0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Kadett E GSi Cabrio 2,0

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 00:23, Spotřeba
Nějak mě zarazila spotřeba tohoto auta, přeci jen 2.0 8V se dával i do Omegy A a Vectry A a tam byl schopen jezdit za méně a to jsou to těžší auta. Jinak chtěl bych se zeptat, jestli je rozdíl mezi motorem 2.0 8V klasika a oznaceni GSI? Slysel jsem, ze i pres stejny vykon ma motor oznaceny GSI nejake upravy proti serii je to pravda? A 2.0 16V 150 koní z kadetu GSI a astry GSI je stejný jako motor Calibry nebo odlišný?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 01:43, RE: Spotřeba
mufik.martin napísal:
Nějak mě zarazila spotřeba tohoto auta, přeci jen 2.0 8V se dával i do Omegy A a Vectry A a tam byl schopen jezdit za méně a to jsou to těžší auta. Jinak chtěl bych se zeptat, jestli je rozdíl mezi motorem 2.0 8V klasika a oznaceni GSI? Slysel jsem, ze i pres stejny vykon ma motor oznaceny GSI nejake upravy proti serii je to pravda? A 2.0 16V 150 koní z kadetu GSI a astry GSI je stejný jako motor Calibry nebo odlišný?
Ta spotřeba je přesná, mám taky kadeta bez střechy už několik let, kam se hrabe zbytek německejch kabroušů, zítra jedu na projíždku do Oxfordu, se moc těším Martas.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 06:00, RE: Spotřeba
mufik.martin napísal:
Nějak mě zarazila spotřeba tohoto auta, přeci jen 2.0 8V se dával i do Omegy A a Vectry A a tam byl schopen jezdit za méně a to jsou to těžší auta. Jinak chtěl bych se zeptat, jestli je rozdíl mezi motorem 2.0 8V klasika a oznaceni GSI? Slysel jsem, ze i pres stejny vykon ma motor oznaceny GSI nejake upravy proti serii je to pravda? A 2.0 16V 150 koní z kadetu GSI a astry GSI je stejný jako motor Calibry nebo odlišný?
Martine, Opel dělal 2.0 8V a 2.0 16V, 8V motor dával v sérii 115PS a 16V 150PS, později kvůli emisním limitům byl výkon snížen na 136PS.
Jinak tyto motory se dávaly do všech typů Oplů, Ač Kadett, Astra, Vectra, Calibra nebo Omega!
Označení GSI znamená sportovní verze, tzn. nějaké spojlery, oslišná kola a vábava!
Ale spotřeba 8V 115PS je opravdu vysoká, dá se s ním jezdit v klidu kolem 7l!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 09:08, RE: Spotřeba
napísal:
Ok, tak já si přidám čtvrtý křdlo na Astru a dojedu. Škoda, že nemám Škodu :§), začínám přemýšlet o super-mega-tříválci HTP (HovnoToPojede)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 09:19, RE: Spotřeba
zigi napísal:
Martine, Opel dělal 2.0 8V a 2.0 16V, 8V motor dával v sérii 115PS a 16V 150PS, později kvůli emisním limitům byl výkon snížen na 136PS.
Jinak tyto motory se dávaly do všech typů Oplů, Ač Kadett, Astra, Vectra, Calibra nebo Omega!
Označení GSI znamená sportovní verze, tzn. nějaké spojlery, oslišná kola a vábava!
Ale spotřeba 8V 115PS je opravdu vysoká, dá se s ním jezdit v klidu kolem 7l!
Dík Zigi, já přávě někde četl, že motory pro verze GSI byli nějak uprevené, ani ne tak výkonem, ale že byla zesílena jejich mechanický odolnost, protože se počítalo s větším využíváním maximálního výkonu motoru. Není to tak dávno, co jsem ještě snil o Astře GSI 2.0 16V 150 koní, kdepak ty krasne casy jsou
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 09:20, REDAKCE HELP !!!
Rád bych vznesl dotaz ohledně registrace, protože ten člověk tady je absolutní maniak :) Kdy bude systém registrace v provozu? Děkuji
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 09:33, Fajn recenze
Já chci poděkovat autorovi za krásnou recenzi, která se k letošnímu jaru moc hodí. Jsem také požitkář z pohledu na krajinu a na kabriu se mi moc líbí že to není o rychlosti a předvádění se, ale o vychutnání počasí a okolí. Je to jako prohlásit: "Pane doktore, vy jste se zase kochal ?!" .
Jen bych se trochu bál horší bezpečnosti (což snad u novějších kabrioletů nehrozí) a jak autor psal devastaci karoserie a podvozku díky CZ tankodromům.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 10:09, cena
No po tolika úpravách by se dalo slušně pochybovat, že náklady na "vyšperkování" tohoto auta by byly oproti ceně SLK za 600 000,- desetinové.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 10:31, kaďák
Tuhle šunku si koupí opravdu je vohnouti...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 10:39, RE: kaďák
harry soumen napísal:
Tuhle šunku si koupí opravdu je vohnouti...
