0
späť
 

diskuze k tématu: Honda Civic

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.02.2007 15:47, RE: veterán
tomas napísal:
No nevím komu chceš ukazovat záda s přestárlou 1.4 - kou. V takovým starým vraku už bych se bál závodit. Ale každopádně já taky ukážu záda kdejakému vw paskvilu tak i hondě s mým opelem.
Hele uklidni se,moc bych se nechlubil,ze mas Opla.To se japoncum nerovna ani po kotniky!Ale ver,ze tahle 1.4 ukaze zada i tvemu Oplu 1.6,toho se nebojim:)Nazdar
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.02.2007 15:54, Cicvik
No, mam na muške presne tento model, ale 1.8 vtec a pripadne aerodeck. Ale je volby skôr srdcom, neviem, mozno by bolo lepsie daco novsie, aj ked menej vykonne...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.02.2007 16:11, sporták
Nic proti hondě,ale když už někdo bude chtít staršího sportáka samozřejmě japonce,tak podle mě spíš sáhne po Toyotě Celica!!pic
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.02.2007 16:19, lexus
zajímavé že skoro každej se chytil toho "VWpaskvilu"........nicméně já sdílím podobný názor a to že VW je skutečně paskvil......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.02.2007 16:20, RE: lexus
VW paskvil napísal:
zajímavé že skoro každej se chytil toho "VWpaskvilu"........nicméně já sdílím podobný názor a to že VW je skutečně paskvil......
Ted ty nový passati už nejsou takový lemry!!!!!!!!!!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.02.2007 17:11, RE: lexus
David napísal:
Ted ty nový passati už nejsou takový lemry!!!!!!!!!!!!!
Diskusie na Tiparse stoja za hovno. Je to len vždy veľká hádka medzi japonec vs nemec, talian vs francuz.......v rôznych kombináciach. Nemá cenu tieto diskusie ani čítať. Najčastejšie to vyprovokuju majitelia nemeckych skvostov, ktorým nieje veľmi pochuti, že iná značka môže byť lepšia. viš napr. nick A4...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.02.2007 17:21, Honda Civic
R.v.1994, 2.majitel od 2000, parkování venku, jezdím i v zimě, najeto 128 tkm. Jsou zcela pryč lemy zadních blatníků, pryč úchyty zadního nárazníku, kvetou přední blatníky, nový výfuk. Odešel chladič asi po vniknutí ptáka - není chráněn, otvory v masce jsou velké. Odchází zadní tlumiče, zlobí lambda sonda - potíže při STK. Praská koženka přední sedačky. Tedy nic moc.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.02.2007 17:44, poupraveni
Takze trosku bych to poupravil, nebot jsem uz tretim rokem vlastnikem tohoto priblizovadla, Civic 5D, motor D14A12, 66kW, 140 tkm. Autor je zrejme z auta nadsen, to ja jsem byl za zacatku taky. Takze poporadku:
1. Spotreba - neni to spatne, moje dlouhodoba je 6.2, dalka/mesto 70/30, da se na dalku minimalne kolem 5.5, coz je uz na hrane, dostat se na dalku pres 8 se mi nepovedlo, ale zase jsem se tak nesnazil.
2. Motor netoci 7500 ani nahodou, omezovac je na 7200, pricemz tocit nad 6500 je zbytecne, redline zacina na cca 6800. Max. vykon kolem 6100, kroutak ZOUFALY!!! navic vrcholi az hodne vysoko, kolem 4500, takze predjizdet na petku se opravdu nevyplati
3.Koroze - neni to tak strasny, mam taky chyceny lemy, ale podivej se na tehdejsi opely (astry i predchozi generace), prvni fokusy, megany, laguny, dokonce sem videl dost rezatou Octu I - pod listami dveri a u prednich podbehu.
Ochrana posadky - 3 hvezdy a 50% za celni naraz neni zadna slava, ale zase na rok 1995 ...
4. Nevim kde autro prisel na to ze seriovy podvozek je super - je to na tehdejsi dobu Hondi klasika - mekke pruziny a tvrde tlumice ( v serii naprosto priserne tlumice Delphi) spolu s casto vymlacenymi silentbloky zadnich podelnych ramen se auto dooost naklani, stopu ovsem drzi pomerne slusne (pokud je slusna silnice, coz u nas je problem) Jinak ze by auto filtrovalo nerovnosti je dost velky blabol, obcas mam pocit, ze citim i hrbolek kde se vcera vyblila beruska
5. Sedacky - velmi pohodlne, mam rovnych 190, a tolik mista nad hlavou jako v Honde mam malokde, vzadu je to slabsi, ale jedinci do cca 175 si za mne sednou v pohode.
6. Snadne parkovani - to je OK, ale auto je znacne preposilovane, coz zejmena pri vyssich rychlostech dost vadi!
7. Topeni - slabe, slabe, slabe
8. Kufr - 380 l je dostacujici, i kdyz chapu ze pro chaluparsky narod je kufr Octy neprekonatelnou modlou
To sem se ale rozepsal
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.02.2007 18:47, RE: poupraveni
anderson napísal:
Takze trosku bych to poupravil, nebot jsem uz tretim rokem vlastnikem tohoto priblizovadla, Civic 5D, motor D14A12, 66kW, 140 tkm. Autor je zrejme z auta nadsen, to ja jsem byl za zacatku taky. Takze poporadku:
1. Spotreba - neni to spatne, moje dlouhodoba je 6.2, dalka/mesto 70/30, da se na dalku minimalne kolem 5.5, coz je uz na hrane, dostat se na dalku pres 8 se mi nepovedlo, ale zase jsem se tak nesnazil.
2. Motor netoci 7500 ani nahodou, omezovac je na 7200, pricemz tocit nad 6500 je zbyt...
Toto vozidlo si chtěl koupit kamarád, takže jsme ho v bazaru testovali. Autor článku o Hondě Civic má asi trochu zkreslenou představu o silném motoru a fakt nevím komu chce s tímto kocourem ukazovat záda.

