0
späť
 

diskuze k tématu: Pohodlné auto a tiché

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, typ vozidla, osobní
PetrBob
počet príspevkov1
dátum registrácie20.11.2014
Štvrtok 20.11.2014 13:24, Pohodlné auto a tiché
Dobrý den, prosím o doporučení ke koupi ojetiny. Hlavní kriteria: 1. pohodlné sedadla, 2. pohodlný podvozek, 3. tichý chod (nízká hlučnost motoru i podvozku), což jsou kriteria, na která člověk často v recenzích nenatrefí.
Upřesňující kriteria: spolehlivost, benzin, bezpečnost, stáří max 3-4 roky, každodenní cesty asi 30km + párkrát do měsíce delší cesta (200-400km). Cena okolo 400tis. Vyhnul bych se při výběru premiovým značkám pro předražený servis.
Předem děkuji.
Petr Bobinský
reagovať
nahlásit
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Štvrtok 20.11.2014 14:38, těžký výběr
Jelikož jsem nyní prodělal období půlročního hledání náhradníka za své současné auto (Subaru legacy 2,0R 2006), mohu se kt omu zodpovědně vyjádřit.
Hledal jsem mezi těmito vozy, jak novými, tak ojetými:
logický nástupce bylo Subaru - takže model Outback 2,5i 6MT 2010, XV 6MT nový, Legacy 2,0i CVT 2013
Mazda 6 GTA 2,5 6MT 2012
Focus 1,6 6MT 2014
Toyota Auris 1,6 6MT 2014
Honda Civic Sport Tourer 1,8 6MT 2014
Honda Accord 2,4 6MT 2010
Honda CR-V 6MT 2011
Superb 1,8TSI
Lexus IS250 V6 6AT 2012
Mondeo 1,6EB 6MT 2014

Když to zkrátím, zadání z této množiny splnilo Subaru Outback/Legacy. nejtišší z uvedených byl Auris, ale 1,6 se trápila. Pak Subaru, pak Mondeo. Ostatní nestýly za řeč.


reagovať
nahlásit
sgt
počet príspevkov32
dátum registrácie19.11.2008
Štvrtok 20.11.2014 14:41, C5 s hydractivom
V takej cene a veku mi jedine vychádza Citroen C5 s hydractivom (pozor, sú aj s klasickými pružinami).
Jedine bude problém s tým benzínom, keďže drvivá väčšina sa predáva v nafte. Pri takom nájazde by to ale bolo v pohode, brať určite 2.0HDi (nie 1.6).
reagovať
nahlásit
sympatico
počet príspevkov54
dátum registrácie04.03.2014
Štvrtok 20.11.2014 14:59, Těžká volba...
Jako člověk, který každý měsíc najede 6-7tkm a auto měním co dva roky, řešil jsem podobný problém x-krát. Také nemusím naftová auta , a výběr benzínových je čím dál slabší, u nepremiových značek skoro žádný. Obecně platí, čím širší auto, tím lépe se v něm sedí...proto typicky americké SUV importované do Evropy, jako Nissan Murano, Mazda CX-9, Infinity Fx apod. nabízí luxusní posez , který jen tak neunaví. Daní za to je ovšem neochota zatáčet a vůbec jezdit denně s takovým mastodontem normálního člověky brzy omrzí...

Velmi dobré sedačky a spolehlivost by mohlo splňovat Volvo S80/ V70 s benzinovým 3.2, který někde kolem r.2010 měl svoji dernieru. Otázkou zůstává náročnost servisu, i když na volvoforech se tvrdí, že už je to pouze zažitý přežitek a servis Volva je úplně normální...

Pokud bych měl dát tip, tak asi na jediné auto- Mazdu 6 s benzínovým motorem. Je to jedna z mála automobilek, která ještě věří atmosferickému benzínu bez turba a podobných nesmyslů. Motor je lehký, výkon dostačující a pokazit se na něm nemá co. Sedačky nejsou top, ale pár set km v tom člověk moc nepozná. Podvozek je excelentní, řekl bych lepší jak u Fordu Mondeo...a na tříletou 6-ku s benzínovým motorem 2.0 rozpočet stačí. Je tichá, je živá, vezme si okolo 8l benzínu a nic víc nechce...

