0
späť
 

diskuze k tématu: Koupit Opel Zafira nebo Peugeot 307 SW?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, francouzská vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.09.2008 20:50, RE: Němce NE
anonym napísal:
To každopádně, nejlepší je přece C5, ty krávo odněkud, bůhví jestli z Německa.
Úroveň vašeho vychování je opravdu úděsná. To nezvládáte pomyšlení, že někdo rozumí konstrukci aut víc než vy? Trapné ubohé neoriginální nadávky ... vy budete z hodně nízkých sociálních tříd a z hodně zapadlé vesnice? Co vás trápí, že jsem němka a mluvím česky? Nacionalismus a omezenost jsou hroné věci.
Ale dost, tady prosím JEN o autech, zvládnete to?
Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.09.2008 20:53, RE: VANy jsou jednoznačně horší
anonym napísal:
debile.Kylie je spestřením tohoto nudného serveru plného zakomplexovaných prokoncernových pitomců, pro něž PD je naprosté zaklínadlo, a uváděná spotřeba palubního počítače téže plečky pro ně znamenají více než spotřeba skutečná.
Sice anonyme, ale děkuji. Jen jsem trochu zmatena, že některé redakce některé i docela vtipné příspěvky vymaže (třeba Oslíkovi) a některé až vulgární přehlíží.
Pěkný den Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.09.2008 21:02, RE: VANy jsou jednoznačně horší
anonym napísal:
debile.Kylie je spestřením tohoto nudného serveru plného zakomplexovaných prokoncernových pitomců, pro něž PD je naprosté zaklínadlo, a uváděná spotřeba palubního počítače téže plečky pro ně znamenají více než spotřeba skutečná.
No zpestření určitě, ale začít v diskuzi týkající se Opel Zafira a Peugeotu 307 SW řešit výhody kupé? No to je snad trochu od jinud. Tazatel nejspíš nehoní g-čka v zatáčkách a nepotřebuje k životu mnoha set koňový motor a keramické brzdy. Asi chce něco pro rodinu a horu zavazadel. Jinak Opel Zafira NENÍ špatné auto (z uvedených dvou prohrává snad jen designem), i když já být v podobném případě vybírám kombi. Opel má navíc ve svých autorizovaných servisech super slevové akce (zmíněný 7-mi letý vůz by měl nárok na 30% slevu) a díky špatné pověsti má příznivou cenu, navíc kvalita jde opravdu každým rokem nahoru (pravdu trochu zaspali).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.09.2008 21:29, RE: VANy jsou jednoznačně horší
anonym napísal:
Souhlasím s Tomem a ty proboha Kylie už drž hubu a nepindej. Důvodů, proč si koupit MPV je dost, vyšší posez (větší přehlednost o dění), lepší nastupování a vystupování, variabilita interiéru atd. ... atd. Bylo toho už celkem řečeno dost.TM kombíka a seděl jsem (i jel) v Scéniku a mít tu možnost, tak hned měním. Každému vyhovuje trošku něco jiného, ju? A u pětičlenné rodiny není co řešit. Ne každý má na Bmw 530i nebo auta podobného ražení
Vzhledem k vašemu chování vám Scénic přeji a z plného srdce. Dovolila jsem si upozornit, že van je konstrukčně vpodstatě nejhorší varianta auta, na čemž si trvám.
Zrovna tak jsem o pár řádků níž napsala, že pokud nadprůměrný prostor vskutku potřebuje ... budiž van.
Nezpochybňuji že každému vyhovuje něco jiného, ale rozdíly např. ve spotřebě apod. prostě existují a objektivně má kupé se stejným motorem narozdíl od vanu lepší úplně vše (krom prostoru). Pokud někdo potřebuje vůz pro dva dospělé a tři děti, samozřejmě není o čem se bavit. Ale reálná obsazenost vozu je cca jeden a 3/4 cestujícího, a pro jednoho i dva i tři je (např.) kupé lepším vozem (van je v konstrukci opravdu až na posledním místě).
