s náklady na provoz srovnatelné s Fábii ale zato jízda a komfort uplě z jiné dimenze .-) Nechci být sprostej, ale na míste je poznámka, s prominutím, že si "pěkně se*ete do huby"....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.03.2009 21:36, RE: Hrůza
Marcus napísal:
To je dilema .....
BMW znamená polsky "bendzes mieć wydaje"
Fábia ..strašné auto. Znám asi 7 lidí co jezdily Fábiema a všichni (až na jednoho) se jich rychle zbavovaly. Strašné auto. A když jsem s ní jezdil já osobně,tak jsem nevěřil tomu,že je to nové auto (ostuda).
jasný )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.03.2009 21:44, RE: Provozní náklady????
Meade napísal:
No vida, a je to tady, seš pěkně na omylu Děláš, jako by se u BMW nikdy nemohli podělat výše popsané věci.

Teď už vím, že zrcátko mi na parkovišti nikdy nikdo nemůže urazit u BMW, termostat se mi taky nemůže pokazit u tak vychytaného auta, ten jistě vydrží 100x objetí zeměkoule, a výfuk? Dyť je to auto z jiné dimenze, nic se na to m prostě nemůže podělat, a tlumiče? Vydrží mega KM, a tudíš, u Fábie odejdou provozní věci, tak už je z toho poruchové auto. No jestli takhle uvažuješ, tak nevím ...
Vy máte Fobii nebo jinou simply clecer co? Já neříkam, že BMW 3 je "nadauto" ale kvalitativně je krapetko jinde než Fobie a to se projeví i na ceně, holt za kvalitu se platí no

Jinak v BMW nejezdím takže nemám důvod ho nějak tvrdošíně bránit ale vyjadřuju svůj názor. Jinak do huby si nese*u, dávám přednost běžné potravě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.03.2009 22:46, RE: Provozní náklady????
Meade napísal:
No vida, a je to tady, seš pěkně na omylu Děláš, jako by se u BMW nikdy nemohli podělat výše popsané věci.

Teď už vím, že zrcátko mi na parkovišti nikdy nikdo nemůže urazit u BMW, termostat se mi taky nemůže pokazit u tak vychytaného auta, ten jistě vydrží 100x objetí zeměkoule, a výfuk? Dyť je to auto z jiné dimenze, nic se na to m prostě nemůže podělat, a tlumiče? Vydrží mega KM, a tudíš, u Fábie odejdou provozní věci, tak už je z toho poruchové auto. No jestli takhle uvažuješ, tak nevím ...
To co zmiňujete se servisními náklady- souhlasím. Známý má např. M-B (od novoty samozřejmě). Je s vozem spokojený, ale různé blbůstky se také kazí. Ve značkovém servisu jsou však "ochotni" měnit stylem díl za díl. Takže se vám pokazí nějaká pitomá pružinka nebo objímka ve světlu a oni měněj celý světlomet. BMW je stejná liga a drobné poruchy určitě také budou. Obvzláště u ojetiny. Pokud ale nastane závažnější závada, pak se může pěkně prodražit. A to riziko tu je a nikdo ho neodpáře.
Nicméně BMW za vyšší provozní náklady nabízí mnohem lepší požitek a kvalitu jízdy jako takové. Kvalita materiálů, kvalita sestavení je také jinde. Fabia působí i oproti Octavii poněkud fórově. A ve srovnání s BMW? Kvalita nestárne. Pokud ji někdo vylítá, to je jiná věc. Ale sehnat zachovalé kousky není až takový problém (hlavně v zahraničí). Co se samotného vozu týká (teď neberu ohled na náklady na servis) - pak bych jednoznačně volil BMW. S ohledem na servis podle možností servisování. Kdybych věděl o nějakém šikovném garážníkovi, co se takovým vozům věnuje, pak bych o Fabii neuvažoval vůbec. Otázkou tazatele je ale cenový strop, který mi přijde na zachovalé BMW poněkud nízký (alespoň v ČR).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.03.2009 22:51, RE: Provozní náklady????
Michy007 napísal:
Vy máte Fobii nebo jinou simply clecer co? Já neříkam, že BMW 3 je "nadauto" ale kvalitativně je krapetko jinde než Fobie a to se projeví i na ceně, holt za kvalitu se platí no

