0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Omega Caravan - odstaví ho jen koroze

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.06.2008 03:23, good recenze
Zase jednou docela pěkná recenze. Auto mělo sice nějaké mouchy, ale jsou to spíš mušky a žádnej sršeň. S takovými poruchami se musí u staršího auta počítat, proto souhlasím, že Omega je za ty peníze velice slušná koupě, tak ať dál slouží.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.06.2008 06:01, RE: good recenze
anonym napísal:
Zase jednou docela pěkná recenze. Auto mělo sice nějaké mouchy, ale jsou to spíš mušky a žádnej sršeň. S takovými poruchami se musí u staršího auta počítat, proto souhlasím, že Omega je za ty peníze velice slušná koupě, tak ať dál slouží.
Za ty prachy je to velice dobrej povoz, koroze u Béčkový Omegy je a bude, u Céčkový by to mělo být lepší!
Každopádně je to loď jak prase, takový menší koráb silnic, pohodlí v tom je neuvěřitelné a ten kufr, hmmmmm :)

Jinak pokud budete kupovat Céčkovou Omegu, doporučuju jen a pouze 2.5DTi 110kw, motor BMW!

PS: pro fajnšmekry, říká někomu něco pojem Lotus Omega 3.6 24V Bi-Turbo z roku 1989? Kdy Omega držela po 10 let rekord nejrychlejšího sedanu na světě?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.06.2008 07:10, jeste lepsi
zigi napísal:
Za ty prachy je to velice dobrej povoz, koroze u Béčkový Omegy je a bude, u Céčkový by to mělo být lepší!
Každopádně je to loď jak prase, takový menší koráb silnic, pohodlí v tom je neuvěřitelné a ten kufr, hmmmmm :)

Jinak pokud budete kupovat Céčkovou Omegu, doporučuju jen a pouze 2.5DTi 110kw, motor BMW!

PS: pro fajnšmekry, říká někomu něco pojem Lotus Omega 3.6 24V Bi-Turbo z roku 1989? Kdy Omega držela po 10 let rekord nejrychlejšího sedanu na světě?
byla starsi ackova rada, kam patri i ten lotus. To byla v dobe uvedeni bomba a dokonce i auto roku. Beckova uz takoveho uspechu nedosahla, koneckoncu ona to neni ani nova rada spise vetsi facelift, zakulacenejsi karoserie, vetsi bezpecnost, mene mista a jine motory (podle mne diky zprisnenym narokum na ekologii horsi) a koroze zustala. Ale jinak souhlas za ty penize je pri trose stesti omega dobry kup pro vyznavace klasiky: motor podelne vpredu, nahon dozadu a poctivy velkoobjemovy motor.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.06.2008 07:27, RE: jeste lepsi
anonym napísal:
byla starsi ackova rada, kam patri i ten lotus. To byla v dobe uvedeni bomba a dokonce i auto roku. Beckova uz takoveho uspechu nedosahla, koneckoncu ona to neni ani nova rada spise vetsi facelift, zakulacenejsi karoserie, vetsi bezpecnost, mene mista a jine motory (podle mne diky zprisnenym narokum na ekologii horsi) a koroze zustala. Ale jinak souhlas za ty penize je pri trose stesti omega dobry kup pro vyznavace klasiky: motor podelne vpredu, nahon dozadu a poctivy velkoobjemovy motor.
S tímhle se dá jedine souhlasit!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.06.2008 09:12, recara
škoda žes nevyfotil ty super recara ....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.06.2008 09:15, RE: good recenze
anonym napísal:
Zase jednou docela pěkná recenze. Auto mělo sice nějaké mouchy, ale jsou to spíš mušky a žádnej sršeň. S takovými poruchami se musí u staršího auta počítat, proto souhlasím, že Omega je za ty peníze velice slušná koupě, tak ať dál slouží.
Jak to tak ctu tak jedine co se tam jeste nepodelalo je motor...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.06.2008 09:23, Koroze
Korozi doporučuji řešit radikálně jednorázovou investicí - nechat plechy vyvařit. Jinak se to pod přelakováváním postupně rozrůstá, mohlo by se stát, že s tím nepůjde nic udělat a ani ji dál neprodáte. Dneska je už problém sehnat držák auto, natož formátu Omegy (po technické stránce odpovídá BMW 5, MB E), pokud jste spokojenej, jako investice se to vyplatí, aby auto vydrželo ještě nějakej rok. Naprosto souhlasím, že koroze je jediná výraznější slabina modelové řady.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.06.2008 09:30, RE: Koroze
anonym napísal:
Korozi doporučuji řešit radikálně jednorázovou investicí - nechat plechy vyvařit. Jinak se to pod přelakováváním postupně rozrůstá, mohlo by se stát, že s tím nepůjde nic udělat a ani ji dál neprodáte. Dneska je už problém sehnat držák auto, natož formátu Omegy (po technické stránce odpovídá BMW 5, MB E), pokud jste spokojenej, jako investice se to vyplatí, aby auto vydrželo ještě nějakej rok. Naprosto souhlasím, že koroze je jediná výraznější slabina modelové řady.
doplnim: s ohnilymi spodky dveri, lemy kolem zadnich blatniku ci prahy se da jezdit dlouha leta a oprava je resitelna relativne za levno, vetsi prusvih jsou shnile zadni nosniky, coz na prvni pohled videt neni. A jinak nesouhlasim, opotreboval se podvozek a blblosti v elektronice a motor (upraveny BMW) drzi, coz povazuji za docela dulezite. JInak nejlepsi popis omegy je tady:
http://mari.blog.auto.cz/0610/opel-omega-a-auto-za-dve-miliardy
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.06.2008 11:46, RE: jeste lepsi
zigi napísal:
S tímhle se dá jedine souhlasit!
Australáci dělali béčkovou Omegu dokonce s osmiválcem 5.7 z Corvetty
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.06.2008 12:13, RE: jeste lepsi
anonym napísal:
Australáci dělali béčkovou Omegu dokonce s osmiválcem 5.7 z Corvetty
Hmmm, to mohlo mít celkem dobrý zvuk, ale na Lotus Omegu by se určitě nechytala :)

