0
späť
 

diskuze k tématu: Seat Toledo

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.07.2006 00:19, kvalita
Myslím, že tato recenze by klidně mohla být dávána jako vzor. Je kvalitní, objektivní a jde poznat, že autor o svém autě něco ví.
Co se týká Tdi, tak mám podobné ,ne-lí stejné zkušenosti s Octavií. Jediné co mně u Toleda vadí je, že poměrně hodně rezne, to je ale známá věc. Ale model od roku 2000 by jsem si s klidným srdcem koupil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.07.2006 00:55, RE: kvalita
Falco napísal:
Myslím, že tato recenze by klidně mohla být dávána jako vzor. Je kvalitní, objektivní a jde poznat, že autor o svém autě něco ví.
Co se týká Tdi, tak mám podobné ,ne-lí stejné zkušenosti s Octavií. Jediné co mně u Toleda vadí je, že poměrně hodně rezne, to je ale známá věc. Ale model od roku 2000 by jsem si s klidným srdcem koupil.
Já bych si ho taky koupil a dokonce i manželce bych ho koupil a také jako třetí auto do rodiny bych ho koupil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.07.2006 01:23, RE: kvalita
Falco napísal:
Myslím, že tato recenze by klidně mohla být dávána jako vzor. Je kvalitní, objektivní a jde poznat, že autor o svém autě něco ví.
Co se týká Tdi, tak mám podobné ,ne-lí stejné zkušenosti s Octavií. Jediné co mně u Toleda vadí je, že poměrně hodně rezne, to je ale známá věc. Ale model od roku 2000 by jsem si s klidným srdcem koupil.
Dekuji za pochvalu, s tou korozi mate pravdu, ale u me je to asi zpusebe tim, ze majitel predemnou boural, takze rezne tam kde bylo bourane a trosku dvere, ale kamarad ma o 2 roky starsi toledo, nikdy nebourane a nema korozi vubec nikde, ale model 2000 je uplne suprovej, korozi uz nezna, vzhled a kvalita je nekde uplne jinde, toledo 2000 bude nejspis muj dalsi vuz, pokud neusetrim na BMW 330D ktere je zhruba o 150 tis drazsi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.07.2006 01:26, Autor clanku
Piste sve dotazky budu na ne odpovidat, jsem na netu kazdy den. Jinak kontakt na me je: mufik.martin@seznam.cz
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.07.2006 06:28,
No myslim,ze i TDIcka (74,85,96,110kw) jsou taky pekne hlucne a jsou to common raily!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.07.2006 06:57, RE: bez předmětu
Zigi napísal:
No myslim,ze i TDIcka (74,85,96,110kw) jsou taky pekne hlucne a jsou to common raily!
Všechna tahle TDIička (74,85,96,110 kw) nejsou common raily, ale Pumpe-Düse, čili čerpadlo tryska.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.07.2006 08:10, Podvozek
Jak je to u Toleda 1 s podvozkem a jízdou v zatáčkách? Slyšel jsem, že to je trochu problém (platforma Golf 2, dlouhé převisy). Jinak ten motor mě taky láká a kdyby byl v nižší sazbě povinného ručení, už bych Toledo asi měl. A ještě ta spotřeba - myslel jsem, že při pohodové jízdě hlavně mimo město, rychlost do 80km/h se dá jezdit za 4L... je to reálné?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.07.2006 08:23, RE: Podvozek
Michal napísal:
Jak je to u Toleda 1 s podvozkem a jízdou v zatáčkách? Slyšel jsem, že to je trochu problém (platforma Golf 2, dlouhé převisy). Jinak ten motor mě taky láká a kdyby byl v nižší sazbě povinného ručení, už bych Toledo asi měl. A ještě ta spotřeba - myslel jsem, že při pohodové jízdě hlavně mimo město, rychlost do 80km/h se dá jezdit za 4L... je to reálné?
Nemyslím si že povinné ručení je rozhodující pro volbu TDi-čka, pokud někdo najede více než 20tis km/rok tak v celkových nákladech není povinné ručení taková suma a pokud někdo najede třeba 5tis km/rok tak jsou peníze za TDi navíc oproti benzinovému motoru zbytečnou investicí. Spotřeba 4l mimo město je reálná pokud nebude provoz(zkušenosti s oktávií), a samo podle stylu jízdy, ale reálnější je spíš 4,5 - 5l, hlavně nyní (poctivé dodržování 50 ve vesnici a poté opět zrychlování).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.07.2006 08:41, váhy vzduchu Pierburg
Martin napísal:
Nemyslím si že povinné ručení je rozhodující pro volbu TDi-čka, pokud někdo najede více než 20tis km/rok tak v celkových nákladech není povinné ručení taková suma a pokud někdo najede třeba 5tis km/rok tak jsou peníze za TDi navíc oproti benzinovému motoru zbytečnou investicí. Spotřeba 4l mimo město je reálná pokud nebude provoz(zkušenosti s oktávií), a samo podle stylu jízdy, ale reálnější je spíš 4,5 - 5l, hlavně nyní (poctivé dodržování 50 ve vesnici a poté opět zrychlování).
