0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda 120 slouží i po dvaceti letech

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.08.2008 15:20, RE: nostalgie
anonym napísal:
Myslim, ze timhle si prosla vetsina z Cechu, nastesti uz je tahle era za nama...
No to mozna v cechach, u nas na morave se v tomhle vozime bezne dodnes.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.08.2008 17:27, no jo borcí.....
Všichni se tu bavíte o tom, jak to auto mají jenom žebráci, kteří nemaj na chleba. Je fakt že hodně škodovek je bohužel v žalostným stavu a na silnicích by už jezdit neměli, ale všechno je v LIDECH!!!! To že vám 120ca nebrzdila, nesvítila, nezatáčela a já nevim co všechno, tak je to i vaše chyba, to auto se samo udržovat nebude! Dneska jsou na ježdění 60tkm ročně mnohem lepší auta, sám bych se 120cou taky nejezdil, na to mi moje Xsara stačí:) Osobně mám škodovku spíš jenom jako hračku - srazy, občas si zajet nějaký ten kopec atd...To auto má upravený motor z Feldy, nápravy vyztuženy dle L/A, podvozek HP sporting, kotouče na všech kolech, hydraulickou ručku a další blbiny. Na dálnici s ním není problém jet přes 170 reálných (pohybuju se mimo stupnici tachometru) :) Na sprintech frajer v Golfu III TDi málem vzteky zahodil klíče a takhle bych mohl pokračovat, jinak ta škodovka vypadá skoro jako sériová na kolech, takovej vlk v rouše beránčím:)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.08.2008 18:15, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Myslíš že to nevím?
myslim, ze ne.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.08.2008 22:09, RE: Vyhoď to dřív, než se v tom zabiješ.
anonym napísal:
Zcestné? Řekl bych že ne. Z kýblu druhořadého lignitu prostě nebude více emisí než z vagónu prvotřídního černého uhlí. Technologie, které by dokázaly opak, se v praxi nepoužívaj.
bolo to myslené tak že prasát f tédéíčku aj tak nemá katalyzátor ani nič podobné, proste si veselo čmudí takže ako vzor ekologickosti je to veľmi nevhodný príklad
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.08.2008 23:14, RE: Vyhoď to dřív, než se v tom zabiješ.
anonym napísal:
No mne je pres 30 a skodovecky se zbavovat neminim a ani nemam duvod, vsude kam potrebuju, do prace, na nakupy i na vylety me vzdy v pohode odveze, opravy si vsechny delam sam a nahradni dily jsou za hubicku. Nechapu proc bych si mel kupovat nejakou ojetinu za 150tis a pak cpat tisice a tisice do servisu.
Je mi též přes třicet, škodovečky jsem se zaplaťpánbů zbavil, protože mě již iritovala nutnost stále něco každý měsíc opravovat, promazávat, štelovat, přestože náhradní díly byly za hubičku. Nyní mám už tři roky ojetinu za 150tis a do servisu jezdím 1x ročně jen kvůli výměně oleje, fitrů a běžného spotřebního zboží, které nestojí tisíce a tisíce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.08.2008 23:20, RE: no jo borcí.....
anonym napísal:
Všichni se tu bavíte o tom, jak to auto mají jenom žebráci, kteří nemaj na chleba. Je fakt že hodně škodovek je bohužel v žalostným stavu a na silnicích by už jezdit neměli, ale všechno je v LIDECH!!!! To že vám 120ca nebrzdila, nesvítila, nezatáčela a já nevim co všechno, tak je to i vaše chyba, to auto se samo udržovat nebude! Dneska jsou na ježdění 60tkm ročně mnohem lepší auta, sám bych se 120cou taky nejezdil, na to mi moje Xsara stačí:) Osobně mám škodovku spíš jenom jako hračku - srazy, o...
Ano, v tom je právě ten problém, že dokud si škodovku nepředěláte k obrazu svému, tak jako běžná sériová tuctovka je témeř po všech stránkách špatná. Každý hold není fanda či mechanik.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.08.2008 23:34, proč?
proč má auto člověk na ujetí 193 km měsíčně?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.08.2008 08:44, RE: Dneska je v módě posmívat se...
anonym napísal:
Mnohé výrobky byly za komančů lepší než dnes...

Ale auta to rozhodně nebyla. Ve své době jsem jezdil s Talbotem Horizon, který měl rok vzniku 1978 a se Škodovkou to bylo opravdu neporovnatelné. Ukažte mi 120 se 160.000 km s nezgenerálkovaným motorem. Když jsem byl s Talbotem na emisích, tak nevěřili, že to nemá katalyzátor. Talbotu se trochu přiblížil až Favorit v 1988, to už byl ale Talbot v pr.... a zbytek automobilového světa úplně jinde.
Tak lepší než Š120 byl i Polský Fiat, což byla obstarožní kopie F125 - vozu roku 1960! Nemluvě o tom, když mě v 80. letech známý svezl Simcou, to už bylo o něčem úplně jiném - to už si člověk připadal skoro jako v autě...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.08.2008 10:32, RE: no jo borcí.....
anonym napísal:
Ano, v tom je právě ten problém, že dokud si škodovku nepředěláte k obrazu svému, tak jako běžná sériová tuctovka je témeř po všech stránkách špatná. Každý hold není fanda či mechanik.
Bohužel je to tak...Na srazy dobrý, lidi se za tím otáčej, ale to je tak všechno, do normoš provozu naprd..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.08.2008 13:53, Proč? Aby ten klavír nemusel na zkoušky vozit na kole...
anonym napísal:
proč má auto člověk na ujetí 193 km měsíčně?
)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.08.2008 13:55, Rozíl mezi Š 105 a 120
Ten je především ve výkonu motoru, 120 měla silnější motor. Něco jako svého času Feldy 50 a 40 kw.