PS: Formulace "drž hubu a nepindej" je opravdu skvělá, zkuste jí používat i v běžném životě. To vám přeje
Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.09.2008 21:44, Ozývá se ten, který doporučil Kylie, ať nepindá
Zkus trošku vnímat argumenty jiných a nemel si pořád tu svou. Mnohokrát bylo v této diskusi zdůvodňováno, proč lidé jezdí Vany (MPV). Statistiky typu "autem jezdí průměrně 1 a 3/4 člověka" je naprosto nic neříkající. Myslím si, že někteří to řeší po vzoru západu, že velké auto na dálnice a štreky a do města městské auto typu For Fiesta apod. Aspoň my to tak máme a vůbec to není špatné řešení. Prostě tím Vanem nejezdím všude, rozumíš? A to, že občas někoho uvidíš samotného, to snad neznamená, že tak jezdí většina, ne? Myslím si, že hodně lidí u nás vybírá auto uvážlivě (alespoň znám z mého okolí) a spotřeba hraje dost velkou roli při koupi. Dokonce lidé přemýšlejí tak, že se raději uskrovní za cenu toho, že to je malý typ auta (s menší spotřebou než větší). Já autům typu Opel Zafira, Scenic, Picasso fandím, mají např. početnější rodině co nabídnout. A o to snad jde. Do kupéčka se nevejdeme a je mi úplně jedno, že někdo je z něj unešen. Ať si jezdí ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.09.2008 21:46, RE: VANy jsou jednoznačně horší
i napísal:
No zpestření určitě, ale začít v diskuzi týkající se Opel Zafira a Peugeotu 307 SW řešit výhody kupé? No to je snad trochu od jinud. Tazatel nejspíš nehoní g-čka v zatáčkách a nepotřebuje k životu mnoha set koňový motor a keramické brzdy. Asi chce něco pro rodinu a horu zavazadel. Jinak Opel Zafira NENÍ špatné auto (z uvedených dvou prohrává snad jen designem), i když já být v podobném případě vybírám kombi. Opel má navíc ve svých autorizovaných servisech super slevové akce (zmíněný 7-mi letý vů...
Neřešíme výhody kupé, pouze jsem upozornila na to co jsem sama četla, že van si lidé kupují trochu z módních důvodů a vlastně zbytečně (protože obsazenost aut je v reálu jeden či dva lidé). Potřebuje-li někdo opravdu velký van, samozřejmě, není o čem diskutovat.
Nemohu souhlasit, že byl opel zafira byl byť jen průměrným vozem. I přes to že tu jakýsi anonym zmiňoval pohodlí této konstrukce vozu, u zafiry až zaskočí velmi krátké sedáky u předních sedaček (vhodné tak pro mne s mými 159 cm), najít velikosti vozu odpovídající motor je také problém. Už z podstaty se pro podobné vozy spíše hodí naftový motor a dvoulitr opelu byl opravdu NEpovedený motor (jak jsem si mezitím dohledala, když jsem byla o pár let napřed a chválila 1.9 diesel původem od fiatu). Za slabinu jsou označovány také brzdy a spolehlivostí se tento model opravdu pyšnit nemůže (u vozů stáří 6-7 let mu patří nepříliš lichotivé 77. místo z 99. hodnocených). Tajemstvím není ani silná koroze výfukového potrubí, pravidelně zlobící display počítače, praskající žárovky světlometů, zlobící alternátor a časté nětěsnosti a úniky oleje z motoru.
Mezi oběma vozy je vskutku těžký výběr, i tak bych snad (nepříliš radostně) volila Peugeot 307 SW.
Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.09.2008 22:00, RE: Ozývači ty nemáš jméno?
anonym napísal:
Zkus trošku vnímat argumenty jiných a nemel si pořád tu svou. Mnohokrát bylo v této diskusi zdůvodňováno, proč lidé jezdí Vany (MPV). Statistiky typu "autem jezdí průměrně 1 a 3/4 člověka" je naprosto nic neříkající. Myslím si, že někteří to řeší po vzoru západu, že velké auto na dálnice a štreky a do města městské auto typu For Fiesta apod. Aspoň my to tak máme a vůbec to není špatné řešení. Prostě tím Vanem nejezdím všude, rozumíš? A to, že občas někoho uvidíš samotného, to snad neznamená, že ...
