0
späť
 

diskuze k tématu: Renault Scénic

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.04.2007 16:35, RE: zahraniční nafta??
Gravedigger napísal:
ze je rozdil mezi naftou u nas a v Nemecku nebo jinde na zapade je v soucasne dobe opravdu jen povera
Ale tady nejde o soucasnou dobu, ale jde o to, na co ten motor jezdil v minulosti a zda kvuli tomu potrebuje nakladne opravy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.04.2007 17:05, Jel jsem ve stejném autě
které mělo za sebou 400000,- poctivých a vesměs velmi nedobrých silnic, s údržbou spíše nepravidelnou. Dodnes na to vzpomínám, na autě nebylo znát ani ň, kromě škráblého laku a ťukance v čelním skle.
Pravda, první a jediný majitel i řidič.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.04.2007 19:58, Scenic
Rencky stojí za hovno já mám Opla a to je mašina !
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.04.2007 20:58, RE: ABS
David V napísal:
Aha, takhle je to myšleno, tak to nastává ten případ 1, kdy kolo odskočí a malinko proklouzne a ABS už reaguje. Možná to ukazuje na výměnu tlumičů.
Výměna tlumičů ani snad ne to Clio to dělá od začátku, kupoval jsem ho jako nové takže tlumičema to není.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.04.2007 21:23, RE: Scénic je prostě Renault = auto s vagínou na kapotě ...
eVIL napísal:
Tak jezdi Vombate dál na kole ))))))))))))))))
Jo budu určitě, protože i to kolo je lepší než ta francouzská pomsta !
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.04.2007 21:25, RE: Scénic je prostě Renault = auto s vagínou na kapotě ...
eVIL napísal:
Tak jezdi Vombate dál na kole ))))))))))))))))
I to kolo je lepší, protože na něm dojedu dál než s jakýmkoli Renckem !
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.04.2007 00:03, kilometry?
Fajn recenze, jen neverim tem kilometrum pri pohledu na opotrebovane pedaly.
M.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.04.2007 06:20, RE: Scenic
Zigi napísal:
Rencky stojí za hovno já mám Opla a to je mašina !
NO jo vždyčky se tu najde nějaký ten debil.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.04.2007 06:21, RE: Scenic
Honza napísal:
NO jo vždyčky se tu najde nějaký ten debil.....
myslím tím zigiho
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.04.2007 06:27, RE: Scenic
Honza napísal:
myslím tím zigiho
Hele ty ňoumo,
1. nevím proč mi nadáváš, když se neznáme!
2. kdybys byl alespoň kapku inteligentní a neměl IQ houpacího koně, tak pochopíš, že jsem to nepsal já, ale určitý člověk, co se vyžívá psát za jiné v diskuzi a vyvolávat šarvátky. Je až s údivem nepochopitelné, že někteří na to pořád reagují, to taky nasvědčuji určité inteligenci
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.04.2007 09:32, scenic-octavka
ani som to nedocital lebo hned ako ste napisali ze budete porovnavat bolo jasne ze s octaviou. Octavia sa totiz stala etalonom nie svojej ale vsetkych tried. Jazdena je prilis draha a tak za polovicne peniaze si vacsina zaujemcov kupi auto mozno mladsie a zpravidla s bohatsou vybavou to iste by som spravil pravdepodobne aj ja. Ale neohrnoval by som nos a nezavidel vlastnosti Octavie. Scenic ci prvy alebo druhy rozhodne nema sedacky na dlhe trasy a ani vacsina podobnych aut. Ako moze makke sedadlo dat dobru oporu na dlhu cestu. To s Octavkou nebude problem. Idem to docitat. Zdravim
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.04.2007 12:20, RE: zahraniční nafta??
Gravedigger napísal:
ze je rozdil mezi naftou u nas a v Nemecku nebo jinde na zapade je v soucasne dobe opravdu jen povera
Tak pověra to rozhodně není, neboť paliva vyráběná u nás se z 90 % vyrábí z takzvané "těžké" ropy z Ruska, která má mj. vyšší obsah síry. Ropovodem z Ingolstadtu se k nám může dostávat ( v případě vypovězení poslušnosti Družby) "lehká" ropa těžená v Severním moři britskými a norskými společnostmi (a následný dovoz tankery do Ing.)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.04.2007 16:45, RE: scenic-octavka
nstar napísal:
ani som to nedocital lebo hned ako ste napisali ze budete porovnavat bolo jasne ze s octaviou. Octavia sa totiz stala etalonom nie svojej ale vsetkych tried. Jazdena je prilis draha a tak za polovicne peniaze si vacsina zaujemcov kupi auto mozno mladsie a zpravidla s bohatsou vybavou to iste by som spravil pravdepodobne aj ja. Ale neohrnoval by som nos a nezavidel vlastnosti Octavie. Scenic ci prvy alebo druhy rozhodne nema sedacky na dlhe trasy a ani vacsina podobnych aut. Ako moze makke...