Málokdy člověk najde auto, co splňuje všechno...pokaždé musí udělat nějaký kompromis. Držím palce při výběru.
reagovať
nahlásit
*autofans*
počet príspevkov159
dátum registrácie21.11.2008
Štvrtok 20.11.2014 15:39, RE: těžký výběr
Zdeny60 napísal:
Jelikož jsem nyní prodělal období půlročního hledání náhradníka za své současné auto (Subaru legacy 2,0R 2006), mohu se kt omu zodpovědně vyjádřit. Hledal jsem mezi těmito vozy, jak novými, tak ojetými: logický nástupce bylo Subaru - takže model Outback 2,5i 6MT 2010, XV 6MT nový, Legacy 2,0i CVT 2013 Mazda 6 GTA 2,5 6MT 2012 Focus 1,6 6MT 2014 Toyota Auris 1,6 6MT 2014 Honda Civic Sport Tourer 1,8 6MT 2014 Honda Accord 2,4 6MT 2010 Honda CR-V 6MT 2011 Superb 1,8TSI Lexus IS250 V6 6AT 2012 Mondeo 1,6EB 6MT 2014 Když to zkrátím, zadání z této množiny splnilo Subaru Outback/Legacy. nejtišší z uvedených byl Auris, ale 1,6 se trápila. Pak Subaru, pak Mondeo. Ostatní nestýly za řeč.