1. Netykám si s lidmi jako jste vy a nedělejte si nejmenší šance, že bych vám to někdy dovolila = jste hulvát
2. Již mnohokrát (o pár řádek výš a OPAKOVANĚ) jsem se vyjádřila, že pro početnější rodinu ... (stačí si nejdříve přečíst a až PAK kritizovat)
3. I když si to nezasloužíte, ještě jednu dobru radu vám dám, Scenic není příliš povedené a spolehlivé auto (ať se vám to líbí či ne, tak mluví fakta)
4. Statistika o obsazenosti aut NENÍ nesmysl
5. I když to evidentně nechápete nepindám nevymýšlím si neschovávám se za anonym, píši fakta která mám k dispozici, což jsou údaje od maličko zkušenějších lidí než jsem já (a důvodně se domnívám, že mé zkušenosti v této oblasti jsou zase vyšší, než ty vaše)
Sbohem anonyme/ozývači
Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.09.2008 22:01, Ozvývačovi
Ach mrkněte na můj příspěvek z (již) 15:07 a ....
Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.09.2008 22:15, RE: VANy jsou jednoznačně horší
TOM napísal:
Vůbec nepochybuji,že tu jsou rozdíly a některé v neprospěch MPV,ale...
Stabilita při jízdě - ano souhlas. Brzdy - proč myslíš? Z principu by neměly být horší ne? Kvůli hmotnosti? - C-Max 1,6 TDCi 1392kg, Focus kombi - 1386 kg, 6 kg - to nemůže ty brzdy tak ovlivnit.
Při popírání výhodnosti MPV vycházíš z jednoho předpokladu - většina lidí jezdí samo. Z tvých příspěvků se zdá,že ty opravdu jezdíš často sama a možná i v okruhu tvých známých jezdí lidi sami. Ale uvaž,že jsou lidi co nepotřebují au...
Milý Tome! Sáhl jsi po příkladu Ford C-max, což není to pravé. Tedy právě naopak, ne náhodou je to co do jízdních vlastností nejpovedenější van, takže v TOMTO případě jsou rozdíly opravdu minimální.
Naopak u těžiště bych nesouhlasila, i centimetřík dva jsou VELMI znát. U Subaru (i dalších) má vliv i bezrámové okno. Ostatně "sportovní" verze sériových modelů jsou sníženy také jen o centimetřík maximálně dva a chování vozu to ovlivňuje docela podstatně.
Nicméně souhlasím, že C-max většinu "neřestí" konstrukce "van" úspěšně řeší (ale kupé Focus ST je stejně lepší).
Nejsem žádá bojovnice proti vanům či SUV, kdo je potřebuje tak je potřebuje, a i když rozdíly v jízdních vlastnostech a chování jednotlivých typů vozů někomu nepříjdou velké, realitou jsou (ostatně já také nejezdím cupkou, i když si uvědomuji že nejlepší jízdní vlastnosti z principu má).
Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.09.2008 23:41, RE: VANy jsou jednoznačně horší
anonym napísal:
Milý Tome! Sáhl jsi po příkladu Ford C-max, což není to pravé. Tedy právě naopak, ne náhodou je to co do jízdních vlastností nejpovedenější van, takže v TOMTO případě jsou rozdíly opravdu minimální.
Naopak u těžiště bych nesouhlasila, i centimetřík dva jsou VELMI znát. U Subaru (i dalších) má vliv i bezrámové okno. Ostatně "sportovní" verze sériových modelů jsou sníženy také jen o centimetřík maximálně dva a chování vozu to ovlivňuje docela podstatně.
Nicméně souhlasím, že C-max vět...
vono srovnavat kupe s vanem je teda sila. i vod nemky...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.09.2008 01:01, Pro ty kdo neumějí příliš číst
anonym napísal:
vono srovnavat kupe s vanem je teda sila. i vod nemky...
