0
späť
 

diskuze k tématu: Peugeot 106 - zkušenosti řidičky po třech letech

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.02.2008 00:48, Občas to škubne...........
Bomba článek, zvláště ta pasáž jak dochází benzín , jinak jsem chudy student a o 106ce docela přemýšlím, jako přibližovátko je dobrá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.02.2008 04:13, RE: Občas to škubne...........
anonym napísal:
Bomba článek, zvláště ta pasáž jak dochází benzín , jinak jsem chudy student a o 106ce docela přemýšlím, jako přibližovátko je dobrá.
obcas to skubne, v rakosi lupne....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.02.2008 06:04, článek
Tohle je kouzelný článek, jen více příspěvků od ženských!
Ale to myslím vážně...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.02.2008 07:52, Recese
To je dobře, že se tu objevují i takovéhle recesistické články parodující spokojenost majitelů mnoha vraků... :D
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.02.2008 09:09,
...vypadlo na me cele zadni okno...:D super clanek ;)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.02.2008 09:13, RE: bez předmětu
Vywern napísal:
...vypadlo na me cele zadni okno...:D super clanek ;)
Krása, dávám za jedna.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.02.2008 09:17, Ridicko, drzim ti palce
nadhera, tenhle clanek me prijemne pobavil a zvednul naladu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.02.2008 11:04, RE: Občas to škubne...........
anonym napísal:
obcas to skubne, v rakosi lupne....
ve vrbě hrkne a teprve potom se objeví Rákosníček.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.02.2008 11:18, Realita