0
späť
 

diskuze k tématu: Zvolit Nissan Almera Tino nebo Opel Zafira?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 11:52, Jiné varianty
Pro 4 čl. rodinu jsou i jiné varianty, kombi - Passat, C 5, Laguna, či starší Superb. Nebo menší třída Piccaso, Scenic či Peugeot 307 SW nebo i Touran. V provozních nákladech to vyjde daleko levněji než popisované větší MPV a pohodlí pro 4 lidi v pohodě. Líp se s tím jede a když je ve výbavě a dobrý motor je to pohoda. Např. 2 litr diesel okolo 100 kW, spotřeba tak 5.,6 (klidná jízda) 5samostatnýchsedadel, digi klima , 6kvalt dékla tak do 4,5 m líp se parkuje .Já nevím co je lepší?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 11:53, RE: Nissan motor 1.8 16V
David V napísal:
Teď dolívá asi litřík na tisíc. Poradil jsem mu zkusit olej 10W40 místo 5Wcosi. Doufáme, že by se to mohlo ještě trochu zmírnit. Bohužel to na Nissan vrhlo špatné světlo, takže jeho dalším autem už Nissan nebude.
Litr na tisíc, no to snad není možný! U moderního auta? Ani se mi tomu nechce věřit, že tam není závada.
Já do straré Leganzy dolíval tak půl na 6 - 7 000 a do Lacíka leju tak tři deci v 9 - 10 000 ( v 15 000 jde olej ven a začne to nanovo). Ani táta do Fábky olej moc neleje a mladší Osel leje do Octávie (dehet) tak dvě, tři deci co 5 000.
Dělají to všechny tyhle nisaňácký motory? Jsou to ty 1,8 motory co jdou taky do Primer? Já o Primeře uvažoval. Jak to potom prochází na emisích?

Osel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 12:04, RE: Nissan motor 1.8 16V
anonym napísal:
Litr na tisíc, no to snad není možný! U moderního auta? Ani se mi tomu nechce věřit, že tam není závada.
Já do straré Leganzy dolíval tak půl na 6 - 7 000 a do Lacíka leju tak tři deci v 9 - 10 000 ( v 15 000 jde olej ven a začne to nanovo). Ani táta do Fábky olej moc neleje a mladší Osel leje do Octávie (dehet) tak dvě, tři deci co 5 000.
Dělají to všechny tyhle nisaňácký motory? Jsou to ty 1,8 motory co jdou taky do Primer? Já o Primeře uvažoval. Jak to potom prochází na emisích?

Osel
Všechny Nissany to nedělají. Má s tím problém jen ta 1.8. Kamarád má motor po generálce -díky tomu přidření-, ale té spotřeby oleje se stejně nezbavil. Některé motory vyšší spotřebou oleje trpí, ale výrobce se tváří, že je všechno v pořádku. Například tento Nissaňácký 1.8, Opelův 1.6 16V a tuším, že 2.0 DTi, pak si tady někdo stěžoval dokonce v recenzi na Cayene, že toho oleje ubývá z motoru víc, než je zdrávo. Považuju to za závady a samotnému mi není jasné, že s tím na emisích není problém, jestli to třeba nebude tím, že na volnoběh nebo lehce zvýšené otáčky ten únik je prakticky nulový. On se totiž měří na emisích nezatížený motor.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 12:15, RE: Nissan motor 1.8 16V
David V napísal:
Všechny Nissany to nedělají. Má s tím problém jen ta 1.8. Kamarád má motor po generálce -díky tomu přidření-, ale té spotřeby oleje se stejně nezbavil. Některé motory vyšší spotřebou oleje trpí, ale výrobce se tváří, že je všechno v pořádku. Například tento Nissaňácký 1.8, Opelův 1.6 16V a tuším, že 2.0 DTi, pak si tady někdo stěžoval dokonce v recenzi na Cayene, že toho oleje ubývá z motoru víc, než je zdrávo. Považuju to za závady a samotnému mi není jasné, že s tím na emisích není problém, je...
2.0DTi nemá se spotřebou oleje problémy...
Hlavně od modernizace 2003 je tento motor povedenej. Jinak obecně X16XEL v Oplu bere olej, ale né každý zase, v Astrách F to bylo hrozný, do Géčka se to zlepšilo, ale sem tam ty motory olej ještě dost berou, jinak dobrý motory jak spotřebou, tak výkonem a hlukem, škoda toho oleje. Ale dělají to přestárlá gufera. Po GO motoru olej brát nebude, ale kdo se s tím bude drbat že.

Jinak 1.8 16V 92kw je výbornej motor, v Zafiře bude plně dostačující, pak jedině 2.2DTi, ale s tím se do 170t Kč nedostanete :o))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 12:30, RE: Nissan motor 1.8 16V
David V napísal:
Všechny Nissany to nedělají. Má s tím problém jen ta 1.8. Kamarád má motor po generálce -díky tomu přidření-, ale té spotřeby oleje se stejně nezbavil. Některé motory vyšší spotřebou oleje trpí, ale výrobce se tváří, že je všechno v pořádku. Například tento Nissaňácký 1.8, Opelův 1.6 16V a tuším, že 2.0 DTi, pak si tady někdo stěžoval dokonce v recenzi na Cayene, že toho oleje ubývá z motoru víc, než je zdrávo. Považuju to za závady a samotnému mi není jasné, že s tím na emisích není problém, je...
Jo to je mi jasný. Kdyby dělaly, tak by N. zkrachoval. Ale je to vlastnost těch 1,8 (tedy i ostatních motorů tohoto typu) nebo závada specifického kusu, kterýho si vytáhnul známej? Podle mýho b) je správně.