Zn. Honda mám rád, měl jsem kdysi Hondu Civic 1,5i, 66kw r.v .1991,sedan a velmi rád na ni vzpomínám. Podvozek super, motor ucházející, byl to takový tank, kterým se dalo jet na 5ku 60-180km/h. Bylo to celkem úsporné auto do města a na dálku pokud se jelo do 120km/h. jakmile se jelo rychleji, tak motor točil kolem 4000rpm a podle toho vypadala i spotřeba.

Na autě mi nejvíc vadila koroze zadních lemů, kufru a docela vysoký hluk ve vyšších otáčkách. Posaz skoro na zemi, se mi začal taky časem zajídat.

Na závěr: Je škoda, že sem píší lidé, kterým chybí objektivita a to jak příznivci Japonských vozů, tak Německých vozů. Autor si mohl odpustit ty debilní poznámky o tom, že bude někomu ukazovat záda a že VW je šmejd. Díky takovým pitomcům je tady pořád dusno.Osobně vlastním Japonský vůz a klidně si koupím i toho Němce, dnes je všechno tak provázané(Nissan-Renault,Ford-Mazda,Mitsubishi+Volvo+Renault), že jakákoliv tvrzení pozbývají smyslu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.02.2007 20:22, RE: poupraveni
Šakal napísal:
Toto vozidlo si chtěl koupit kamarád, takže jsme ho v bazaru testovali. Autor článku o Hondě Civic má asi trochu zkreslenou představu o silném motoru a fakt nevím komu chce s tímto kocourem ukazovat záda.

