0
späť
 

diskuze k tématu: Malé MPV nebo klasické kombi do 250tis.Kč?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, německá vozidla, americká vozidla, francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.05.2009 22:31, rada
Jednoznačně doporučuji zakoupit nové.Nikdy nekupovat ojeté auto!Vřele mohu doporučit C4 Picasso Grand.Toto auto mám s motorem 2,0 HDi a jen samá chvála.Prostornost,nízka spotřeba,spolehlivost.DOPORUČUJI
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.05.2009 06:03, rada
Nové C4 G-P 2.0HDI bude stát půl mega i jako předváděčka. Takže asi dvojnásobek určené částky. Opravdu OT.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.05.2009 13:49, rada
prej nikdy nekupovat ojeté auto,tak to je hustá rada.díky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.05.2009 20:25, rada
Tento problém jsem řešil na podzim a ve finále jsem se rozhodl pro C-Max. Ojetý, 3 roky starý, dovezený z Francie. Samozřejmě investicím do oprav jsem se nevyhnul, i když se nejednalo o auto havarované. Motor 2.0 TDCi. Zcela náhodou jsem narazil na vozidlo ve výbavě, o které se mi ani nesnilo tj. max + něco navíc.Ten vnitřní prostor si myslím ,že je proti kombíku mnohem lepší už jen výškou a šířkou vozu. Když jedu předpisově tak se přes 5 l/100 nedostanu když jedu svižně tak do 6l v pohodě. Doporučuji tedy C-Max ale hledat hledat hledat. zkuste se mrknout na ok auta. Tam jsem kupoval a musím říct ,že nabídka je výborná a nejen Fordů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.05.2009 01:02, Asi to pro mnohé ...
... bude ŠOK, ale dle posledních německých testů SPOLEHLIVOSTi je mezi vany/mpv/malými AUTOBUSy Citroën C4 i Xsara - Picasso NEJspolehlivější vůbec ...
Přesto bych já osobně preferovala raději "typické" kombi - zůstanu-li pro názornost u stejné značky, Citroën C5 kombi je ve VŠECH ohledech LEPŠím vozem/automobilem (a to myslím platí "obecně" BEZ ohledu na znáček na kapotě ,-)
Pěkný den
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.05.2009 07:43, RE: Asi to pro mnohé ...
Kylie napísal:
... bude ŠOK, ale dle posledních německých testů SPOLEHLIVOSTi je mezi vany/mpv/malými AUTOBUSy Citroën C4 i Xsara - Picasso NEJspolehlivější vůbec ...
Přesto bych já osobně preferovala raději "typické" kombi - zůstanu-li pro názornost u stejné značky, Citroën C5 kombi je ve VŠECH ohledech LEPŠím vozem/automobilem (a to myslím platí "obecně" BEZ ohledu na znáček na kapotě ,-)
Pěkný den
Tak a je to. Tak podobně geniální odborník by mohl odpovědět i na odvěkou otázku co je lepší: Tatra 815 nebo Lamborgini Diablo????
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.05.2009 07:59, RE: Asi to pro mnohé ...
edmund napísal:
Tak a je to. Tak podobně geniální odborník by mohl odpovědět i na odvěkou otázku co je lepší: Tatra 815 nebo Lamborgini Diablo????
Jasně že Tatra ... Alespoň v bezpečí a v terénu...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.05.2009 08:03, RE: Asi to pro mnohé ...
Michy007 napísal:
Jasně že Tatra ... Alespoň v bezpečí a v terénu...
Nenenenene. mě zajímá rozhodnutí ala Kylie a to znamená: ve VŠECH ohledech.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.05.2009 09:18, RE: Asi to pro mnohé ...
edmund napísal:
Nenenenene. mě zajímá rozhodnutí ala Kylie a to znamená: ve VŠECH ohledech.
Tak v jejím podání to je jasné. Zvolit Tatru 815 nebo Lambo? Odpověď: Citroen C5 Je úspornější než oba kandidáti, když se zvedne podvozek tak má minimálně srovnatelnou průchodnost terénem jako Tatra a s motorem 2,7HDi se dvěma turbama potrápí i Lambo
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.05.2009 09:31, RE: Asi to pro mnohé ...