Osel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 12:38, RE: Nissan motor 1.8 16V
anonym napísal:
Jo to je mi jasný. Kdyby dělaly, tak by N. zkrachoval. Ale je to vlastnost těch 1,8 (tedy i ostatních motorů tohoto typu) nebo závada specifického kusu, kterýho si vytáhnul známej? Podle mýho b) je správně.

Osel
Je to závada, která se na těch motorech celkem běžně může vyskytnout a můj známej doktůrek měl tu smůlu, že černej Petr padl na něj. Kolega v práci má Almeru a sleduje Nissaňácký fóra a zvýšenou pravděpodobnost defektního motoru 1.8 u Almery Tino potvrdil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 12:42, RE: Nissan motor 1.8 16V
zigi napísal:
2.0DTi nemá se spotřebou oleje problémy...
Hlavně od modernizace 2003 je tento motor povedenej. Jinak obecně X16XEL v Oplu bere olej, ale né každý zase, v Astrách F to bylo hrozný, do Géčka se to zlepšilo, ale sem tam ty motory olej ještě dost berou, jinak dobrý motory jak spotřebou, tak výkonem a hlukem, škoda toho oleje. Ale dělají to přestárlá gufera. Po GO motoru olej brát nebude, ale kdo se s tím bude drbat že.

Jinak 1.8 16V 92kw je výbornej motor, v Zafiře bude plně dostačující, pak jedin...
To o 2.0 DTi není z mé hlavy ani ze zkušeností kolem mě, to jsem vyčet. Každopádně já mám políčeno na Vectru C a buď motor 1.8 nebo rovnou 2.2. V C se myslím 2,5 V6 nedělala a 3,2 nebo 2,8 turbo už je moc.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 13:18, RE: Nissan motor 1.8 16V
David V napísal:
To o 2.0 DTi není z mé hlavy ani ze zkušeností kolem mě, to jsem vyčet. Každopádně já mám políčeno na Vectru C a buď motor 1.8 nebo rovnou 2.2. V C se myslím 2,5 V6 nedělala a 3,2 nebo 2,8 turbo už je moc.
Tak Vectra C je hezký auto, včera nefacelift GTS stál u nás na firmě, moc hezký. Jinak já bych do Céčka už 1.8 nedával, bude slabý na manažerské vozidlo střední třídy.
Buď 2.2 16V ( ale bude to asi žrát ) a nebo spíš 2.2DTi od 2003, to bude lepší jízda a spotřeba bude na těch 6l nebo ještě 1.9CDTi 88kw je výbornej motor, 110kw už není moc spolehlivej.
Jinak 3.2 je na houby, moc si nerozumí s automatem a s manuálem se nedělal a 2.8T je výbornej motor, ale je až novější, tím pádem bude dražší...

2.5 V6 už se do Céčka nedával, starej motor
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 13:25, RE: Nissan motor 1.8 16V
zigi napísal:
Tak Vectra C je hezký auto, včera nefacelift GTS stál u nás na firmě, moc hezký. Jinak já bych do Céčka už 1.8 nedával, bude slabý na manažerské vozidlo střední třídy.
Buď 2.2 16V ( ale bude to asi žrát ) a nebo spíš 2.2DTi od 2003, to bude lepší jízda a spotřeba bude na těch 6l nebo ještě 1.9CDTi 88kw je výbornej motor, 110kw už není moc spolehlivej.
Jinak 3.2 je na houby, moc si nerozumí s automatem a s manuálem se nedělal a 2.8T je výbornej motor, ale je až novější, tím pádem bude dražší...