Jinak v BMW nejezdím takže nemám důvod ho nějak tvrdošíně bránit ale vyjadřuju svůj názor. Jinak do huby si nese*u, dávám přednost běžné potravě.
Bohužel nesouhlasím, že kvalitativně je někde jinde, a nemam Fobii ani jinou virozu. Už nějaký ten rok dělám v autoprumyslu a ledas co jsem viděl. BMW sice patři mezi prestižní značky, o tom žádná, ale to ještě neznamená že to je preciznost sama o sobě. A věřte, že mezi škodovkou, ať už je to Fabia nebo třeba octavia, není nějak propastný rozdil ve kvalitě zpracování, naopak. Až budete mít v ruce např. aribagy , a uvidíte výrobu pro BWM, nebo škodu, porsche cayen, nebo focus, nebo jaguar, či opel, nebo kontatní jednotku pod volant speciálně pro BMW ty patří mezi nejprolblémovější a zbytečně složité, a další komponenty, tak si tady pak můžeme povídat o tom co je kvalitativně lepší. O tom to je, jen chabé předsuky, neprosazuju škodovku ani bmw, každej ať si pořídí co chce, je to nakonec jeho věc, jen nemám rád, když někdo tvrdí a věří tomu jak je něco nesrovnatelně lepší, kvalitnější, atd atd. Myslíte si že třeba hlavovej airbag pro Porsche Cayen nebo VW Touareg za 3mega je Xkrát kvalitnější než hlavovej Airbag pro Octavia II za 600t.kč? Ne neni, je naprosto dělaný ze stejně kvalitních komponentů, ze stejného iniciátoru, ze stejně kvalitního pytle a od jednoho a toho samého výrobce, a ve finále to je tak, že se pak cena daného airbagu určí jen podle prestižnosti značky, přece nebude airbag do cayenu stát stejně jako do Octavie II. To je blbost. A samozřejmně vyrobenej v německu stojí 3 víc, vyrobenej v CZ stojí třetinu(levná pracovní síla). Myslíte si že ovládací prvky do BMW dělá nějaká super perstižní firma na lysování plastů?? Ani omylem, v jedný hale se udělá na vstřikolisu tělo(stator + rotor), zakázka dejme tomu 450 kusů BMW, ve druhé hale to ženský na lince osadí, dopájí vodiče, hodí pod lis - zde se zalejou konektory, jednotka se projede v PC testeru, občas se s tím dost čaruje, některé se nepovedou a neprojedou testem, tak se s tím dělají psí kusy a opravují, dokud neprojedou test a pak se hodí do krabice a jde to na expedici. Mezitím se vedle přehodila v tom samém lisu forma pro Jaguár, škoda nebo Ford Focus a jede se to samé na tom samém lisu, pod stejnýma rukama ,stejný ženský, stejná fabrika. Tohle je prostě realita, nikdo nemůže říct, BMW je kvalitativně někde jinde než škodovka, absolutní nesmysl a holt vy ostatní co nemáte možnost se v tomto průmyslu pohybovat, tomu asi i těžko uvěříte - co se děje, co se jak vyrábí. A snad se tady i někdo obejví stejně zainteresovanej a střízlivej...Vše je pak jen načančané zaobalené pro zákazníka, a je už to pak jenom na finální podobě auta co se jak komu jeví a líbí, že to je luxusní, drahý, a určitě Xkrát kvalitnější.... .-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.03.2009 23:11, RE: Provozní náklady????
Meade napísal:
Bohužel nesouhlasím, že kvalitativně je někde jinde, a nemam Fobii ani jinou virozu. Už nějaký ten rok dělám v autoprumyslu a ledas co jsem viděl. BMW sice patři mezi prestižní značky, o tom žádná, ale to ještě neznamená že to je preciznost sama o sobě. A věřte, že mezi škodovkou, ať už je to Fabia nebo třeba octavia, není nějak propastný rozdil ve kvalitě zpracování, naopak. Až budete mít v ruce např. aribagy , a uvidíte výrobu pro BWM, nebo škodu, porsche cayen, nebo focus, nebo jaguar, či ope...
no comment...líp bych to nenapsal... a nemusíme chodit daleko, například Packard Česká Lípa, nebo Johnson Controls,- kabely a potahy sedadel...hodně by jste se divili, pro kolik typů aut se na jedné lince dělají komponenty ve stejné kvalitě....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.03.2009 23:36, RE: Provozní náklady????
cruise napísal:
no comment...líp bych to nenapsal... a nemusíme chodit daleko, například Packard Česká Lípa, nebo Johnson Controls,- kabely a potahy sedadel...hodně by jste se divili, pro kolik typů aut se na jedné lince dělají komponenty ve stejné kvalitě....
dám sem příklad a vyjmenuju pár značek, které se dělají na jedné lince ve stejné kvalitě, třeba ovládací prvky pod volant nebo airbagy(ale jmenovat fabriku nemůžu a ani nechci).