"....vono tady taky nikdo nesrovnává kupé s vanem", žejo? Vono by stačilo mrknout eště jednou na ty písmenka (nezjednušovat si to, soustředit se a zkusit přečíst je jako ffffšechny, žejo), přečíst si můj (mé) příspěvek (y) a bystrý český mozeček by hned věděl co "němka" chtěla říci.
Pro ty pomaleji chápající (myslím ty, pro které pochopit rozdíl mezi kupé a vanem "je teda síla") to p o m a l u a s r o z u m i t e l n ě z o p a k u j i.
Ještě mimochodem, neexistovalo nějaké kupé-van a také dvoudveřové kupé-kombi? Ach ano! Dokonce několik! To jen tak pro ty méně bystré, nepříliš znalé (Co se neumějí podepsat a umí jen zpochybňovat a napadat. Vlastní nápad, příspěvek, doporučení, to by byl chtěla asi moc, že?)
Vozy kupé a van jsem dala jako příklad dvou extrémů v konstrukci automobilu (a z toho vycházejících jízdních vlastností, bezpečnosti, karoserie, spotřeby, aerodynamického odporu, stability, chování v zatáčce či při změně pruhu, odolnosti na boční nárazový vítr, akcelerace i decelerace atd.). Pro jistotu jsem i vyjmenovala všechny varianty mezi nimi (aby ti méně chápaví či méně znalí věděli a do budoucna si uvědomili, rozdíl v konstrukci auta a z ní plynoucí rozdíly a důsledky).
Jak jsem již řekla, chce-li či potřebuje-li někdo vůz typu van, není co řešit (a ford to s modelem c-max vyřešil velmi dobře, TENTO van se téměř se vyrovná osobnímu autu).
PS: Jestli stále ještě něčemu nerozumíte, ráda vám to vysvětlím...
Kylie

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.09.2008 01:03, RE: Ad VAN
anonym napísal:
No, víš Ráďo, ona se kultura cestování od dob kdys jezdil s rodičema v Žigulíku ( nebo čem) do Jugoslávie dost změnila.
Já taky ještě krátce po revoluci objel půl Evropy eRŤákem a jak byli lidi štastní a dnes většina pohrdá Karosou 736.
Ano, Mondeo kombi je pro rodinu s dětmi plně dostačující,ale někomu může právě vadit ta extrémní délka (4,8m). Třeba už jen proto,že si před dvaceti lety postavil 4,5m dlouhou garáž na toho žigula( a znám takových lidí dost). Pro takového pak může být volba právě...
Wau frajer a dobrodruh, RT je kultovní stroj !!! Potom ŠM už takové kouzlo neměla. Dneska se ale opovrhuje i mou oblíbenou Karosou 9xx Kdyby jen 7xx tak to pohoda. Přitom oproti Solarisu se s tím jezdí dobře. Nebo proti Oase kde je zas výhled do stran velmi nahouby. (byť já jen po parkovišti). ...Tak zrovna C-max je celkem sympatický (proti Multipla, Scénic, Zafira ...) Ano kultura se změnila, já jen narážel na to, že minivany jsou dnes trochu přeceňované. Přecejen půdorysně to auto velké není, takže kromě směru nahoru nemá kam růst. Kufr žádný zázrak, sedátka jak ze školky (Scénic vzadu), takže výhoda je jen větší vzdušnost v oblasti ramen a hlavy. Na manévrování po městě a s dětskými pasažéry minivan beru . Ale 5 osob když jede někam dál na hory (stan, spacáky, karton PETek, vařič, bundy, lehátka, nafukovací člun, kolo, autolednička, velké kabele s hadranama, hrnce s jídlem atd) tak minivan neuznám a daleko lepší je nějaké větší kombi. Včetně bezpečnosti, komfortu cestování, jízdních vlastností. Nehledě k tomu že kufr má výrazně větší půdorys (důležitý parametr), tak když ho zaplníš nad roletku tak pojme hodně. ... Njn to