Nemáte někdo zkušenosti popř. více info o váhách vzduchu Pierburg? Dělají se na všechny motory TDI? Autorovi recenze už jsem psal mail s podobným dotazem, díky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.07.2006 09:11, RE: Podvozek
Martin napísal:
Nemyslím si že povinné ručení je rozhodující pro volbu TDi-čka, pokud někdo najede více než 20tis km/rok tak v celkových nákladech není povinné ručení taková suma a pokud někdo najede třeba 5tis km/rok tak jsou peníze za TDi navíc oproti benzinovému motoru zbytečnou investicí. Spotřeba 4l mimo město je reálná pokud nebude provoz(zkušenosti s oktávií), a samo podle stylu jízdy, ale reálnější je spíš 4,5 - 5l, hlavně nyní (poctivé dodržování 50 ve vesnici a poté opět zrychlování).
To povinné ručení má samozřejmě vliv i při více najetých kilometrech, když mám víc motorů, se kterými můžu jezdit srovnatelně úsporně a některé jsou v nižší sazbě povinného. Je spousta dieslů, které mají objem nižší: 1.3 (Fiat, Suzuki, Opel), 1.4 (VAG, PSA, Ford-Mazda, Toyota), 1.5 (PSA, Renault-Nissan, Hyundai-Kia), 1.6 (PSA, Ford-Mazda), 1.7 (VAG, Opel, Honda), 1.8 (Ford). Ne všechno jsou common-raily, některé jsou přímovstřiky typu TDi a některé dokonce klasické předkomůrkové (já zatím jezdím s jedním takovým 1,4 od PSA).

Když potom platím současně povinné ručení za víc aut (moje a manželčino), tak je těch několik tisíc rozdílu docela znát.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.07.2006 10:25, ručení
Michal napísal:
To povinné ručení má samozřejmě vliv i při více najetých kilometrech, když mám víc motorů, se kterými můžu jezdit srovnatelně úsporně a některé jsou v nižší sazbě povinného. Je spousta dieslů, které mají objem nižší: 1.3 (Fiat, Suzuki, Opel), 1.4 (VAG, PSA, Ford-Mazda, Toyota), 1.5 (PSA, Renault-Nissan, Hyundai-Kia), 1.6 (PSA, Ford-Mazda), 1.7 (VAG, Opel, Honda), 1.8 (Ford). Ne všechno jsou common-raily, některé jsou přímovstřiky typu TDi a některé dokonce klasické předkomůrkové (já zatím jezdím...
Přešel jsem u CRDi z 1,5 na 2 l (accent a elantra). Protože jsem též přešel z ČP k Triglavu, platím ručení jen o cca 10 procent dráž, tedy 4400 Kč ročně. Doporučuji všem co nebourají
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.07.2006 11:54, Váha vzduchu
donald napísal:
Přešel jsem u CRDi z 1,5 na 2 l (accent a elantra). Protože jsem též přešel z ČP k Triglavu, platím ručení jen o cca 10 procent dráž, tedy 4400 Kč ročně. Doporučuji všem co nebourají
Souhlasim s ostatními, je to perfektní recenze. Takovýchto jen více. Já si pamatuju že mi na Octavce 1.9 81Kw odešla váha vzduchu a na jarově si za to naúčtovali něco přez 10000Kč. Je pravda že to bylo v roce 2000.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.07.2006 12:28, diesel - hluk
Je to vsechno pekne cteni, kdyz clovek vidi tu spotrebu, jiste se u pumpy vzdy zaraduje. Bezesporu pro cloveka, ktery najede rekneme 50 a vice tkm rocne je diesel jasna volba, protoze cana za benzin ho sezere za ziva. Ja to ale vidim take z druhe strany; nenajezdim rocne tolik a proto si rad zaplatim provoz sveho benzinoveho sestivalce a mam celou cestu ticho. Kdyz jsem onehda absolvoval cestu 400km v TDi 66kW v O1, tak jsem myslel, ze nevydrzim, dunela mi z toho cela hlava. Pak jsem si presednul do sveho auta a to bozske ticho nemelo chybu. Proto si rad priplatim za benzin.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.07.2006 12:57, RE: Podvozek
Michal napísal:
Jak je to u Toleda 1 s podvozkem a jízdou v zatáčkách? Slyšel jsem, že to je trochu problém (platforma Golf 2, dlouhé převisy). Jinak ten motor mě taky láká a kdyby byl v nižší sazbě povinného ručení, už bych Toledo asi měl. A ještě ta spotřeba - myslel jsem, že při pohodové jízdě hlavně mimo město, rychlost do 80km/h se dá jezdit za 4L... je to reálné?