Adi A6, B7
Porsche Cayen
VW Touraeg
Audi TT
Opel Corsa, Astra...
Ford Focus
Jaguar (model nepamatuju)
Smart
BMW různé modely i na starší auta jako ND i do nových do výroby.
IVECO
Mercedes
Honda Civic, Jazz, Accord
Suzuki Swift
Škoda Yeti ))) octavia...
a tak dále.....

Takhle to prostě chodí i s ostatními komponenty(jak se píše nahoře) třeba sedačky, kabely, přístrojovky..............


PS: pánove, neberte to nějak zle, že bych tu do vás rejpal, jen jsem Vás tu chtěl drobek "zasvětit" jak to prostě chodí v autoprůmyslu. Jinak osobně nic nemám proti BMW, ani Škodě, nezatracuju tu ani tu. Vše má své pro a proti, a je to jen o tom, na co má člověk finance, co si může dovolit, jaký má plat, výdajem, náklady, dluhy.... Myslím to v dobrém.

Pokud má tazatel takový strop, cca 130t.kč, tak z mého pohledu je pro něj lepší fábka,

ty peníze může mít tazatel těžce vydělané, těžce ušetřené, nebo také na půjčku, a musí si sám rozmyslet, co je schopnej utáhnout za auto za těchto podmínek. Jestli mi měsíčně z výpaty zbývá pár peněz, tak asi není zrovna nejlepší kupovat 10ti leté BMW a bát se aby se něco nepodělalo, je prostě lepčí ta Fábie, kde je dostupnost dílů za pár korun a zase se jezdí. Pokud by se tazatel ptal, jeslti si má koupit novou NEW fábii za 250t.kč nebo ojeté zachovalé BMW za 250t.kč a měl solidní přijem, tak mu tu budu tu novou Fábii celkem rozmlouvat... asi tak bych to viděl a souhlasím s tím názorem jak už se tu psalo výše, ten finanční strop není zrovna nejlepší pro BMW....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.03.2009 23:45, Milý Maede!
Meade napísal:
dám sem příklad a vyjmenuju pár značek, které se dělají na jedné lince ve stejné kvalitě, třeba ovládací prvky pod volant nebo airbagy(ale jmenovat fabriku nemůžu a ani nechci).

Adi A6, B7
Porsche Cayen
VW Touraeg
Audi TT
Opel Corsa, Astra...
Ford Focus
Jaguar (model nepamatuju)
Smart
BMW různé modely i na starší auta jako ND i do nových do výroby.
IVECO
Mercedes
Honda Civic, Jazz, Accord
Suzuki Swift
Škoda Yeti ))) octavia...
a tak dále.....

