0
späť
 

diskuze k tématu: Nissan Almera (N15) - Naprosto bez závad

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.06.2006 09:29, RE: bez predmetu
Carlo Gambino napísal:
Nechcem sem stale vstupovat, ale pri 90 je podlla mna 3000 trochu (dost) vela. Na dlhe trasy asi neprijemne. Neviem naco vôbec takto skladat prevody. Ak chce niekto auto, co bude tlacit do sedadiel, nech si kupi vyssiu kubaturu. Takto mi to pripada len ako idealne naradie pre mladeho frajera na "řádení" po meste.Ostatne jedneho aj poznam, presne s tymto autom-inak velmi pekna čierna s elektronmi.
Jde jen o ruce a o to, jestli auto huntuješ a nebo jezdíš s rozumem - má Almera dokáže těch 3000 ot v pohodě i při 120...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 11.06.2006 22:07, RE: bez predmetu
Gen napísal:
Jde jen o ruce a o to, jestli auto huntuješ a nebo jezdíš s rozumem - má Almera dokáže těch 3000 ot v pohodě i při 120...
No,je to hnus..tohle auto...je vidět,že je z Japonska,at žijou evropský auta
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.06.2006 09:02, RE: bez predmetu
anonym napísal:
No,je to hnus..tohle auto...je vidět,že je z Japonska,at žijou evropský auta
Mas recht a uplne ze vsech nejlepsi je Zigulik tvyho pricmoudlyho fotra :)))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 18.06.2006 08:29, Topení
Almera se mi mi líbí ,ale zajímalo by mě,jak je na tom s topením a ventilací zejména v zimě na kratší vzdálenosti?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 20.06.2006 12:16, RE: Topení
Leonn napísal:
Almera se mi mi líbí ,ale zajímalo by mě,jak je na tom s topením a ventilací zejména v zimě na kratší vzdálenosti?
Topení v zimě bez problémů - začne hřát velmi brzy. Sám jezdím denně cca 25 km tam a zpět do práce a v zimě mi auto začíná pěkně topit za asi minutu a půl po vyjetí od domu (městem) i ve velkých mrazech. Trošku mi vadí o něco slabší ofuk předního skla, ale to se projevuje spíš až při těch opravdu kritickým minusových teplotách. Jinak v létě používám klimatizaci a ta je u Almery skutečně výborná a účinná.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.06.2006 16:12,
nissan napísal:
almeru z roku 1996 mám.Je to motor 1.6. Pěkný tah, ale zdá se mi, že je auto dost hlučné od motoru a podvozku a převodovka je poskládána hodně krátce, takže už při 90km/h točím 3000 otáček. Má někdo podobné zkušennosti? Jinak jízdní vlastnosti super.
Mám Almeru v 1.4 16V - 64 kW - rv. 98 - najeto skoro 140 000 km. Jsem 3. majitelem a najel sem na ní zatim asi jenom 8 000 km, ale musim říct, že mě zatim opravdu nezklamala.. Perfektně sedí, pokud jedete s posádkou do 3 lidí, je hodně svižná.. Pokud jezdíte s lehkou nohou, Almerka si opravdu moc neveme, jakmile ale trochu přišlápnete pedál.. spotřeba de rapidně nahoru.. Ve měste se pohybuju okolo 9,5 l na sto, což mi příde na 1.4 docela hodně... Mimo město je to docela v pohodě..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.06.2006 12:26, RE: bez předmětu
Joe napísal:
Mám Almeru v 1.4 16V - 64 kW - rv. 98 - najeto skoro 140 000 km. Jsem 3. majitelem a najel sem na ní zatim asi jenom 8 000 km, ale musim říct, že mě zatim opravdu nezklamala.. Perfektně sedí, pokud jedete s posádkou do 3 lidí, je hodně svižná.. Pokud jezdíte s lehkou nohou, Almerka si opravdu moc neveme, jakmile ale trochu přišlápnete pedál.. spotřeba de rapidně nahoru.. Ve měste se pohybuju okolo 9,5 l na sto, což mi příde na 1.4 docela hodně... Mimo město je to docela v pohodě..