Mohu se zeptat na dojmy z IS250 ? Mám toto auto v hledáčku a moje požadavky jsou velice podobné jako u tazatele. Moje zadání jsou: tiché, pohodlné, sedan, benzin, spolehlivé, slušné originál audio. Servisu se nebojím, tam kam jezdím spokojeně Toyotou dělají i Lexus takže tomu údajně drahému servisu na japonce co všichni slepičkují se jen směju.
Díky Zdeny
reagovať
nahlásit
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Štvrtok 20.11.2014 18:47, IS 250
Rád se podělím, baví mě bavit se o autech a ne pořád plečkách typu 15 let stará Oktávie ftdi.-.)
Tak IS250 je malé velké auto. Na to, jak je malé uvnitř, je zvenku celkem robustní, aspoň budí dojem větší velikosti, než ve skutečnosti je. Začnu kvalitou provedení kastle: IS250 je nejnižší model Lexuse. Ale provedení je na obrovsky vysoké úrovni, tak jak se na zančku patří a všude se o tom píše. Tz. dokonalé spáry, jedna jak druhá (na tom snadno poznáš, zdali byl bořený či ne, protože jakmile na auto šáhne český garážový patlal, kažád spára je jiná a ani nemusíš měřit lak a poznáš to hned). Slícování dílu je tedy dokonalé. Co vytýkám, je provedení zadních lemů - mají vnitřní záhyb široký ca 1,5cm a tam se může držet bordel, zejména v zimě je třba to důkladně umýt op soli. Tady třeba Oktávka vede - má lemy zapertlované tak, že nemají záhyb a nic se tedy za niminemůže držet.
Dále jdeme od zadu. Kufr. Spíše kufírek. Na dietní svačinku a malou koženou diplomatku s kreditkou. Na vození pytlů brambor to fakt není, je to imidžovka, kde se nepočítá s vozením cementu, kočárků a kubíků dříví. Zadní dveře: pro Italy, Japonce či Pygmeye. Prostě malý nástupní otvor. Vzdau lze zasunout chdidla jen pokud je zvednutá přední sedačka, jinak smůla a finito. Botu č. 10 tam nenacpeš. Leda, že vůz řídí dáma. Posez vzdau je však výborný díky velmi dobrým sedačkám, ale jen pro dva. Tři eeéé.
Vpředu je situace již o opznání lepší a je jasně patrné, jak bylo auto koncipováno. Místa dost i pro mě (187cm), sedačky s ventilací, elektricky nastavitelnou bederkou, 3 pamětmi a výškově nastavitelné. Výborné tvarování, které je pohodlné, sedí se v tom fakt dobře. Volant je relativně malý, což je dobře, aspoň při snížení jeho polohy a zvednutí sedačky člověk nedře bachor Řízení - jedním slovem precizní. Kdesi jsem četl, že je je odtažité a nepřesné. To psal zřejmě jen člověk, co v tom ani neseděl, natož aby v tom jel. kdyby všechny auta měla tak přesné řízení, bylo by to krásné. Brzdy - par excelence. Ostré, přesné dávkování, žádná výtka. Řazení . džentlmenské. Ani v poloze SPort žádný bleskurychlký lamač krční páteře ve smyslu SMG převodovky od BMW. Řadí jako pravý anglický lord - s rozvahou, pomalua hlavně jemně, neznatelně, bez škubání. 6 stupňu je poskládáno tak, že při 90 na rovině točí auto kolem 1600rpm (ale tady si už nejsem zcela jist, prostě dost pod 2000rpm). Reakce na plyn brzdí převodovka, to je cítit, ale i tak je zátah V6 se 153kW výborný, plynulý a hlavně, motor nevadne ani před omezovačem,. Nemů důvod, tohle je prostě výtečný japonský vysokotáčkový motor staré školy! ANi ve vyšších otáčkách o něm není příliš slyšet. Je tichý, když člověk stojí na křižovatce, ecítí absolutně žádné vibrace, ani jeho zvuk. Ke zvuku ale podzěji. Co se týká pocitu z jízdy, je dokonalý v této třídě aut. Klasická koncepce auta s přesným řízením, tichým projevem a slušným výkonem bohatš uspokojí i náročného řidiče, které nehce pálit gumy ještě na 3. stupeň, ale chce jezdit důstojne a reprezentativně. Zajímavá je spotřeba. Je to 6 ti válce, 2,5 litr, s automatem, celkem dost těžký. přes to lze s tímto vozem jet po okreskách pod 8/100km. Nevěřil jsem, dokud jsem to nezkusil a jde to bez velkého snažení, jen to nechce zbrkle akcelerovta a brzdit. Na dálnci jsem s tím bohužel nejel. K podvozku nutno ještě sdělit, že tlumení děr by mohlo být lepší, ale i tak IS250 patří k tomu lepšímu, co lze v této třídě potkat. Mínus dávám za výhled přes A sloupky.. Možná jiínému to nebude vadit při jiném nastavení sedadla. Ovládání palubovky je lehký chaos - ale je to o zvyku. Zejména topení a klimatizace je trošku tápání. Navigaci jsem nezkoušel, ale věřím, že fuguje tak dobře, jako zbytek auta. Hudba - no comment - systém audi je velmi dobrý (Mark Levinson, i když půjde zřejěm o převlečený Clarion). Ale hraje to fakt dost dobře, což jako zarytý hifista oceňuji.
K motoru. abych jen nechválil. Púsal jsem, že uvnitř je příkladné ticho. Ano, na tom trvám. Bohužel, po otevření kapoty už takové nadšení nemohu sdílet, protože několik exemlplářů, které jsem zkoušel )asi 4 auta) mělo zvuk motoru podobný koncernovému 1,8TSI - tedy nenamazaného šicího stroje. Co v motoru hlasitě cvaká, jsem řešil dotazem u Lowmana a bylo mi řečeno, že to je klasický projev a dělají to vstřikovače. IS250 má direkt eintspritz, tedy přímý vstřik. Pravda, třeba mé Legacy s 200.000km jde proti IS250 krásně potichu. Ale je to vlastnoist, ne závada (údajně).
Celkový dojem yvstihla moje drahá polovička, která prohlásila, že zatím nejel v žádném útulnějším voze. Pozor-neplést se slovem lepším, protože třeba GS300 je prostě vyšší level, ale nemá již tu útulnost.
Můj dojem: 9*/10*. Jednu hvězdu ubírám za zvuk motoru. Ceny servisu jsem si zjišťoval a jsou drahé. Drahé, je to prostě výjimečná značka, takže ceny odpovídají. Ale - pozor - údajně nejsou prý přílis zapotřebí žádné náhodné servisní úkony, IS250 je velm spolehlivá, dokonce mají zvládnutou takovou banalitu, jako rozvod řetězem, na čemž si Das Auto vylámalo zuby (od Audi přes ŠKodu napří) Tady je řetez zcela bezúdržbový a nejsou s ním prý žádné potíže, což svědčí i o tom, že žádný lexus club se o tom nezmiňuje. Olej prý neberou, tak snad tomu lze věřit.
Já jsem IS250 nakonec vyřadil z důvodu toho, že je pro naše účely malé (lyže, kola) a je to RWD, což do Jeseníků je trochu handicap. Ale vždy budu tvrdit, že IS250 ej vynikající vůz a nemít pro mě tato dve omezení, dávno již stojí v garáži. Z auta je cíti důkladnost a hlavěn - což oceňuji nejvíce -poctivost řemesla.