Takhle to prostě chodí i s ostatními komponenty(...
Jsem MOC ráda, že tu píšete co píšete - neb před měsíci jsem si "dovolila" něco podobného na těchto stránkách napsat a NElíbilo se to (někomu až "velice" ,-)
Znám to sice z maličko "jiné" strany než vy, ale "ŽE" to tak(to) funguje vím - a i v jiných oborech, jedno zda v kosmetice oblečení či v těch autíčkách (a my "nadšeně" výrobcům "na háček" doslova SKÁČEME) ... a NAOPAK toho kdo občas "bonzne/prozradí" trochu ze "zákulisí", toho rádi NEmáme (asi že nám "kazí" představy a iluze)
Tak: PĚKNÝ DEN ,-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 19.03.2009 01:19, RE: Provozní náklady????
Meade napísal:
dám sem příklad a vyjmenuju pár značek, které se dělají na jedné lince ve stejné kvalitě, třeba ovládací prvky pod volant nebo airbagy(ale jmenovat fabriku nemůžu a ani nechci).

Adi A6, B7
Porsche Cayen
VW Touraeg
Audi TT
Opel Corsa, Astra...
Ford Focus
Jaguar (model nepamatuju)
Smart
BMW různé modely i na starší auta jako ND i do nových do výroby.
IVECO
Mercedes
Honda Civic, Jazz, Accord
Suzuki Swift
Škoda Yeti ))) octavia...
a tak dále.....

Takhle to prostě chodí i s ostatními komponenty(...
Odporujete si když píšete:
----
přece nebude airbag do cayenu stát stejně jako do Octavie II. To je blbost. A samozřejmně vyrobenej v německu stojí 3 víc, vyrobenej v CZ stojí třetinu (levná pracovní síla).
----

V zápětí píšete, že se vše (včetně airbagů) dělá na jedný lince:
----
dám sem příklad a vyjmenuju pár značek, které se dělají na jedné lince ve stejné kvalitě, třeba ovládací prvky pod volant nebo airbagy
----

Jasně pokud ona firma dělá např. gumové koberečky, čalounění nebo brzdové destičky, tak je celkem jedno pro jakou značku je vyrábí. Ale z vašeho příspěvku to vypadá, že všechny díly na všechny auta vyrábí "ty samý ženský ve stejný hale" a když to nefunguje tak to trochu poladí a vyexpedují. No jsem rád že jste ani jednou nejmenoval značku mého auta

Sice máte v lecčems pravdu, ale svět není tak černobílý jak ho popisujete. Motory a převodovky "na všechny auta" se u vás v hale určitě nemontují.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 19.03.2009 05:30, RE: Provozní náklady????
Petr S napísal:
Odporujete si když píšete:
----
přece nebude airbag do cayenu stát stejně jako do Octavie II. To je blbost. A samozřejmně vyrobenej v německu stojí 3 víc, vyrobenej v CZ stojí třetinu (levná pracovní síla).
----

V zápětí píšete, že se vše (včetně airbagů) dělá na jedný lince:
----
dám sem příklad a vyjmenuju pár značek, které se dělají na jedné lince ve stejné kvalitě, třeba ovládací prvky pod volant nebo airbagy
----

Jasně pokud ona firma dělá např. gumové koberečky, čalounění nebo brzdové ...
Neodporuji,
např. tato výrobní linka o které jsem mluvil, byla právě přivezena z německla do čech, kvůli nákladům, airbag tam stál opravdu 3x tolik a dělal se stejně kvalitně jako tady v CZ, po přivezení do CZ byly náklady na 1 kus Airbagu pro třeba Cayen třetinové. Prostě to řeknu ještě jinak, např. v německu se vyrobí třeba za 30t.kč, a do výroby je prodám za 50t.kč, tady v CZ se vyrobí za 10t.kč a je dodán do výroby za 50t.kč = uplněš jiné zisky. Berte to jako příklad. Nicméne tato linka byla přivezena do CZ a jede dodnes...