mění situaci, tak řeknu rovnou, garáž o délce 4,5m. To mohl postavit ale jen kosočtverec. Kam pak chtěl dát kultovní vínovou Jawu 350 nebo aspoň dvě Liberty či zavařeniny? To není garáž ale Žigul obestavěný cihlama Herdek, já mám sedan přes 5,2m. Takže délku 4,8m jsem nevyhodnotil jako extrémní způsobující problémy! Většina těch socialistických řadovek má 5,5m stejně jako ta moje. Jenže do ní neprojedu dvěřma, tak mám druhou širší a 6m, ale přes půl města. Šroubovice a různé úhly v některých parkovacích domech taky nic moc. Ale 4,8m je uřezanej zadek a né extrémní délka. No dobře pokud máš 4,5m garáž (fakt situace) tak vem minivana co se dá dělat. Já jen varuju před přehnaným očekáváním. Protože každý druhý považuje minivan za naprosto bezedný a pomalu zázračný v praxi to až tak není.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.09.2008 01:32, RE: Ad VAN
Ráďa napísal:
Wau frajer a dobrodruh, RT je kultovní stroj !!! Potom ŠM už takové kouzlo neměla. Dneska se ale opovrhuje i mou oblíbenou Karosou 9xx Kdyby jen 7xx tak to pohoda. Přitom oproti Solarisu se s tím jezdí dobře. Nebo proti Oase kde je zas výhled do stran velmi nahouby. (byť já jen po parkovišti). ...Tak zrovna C-max je celkem sympatický (proti Multipla, Scénic, Zafira ...) Ano kultura se změnila, já jen narážel na to, že minivany jsou dnes trochu přeceňované. Přecejen půdorys...
Souhlasím a přikyvuji a kývu hlavičkou až mi kudrlinky do čela nalétávají. Ano sama bych to neřekla lépe. Vany jsou až přeceńované a často mají v praxi MENŠÍ prostor na zavazadla než klasické kombi.
Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.09.2008 06:43, RE: VANy jsou jednoznačně horší
anonym napísal:
Milý Tome! Sáhl jsi po příkladu Ford C-max, což není to pravé. Tedy právě naopak, ne náhodou je to co do jízdních vlastností nejpovedenější van, takže v TOMTO případě jsou rozdíly opravdu minimální.
Naopak u těžiště bych nesouhlasila, i centimetřík dva jsou VELMI znát. U Subaru (i dalších) má vliv i bezrámové okno. Ostatně "sportovní" verze sériových modelů jsou sníženy také jen o centimetřík maximálně dva a chování vozu to ovlivňuje docela podstatně.
Nicméně souhlasím, že C-max vět...
Vůbec jsem nechtěl zpochybnit lepší jízdní vlastnosti vozů kupe,ale jen upozornit,že MPV svoje místo na trhu mají a nemyslím si,že by byly jen modní záležitostí jako třeba SUV.
Kupé je fajn,ale jeho užitná hodnota pokulhává už vedle čtyřdveřového hatchbacku už jen pro tříčlenou rodinu natož potom vedle MPV,kterým sotva v užitkovosti stačí kombi, pro čtyř až pětičlenou.
Vím,že průměrná obsazenost je malá,ale na druhou stranu pokud nejedu zrovna do práce,tak proč bych jezdil sám. Já všude beru svojí rodinu s sebou. Tím pádem vozy jako TT, Eclipse, Cougar, Crossfire zůstaly někde v mém mládí samotného mládence. Ale i tak se s nima dost blbě jezdilo s kámošema na dízu.( Crossfirem vůbec že jo)
Takže pokud chceme mluvit o tom,zda mají MPV důvod být mezi námi,srovnávejme s kombi. No a těm zas na jízdních vlastnostech bude ubírat dlouhý zadní převis a při naložení ještě velká hmotnost dál za nápravou než u MPV.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.09.2008 09:24, RE: Ozývači ty nemáš jméno?