Ano 4 litry mimo mest kdyz pojedete max 2 lidi prazdny kufr tak 4 litry jsou realne, aler chce to klidnou jizdu a ne predjizdet a zpomalovat ve vesnicich a tak
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.07.2006 12:58, recenze
Pěkná recenze. Osobně nejsem velký příznivce dieselů, ale podle toho co píšete tak zjevně patříte mezi klidnější řidiče takže Vám charakter "ropáka" vyhovuje. Musím Vám však oponovat stran využitelných otáček u benzínového motoru. Já naprosto běžně a bez problémů používám pásmo 1500 - 5000, když potřebuji předjet tak mohu jít i přes 6000, ale to samozřejmě neřadím do běžně používaného pásma. Jinak přeji ať jste i nadále spokojen.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.07.2006 13:25, RE: diesel - hluk
QX napísal:
Je to vsechno pekne cteni, kdyz clovek vidi tu spotrebu, jiste se u pumpy vzdy zaraduje. Bezesporu pro cloveka, ktery najede rekneme 50 a vice tkm rocne je diesel jasna volba, protoze cana za benzin ho sezere za ziva. Ja to ale vidim take z druhe strany; nenajezdim rocne tolik a proto si rad zaplatim provoz sveho benzinoveho sestivalce a mam celou cestu ticho. Kdyz jsem onehda absolvoval cestu 400km v TDi 66kW v O1, tak jsem myslel, ze nevydrzim, dunela mi z toho cela hlava. Pak jsem si presednu...
Taky bych si priplatil za 6ti valec benzin kdybych na to mel, je to nesrovnatelne lepsi ale clovek to musi uzivit
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.07.2006 13:35, RE: Podvozek
Michal napísal:
To povinné ručení má samozřejmě vliv i při více najetých kilometrech, když mám víc motorů, se kterými můžu jezdit srovnatelně úsporně a některé jsou v nižší sazbě povinného. Je spousta dieslů, které mají objem nižší: 1.3 (Fiat, Suzuki, Opel), 1.4 (VAG, PSA, Ford-Mazda, Toyota), 1.5 (PSA, Renault-Nissan, Hyundai-Kia), 1.6 (PSA, Ford-Mazda), 1.7 (VAG, Opel, Honda), 1.8 (Ford). Ne všechno jsou common-raily, některé jsou přímovstřiky typu TDi a některé dokonce klasické předkomůrkové (já zatím jezdím...
Myslel jsem si, že Martin to vysvětlil dostatečně jasně. Při větším množství najetých km se vyšší cena povinného ručení "schová "v celkových nákladech. A ten kdo jezdí málo, ať si vybere menší motor s nižším povinným ručením ,když chce více ušetřit. Dle vkusu každého soudruha. Samozřejmě že dva bude vždycky více než jedna.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.07.2006 14:38, RE: kvalita
Autor clanku napísal:
Dekuji za pochvalu, s tou korozi mate pravdu, ale u me je to asi zpusebe tim, ze majitel predemnou boural, takze rezne tam kde bylo bourane a trosku dvere, ale kamarad ma o 2 roky starsi toledo, nikdy nebourane a nema korozi vubec nikde, ale model 2000 je uplne suprovej, korozi uz nezna, vzhled a kvalita je nekde uplne jinde, toledo 2000 bude nejspis muj dalsi vuz, pokud neusetrim na BMW 330D ktere je zhruba o 150 tis drazsi.
Jsem majitelem už druhého toleda,dohromady jsem na nich najel cca 700 tisíc km. Je pravda , že je velice machanicky spolehlivé,ale pokud jezdíte celoročně, koroduje takřka před očima.Antikorozní ochrana je pouze symbolická a proti působení soli neúčinná.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.07.2006 20:09, petrlifter
Jedině TDi !!!!!!! super
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.07.2006 20:48, TDi
Mám tento motor v Octavii I, r.v. 2000 - TDi 81 Kw. Jezdím podle předpisů, zatím jsem s ní najel 110.000 km. V noci, když není provoz opravdu není problém jezdit za 4 l / 100 km! Rekord mám dokonce 3,3 l na 42 km (Dobříš - Krč). Dlouhodobá prům. spotřeba je 4.8 l. Cesta: Praha - Žilina - Zvolen - Balaton - Zagreb - Praha: 2100 km, spotřeba 4,3 l.
Pokud skousnete, že motor je trochu hlučnější, tak je to rozumná volba. Škoda že u VW nedali na tento motor 6 rychlostí, na dálnici by byla šestka super. S autem zatím nebyl jediný problém, pravidelný servis.
reagovať
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.