...
Takže 2.2 asi nejrozumnější volba. Osobní auto s naftovým motorem mi pane NIKDY říkat nebude.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 13:41, RE: Nissan motor 1.8 16V
David V napísal:
Takže 2.2 asi nejrozumnější volba. Osobní auto s naftovým motorem mi pane NIKDY říkat nebude.
Tak to ti držím palce při výběru, někdy mi ji přivez ukázat. Pokud to bude teda GTSko :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 14:01, RE: Nissan motor 1.8 16V
David V napísal:
Takže 2.2 asi nejrozumnější volba. Osobní auto s naftovým motorem mi pane NIKDY říkat nebude.
Já mám Vectru C s 2.2.DTi a jsem naprosto spokojenej. Na servis jezdí po 50.000 Km, olej do toho neleju, žere 5,5 litru na dálku a kolem 7 v kombinovaném provozu se zapnutou klima. Motor je tichý, výborně zpřevodovaný, takže ve 110 točí cca 2tis a ve 150 cca 3tis. není o něm vědět a táhne lineárně téměř od volnoběhu až do 4tis. Určitě nedoporučuji Vectru s 1.8 benzínem, protože ten motor je na takový auto moc slabý. Jel jsem s tím a je to trápení. 2.2 benzín jsem nezkoušel, ale věřím, že je v pořádku. Do většího vozu patří větší motor. Ve výsledku se s ním dá jezdit s nižší spotřebou než s malým motorem a víc vydrží.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 14:14, Znovu Nissan 1.8 benzin
Z mé zkušenosti skvělý motor, rel. silný, táhne od 2000, úsporný. 1/3 dálnice -120km/hod-, 1/3 mimo město -100km/hod, 1/3 město - bez raket. startů - v létě průměr do 6,5 l /100km !! , v zimě 7,8 . Olej nedolévám, 1x za 2roky servis. Mám ho 5 let.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 14:18, RE: Znovu Nissan 1.8 benzin
anonym napísal:
Z mé zkušenosti skvělý motor, rel. silný, táhne od 2000, úsporný. 1/3 dálnice -120km/hod-, 1/3 mimo město -100km/hod, 1/3 město - bez raket. startů - v létě průměr do 6,5 l /100km !! , v zimě 7,8 . Olej nedolévám, 1x za 2roky servis. Mám ho 5 let.
Ještě upřesnuji. Jezdím svižně, ale využívám kin. energii a vyhazuji rychlost, jde -li to
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 14:43, Mazda
A co takhle Mazda Premacy? Je to taky 1,8 benzín.........
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 15:03, RE: Znovu Nissan 1.8 benzin
anonym napísal:
Ještě upřesnuji. Jezdím svižně, ale využívám kin. energii a vyhazuji rychlost, jde -li to
Proboha proč vyhazuješ rychlost? Co myslíš že tím ušetříš? Daleko lepší je dát nohu z plynu a nechat rychlost zařazenou, protože v tu chvíli máš nulovou spotřebu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 15:58, RE: Nissan motor 1.8 16V
anonym napísal:
Litr na tisíc, no to snad není možný! U moderního auta? Ani se mi tomu nechce věřit, že tam není závada.
Já do straré Leganzy dolíval tak půl na 6 - 7 000 a do Lacíka leju tak tři deci v 9 - 10 000 ( v 15 000 jde olej ven a začne to nanovo). Ani táta do Fábky olej moc neleje a mladší Osel leje do Octávie (dehet) tak dvě, tři deci co 5 000.
Dělají to všechny tyhle nisaňácký motory? Jsou to ty 1,8 motory co jdou taky do Primer? Já o Primeře uvažoval. Jak to potom prochází na emisích?

Osel
Nevim jak motory 1.8, ale ja do sve P11 2.0 olej vubec nedoplnuju, ale pouze tak cca po roce menim (to zalezi na poctu najetych kilometru). Navic snad prave motory 2.0 patri v Primerach k tem nejlepsim.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 16:46, RE: Znovu Nissan 1.8 benzin
anonym napísal:
Proboha proč vyhazuješ rychlost? Co myslíš že tím ušetříš? Daleko lepší je dát nohu z plynu a nechat rychlost zařazenou, protože v tu chvíli máš nulovou spotřebu.
SPOTREBOU OLEJA TRPELA LEN URČITA SERIA MOTOROV 1.8 (mali myslím francuzke piestne kružky, ktoré sa v zaruke menili za japonské a spotreba oleja prestala), čiže ak je Almera podozrivo lacna a ma prave tento motor riziko je vysoké. Inak 1.8-čiek je spusta ktoré olej neberu vobec, trebalo by zistiť ktoré serie boli naprd a potom cez vin kod to overovať. Inak ja si myslím že 2.2 Di stojí za uvahu, pojde lepšie ako 1.8 a myslím že hlučnjší ako TDi nebude.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 20:26, RE: Znovu Nissan 1.8 benzin
anonym napísal:
Ještě upřesnuji. Jezdím svižně, ale využívám kin. energii a vyhazuji rychlost, jde -li to
120 po dálnici mi nepřipadá svižně,to bych se asi ukousal nudou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 20:29, RE: Znovu Nissan 1.8 benzin
anonym napísal:
Proboha proč vyhazuješ rychlost? Co myslíš že tím ušetříš? Daleko lepší je dát nohu z plynu a nechat rychlost zařazenou, protože v tu chvíli máš nulovou spotřebu.
No jo,ale s vyhozeným kvaltem zas dojedeš mnohem dál.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 20:43, RE: Jaký MPV
anonym napísal:
Kdyby chtěl Osel MPV, tak by z těch dvou asi koupil Nissan.
Já si ale kladu ale otázku, zda má MPV nějakou přidanou hodnotu nad klasický kombi. Protože nemám 2 m nýbrž běžnou konfekční výšku, v pohodě se vlezu do kombíka. Takže proč si kupovat MPV? Variabilita? Snad jedině tehdy, když potřebuji 7 míst.

Iááá

Osel
Tohle není pravej Osel. Ten by sem cpal octavii.
reagovať
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.