anonym napísal:
1. Netykám si s lidmi jako jste vy a nedělejte si nejmenší šance, že bych vám to někdy dovolila = jste hulvát
2. Již mnohokrát (o pár řádek výš a OPAKOVANĚ) jsem se vyjádřila, že pro početnější rodinu ... (stačí si nejdříve přečíst a až PAK kritizovat)
3. I když si to nezasloužíte, ještě jednu dobru radu vám dám, Scenic není příliš povedené a spolehlivé auto (ať se vám to líbí či ne, tak mluví fakta)
4. Statistika o obsazenosti aut NENÍ nesmysl
5. I když to evidentně nechápete nepindám n...
Pro Kylie, umíte nevychovance pěkně usadit. Ale kdo zkusil jet s třemi dětmi třeba9, 12, 15 let dál než 30 km v autě velikosti C5 ví, že v každé druhé zatáčce slyší nežduchej do mně, ty jsi těžkej, počkej já ti to v příští zatáčce oplatím. A to je to slušné, co lze slyšet. Asi proto jsou VANy i minivany. Každý nemá na velké luxusní auto typu MPV a VAN a tak se musí spokojit s menším. Na trhu nejsou opakuji nejsou auta s třemi jednotlivými sedačkami vzadu v klasice sedan a kombi. Vždy to je dvě místa a hrb. Kdo zkusil sedět na tom hrbu 3 hodiny ví své. Měli jsme Peugeot 405 což je poměrně velké auto ale vzadu jen 2 a půl místa. Vzhledem k financím máme jen Peugeot 307 SW HDi 100 kW a je klid. Zatím jezdí 10 tis. km bez závad. Aleš
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.09.2008 11:22, RE: VANy jsou jednoznačně horší
anonym napísal:
Vzhledem k vašemu chování vám Scénic přeji a z plného srdce. Dovolila jsem si upozornit, že van je konstrukčně vpodstatě nejhorší varianta auta, na čemž si trvám.
Zrovna tak jsem o pár řádků níž napsala, že pokud nadprůměrný prostor vskutku potřebuje ... budiž van.
Nezpochybňuji že každému vyhovuje něco jiného, ale rozdíly např. ve spotřebě apod. prostě existují a objektivně má kupé se stejným motorem narozdíl od vanu lepší úplně vše (krom prostoru). Pokud někdo potřebuje vůz pro dva dosp...
Bozinku, Kylie, porovnavat kupe a van, to je asi stejne jako porovnavat kamion a dodavku a rict ze dodavka je ve vsem, ale opravdu ve vsem lepsi... :o) Celkem by me zajimalo jak do kupe narves treba 3 lidi i s koly, naprosto bezna situace... pojedes nadvakrat? Nebo si pujcis privesny vozik? Ne kazdy jezdi autem jenom s kabelkou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.09.2008 11:31, RE: Ad VAN
Ráďa napísal:
Wau frajer a dobrodruh, RT je kultovní stroj !!! Potom ŠM už takové kouzlo neměla. Dneska se ale opovrhuje i mou oblíbenou Karosou 9xx Kdyby jen 7xx tak to pohoda. Přitom oproti Solarisu se s tím jezdí dobře. Nebo proti Oase kde je zas výhled do stran velmi nahouby. (byť já jen po parkovišti). ...Tak zrovna C-max je celkem sympatický (proti Multipla, Scénic, Zafira ...) Ano kultura se změnila, já jen narážel na to, že minivany jsou dnes trochu přeceňované. Přecejen půdorys...
Nehledě k tomu že kufr má výrazně větší půdorys (důležitý parametr)... co to je za parametr pudorys? :o) Pudorys nejak zvysuje objem kufru? :o) Jestli u vanu nema objem kam rust, jen nahoru, to by me zajimalo kam ten objem roste u kombi... Ze ty budes jeden z tech co nalozi kombi az po strechu a pak se celou cestu modli, aby nekde nemusel dupnout na brzdu aby ten balik balene vody co ma uplne u strechy mu neproletel prednim sklem? Takovych borcu je na cestach bohuzel habadej.
BTW, kolik kombi dlouhych max. 4,4metru, ktere maji kufr 460 (c-max) az 690litru (Touran) a vejde se do nich rozumne 5 lidi znas?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.09.2008 13:19, RE: VANy jsou jednoznačně horší
mikes napísal:
Bozinku, Kylie, porovnavat kupe a van, to je asi stejne jako porovnavat kamion a dodavku a rict ze dodavka je ve vsem, ale opravdu ve vsem lepsi... :o) Celkem by me zajimalo jak do kupe narves treba 3 lidi i s koly, naprosto bezna situace... pojedes nadvakrat? Nebo si pujcis privesny vozik? Ne kazdy jezdi autem jenom s kabelkou.