PS: Převodovky ani motory se u nás nevyrábí, a tady ani snad nemá cenu diskutovat, některé motory josu výkonnné, některé zas "mrzácké" a někomu stačí, ale z hlediska strojního nejsou velké rozdíly ve kvalitě, až na nějaké konstrukční vady, což může být.. Benzínová 1.2 vám vydrží klidně 300t.km zrovna tak jako třeba nějaká 3.6l v luxusním autě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 19.03.2009 06:30, RE: Provozní náklady????
Meade napísal:
To by mě teda zajímalo v čem takové BMW nabízi nesrovnatelně lepší jízdu Nesmysl... já myslím že si můžeme dát ruku na srdce a být drobek při zemi a na rovinu si říct, že Fabia zas tak špatně nejezdí, naopak.

Už jen tazatel neví co doopravdy chce.
Tady není vůbec co řešit, Fabia jasná volba. Říkejte si co chcete, ale když už chci teda za svý peníze co nej auto, tak logicky sáhnu po co nejmladším autě, co nejméně najeto, a v případě Fabie tu je jedna OBROVSKÁ výhoda ,a to dostupnost dílů. T...
Když jukneš výše tak jsem uvedl z čeho mé ceny ND pramení. Tvé ceny zřejmě pramení od stolu z hospody hele mladej to si nekupuj na to stojí tlumič aspoň bůra......

maj sa
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 19.03.2009 07:04, RE: realita je trochu jiná
Radec napísal:
10 rocne BMW bude uz vyzadovat kopec investicii (hlavne do podvozku). BMW servis stoji dost vela. Ked je clovek fakt jazdec, nieje o com rozmyslat, rad si priplati za BMW. No ak to ma byt na beznu prepravu, Fabia nieje az take male auto, 4 ludia sa pekne odvezu. Odporucam 1,4 16V. S tymto motorom to je celkom svizne auto a spotreba bude 5.5-7L. Zachovala 2005ka nebude vyzadovat ziadne drahe opravy.
Souhlasím, že fabia odveze 4 lidi. Ale slovo "hezky" bych rozhodně nepoužil - sardinkově je přesnější.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 19.03.2009 08:18, RE: Provozní náklady????
Meade napísal:
dám sem příklad a vyjmenuju pár značek, které se dělají na jedné lince ve stejné kvalitě, třeba ovládací prvky pod volant nebo airbagy(ale jmenovat fabriku nemůžu a ani nechci).

Adi A6, B7
Porsche Cayen
VW Touraeg
Audi TT
Opel Corsa, Astra...
Ford Focus
Jaguar (model nepamatuju)
Smart
BMW různé modely i na starší auta jako ND i do nových do výroby.
IVECO
Mercedes
Honda Civic, Jazz, Accord
Suzuki Swift
Škoda Yeti ))) octavia...
a tak dále.....

