0
späť
 

diskuze k tématu: Zvolit Nissan Almera Tino nebo Opel Zafira?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 05:40, Jaký MPV
Kdyby chtěl Osel MPV, tak by z těch dvou asi koupil Nissan.
Já si ale kladu ale otázku, zda má MPV nějakou přidanou hodnotu nad klasický kombi. Protože nemám 2 m nýbrž běžnou konfekční výšku, v pohodě se vlezu do kombíka. Takže proč si kupovat MPV? Variabilita? Snad jedině tehdy, když potřebuji 7 míst.

Iááá

Osel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 07:14, RE: Jaký MPV
anonym napísal:
Kdyby chtěl Osel MPV, tak by z těch dvou asi koupil Nissan.
Já si ale kladu ale otázku, zda má MPV nějakou přidanou hodnotu nad klasický kombi. Protože nemám 2 m nýbrž běžnou konfekční výšku, v pohodě se vlezu do kombíka. Takže proč si kupovat MPV? Variabilita? Snad jedině tehdy, když potřebuji 7 míst.

Iááá

Osel
Přesně tak, jediná výhoda MPV oproti kombi je o pul metru více místa nad hlavou a z toho zároveń získáváme nevýhodu ve vyšším těžišti a z toho plynoucí horší jízdní vlastnosti.
Pro 4 bohatě postačí větší kombik.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 07:15, RE: Jaký MPV
anonym napísal:
Kdyby chtěl Osel MPV, tak by z těch dvou asi koupil Nissan.
Já si ale kladu ale otázku, zda má MPV nějakou přidanou hodnotu nad klasický kombi. Protože nemám 2 m nýbrž běžnou konfekční výšku, v pohodě se vlezu do kombíka. Takže proč si kupovat MPV? Variabilita? Snad jedině tehdy, když potřebuji 7 míst.

Iááá

Osel
MPV má proti kombi jednu zásadní výhodu: vyšší posaz a tím i pohodlnější nastupování a vystupovýní a lepší rozhled.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 07:18, Oslův dodatek
Ještě bych chtěl dodat, že nejlepší je stejně ... atd . Šak to znáte.

Iááá

Osel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 07:36, RE: Jaký MPV
anonym napísal:
MPV má proti kombi jednu zásadní výhodu: vyšší posaz a tím i pohodlnější nastupování a vystupovýní a lepší rozhled.
Fajn, ale pokud nemám 2 m nebo 70 let , tak výhoda lepšího nastupování není podle mýho velká. Takže zbývá maximálně o něco lepší výhled. Ale stojí to za to?

Osel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 07:46, RE: Jaký MPV
anonym napísal:
Přesně tak, jediná výhoda MPV oproti kombi je o pul metru více místa nad hlavou a z toho zároveń získáváme nevýhodu ve vyšším těžišti a z toho plynoucí horší jízdní vlastnosti.
Pro 4 bohatě postačí větší kombik.
Třeba má někdo obavu z delšího auta anebo prostě jen kratší garáž tak MPV jeho problém vyřeší.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 08:02, pasivní bezpečnost
Pro úplnost, přidávám svůj úhel pohledu: pasivní bezpečnost. Pokud to zájemce zajímá zde jsou odkazy kde se dají získat informace:

http://www.euroncap.com/Content-Web-Start/$c7dad01d-a23c-4ae6-bc4c-2676e24a78c2/home.aspx

http://www.thatcham.org/
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 08:09, Nissan motor 1.8 16V
Doporučuji se tomuto motoru spíše vyhnout. Trpí zvýšenou spotřebou oleje. Kamarád to auto přidřel, protože je doktor - čili pouhý uživatel auta, a tak se pod kapotu nekoukal. Říkal jsem hm motor u Nissanu žere olej? To je ojedinělý jev. A prý ne prý motor 1.8 je na to náchylný. Ovšem nechci, aby to vyznělo, že jedině Zafiru, protože například motor 1.6 16V od Opelu ten olej žere taky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 08:14, RE: Nissan motor 1.8 16V
David V napísal:
Doporučuji se tomuto motoru spíše vyhnout. Trpí zvýšenou spotřebou oleje. Kamarád to auto přidřel, protože je doktor - čili pouhý uživatel auta, a tak se pod kapotu nekoukal. Říkal jsem hm motor u Nissanu žere olej? To je ojedinělý jev. A prý ne prý motor 1.8 je na to náchylný. Ovšem nechci, aby to vyznělo, že jedině Zafiru, protože například motor 1.6 16V od Opelu ten olej žere taky.
No a co, něco přece žrát musí. Každej motor musí trochu oleje sežrat. Kolik mu to vzalo?

Osel

PS: Já žeru seno a občas vepřovou pečínku... .

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 08:18, Prodejnost Japonců
Nějak té pasáži o ojetých Japoncích nerozumím. Na jedné straně se v článku píše, že se ho jako ojetiny budete hůř zbavovat, protože o něj nebude zájem. Vzápětí ale autor dodává, že sehnat zachovalé auto je problém, protože ho nikdo kvůli spolehlivosti a nezájmu zlodějů nechce prodat. Pokud je něčeho nedostatek, tak by to přece mělo být a) dražší a/nebo b) by se po tom mělo jen zaprášit! Nebo se mýlím?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 08:20, RE: Nissan motor 1.8 16V
anonym napísal:
No a co, něco přece žrát musí. Každej motor musí trochu oleje sežrat. Kolik mu to vzalo?

Osel

PS: Já žeru seno a občas vepřovou pečínku... .