Pravda je ta, že se octávka stala opravdovou legendou a proto se s ní srovnávaj i auta, která jsou úplně o něčem jinem, myslim v jiné třídě a ceně. Souhlasím částečně s nstarem, ale stojim si za svym. Renault je pro mě furt skvělej. Ted vám můžu dát jeden příklad. Můj táta měl poslední generaci R Mastera a najel s nim 250000 km a nebyl takřka žádnej problém. Teď má MB Vito a má na něm namotáno 20000 km a už s nim byl asi osmkrát v servisu a teď s nim pojede zas, protože už zase svítí varovná kontrolka na motor. Tim nechci MB nijak hanit a R vyzvedávat, ale tohle je moje osobní zkušenost. Myslim si, že by lidi neměli hodnotit celou značku po zkušenosti jenom jenom s jednim autem. Já sem měl asi dohromady asi 20 renaultů. 5 pro sebe a 15 na kšeft. Žádné auto neni bez poruch, ale s Renaultem u mě nebyl větší problém.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.04.2007 18:28, RE: scenic-octavka
Gery napísal:
Pravda je ta, že se octávka stala opravdovou legendou a proto se s ní srovnávaj i auta, která jsou úplně o něčem jinem, myslim v jiné třídě a ceně. Souhlasím částečně s nstarem, ale stojim si za svym. Renault je pro mě furt skvělej. Ted vám můžu dát jeden příklad. Můj táta měl poslední generaci R Mastera a najel s nim 250000 km a nebyl takřka žádnej problém. Teď má MB Vito a má na něm namotáno 20000 km a už s nim byl asi osmkrát v servisu a teď s nim pojede zas, protože už zase svítí varovná kon...
ved jasne ziadny renault nehanim tiez mam jeden a paci sa mi to auto len viem o jeho slabych strankach a to su napr spomenute sadacky horsie materialy a kvalita spracovania, slabsia ergonomia, paci sa mi komfort, kultivovanost, vzhlad, priestor, praktickost
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 14.04.2007 10:52, RE: Scénic je prostě Renault = auto s vagínou na kapotě ...
Vombat napísal:
Poslední dobrej Renault byla 21 - to mi nikdo nevymluví. Zrovínka Scénic je z Rendlů nejporuchovější, každej kdo ho má to může potvrdit. Když není Scénic jednou za dva měsíce v servisu, tak aspoň za dvacet litrů, tak není ve svý kůži.
Je to drahej Francouz, drahý opravy, drahej provoz, prostě auto s pí*čou na kapotě. Neopřel bych si oněj ani kolo !
Pro Vombata. Strašně mě pobavilo tvoje tvrzení, že poslední dobrej Renault byl 21. To jsem se fakt neudržel. Kámoš ho měl asi 2 roky a narval do něj 30 000,- Pořád se něco sralo a když dodělal jedno, tak se záhy vysralo druhé. Problémy byly se zadní torzkou, motorem (halvou), elektrikou, (ventilátorem) brzdamam a td. Jo a hlavně mi nepiš, že se moc o auto nestaral, protože to byl maniak do aut a dával mu jenom to nejlepší. Já osobně jsem měl kdysi menší variantu R 11 (předchůdce R19) a až na malé drobnosti se mi na tom autě posralo taky úplně všechno. Možná jsme měli jenom oba smůlu, ale tomu nevěřím. Myslím, že novější Renaulti jsou na tom líp, ale otázka je, jak na tom budou za 10 let.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.04.2007 13:44, RE: ABS
Ivan napísal:
To se mi u Clia stává také. Znamená to, že například při přejezdu nějaké příčné nerovnosti, například větší spáry v asfalu v okamžiku kdy kola nemají dokonalý styk s vozovkou ABS nachvilku povolí tlak brzd. Pravdou je, že například Fabie to ve stejném místě i rychlosti nedělá.