Takhle to prostě chodí i s ostatními komponenty(...
To že jeden výrobce dělá komponenty pro více automobilek je celkem stará věc. Airbag zrovna nepovažuju za věc co se kazí (jiná věc je to když to někdo naboří a potřebuje koupit druhý, ale zase to není každý den a málo kdo kupuje nový ale raději veme z jiné bouračky). Píšete že vše má svoje pro a proti, tak by mě zajímalo co má BMW navíc proti Škodě když podle vás je to všechno (asi jen krom tvaru) stejné, z dílů od stejného výrobce? Je pravda že kvalita u drtivé většiny automobilek jde dolů kvůli výrobním nákladům( kromě škodovky protože tam před příchodem VW žádná kvalita nebyla, teď je tam alespoň nějaký průměr). Podle toho co píšete vyplývá, že jestli si koupíte auto za 150000 nebo za 1000000 tak to vyjde nastejno.... Jo a neříkám že Fobia je špatné auto, je to takové české lidové vozítko pro člověka co se chce dostat z místa A do místa B. To že tazatel chce BMW E46 za 130tis v pekném stavu je zatím asi jenom sen(ale může se stát). Jinak u ojetého auta záleží na konkrétním kusu jak se k němu předchozí majitel choval a né na roku výroby a počtu Km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 19.03.2009 08:42, RE: Provozní náklady????
Meade napísal:
Neodporuji,
např. tato výrobní linka o které jsem mluvil, byla právě přivezena z německla do čech, kvůli nákladům, airbag tam stál opravdu 3x tolik a dělal se stejně kvalitně jako tady v CZ, po přivezení do CZ byly náklady na 1 kus Airbagu pro třeba Cayen třetinové. Prostě to řeknu ještě jinak, např. v německu se vyrobí třeba za 30t.kč, a do výroby je prodám za 50t.kč, tady v CZ se vyrobí za 10t.kč a je dodán do výroby za 50t.kč = uplněš jiné zisky. Berte to jako příklad. Nicméne tato linka byla...
Jak souvisí kvalita airbagu s kvalitou jízdy auta????
Díly rychle se dají sehnat i na BMW. Překvapení? Věřte, je to tak - většinou do 24 hodin, takže žádný problém.
Z vašich řečí by trochu plynulo, že se ve všech autech jezdí skoro stejně - jestli si tohle myslíte, tak jste toho v životě ještě moc nezkusil a nebo pro samotnou jízdu nemáte vůbec žádný cit. Možná víte kde se co vyrábí, ale jestli nevidíte rozdíl v podvozku BMW a Škody, tak.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 19.03.2009 09:45, RE: Milý Maede!
Kylie napísal:
Jsem MOC ráda, že tu píšete co píšete - neb před měsíci jsem si "dovolila" něco podobného na těchto stránkách napsat a NElíbilo se to (někomu až "velice" ,-)
Znám to sice z maličko "jiné" strany než vy, ale "ŽE" to tak(to) funguje vím - a i v jiných oborech, jedno zda v kosmetice oblečení či v těch autíčkách (a my "nadšeně" výrobcům "na háček" doslova SKÁČEME) ... a NAOPAK toho kdo občas "bonzne/prozradí" trochu ze "zákulisí", toho rádi NEmáme (asi že nám "kazí" představy a iluze...
Se Vám Kylie docela divím. Není to tak dávno co jste tu horlivě vysvětlovala , že musí obecně platit kvalitativní rozdíl a rozdíl v jízdních pocitech z vozu o jednu třídu lepším - obecně a ted tu dáváte za pravdu Maedovi,který vlastně tvrdí, že pocit z vozu o dvě třídy horším je vlastně stejný?? a nejde jen o rozdíl dvou tříd, jde dokonce o dvě konkrétní auta z nichž jedno je BMW3 a druhé Fabia. To, že se některé komponenty a některá auta dělají společně do různých aut to je pravda, to ví všichni, ale nic co by ovlivnovalo pocit jízdy, jízdní vlastnosti se nědělá stejně pro Fabii a BMW3.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 19.03.2009 10:56, RE: Provozní náklady????
Meade napísal:
dám sem příklad a vyjmenuju pár značek, které se dělají na jedné lince ve stejné kvalitě, třeba ovládací prvky pod volant nebo airbagy(ale jmenovat fabriku nemůžu a ani nechci).

Adi A6, B7
Porsche Cayen
VW Touraeg
Audi TT
Opel Corsa, Astra...
Ford Focus
Jaguar (model nepamatuju)
Smart
BMW různé modely i na starší auta jako ND i do nových do výroby.
IVECO
Mercedes
Honda Civic, Jazz, Accord
Suzuki Swift
Škoda Yeti ))) octavia...
a tak dále.....