Bozinku, mikesi, NEporovnávala jsem kupé a van!
POUZE jsem upozornila na to, že van je do jisté míry módní záležitostí a v reálu NEposkytuje více prostoru pro zavazadla, než combi.
Potřebuje-li či požaduje-li někdo van, nechť si ho samozřejmě koupí, POUZE upozorňuji, že mezi jednotlivými typy karoserie je víc než vzhledový rozdíl, vyplývají z toho i rozdíly ve spotřebě apod. A ano kupé je jeden "extrém" - je nejlepší konstrukcí auta, a van je jeho protipól, jde o "nejhorší" konstrukci vozu. Nic víc, nic míň. Pokud si to kupující uvědomuje a i tak kupuje van (protože ho prostě potřebuje) není k tomu co dodat. Jen se domnívám, že reálné rozdíly (litr na sto kilometrů není až takový problém, po 100 000 km to je ale trochu jinak, zrovna tak je faktem, že u vanu odejdou dříve brzdy - a nejen destičky, mluvím o kotoučích atd. atd. atd.) si ne každý uvědomuje.
Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.09.2008 13:38, RE: VANy jsou jednoznačně horší
anonym napísal:
Bozinku, mikesi, NEporovnávala jsem kupé a van!
POUZE jsem upozornila na to, že van je do jisté míry módní záležitostí a v reálu NEposkytuje více prostoru pro zavazadla, než combi.
Potřebuje-li či požaduje-li někdo van, nechť si ho samozřejmě koupí, POUZE upozorňuji, že mezi jednotlivými typy karoserie je víc než vzhledový rozdíl, vyplývají z toho i rozdíly ve spotřebě apod. A ano kupé je jeden "extrém" - je nejlepší konstrukcí auta, a van je jeho protipól, jde o "nejhorší" konstru...
Ale copak si kupuje Van někdo kdo jezdí v autě sám nebo ve dvou?
Takový lidi fakt neznám. O Vanu uvažují otcové od početnějších rodin. Těm na mysl kupé vůbec nepřijde a budou se rozhodovat mezi kombi a Vanem. Tady je hmotnost stejná,takže i trvanlivost a kvalita brzd s nějvětší pravděpodobností je stejná.
Vyšší stavba zapříčiní opravdu vyšší spotřebu a každý se musí rozmyslet zda-li se mu to vyplattí na úkor lepší variability a většinou většího místa pro nohy cestujících vzadu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.09.2008 13:57, RE: VANy jsou jednoznačně horší
anonym napísal:
Ale copak si kupuje Van někdo kdo jezdí v autě sám nebo ve dvou?
Takový lidi fakt neznám. O Vanu uvažují otcové od početnějších rodin. Těm na mysl kupé vůbec nepřijde a budou se rozhodovat mezi kombi a Vanem. Tady je hmotnost stejná,takže i trvanlivost a kvalita brzd s nějvětší pravděpodobností je stejná.
Vyšší stavba zapříčiní opravdu vyšší spotřebu a každý se musí rozmyslet zda-li se mu to vyplattí na úkor lepší variability a většinou většího místa pro nohy cestujících vzadu.
Vanů obsazených jedním či dvěma pasažéry jezdí dostatek (no spíše přebytek), ale to i vozů kombi a dalších.
Rozdíl mezi vanem a kombi tu je (u Subaru by vám mohli vyprávět, centimeřík snížené těžiště udělá zázraky, i drobnůstky zda máte bezrámová okna, či střechu z ultralehkých materiálů jako v CSL M3).
Vím že vysvětlovat tohle v zemi kde za jedno z nejlepších aut je považována škoda octavia (s její vskutku "levnou" konstrukcí) je těžké a jdu proti proudu a možná i hlavou proti zdi, ale ať se to někomu líbí nebo ne, tak to je.
Kombi je "více" auto, než van.
Kylie
reagovať
1 2 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.