presne takto to bylo mysleno... abs zapracuje obcas takto nesmyslne a tak trochu rozhodi klidnou jizdu tukanim do pedalu...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.04.2007 13:52, RE: scenic-octavka
nstar napísal:
ani som to nedocital lebo hned ako ste napisali ze budete porovnavat bolo jasne ze s octaviou. Octavia sa totiz stala etalonom nie svojej ale vsetkych tried. Jazdena je prilis draha a tak za polovicne peniaze si vacsina zaujemcov kupi auto mozno mladsie a zpravidla s bohatsou vybavou to iste by som spravil pravdepodobne aj ja. Ale neohrnoval by som nos a nezavidel vlastnosti Octavie. Scenic ci prvy alebo druhy rozhodne nema sedacky na dlhe trasy a ani vacsina podobnych aut. Ako moze makke...
srvnavam to s oktavii, protoze jsem mel moznost s ni najet pomerne hodne km pred timto scenicem a jeste stale mam moznost obcas ze scenica presedlat do Octavie. Dale je to take z duvodu, ze Octavii kazdy dobre zna, proto si dokaze predstavit rozdily mezi obema vozy...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.04.2007 13:56, RE: Scénic vs. Focus
zigi napísal:
Dobrá recenze, ale porovnávat jízdní vlastnosti Scéniku s Focusem je trošku úlet mimo.
Kdyby chtěl, už ho za tou zatáčkou ani neuvidíte!
Focusu se těžko vyrovnávají hatchbacky v nižší střední třídě a nějaké MPV už nemůže mít ani tu nejmenší šanci, kor Renault, který má měkce nastaven podvozek!
asi mate pravdu, ze pokud by mel ve focusu silnejsi motor (byl tam 1,8TDDi), tak by me do zatacek urcite dal a nebo bych ho brzdil. Ale cesta byla do kopce, a tak jel na hranicich moznosti, stejne jako ja a ani jeden jsme se nebrzdili (trasu jsme jeli za dovolenou nekolikrat). Focus ma perkfetkne prorpacovnou zadni napravu. Se spolehlivsoti te napravy je to horsi, ale jizdni vlastnosti ma skvele. U scenica j e nejvetsi slabinou naklaneni, ale pokud se do toho auta trochu vzijete, tak se prestanete bat, ze se auto prevrati. Neni to prijemny ten naklon, ale je to auto delany na pohodli... Ale jak rikam, tak ani do ted se mi auto jeste neutrhlo, kam jsem chtel, tam jsem jel, sice s piskotem od gum a jiste mensi ovladatelnosti nez u focuse vlivem naklonu, ale stale drzel. Dnes si jdu vyzvednout lity kola a snad do patka budu moct napsat zkusenosti na nich a na pneu 205/50/16, ktere mi uz lezi v garazi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.04.2007 13:58, RE: Vstřikovače
Martaslover napísal:
Zsajímala by mě zkušenost se vstřikovači u commonrailu Dci, jak dlouho vydží? Jinak pěkná recenze, i ty fotky pod ní :)
ja se vstrikovaci zatim nemam zadne problemy. Jsem clenem megane klubu, kde se resi ruzne tech. zavady a o vstrikovacich zatim nebyla zadna zminka. Rozhodne horsi nez vstriky bude turbo. To ma zivotnost neco malo pres 100.000km, ale i tak se najdou vyjimky s dTi ktery ma najeto 170tis a stale turbo puvodni a nevykazuje zadnou poruchu...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.04.2007 13:59, RE: Scénic je prostě Renault = auto s vagínou na kapotě ...
Vombat napísal:
Poslední dobrej Renault byla 21 - to mi nikdo nevymluví. Zrovínka Scénic je z Rendlů nejporuchovější, každej kdo ho má to může potvrdit. Když není Scénic jednou za dva měsíce v servisu, tak aspoň za dvacet litrů, tak není ve svý kůži.
Je to drahej Francouz, drahý opravy, drahej provoz, prostě auto s pí*čou na kapotě. Neopřel bych si oněj ani kolo !
myslim ze scenic na 100% neni nejporuchovejsi. mezi nejporuchovejsi se radi elektronika u novejsich modelu Megane II, Laguna II apod...
reagovať
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.