Takhle to prostě chodí i s ostatními komponenty(...
To, co píšete, není myslím žádná novinka. Ale to přeci neznamená, že z různých vozů bude pak stejný pocit z jízdy. To taky můžu napsat, že kastli mají všechna auta (až na vyjímky Al Audi kompozit BMW apod.) z oceli ze země XY a proto to bude jezdit stejně, protože se taví v těch samejch pecích, dělají tam ti samí robotníci apod. ;)
Také jste si tak jistý, že pro výrobky z té stejné firmy pro různé odběratele platí ta samá výstupní kontrolní kritéria (např. pro zmíněné plasty na palubky)??? Opravdu je v lisovnách stejné složení lisovaných plastů pro Audi i Fabii? Jsou použity v BMW stejné tlumicí materiály ve stejné míře? Má Fabia stejně kvalitní potahové látky jako BMW? To jedna fabrika nemůže vyrábět látky o různé jakosti? Děkuji za odpovědi "ze zákulisí".
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 19.03.2009 11:10, RE: Provozní náklady????
rohYpnol napísal:
To, co píšete, není myslím žádná novinka. Ale to přeci neznamená, že z různých vozů bude pak stejný pocit z jízdy. To taky můžu napsat, že kastli mají všechna auta (až na vyjímky Al Audi kompozit BMW apod.) z oceli ze země XY a proto to bude jezdit stejně, protože se taví v těch samejch pecích, dělají tam ti samí robotníci apod. ;)
Také jste si tak jistý, že pro výrobky z té stejné firmy pro různé odběratele platí ta samá výstupní kontrolní kritéria (např. pro zmíněné plasty na palubky)??? Oprav...
Jak je to s BMW, nevím, ale znám jednu fabriku na Moravě, tam se kdysi vyráběly na jedné lince nárazníky na Feldu, Ochcávku, ale také na céčkového medvěda. Na stejné lince, stejným postupem, ze stejného matroše. A měnily se akorát formy. Mimoto se tam dělala třeba plastová okna, ale to bylo na jiné lince z jiného matroše.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 19.03.2009 11:20, RE: Provozní náklady????
jiriez napísal:
Jak je to s BMW, nevím, ale znám jednu fabriku na Moravě, tam se kdysi vyráběly na jedné lince nárazníky na Feldu, Ochcávku, ale také na céčkového medvěda. Na stejné lince, stejným postupem, ze stejného matroše. A měnily se akorát formy. Mimoto se tam dělala třeba plastová okna, ale to bylo na jiné lince z jiného matroše.
Vrchní díl na palubní desku Octavie (1996-1998) také vyráběla ta samá frima, co vyráběla přístrojovky pro Volvo. Přesto asi nikdo nenapíše, že interiér Octavie je na tom jako interiér Volva ;)
Na nárazníku bych asi moc invencí nečekal. Ale uvnitř každá značka jinak "voní", některá teda "nevoní". Asi to nebude tím, že by dávali jiné vonicí stromečky ;)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 19.03.2009 11:21, RE: Provozní náklady????
jiriez napísal:
Jak je to s BMW, nevím, ale znám jednu fabriku na Moravě, tam se kdysi vyráběly na jedné lince nárazníky na Feldu, Ochcávku, ale také na céčkového medvěda. Na stejné lince, stejným postupem, ze stejného matroše. A měnily se akorát formy. Mimoto se tam dělala třeba plastová okna, ale to bylo na jiné lince z jiného matroše.
Já furt nák nemůžu přijít na to, jak plasty ovlivnují jízdu.....
Btw - BMW už před 20 lety (rok 1988 - příchod E34) dělalo( nebo používalo) nárazníky. které se při nárazu do rychlosti 5 km-h vrátily zpět do původního tvaru a do rychlosti 15 km-h došlo k poškození JEN nárazníku.
Od kterého roku toto umí Fabia?
reagovať
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.