Tak tu spotřebu máš fakt velkou - já jezdím s 1.6kou město v průměru za 7l i s klimatizací. A když chci opravdu ušetřit a nenechám se na okrskách vyprovokovat k závodění, tak mám průměr 6.5l - ale podotýkám, že auto je v supr kondici a s pravidelným servisem. Jinak když na to šlapu, tak jezdím za cca 8.5l.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.07.2006 14:20, orezliny
Mám 1,6 SR 90 PS r.v.1997 s dosti našlapanou výbavou po prvni majitelce z Německa.
Ačkoliv nemá moc najeto /110 tis.km/ docela mi štve reznutí obou zadních lemů a spojů na práhů před zadními koly.
Je to typické, nebo jsem jedináček?
Jinak auto super, jezdí skvěle, spotřeba nízká, lepší než kdejakej trojkovej golf
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.08.2006 20:08, RE: orezliny
Hanz napísal:
Mám 1,6 SR 90 PS r.v.1997 s dosti našlapanou výbavou po prvni majitelce z Německa.
Ačkoliv nemá moc najeto /110 tis.km/ docela mi štve reznutí obou zadních lemů a spojů na práhů před zadními koly.
Je to typické, nebo jsem jedináček?
Jinak auto super, jezdí skvěle, spotřeba nízká, lepší než kdejakej trojkovej golf
jojo - taky mě trápí orezliny zadních lemů r.v. 99 170tis najeto. to auto si chci nechat - motor je výborny -takže na podzil pude na "převaz"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 11.03.2007 18:08, RE: Autosalon
bestdrifter napísal:
Většina z vás tu ví, že kopu za Japonky, proto se zdržim komentárů na toto auto, ale musim reagovat na "fundovanou" recenzi p. Lachouta, coby vedoucího prodeje v AAA v sobotu ráno v Autosaloně na Primě. O tomto člověku jsem si už několikrát myslel, že neví co mluví a minule si to u mě polepil úplně. V autobazaru tam byla právě Almera N15, představování probíhalo normálně než vlezl pod auto, ukázal na zadní nápravu a řikal cosi o tom, že díky této nápravě neni auto zrovna dvakrát stabilní a že ři...
A co by si chtěl po nějakém Hajzlovi z AAA
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 29.05.2007 13:00, Je N15 z Japonska?
nebo se už dělala v UK ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 02.06.2007 19:57, RE: Je N15 z Japonska?
sugg napísal:
nebo se už dělala v UK ?
Ono je jedno kde se dělala,když koupíš almerku s jasnym původem a se serviskou, budeš v pohodě jako já. Ted mi akorát štve, že jsem si nesehnal rovnou gti. 90ps je dost ale 150? To je ještě lepší.Viděl jsem gti s turbem. Docela hustota.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 16.06.2007 14:47, RE: Je N15 z Japonska?
sugg napísal:
nebo se už dělala v UK ?
Jestli se nemylim, tak jak ktera - napr. v 98 se sedan delal jeste v Japonsku, ale hatchback uz se vozil z UK ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 08:43, klima
Jak Vám funguje klima? Taky se Vám při jízdě kompresor vypne a po chvíly zase zapne? Takhle furt dokola. Je to normální nebo s tim něco mám?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 12.08.2007 18:25, RE: Almera
Gen napísal:
Pravdivá recenze, až na pá detailů: mám verzi Almery N15, která má interiér kompletně v kůži a vypadá to ba naopak dost luxusně, takže při srovnání volantu s šáde 120 jsem se musel tak trochu pousmát :) Fakt je, že kufr má jen 340l, ale paradoxně jsem s ním díky jeho přístupnosti mnohem spokojenější, než např. s kufrem mé předchozí Vectry, který byl sice o 100l větší, ale narvat do něj složený kočárek znamenalo každodenní peklo. Motor 1.6 16V se k nám sice nedovážel, ale zas tak sporadické to...
Byl tu zmiňován velký servis po 120tis. km, čeho se týká?