Tak to je asi vše. Sorry za překlep,y jistě jich tam bude jako máku. Ale každý pochopí podstatu věci.
reagovať
nahlásit
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 20.11.2014 21:51, RE:
Dobrý den. Vzhledem k požadavku na pohodlí a kvalitní odhlučnění interiéru bych Vám doporučil Citroën C5. Jeho hydropneumatický podvozek pracuje výborně a spolehlivě, jen je důležité nezanedbávat jeho údržbu. Koroze se vozu vyhýbá a celkově s ním neuděláte chybu. Pod kapotou jsou dobré benzínové i dieselové motory.
reagovať
nahlásit
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Štvrtok 20.11.2014 22:08, AR 159
A co takhle Alfa Romeo 159 ?
Ta by přesně odpovídala požadavkům, je výborně odhlučněná a ten podvozek ve spojení s parádními motory vždy vykouzlí úsměv na tváři. Měl jsem tu čest ji vyzkoušet
reagovať
nahlásit
Citroenak
počet príspevkov728
dátum registrácie13.04.2012
Štvrtok 20.11.2014 22:54, Citroen C5
Alfa romeo 159 je dobre auto, ale nie pohodlne a benzinove motory opel su priam az strasne (staci pohladat na internete). Jediny doporucitelny je 1.8, ktory sa spaja s najnizsou vybavou.
Najpohodlnejsi bude urcite Citroen C5, ale bral by som trochu starsi, okolo 2009-2010. Vtedy sa dal kupit s atmosferou 2.0i 103kw/210NM. Je to vyborny motor (mam ho v aute), s ktorym sa da jazdit aj za 7 litrom (kombinacia 50% mesto 50% medzimesto). Problem je len 5st prevodovka na dialnici, ale da sa bez problemov prerobit na plyn. 1.6 THP je vykonnejsi, ale nebrat. Je to dost nespolahlivy motor, taky sa kupuje len novy a v zaruke. Auto je ale dost tazke a tento motor je na neho tak akurat. Ak chcete vyssi vykon, je tam este z dovozu 3.0 V6. Ja by som upustil trochu z pohodlia a isiel by som urcite do Hondy Accord 2.4i. Vyborne spolahlive auto a asi najlepsi 4 valec v akom som sedel.
reagovať
nahlásit
bulawaio
počet príspevkov62
dátum registrácie18.06.2013
Piatok 21.11.2014 09:15, RE: Citroen C5
Citroenak napísal:
Alfa romeo 159 je dobre auto, ale nie pohodlne a benzinove motory opel su priam az strasne (staci pohladat na internete). Jediny doporucitelny je 1.8, ktory sa spaja s najnizsou vybavou.Najpohodlnejsi bude urcite Citroen C5, ale bral by som trochu starsi, okolo 2009-2010. Vtedy sa dal kupit s atmosferou 2.0i 103kw/210NM. Je to vyborny motor (mam ho v aute), s ktorym sa da jazdit aj za 7 litrom (kombinacia 50% mesto 50% medzimesto). Problem je len 5st prevodovka na dialnici, ale da sa bez problemov prerobit na plyn. 1.6 THP je vykonnejsi, ale nebrat. Je to dost nespolahlivy motor, taky sa kupuje len novy a v zaruke. Auto je ale dost tazke a tento motor je na neho tak akurat. Ak chcete vyssi vykon, je tam este z dovozu 3.0 V6. Ja by som upustil trochu z pohodlia a isiel by som urcite do Hondy Accord 2.4i. Vyborne spolahlive auto a asi najlepsi 4 valec v akom som sedel.