Kylie napísal:
... bude ŠOK, ale dle posledních německých testů SPOLEHLIVOSTi je mezi vany/mpv/malými AUTOBUSy Citroën C4 i Xsara - Picasso NEJspolehlivější vůbec ...
Přesto bych já osobně preferovala raději "typické" kombi - zůstanu-li pro názornost u stejné značky, Citroën C5 kombi je ve VŠECH ohledech LEPŠím vozem/automobilem (a to myslím platí "obecně" BEZ ohledu na znáček na kapotě ,-)
Pěkný den
Kylie, včera mi říkal kamarád...hele, rozhoduju se pro auto, ať dělám co dělám, vychází mi ta C5 jako moc dobrá volba, u nás je ojetá za velmi slušný peníz, navíc s tou spolehlivostí to nebude tak špatné...ale pořád mi na tom autě něco vadí a já nevím co...a tak jsem mu řekl...a není to náhodou ten nemastný, neslaný design? Když se na to auto podívám zepředu, tak si nemůžu pomoct, ale to auto je prostě bezpohlavní. Zepředu splývá kapota do jedné roviny s oknem. Navíc, když srovnám interiér, tak prostě Němci JSOU pořád dál, než žabožrouti, kteří tam pořád cpou tvrdé plasty všude. Při srovnání přístrojovky Citroenu a jiných aut, Citroen je prostě bezpohlavní....tak jsme se shodli, že asi zůstane i tentokrát u auta "pro chlapy", které mají na kapotě VW.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.05.2009 09:34, RE: Asi to pro mnohé ...
Michy007 napísal:
Tak v jejím podání to je jasné. Zvolit Tatru 815 nebo Lambo? Odpověď: Citroen C5 Je úspornější než oba kandidáti, když se zvedne podvozek tak má minimálně srovnatelnou průchodnost terénem jako Tatra a s motorem 2,7HDi se dvěma turbama potrápí i Lambo
No konečně kvalifikovaná odpověď. S tím samozřejmě musí každý souhlasit. A pokud s tím nesouhlasí, tak je to zaprděnej čecháček a hňup a automobilový analfabet atd atd.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.05.2009 09:38, RE: Asi to pro mnohé ...
santino napísal:
Kylie, včera mi říkal kamarád...hele, rozhoduju se pro auto, ať dělám co dělám, vychází mi ta C5 jako moc dobrá volba, u nás je ojetá za velmi slušný peníz, navíc s tou spolehlivostí to nebude tak špatné...ale pořád mi na tom autě něco vadí a já nevím co...a tak jsem mu řekl...a není to náhodou ten nemastný, neslaný design? Když se na to auto podívám zepředu, tak si nemůžu pomoct, ale to auto je prostě bezpohlavní. Zepředu splývá kapota do jedné roviny s oknem. Navíc, když srovnám interiér, tak...
Tak je to prd chlap, protože ten správný chlap nepotřebuje svoji sexualitu dokazovat autem a koupí si nejlepší auto historie C5. Kdo to nechápe je ............viz výše. ............... pro objektivitu dodávám, že manželka má Piccaso, takže tak zhruba tuším, co je to Citroen. Není špatný, to určitě ne, ale prostě je to jen auto a to zbožšťování prostě a jednoduše není na místě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.05.2009 10:02, Ceny Astry
Hned na úvod mě zarazily ty ceny, hlavně u Astry. Tak jsem se mrknul co se tady na Tipcars nabízí (to udělal i pan AZ Consulting) a opravdu jsou tu kousky od 150 tisíc i se serviskou. Jenže je to Astra G, která byla v tom roce nahrazena Astrou H (to už si pan AZ nevšiml). A Háčko seženete okolo 170 tisíc, ale je to nejnižší cena, kdy jde třeba o kousek dovezený z A, který byl zaručeně nebouraný a proto má i servisku. O tom si myslím své - konkrétně bourané, ale neopravované v zemi původu, takže v servisce není o opravě zápis a opravené tady.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.05.2009 10:27, Milý edmund(e)!
edmund napísal:
Tak je to prd chlap, protože ten správný chlap nepotřebuje svoji sexualitu dokazovat autem a koupí si nejlepší auto historie C5. Kdo to nechápe je ............viz výše. ............... pro objektivitu dodávám, že manželka má Piccaso, takže tak zhruba tuším, co je to Citroen. Není špatný, to určitě ne, ale prostě je to jen auto a to zbožšťování prostě a jednoduše není na místě.