Chci kupovat Almeru a ta má najeto cca 130tis. tak abych věděl zda byla provedena či ne. Díky za odpověď !
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 07.10.2007 21:07, RE: Almera
anonym napísal:
Byl tu zmiňován velký servis po 120tis. km, čeho se týká?
Chci kupovat Almeru a ta má najeto cca 130tis. tak abych věděl zda byla provedena či ne. Díky za odpověď !
mám almeru tino 1,8 r.v. 2005 vyrobena ve španělsku koupena nová. Nedějí se žádné těžké závady ale spousta malých, propadávající kryt zavazadelníku, vylézající čalounění u dveří, klepající se okénka, uvolněný pedál spojky, neustále vypadávající osvětlení kabiny, praskání žárovek, zablokovaný počítač, vrzající sedačky, uvolněné plasty na karoserii, loupající se barva na předním nárazníku po umití wapkou, např. když odklopím víko pod kterým je rezerva tak tam jsou dva plechy které nejsou nalakované původně jsem si myslel že jsou pozinkované dnes už vím že ne protože jsou zrzavé jak liška. Takže nissan jsem si koupil kvůli spolehlivosti před ním jsem měl peugeot partner ten peugeot byl lepší nissan už nechci vidět.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 03.01.2008 15:26, RE: Almera
Tomáš. napísal:
No ta recenze je pravdivá a motor 1,6 16V se k nám normálně dovážel. Na objednávku se dalo koupit i GTI s dvoulitrem SR20DE a necelými 150 ks. (řídil jsem ho a je to naprosto skvělé auto, které bych si hned koupil, mít na něj). Je fakt, že standartní volant je hroznej, ale verze SR a GTI měla mnohem lepší čtyřramenný, s koženým věncem. Ten je o dost lepší. Řídil jsem i 1,4 16V (dokonce dvě) a taky skvělý, jak verzi se 75 konma, tak tu s 87 ks. Ta je mnohem lepší. Nedávno si dokonce můj kámoš ...
Verze GTi je luxusní práce a vůbec nesouhlasím, že je by byla nějak neekonomická. Jednou se vozím r.v. 98. Předtím jsem měl 2x Sunny verze GTi a spokojenost (SR20DE nejlepší motor co existuje )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.01.2008 15:05, RE: Almera
anonym napísal:
mám almeru tino 1,8 r.v. 2005 vyrobena ve španělsku koupena nová. Nedějí se žádné těžké závady ale spousta malých, propadávající kryt zavazadelníku, vylézající čalounění u dveří, klepající se okénka, uvolněný pedál spojky, neustále vypadávající osvětlení kabiny, praskání žárovek, zablokovaný počítač, vrzající sedačky, uvolněné plasty na karoserii, loupající se barva na předním nárazníku po umití wapkou, např. když odklopím víko pod kterým je rezerva tak tam jsou dva plechy které nejsou nalakovan...
No jo, to je jiz jina pisen - mate Almeru N16, holport s Renaultem. Hlavni chvala ja na N15, t.j. do r.v. 2000.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 01.03.2008 15:43, Nevim co tu furt proti tomuhle atmaku zbrojite
Jak u primery tak u almery. Jo, je to klasickej diesel, do kopce straci rychlost a kamion s nim predjizdite pet minut, ale zere porovinu nez ten vama vychvalovanej hlinikovej dvoulitr, a pokudjsou dobry silentbloky tak ani vibrace (oproti nekterejm evropskejm tdickam nebo klasikam) v pohode. Absence turba znamena jen to, ze s nim nebudou pozdeji problemy. Mam dve primery, P10 2.0D a P11 2.0 i 16v a provozni naklady na diesel jsou na polovine. konec. P.S. Mercedesy piana se stejno konstrukci motoru najeli milion jako taxiky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.09.2008 11:02, 1.4 ( 55kw ) rozvody ?
Zdravim. Neviete mi prosim niekto poradit ci ta priskrtena verzia pre zapadne trhy mala tiez rozvodovu retaz ako 1.4 ( 64kw ) , alebo je to uplne iny motor?Dakujem
reagovať
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.