Dobrý den, mohl by jste rozvést, jaké má chování motor 2.0i při jednotlivých dálničních rychlostech? otáčky a hluk v kabině při 130 km/h a 150 km/h u C5? nikde na internetu sem tyto informace nenašel. Dále mě ještě zajímá, zda ten 2.0i 103 Kw je přímovstřik nebo ne. Na internetu jsem našel, že tento motor má dvě verze - jednu klasickou a druhou přímovstřikovou - obě mají stejný výkon 103 Kw, ale jiný točivý moment - alespoň dle en wiki.
reagovať
nahlásit
free78
počet príspevkov300
dátum registrácie19.09.2008
Piatok 21.11.2014 09:34, IS 250
děkuju Zdenymu60 za perfektní popis IS 250. Při pořizování dalšího vozu o něm budu uvažovat.
reagovať
nahlásit
A4
počet príspevkov134
dátum registrácie09.05.2007
Piatok 21.11.2014 10:51, RE: Citroen C5
bulawaio napísal:
Citroenak napísal:
Alfa romeo 159 je dobre auto, ale nie pohodlne a benzinove motory opel su priam az strasne (staci pohladat na internete). Jediny doporucitelny je 1.8, ktory sa spaja s najnizsou vybavou.Najpohodlnejsi bude urcite Citroen C5, ale bral by som trochu starsi, okolo 2009-2010. Vtedy sa dal kupit s atmosferou 2.0i 103kw/210NM. Je to vyborny motor (mam ho v aute), s ktorym sa da jazdit aj za 7 litrom (kombinacia 50% mesto 50% medzimesto). Problem je len 5st prevodovka na dialnici, ale da sa bez problemov prerobit na plyn. 1.6 THP je vykonnejsi, ale nebrat. Je to dost nespolahlivy motor, taky sa kupuje len novy a v zaruke. Auto je ale dost tazke a tento motor je na neho tak akurat. Ak chcete vyssi vykon, je tam este z dovozu 3.0 V6. Ja by som upustil trochu z pohodlia a isiel by som urcite do Hondy Accord 2.4i. Vyborne spolahlive auto a asi najlepsi 4 valec v akom som sedel.
Dobrý den, mohl by jste rozvést, jaké má chování motor 2.0i při jednotlivých dálničních rychlostech? otáčky a hluk v kabině při 130 km/h a 150 km/h u C5? nikde na internetu sem tyto informace nenašel. Dále mě ještě zajímá, zda ten 2.0i 103 Kw je přímovstřik nebo ne. Na internetu jsem našel, že tento motor má dvě verze - jednu klasickou a druhou přímovstřikovou - obě mají stejný výkon 103 Kw, ale jiný točivý moment - alespoň dle en wiki.


Jo, to by mě taky zajímalo.
Přímovstřik byl starší motor HPI - hodně nepovedená záležitost. Tenhle novější by už měl být OK, nebo ne?
reagovať
nahlásit
*autofans*
počet príspevkov159
dátum registrácie21.11.2008
Piatok 21.11.2014 11:02, Díky !!!!
Zdeny, díky za vyčerpávající informace k IS. Dozvěděl jsem se více než kolik jsem si toho zatím přečetl všude možně a to už to nějakou dobu sleduji. K tomu podvozku, auto co jsi testoval mělo standardní podvozek na 16" nebo větší kola když to tlumení nebylo úplně 100% ? Jestli něco nesnáším tak je to tiché auto kterému bouchají na příčných nerovnostech ramena která jsou přitom bez provozních vůlí.
reagovať
nahlásit
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Piatok 21.11.2014 11:56, RE: Díky !!!!
*autofans* napísal:
Zdeny, díky za vyčerpávající informace k IS. Dozvěděl jsem se více než kolik jsem si toho zatím přečetl všude možně a to už to nějakou dobu sleduji. K tomu podvozku, auto co jsi testoval mělo standardní podvozek na 16" nebo větší kola když to tlumení nebylo úplně 100% ? Jestli něco nesnáším tak je to tiché auto kterému bouchají na příčných nerovnostech ramena která jsou přitom bez provozních vůlí.