Nedávno jsem viděl jednu na mobile.de, její cena cca 37.000 e
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.06.2008 13:21, RE: Koroze
anonym napísal:
doplnim: s ohnilymi spodky dveri, lemy kolem zadnich blatniku ci prahy se da jezdit dlouha leta a oprava je resitelna relativne za levno, vetsi prusvih jsou shnile zadni nosniky, coz na prvni pohled videt neni. A jinak nesouhlasim, opotreboval se podvozek a blblosti v elektronice a motor (upraveny BMW) drzi, coz povazuji za docela dulezite. JInak nejlepsi popis omegy je tady:
http://mari.blog.auto.cz/0610/opel-omega-a-auto-za-dve-miliardy
Mněl jsem tohle auto taky a je to fakt pohodlná loď.horší je začne stávkovat el.regulátor čerpadla a začne cukat díky tomu motor-nereaguje na plyn.jinak po přehrání softu(upraveného)v jednotce má motor krouťák 310nm a je to sakra znát.a díky tomu pak klesne i spotřeba protože motor se nemusí tak točit.displej to je klasika-dá se to ale spravit.koroze-to je klasika omegy.taky uvažuji o koupi té novější-hranatější.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.06.2008 16:39, co ty závady?
a co ty závady?
za srandovní prachy srandovní auto. že?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.06.2008 17:48, RE: good recenze
zigi napísal:
Za ty prachy je to velice dobrej povoz, koroze u Béčkový Omegy je a bude, u Céčkový by to mělo být lepší!
Každopádně je to loď jak prase, takový menší koráb silnic, pohodlí v tom je neuvěřitelné a ten kufr, hmmmmm :)

Jinak pokud budete kupovat Céčkovou Omegu, doporučuju jen a pouze 2.5DTi 110kw, motor BMW!

PS: pro fajnšmekry, říká někomu něco pojem Lotus Omega 3.6 24V Bi-Turbo z roku 1989? Kdy Omega držela po 10 let rekord nejrychlejšího sedanu na světě?
Jmenovalo se to Lotus Carlton a byla to Omega A s motorem Lotus a hodne upravenym podvozkem. Je fakt, ze na takovou raketu se moc aut tenkrat nechytalo a i dnes by patrila k nejrychlejsim. Bohuzel tomu odpovida i spotreba ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.06.2008 18:20, RE: co ty závady?
shutdown napísal:
a co ty závady?
za srandovní prachy srandovní auto. že?
Omega neni japonec, ale za ty penize toho nabizela a stale nabizi hodne. Meli jsme caravan 2.5V benzin . Koupili jsme ji jako novou po 320 000km se celkem drzela. Naklady byli celkem normalni (spotrebni material, vodni pumpa atp.). Je potreba se o ni starat a pak se vyplati. Pokud se s ni jezdi prasacky, tak se to pak projeví, ale to na kazdem aute.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.06.2008 19:42, RE: recara
anonym napísal:
škoda žes nevyfotil ty super recara ....
jj ma to sedacky od RECARO myslim stejne jako to mel Ford Scorpio a tak nejsou to spotrovni sedacky ale kvalitni
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.06.2008 19:58, RE: good recenze
anonym napísal:
Jmenovalo se to Lotus Carlton a byla to Omega A s motorem Lotus a hodne upravenym podvozkem. Je fakt, ze na takovou raketu se moc aut tenkrat nechytalo a i dnes by patrila k nejrychlejsim. Bohuzel tomu odpovida i spotreba ...
Byl to Oplácký motor, jen lotusem upravenej a doplněnej 2 turbodmychadly Garret T25.
Byla to opravdová pecka, je až s podivem, že se neuchytila...Samozřejmě u výkonu 377PS se dle mého názoru spotřeba opravdu neřeší...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.06.2008 20:28, RE: co ty závady?
anonym napísal:
Omega neni japonec, ale za ty penize toho nabizela a stale nabizi hodne. Meli jsme caravan 2.5V benzin . Koupili jsme ji jako novou po 320 000km se celkem drzela. Naklady byli celkem normalni (spotrebni material, vodni pumpa atp.). Je potreba se o ni starat a pak se vyplati. Pokud se s ni jezdi prasacky, tak se to pak projeví, ale to na kazdem aute.
no ta narážka byla spíše na stav vozu, než na typ, nebo značku. Pokud koupíte jakékoli neudržované auto a pak se Vám začne sypat, je to neštěstí, ovšem kromě té koroze, ta jde na vrub výrobce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.06.2008 21:18, RE: co ty závady?
shutdown napísal:
no ta narážka byla spíše na stav vozu, než na typ, nebo značku. Pokud koupíte jakékoli neudržované auto a pak se Vám začne sypat, je to neštěstí, ovšem kromě té koroze, ta jde na vrub výrobce.
To chapu, ale Omegy byly vzdy hodne nachylne. Muselo se jim dopravat dobreho a pravidelneho servisu. Osobne mi neprijde, ze by vyrobce toto auto odflakl nebo zanedbal. V podstate to nejhorsi je ta koroze.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.06.2008 00:20, edmund
Oply jsou nejkvalitnější auta co znám
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.06.2008 09:03, Opel Omega MV6
ja mel na omegu smulu, asi sem koupil olitanou mrchu ale bylo to moje nejhorsi auto - MV6tka, 740i BMW je o nekolik trid lepsi vuz...
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.