Když už tak JEN ! A zajímalo by mě co máš za auto ty?! Já mám taky tohle auto v 1,6 a jsem sním taky velice spokojen!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 10:41, RE: kaďák
harry soumen napísal:
Tuhle šunku si koupí opravdu je vohnouti...
A takoví nevohnouti ohnutí jako jsem já.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 11:04, RE: REDAKCE HELP !!!
mufik.martin napísal:
Rád bych vznesl dotaz ohledně registrace, protože ten člověk tady je absolutní maniak :) Kdy bude systém registrace v provozu? Děkuji
Na registraci v diskusích se již pracuje, nechci zde uvádět datum spuštění, ale brzy se dočkáme.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 11:06, RE: Fajn recenze
Honzin napísal:
Já chci poděkovat autorovi za krásnou recenzi, která se k letošnímu jaru moc hodí. Jsem také požitkář z pohledu na krajinu a na kabriu se mi moc líbí že to není o rychlosti a předvádění se, ale o vychutnání počasí a okolí. Je to jako prohlásit: "Pane doktore, vy jste se zase kochal ?!" .
Jen bych se trochu bál horší bezpečnosti (což snad u novějších kabrioletů nehrozí) a jak autor psal devastaci karoserie a podvozku díky CZ tankodromům.
Bezpečnosti kabrioletů se budeme na věnovat ve speciálním článku již zítra...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 11:17, RE: Spotřeba
mufik.martin napísal:
Dík Zigi, já přávě někde četl, že motory pro verze GSI byli nějak uprevené, ani ne tak výkonem, ale že byla zesílena jejich mechanický odolnost, protože se počítalo s větším využíváním maximálního výkonu motoru. Není to tak dávno, co jsem ještě snil o Astře GSI 2.0 16V 150 koní, kdepak ty krasne casy jsou
Ano, než emisní normy donutili snížit výkon na 136PS, které už neměly takovou sílu.
Ty 150 koňové motory (ať už Kadett GSI, Astra GSI nebo Calibra) byly velmi dobré a silné motory!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 11:55, Motor 2.0L8V
zigi napísal:
Ano, než emisní normy donutili snížit výkon na 136PS, které už neměly takovou sílu.
Ty 150 koňové motory (ať už Kadett GSI, Astra GSI nebo Calibra) byly velmi dobré a silné motory!
Měl jsem ten motor 2.0 8V ve vectře Gsi a jezdil moc dobře.Zlatý 8ventil.na čtyřku jela 190kmh a na pětku 220tach.Táhne odspoda a nemá výkonovou díru ve středních otáčkách jak 16V.Jinak mě chodila kolem 8 lirů při normální jízdě.čau
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 12:03, Votuzér
Docela hustě votuzenej šrot....jen by mě zajímalo,co by mu řekli na emisích, na ten vyndanej katalyzátor
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 12:30, RE: REDAKCE HELP !!!
napísal:
Co je to za blbost ze poplatky za prispevy z angli budou zpoplatneny? Mam pocit, ze to nepsala redakce, ale nas oblibeny pan neznamy, protoze je preci hloupst abych platil za prispevky. Internetu muze byt jedno jsem se pripojuji z CR, Anglie nebo treba Afriky. Jeste bych pochopil nutnost tzv zapalceni prispevku na registraci formou sms, ale to je preci pro vsechny a ne pro ctenare ze zahranici. Takze prosim pana anonyma vydavace, aby toho uz nechal, ze je to spise uz trapne
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 12:42, RE: Spotřeba
mufik.martin napísal:
Nějak mě zarazila spotřeba tohoto auta, přeci jen 2.0 8V se dával i do Omegy A a Vectry A a tam byl schopen jezdit za méně a to jsou to těžší auta. Jinak chtěl bych se zeptat, jestli je rozdíl mezi motorem 2.0 8V klasika a oznaceni GSI? Slysel jsem, ze i pres stejny vykon ma motor oznaceny GSI nejake upravy proti serii je to pravda? A 2.0 16V 150 koní z kadetu GSI a astry GSI je stejný jako motor Calibry nebo odlišný?