Jsem OPĚT potěšena slovy CHVÁLY na "můj" Citroën C5 a tentokrát tu vidím dokonce: "NEJlepší auto historie je C5"
Já si tedy NIKDY NEmyslela a NEmyslím, ale DĚKUJi (ale konstrukčně, podvozkem, bezpečností a některými motory to POVEDENÉ auto JE - to máte PRAVDU ... a v česku celkem PODceňované, takže v BAZARu za "rozumnou" cenu je - v tom také ... )
PS: Pokud má manželka Picasso věru NEtušíte (ni "zlomečkem") CO to je Citroën (DS, SM, C6 .... ,-)
Pěkný den
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.05.2009 10:40, Milý santino!
santino napísal:
Kylie, včera mi říkal kamarád...hele, rozhoduju se pro auto, ať dělám co dělám, vychází mi ta C5 jako moc dobrá volba, u nás je ojetá za velmi slušný peníz, navíc s tou spolehlivostí to nebude tak špatné...ale pořád mi na tom autě něco vadí a já nevím co...a tak jsem mu řekl...a není to náhodou ten nemastný, neslaný design? Když se na to auto podívám zepředu, tak si nemůžu pomoct, ale to auto je prostě bezpohlavní. Zepředu splývá kapota do jedné roviny s oknem. Navíc, když srovnám interiér, tak...
OPRAVDU se domníváte, že AUTA PRO CHLAPY mají na kapotě vw? ,-)
PS: Vzpomínám, že před lety takto vw "presentoval/inzeroval" Seat Ibiza (to BEZ legrace/ironie!)
PPS: Když "srovnáte" interiér ...? Já nedávno četla, že Citroën C5 letos v Deutschland získal titul: Bestes Auto in der Kategorie Mittelklasse - Import a také získal titul za NEJlepší interiér ,-)
... JAK si to "vysvětlujete", že PROFÍCI došli k "odlišnému/opačnému" závěru než vy?
Zkusil jste porovnat např. současný vw passat a citroën C5?
A to JAK interiér, tak bezpečnost, tak odhlučnění/pohodlí, tak konstrukci náprav/podvozku atd.? Pro "fandu" vw to NEbýt "příjemné" srovnání ,-)
Ach a viděla/četla jsem o novém passat (jde JEN o prodloužený golf - BEZ ironie - a bude začínat MOTORizací 1.2 TSi) - bude to JEN taková "lepší" škoda octavia - ta je "golf s BATOHem", passat bude golf s prodlouženým podvozkem ... výrobně to přinese jistě VELKÉ úspory, já osobně prostě raději "pořádně" postavený vůz střední třídy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.05.2009 10:45, RE: Asi to pro mnohé ...
santino napísal:
Kylie, včera mi říkal kamarád...hele, rozhoduju se pro auto, ať dělám co dělám, vychází mi ta C5 jako moc dobrá volba, u nás je ojetá za velmi slušný peníz, navíc s tou spolehlivostí to nebude tak špatné...ale pořád mi na tom autě něco vadí a já nevím co...a tak jsem mu řekl...a není to náhodou ten nemastný, neslaný design? Když se na to auto podívám zepředu, tak si nemůžu pomoct, ale to auto je prostě bezpohlavní. Zepředu splývá kapota do jedné roviny s oknem. Navíc, když srovnám interiér, tak...
A čo také si predstavujete pod názvom "bezpohlavní auto" ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.05.2009 11:09, RE: Milý santino!
Kylie napísal:
OPRAVDU se domníváte, že AUTA PRO CHLAPY mají na kapotě vw? ,-)
PS: Vzpomínám, že před lety takto vw "presentoval/inzeroval" Seat Ibiza (to BEZ legrace/ironie!)
PPS: Když "srovnáte" interiér ...? Já nedávno četla, že Citroën C5 letos v Deutschland získal titul: Bestes Auto in der Kategorie Mittelklasse - Import a také získal titul za NEJlepší interiér ,-)
... JAK si to "vysvětlujete", že PROFÍCI došli k "odlišnému/opačnému" závěru než vy?