Nissaňácký motor QG18DE je opravdu nevyzpytatelný, některé výrobní série měly pístní kroužky vyrobeny ze špatného materiálu, což způsobilo jejich rychlé opotřebení nebo dokonce připečení, projevilo se to už i zánovních vozů s malým nájezdem. Nissan to řešil v rámci záruky, takže je dobré, pokud možno, ověřit si tuto výměnu v servisní knížce. Zajímavé je, že tímto neduhem většinou trpí Almery N16/Tino, u Primer P11 je to mnohem méně časté.

Zdar,
Redboost
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 08:42, RE: Nissan motor 1.8 16V
anonym napísal:
No a co, něco přece žrát musí. Každej motor musí trochu oleje sežrat. Kolik mu to vzalo?

Osel

PS: Já žeru seno a občas vepřovou pečínku... .

Teď dolívá asi litřík na tisíc. Poradil jsem mu zkusit olej 10W40 místo 5Wcosi. Doufáme, že by se to mohlo ještě trochu zmírnit. Bohužel to na Nissan vrhlo špatné světlo, takže jeho dalším autem už Nissan nebude.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 09:05, RE: Prodejnost Japonců
anonym napísal:
Nějak té pasáži o ojetých Japoncích nerozumím. Na jedné straně se v článku píše, že se ho jako ojetiny budete hůř zbavovat, protože o něj nebude zájem. Vzápětí ale autor dodává, že sehnat zachovalé auto je problém, protože ho nikdo kvůli spolehlivosti a nezájmu zlodějů nechce prodat. Pokud je něčeho nedostatek, tak by to přece mělo být a) dražší a/nebo b) by se po tom mělo jen zaprášit! Nebo se mýlím?
odkedy je nissan renault, uz to nie je nissan. a tento konkretny je totalna katastrofa, staci prejst nemecke fora.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 09:08, RE: Jaký MPV
anonym napísal:
Fajn, ale pokud nemám 2 m nebo 70 let , tak výhoda lepšího nastupování není podle mýho velká. Takže zbývá maximálně o něco lepší výhled. Ale stojí to za to?

Osel
Měl jsem naprosto stejný názor jako Osel. Jen do okamžiku kdy jsem si sednul v bazaru do pasata, vektry, mondea a zafiry. Ten rozdíl v zafiře byl tak zásadní, že už jsem potom koukal jen po MPV a nakonec jezdím C-Maxu.
Ivan
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 09:57, RE: Jaký MPV
anonym napísal:
Kdyby chtěl Osel MPV, tak by z těch dvou asi koupil Nissan.
Já si ale kladu ale otázku, zda má MPV nějakou přidanou hodnotu nad klasický kombi. Protože nemám 2 m nýbrž běžnou konfekční výšku, v pohodě se vlezu do kombíka. Takže proč si kupovat MPV? Variabilita? Snad jedině tehdy, když potřebuji 7 míst.

Iááá

Osel
Jeste nebyla zminena dalsi vec, ktera plyne z vetsi vysky karoserie a tudiz vetsi celni plochy - v podstate primo umerne vyssi spotreba oproti nizsimu autu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 10:03, Almera Tino
O libivem designu tohoto auta by se dalo dlouze polemizovat. Osobne jeho (ne)vzhled hodnotim snad jako jeste horsi, nez u nove Fabie - nevyvazena krabice.

Co se tyka prispevku nade mnou o spatne prodejnosti - podle meho mel autor na mysli to, ze japonska auta jsou spolehliva a kupuji si je lidi, kteri se nepotrebuji svym autem chlubit - je jim v podstate jedno, cim jedou, hlavni je, ze to slouzi. A tak dokud to auto slouzi, tak si ho nechavaji. V bazarech se objevuji az exemplare hodne opotrebene, popr. jinak problemove, a je tezke mezi nimi vybrat zachovaly kus.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 10:34, RE: Jaký MPV
anonym napísal:
Kdyby chtěl Osel MPV, tak by z těch dvou asi koupil Nissan.
Já si ale kladu ale otázku, zda má MPV nějakou přidanou hodnotu nad klasický kombi. Protože nemám 2 m nýbrž běžnou konfekční výšku, v pohodě se vlezu do kombíka. Takže proč si kupovat MPV? Variabilita? Snad jedině tehdy, když potřebuji 7 míst.

Iááá

Osel
vyhoda MPV oproti kombiku je variabilita zadnich sedacek ... jedete ve 3 na dovolenou? 2 zbytecne sedacky nechate doma = daleko vetsi prostor pro zavazadla...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 10:57, RE: Jaký MPV
anonym napísal:
vyhoda MPV oproti kombiku je variabilita zadnich sedacek ... jedete ve 3 na dovolenou? 2 zbytecne sedacky nechate doma = daleko vetsi prostor pro zavazadla...
Kvuli jedne nebo dvema cestam za rok kupovat krabici na kolech? Myslim ze kombi poslouzi stejne max kdyz uz se teda jede do Bibione k móóři tak se da za par korun pujcit rakev kdyz poveze hodne rizku s sebou
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 11:05, RE: Oslův dodatek
anonym napísal:
Ještě bych chtěl dodat, že nejlepší je stejně ... atd . Šak to znáte.

Iááá

Osel
no leda ze by byla f kombajnu, pak to nema chybu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.07.2008 11:43, RE: Jaký MPV
anonym napísal:
Jeste nebyla zminena dalsi vec, ktera plyne z vetsi vysky karoserie a tudiz vetsi celni plochy - v podstate primo umerne vyssi spotreba oproti nizsimu autu.
No proto se ptám, zda to stojí za to (pořídit si MPV).

Osel
reagovať
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.