A také se odlišovaly tvarem světel, starší modely měly vepředu 120 čtyři světla, 105 jen 2. Novější měly 120 světla v rovině s mřížkou, 105 měly světla utopená, jako na té fotce
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.08.2008 06:22, RE: Vyhoď to dřív, než se v tom zabiješ.
anonym napísal:
jestlipak víš proč nemáš pravdu? Nechybí Š120 něco? Co třeba takový katalizátor? Co třeba vstřikování namísto zastaralého karburátoru. Budeš se asi divit, možná i se mnou nesouhlasit, ale opravdu i firemní Pasat se 400tkm měl má a bude mít lepší emise než Š120. To není informace, to je fakt.
Myslíš si, že všechny škodovky, které vypadají jako 120tky jsou bez katalyzátoru a vstřikování ? Tak to se pleteš

http://www.torcmenovy.estranky.cz/stranka/skoda-135gli

Jednu mám doma, normálně na papírech, stupeň čistoty výfukových plynu S2, dovoz z Rakouska.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.08.2008 21:59, RE: Rozíl mezi Š 105 a 120
anonym napísal:
Ten je především ve výkonu motoru, 120 měla silnější motor. Něco jako svého času Feldy 50 a 40 kw.

A také se odlišovaly tvarem světel, starší modely měly vepředu 120 čtyři světla, 105 jen 2. Novější měly 120 světla v rovině s mřížkou, 105 měly světla utopená, jako na té fotce
Ale já měl první širokou škodu 120 z roku 84 a věř tomu nebo ne měla světla jak 105. Polohranatá a utopená. Byl jsem s ní hodně spokojenej asi první dva roky, potom se začla dost sypat, tak jsem ji prodal. Při koupi měla najeto 105 tis. Při prodeji asi 135 tis.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 18.08.2008 12:59, RE: Mít či nemít
klobrch napísal:
Já bych Š 120 neztracoval. Pokud projde legální STK ( ne, že dáš velkej TP a 1000,- k tomu a máš na dva roky zase vystaráno), tak je pro začínající řidiče určitě vhodnější než 150 k bavorák. Ale fakt je, že už je to auto na cesty maximálně tak do 100 km. Na druhou stranu mám kámoše, kterej před třemi lety s Velorexem projel celou Evropu včetně Anglie a Skotska. A dále není vhodné se Š 120 jezdit v hustém dešti nebo v mlze, protože zadní světla tak mizerně svítí, že je vidět až na poslední chvíli...
A od čeho je asi v zákoně povinná zadní mlhovka?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.09.2008 13:59, RE: proč?
anonym napísal:
proč má auto člověk na ujetí 193 km měsíčně?
Tak si zkus těch 193km měsíčně nachodit pěšky. Pěkně cca 6,5km každý den. Hned budeš vědět, proč má ten dotyčnej auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 15.09.2008 16:00, RE: Nejhorší auto z východního bloku Škoda
anonym napísal:
Měl jsem tu čest řídit tenhle šrot před 12. lety a jsem rád,že jsem přežit.Tenhle krám nebrzdí,nejede,netopí,nechladí,řazení je jako míchat guláš,nebezpečné jízdní vlastnosti-lehký předek a žádná ochrana pro posádku.Ano jsou lidé kterým stačí a nechtějí své peníze investovat do kusu plechu,který ztrácí na ceně.Myslím si,že se dá dnes v klidu koupit auto za solidní cenu,buď nové či jeté.Chlap,který nechá vozit svoje děti a a maminu v tomle šrotu a jemu pobobném by zasloužil vykastrovat.Hlavně,že ...
No vidíš to, před 12 lety jsem s ní absolvoval 1200 km z Itálie domů, po italských dálnicích průměr! 120 km/h, včetně českých okresek, zastávek a hranic celkem za 16 hodin. Teda měl jsem kliku - byl svátek Nanebezvzetí panny Marie a první auta jsem začal potkávat až před Vídní Ale je fakt, že to byla poslední 120ka model 1988, i když čtyřkvalt. Škoda, že mně ji pak zrušil nárazem zezadu při 70-ce žigulem 74-letej důchodce Byla to nejlíp jezdící 120ka široko daleko.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.02.2010 11:20, RE: Dobré vzpomínky
anonym napísal:
Měl jsem během několika let vždy škodu 100, perfektní autíčko téměř bez poruch a když už, tak opravu zvládnul prakticky kde kdo. Perfektní na sněhu i v blátě, můžu jen chválit až teda na to topení v zimě
Mám Š110R a po zkušenostech s vozy řady 120 musím říct, že kvalita a promyšlenost vozidel šla v 80. letech hodně dolů, a s bezpečností to taky není tak hrozné, tedy nesmíte srovnávat s moderními auty, ale například takový Golf I generace, kdy se vám při nárazu v 5O km/h posadí motor na klín nebude v bezpečnosti taky žádná výhra a VW na něm teď staví reklamu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.02.2010 11:21, RE: Dobré vzpomínky
anonym napísal:
Měl jsem během několika let vždy škodu 100, perfektní autíčko téměř bez poruch a když už, tak opravu zvládnul prakticky kde kdo. Perfektní na sněhu i v blátě, můžu jen chválit až teda na to topení v zimě
Mám Š110R a po zkušenostech s vozy řady 120 musím říct, že kvalita a promyšlenost vozidel šla v 80. letech hodně dolů, a s bezpečností to taky není tak hrozné, tedy nesmíte srovnávat s moderními auty, ale například takový Golf I generace, kdy se vám při nárazu v 5O km/h posadí motor na klín nebude v bezpečnosti taky žádná výhra a VW na něm teď staví reklamu
reagovať
  1 ... 4 5 6




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.