Zkusil jste porovnat např. současný...
Milá Kylie! Tvoje (řekl bych až zaslepené) a totálně nekritické nadšení pro C5 je tady už všem známé. A ta tvoje informace typu: "Já nedávno četla, že ....." je nicneříkající. Já jsem toho nedávno četl a slyšel.....
Hoď sem aspoň link, ať ta informace vypadá aspoň trochu věrohodněji. A pokud je to i tak pravda, píšeš tam o "Mittelklasse - Import", takže tam C5 a passata asi vzájemně neporovnávali, ne? A jaká jsou kritéria pro ten tvůj NEJlepší interiér???
P.S. K jakému závěru došli PROFÍCI mě fakt nezajímá ani trochu. Vybírám si auto podlé SVÉHO vkusu a né podle nějakých profíků...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.05.2009 11:09, RE: Milý santino!
Kylie napísal:
OPRAVDU se domníváte, že AUTA PRO CHLAPY mají na kapotě vw? ,-)
PS: Vzpomínám, že před lety takto vw "presentoval/inzeroval" Seat Ibiza (to BEZ legrace/ironie!)
PPS: Když "srovnáte" interiér ...? Já nedávno četla, že Citroën C5 letos v Deutschland získal titul: Bestes Auto in der Kategorie Mittelklasse - Import a také získal titul za NEJlepší interiér ,-)
... JAK si to "vysvětlujete", že PROFÍCI došli k "odlišnému/opačnému" závěru než vy?
Zkusil jste porovnat např. současný...
Kylie, a teď opravdu chcete srovnávat Passat, který se vyrábí už několik let s C5, která se vyrábí tak rok? Pojďte raději srovnat starou C5 a Passata...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.05.2009 11:15, RE: Milý santino!
Kylie napísal:
OPRAVDU se domníváte, že AUTA PRO CHLAPY mají na kapotě vw? ,-)
PS: Vzpomínám, že před lety takto vw "presentoval/inzeroval" Seat Ibiza (to BEZ legrace/ironie!)
PPS: Když "srovnáte" interiér ...? Já nedávno četla, že Citroën C5 letos v Deutschland získal titul: Bestes Auto in der Kategorie Mittelklasse - Import a také získal titul za NEJlepší interiér ,-)
... JAK si to "vysvětlujete", že PROFÍCI došli k "odlišnému/opačnému" závěru než vy?
Zkusil jste porovnat např. současný...
Ano, Bestes Auto in der Kategorie Mittelklasse - Import...to bych se spíš divil, kdyby to nová C5 nezískala, když vlastně v době svého uvedení neměla pořádného soupeře á la Deutschland...počkejte až přijede nový Passat, to novináři v SRN rychle na C5 zapomenou...Jinak, včera jsem v té nové C5 seděl, docela hezká, to ano, ale možná ten design je už moc přeplácaný, jakoby za každou cenu chtěli dosáhnout evergreenu a ten design je až moc složitý...chybí mi tam trochu lehkost...no a palubní deska mi přijde taky trochu složitá, ale věřím, že je to o zvyku...inu na můj vkus je to už i docela letadlo, hodně hodně velká kára - asi i zbytečně...ale konečně i Citroen začal dělat něco normálního.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.05.2009 11:39, RE: Ceny Astry
Koloss napísal:
Hned na úvod mě zarazily ty ceny, hlavně u Astry. Tak jsem se mrknul co se tady na Tipcars nabízí (to udělal i pan AZ Consulting) a opravdu jsou tu kousky od 150 tisíc i se serviskou. Jenže je to Astra G, která byla v tom roce nahrazena Astrou H (to už si pan AZ nevšiml). A Háčko seženete okolo 170 tisíc, ale je to nejnižší cena, kdy jde třeba o kousek dovezený z A, který byl zaručeně nebouraný a proto má i servisku. O tom si myslím své - konkrétně bourané, ale neopravované v zemi původu, takže ...
přesně tak,taky mě to zarazilo,ani se nebudu dívat za kolik se prodávají,ale už podle citu tuším,že od 150tis zatím fakt ne, stačí si pamatovat cenu golfa,focuse a pak jen odečítat podle image :)
150tis ano jako výkupní cena pro bazar a kšeftaře.
reagovať
1 2 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.