Díky za Vaše reakce na můj článek- a to za kladné i záporné!! Je třeba zdůraznit, že to byl opravdu jen můj soukromý pohled na dané auto a nikomu ho nevnucuji. Koupě auta se vždy odvíjí zejména od možností majitele (a to zejména finančních), takže kdo má na ,,SLK'', a't koupí SLK. Srovnání má ale smysl jen pokud jsou srovnávané subjekty opravdu srovnatelné- tedy např rok výroby, +- nějaká podobná cena, a stejná kategorie auta.... S tím souvisí i má odpově'd pro čtenáře, který se skrytě ptá na kolik po těch úpravách vyšlo tohle auto a jestli se nevyrovnalo ceně toho SLK?.. Můžu vás všechny ujistit, že jsem se i tak nedostal v celkových nákladech přes 200 000,-Kč (je třeba ale zdůraznit, že některé z těchto nákladů spolkla tak trochu i údržba (např. výměna střechy za látkovou atd..- zkuste se optat někoho povolaného jen na opravu mechanismu u zmíněného SLK, natožpak na výměnu některých dílů.. Ano, ale výměna střechy nehrozí- je to přeci moderní ,,CC''!). Jinak ještě zdůrazňuji další důležitý aspekt věci, a to sice to, že na rozdíl od mého vozu je to SLK za 600 000,- stále jen sériovka bez jakéhokoliv projevu jeho majitele o to, mít jedinečné a nezaměnitelné auto, kterému jeho majitel vnukne také něco z vlastní invence. Ale to pochopí jen opravdoví fanda automobilismu!
Martine, ted něco pro tebe! Spotřeba mého vozu je u tohoto auta normální (pokud je bez úprav´= 8l). Je ale i tak vyšší, než u srovnatelných aut se stejným motorem u stejné značky. Je to ale způsobeno především v o hodně horší aerodynamice cabria a velkým odporům u látkové střechy- což je mimochodem jeden z důvodů (mimo bezpečnost), proč výrobci dnešních aut přechází na ,,CC''- tedy pevné skládací střechy. Horší aerodynamika= horší spotřeba. Schválně se na to někdy mrkni- až pojedeš po dálnici za cabriem s nataženou střechou, jek se doslova ,,nafukuje''! I přes dobré utěsnění se ten tlak vzduchu snaží dostat hlavně vepředu kolem rámu čelního okna dovnitř. V autě to vůbec nepostřehneš a není to znát (až na nepříjemný aerodynamický hluk). Hodně zřetelné je to na Golfech Cabrio třetí generace- to budeš mít za ním pocit, že mu ta střecha každou chvíli odlítne... Jinak, tak jak již správně odpověděl jeden z pisatelů, tento motor byl stejný pro všechny modelové řady Opel-u (Kadett, Astra,Rekord,Omega,Vectra, ale i Calibra a Frontera). Nemá však tento pisatel již takovou pravdu v tom, že označení GSi je jen tzv. ,,optický paket'', který se liší jen v jiných kolech, sedadlech, náraznících apod. V tomto paketu by správně měly být některé odlišnosti od normálních verzí i po motorické stránce! Hlavním rozdílem pak je u plnohodnotné verze GSi olejový chladič (pro větší zátěž motoru při sport. jízdách), sportovní převodovka s označením ,,F 16'' s kratšími stupni, i ve verzi GSi za příplatek montovaná Digi palubka, a teprve až pak tzv. ,,optický paket'' v podobě sportovnějších nárazníků, anatom. sedadel, sport. čalounění, GSi volantu, sportovnější koncový dil výfuku aj... Pokud by se totiž mělo mluvit jen o výbavě, tak k tomu sloužilo spoustu akčních verzí počínaje sportovní verzí GTE, přes GT,LIFE,Frisco a mnohé jiné. Jinak tak, jak už jsem zmínil v článku, tento motor byl pro Cabrio naprostým vrcholem- motor 2,0i 16v se do otevřené verze typu ,,stan'' nedělala kůli bezpečnosti. Jde tam ale vcelku bez sebemenších problémů naimplantovat, stejnětak jako motor 2,0i 16v TURBO (204 PS) z nejsilnější verze Calibry- zde už je třeba ale zkušeného mechanika, či tuningáře. Mějte se všichni fajn a užívejte pěkného počasí!!! Petr
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 12:59, RE: Votuzér
stenly napísal:
Docela hustě votuzenej šrot....jen by mě zajímalo,co by mu řekli na emisích, na ten vyndanej katalyzátor
Nevím, co by mi měli na emisích říkat na ,,vykuchanej KAT'', ale to by asi většina TDi- čkářů musela vrátit auta zpět na sériový výkon, protože ty saze, co jim z toho padají po čipování jsou mnohem větší svinstvo než vykuchanej kat.... Mimochodem, při pohledu na český vozový park, je ten kat pouze úsměvná záležitost ve srovnání s některýma šrotama, co se ještě pohybujou. Ale zkus těm majitelům poslat E-mail a promluvit jim do duše! Třeba si pak k tobě přijdou koupit nějaký auto...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 13:12, RE: Votuzér
stenly napísal:
Docela hustě votuzenej šrot....jen by mě zajímalo,co by mu řekli na emisích, na ten vyndanej katalyzátor
vsak i ty uzasne stroboskopy plni zajisté svůj učel a auto jede minimálně o 10 víc
o technické ani nemluvě
reagovať
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.