To, ve kterém jsem jel, je v autobazartruxa.cz - bylo bořený, celý R bok lakovaný. To je na 18´´.
Před tím jsem jel na 17´´ i 18´´ a jednou v F-Sport verzi na 18´´,ta byla už dost tvrdá, ale stále velmi slušně komfortní. Kompromis je asi ta 17´´. F-Sport IS250 má nějaké drobné úpravy, kterými se liší od klasiky IS250 a jednou z nich je trochu přitvrzený podvozek a lepší vniřní výbava (má myslím jako stnadard paměti a navi, což ne všechny IS250 mají.
reagovať
nahlásit
woji
počet príspevkov17
dátum registrácie13.09.2013
Piatok 21.11.2014 12:48, Volvo S60/ V60
Volvo S60 2,0T, T5, T6... sedadla na velice vysoké úrovni, podvozek výborný - již to není to "staré volvo", tiché, spolehlivé a servis také není až tak náročný...
reagovať
nahlásit
Citroenak
počet príspevkov728
dátum registrácie13.04.2012
Piatok 21.11.2014 13:04, Citroen C5 2.0i 103kw
Tento motor nie je priamo vstrek, ako uz podotkol kolega, tym bol HPI. O tom ale neuvazujte, ponukal sa len rok a moc nefungoval kvoli nasmu palivu. Moj motor nie je v najlepsej kondicii, (predchadzajuci majitel ho pravdepodobne uvaril), preto klepe prvy valec a ma slabsie tlaky na valcoch chybou piestnych kruzkov, i tak ale otacky nekolisaju a taha od priblizne 1300 otacok az k 7000 bez prerusenia, cukania atd. Pri otackach okolo 4000 sa ale z motora ozve trochu divny, ale hodne silny rev, to je ale pravdepodobne sposobene tou mojou zavadou. Treba vyskusat na inom aute. Pri dialnicnej rychlosti sa to u mna ozyva pri 135km/h na tempomat, ked ale prejdete 140 je po ramuse. Auto je robene najme na medzi mestske presuny, kde je to jedna basen. Motor nepocujete, a pri 90 km/h su otacky nieco pod 3000 (teraz si neviem spomenut presne). Spotreba medzi mesto sa da s velmi kludnou nohou stlacit k 6 litrom, podla toho, ci idete cez kopce alebo po rovinkach. Moja najnizsia na trase 90km bola 4.9 podla palubneho pocitaca, ale bol tam rozdiel 200m v nadmorskej vyske, a tuto trasu mam naucenu. Pri dialnicnej rychlosti sa do 110 km da ist potichu, bez vyrazneho hluku a do 7 litrov. Okolo 130 uz motor o sebe dava vediet, otacky sa vtedy pohybuju v pasme najvyssieho krutiaceho momentu okolo 3600, stale ale netreba zvysovat hlas pri rozpravani. Auto drzi rychlost aj do kopcov na 5. prevodovy stupen. Pri 135 mam ten zvlastny zvuk, ktori ale po chvili zmizne, potom hluk rastie konstantne, ale c5 je fantasticky odhlucnena. Ani cesta do chorvatska rychlostou 160km/h mi nerobila problem. Pri 130 je spotreba do 8 litrov. Tieto vsetky udaje su ale na C5 2, ktora sa vyrabala do roku 2008 a je lahsia ako C5 X7. Tam sa ta spotreba moze trocha lisit. A dost zalezi aj na style jazdenia. Pozor tiez na X7, ktora ma hydraulicky, alebo obycajny podvozok. Ja by som isiel do hydrauliky, jej udrzba je bez problemu, je krasne pohodlny a parkovanie v meste na chodnikoch je jednoduchsie ked auto zodvihnete.
reagovať
nahlásit
toskey
počet príspevkov19
dátum registrácie28.05.2010
Piatok 21.11.2014 19:08, c5 3,0
tady jsem našel něco celkem slušnýho, je to ale sedan. dobrý že je v tom rovnou plyn,takže budete jezdit jak s naftákem. Jsou to poslední atmo V6 benzíny- pozor za chvíli dojdu...
http://www.sbazar.cz/m.mourek19/detail/8469514-citroen-c5-2008-30-v6-lpg-lovato
reagovať
nahlásit
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Sobota 22.11.2014 09:42, Citroen V6 3,0 s LPG
Celkem nenacházím odpověď na otázku, která se mi vkrádá mna rozum:
třílitr=auto s předpokládáným vylkým využitím. Na hopsání si každý koupí 1,8i. Po 7 letech ježdění má 3litr udávaných 58tkm. Navíc někdo zainvestoval nemalých 35 tisíc do LPG, aby auto následně prodával
Odpověď snad jen jediná, každý se domyslí sám. Buď je ten člověk blázen, nebo auto....
reagovať
nahlásit
KoobaS
počet príspevkov1067
dátum registrácie23.04.2014
Pondelok 24.11.2014 08:20, RE: Citroen V6 3,0 s LPG
Zdeny60 napísal:
Celkem nenacházím odpověď na otázku, která se mi vkrádá mna rozum:třílitr=auto s předpokládáným vylkým využitím. Na hopsání si každý koupí 1,8i. Po 7 letech ježdění má 3litr udávaných 58tkm. Navíc někdo zainvestoval nemalých 35 tisíc do LPG, aby auto následně prodával Odpověď snad jen jediná, každý se domyslí sám. Buď je ten člověk blázen, nebo auto....



zvláště pak, když stejný člověk prodává i A8 LPG, která za 9 let od výroby ujela pouhých 150 000km...
http://www.sbazar.cz/m.mourek19/detail/8418899-prodam-svoji-audi-a8-60-w12-montaz
reagovať
nahlásit
Driver79
počet príspevkov130
dátum registrácie20.11.2014
Pondelok 24.11.2014 22:49, C5 predbezne ohledani
Na tu C5 a toho "bazarnika" se muzu v pripade zajmu dojet podivat a poreferovat. Mel bych to mit blizko. Staci rict.
reagovať
nahlásit
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.