Zn. Honda mám rád, měl jsem kdysi Hondu Civic 1,5i, 66kw r.v .1991,sedan a velmi rád na ni vzpomínám. Podvozek super, motor ucházející, byl to takový tank, kterým se dalo jet na 5ku 60-180km/h. Bylo to celkem úsporné auto do města a na dálku pokud se jelo do 120km/h. jakmile se jelo rychleji...
Souhlasím s Šakalem ohledně provázanosti značek, a hlavně nedá se posuzovat celá značka automobilu, ale především různé modely. Prostě jeden typ je dobrý, druhý je strašná, některá auta mají jen špatnou pověst, ale skutečnost je už jince, viz třeba Fiat. Naopak podle mě VW těží z dobré minulosti, ale už to není tak slavné jako to bylo dříve. Japonci taky už nejsou tak ošklivý jako byly, hlavně ty interiéry dříve bylo nevzhledné a dnes? třeba Mazda 6?Nebo Avensis? Ty mají už interiéry velmi krásné. Takže posuzovat spíše model než značku jako celek
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.02.2007 22:49, Honda ve srovnání s italskými popelnicemi
je opravdu pokrok. Lancia nebo Alfa romeo jsou po pěti- šesti letech větrány dírami v podlaze, u Hondy to trvá o rok nebo dva déle.
Ukazovat někomu pozadí vozu je sice krásný zážitek, netrvá ale dlouho, pokud ten druhý vidí dostatečně daleko dopředu a má alespoň Fabii s 1,9D motůrkem. Spotřeba té Hondy je tomu motůrku a váze přiměřená, jinak není každý žhavý na to, stále řadit, aby udržel alespoň těch 4000 toček. Co je u motorové pily běžné, nemusí být zrovna v autě, já jezdím zásadně mezi 1500 a 2500 otáček se stejnou spotřebou, jako ta Honda a mám v autě klídek. Jenom když to rozjedu na 180 km/h, mám 3000 toček, to mi stačí. Jinak klidně nechám všechny Trabanty a Lady předjet, v Čechách není silnice, na které bych tu svoji masařku mohl trochu rozjet.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 24.02.2007 10:46, Ukazovani zad
Ne každý má zapotřebí si honit triko a ukazovat záda octaviim a passatům nebo jiným autům. Kolikrát předjedete auto, a ani nevíte, jaký skvost pod kapotou má. A hlavně ve městě na světlech ne každý chce pálit gumy a rozjíždět se přes plný plyn, někdo se jen pousměje a jede pohodlně s automatem dál, i přesto že má třeba V6 nebo i silnější.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 24.02.2007 10:58,
keca nesmysli
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 24.02.2007 11:04, RE: lexus
Martin napísal:
Diskusie na Tiparse stoja za hovno. Je to len vždy veľká hádka medzi japonec vs nemec, talian vs francuz.......v rôznych kombináciach. Nemá cenu tieto diskusie ani čítať. Najčastejšie to vyprovokuju majitelia nemeckych skvostov, ktorým nieje veľmi pochuti, že iná značka môže byť lepšia. viš napr. nick A4...
Dovolil bych si poupravit tvůj názor: většinou je to hádka Němců, Japonců, Francouzů a pak ještě Zigiho. Jinak jsi sám přispěl v podobné kvalitě, takže si nemáme vzájemně co vyčítat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 24.02.2007 11:17, RE: bez předmětu
anonym napísal:
keca nesmysli
Jednou jsem stál na světlech a vedle mě se postavil típek s vytuněným fagotem. Teda jeho tunning spočíval hlavně v tom, že měl vykuchaný výfuk a nějaký přední spoiler z Polské tržnice. bylo na něm vidět, že je značně nervozní a že až padne zelená, tak to pořádně osolí. Pokukoval po mně a myslel, že s ním budu závodit, nervozně brnkal na plyn, asi aby silný motor držel trochu v otáčkách. Já tam stál s Galantem (100kw), takže jsem opravdu neměl potřebu se s takovým pitomcem honit. Když padla zelená, tak to opravdu rozjel, ale jen na 200m, pak už ho stavěla hlídka, která tam už delší dobu stála. Já jsem projel v klidu kolem a smál se.

Je to jen tak pro zasmátí, spousta mladých kluků si koupí starý pekáč a místo toho a by si koupili třeba pořádné gumy, nebo nový výfuk, tak si koupí nějakou hovadinu z tržnice a myslí si, že mají závodní speciál.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 24.02.2007 11:24, RE: bez předmětu
Šakal napísal:
Jednou jsem stál na světlech a vedle mě se postavil típek s vytuněným fagotem. Teda jeho tunning spočíval hlavně v tom, že měl vykuchaný výfuk a nějaký přední spoiler z Polské tržnice. bylo na něm vidět, že je značně nervozní a že až padne zelená, tak to pořádně osolí. Pokukoval po mně a myslel, že s ním budu závodit, nervozně brnkal na plyn, asi aby silný motor držel trochu v otáčkách. Já tam stál s Galantem (100kw), takže jsem opravdu neměl potřebu se s takovým pitomcem honit. Když padla ze...
Hmmm, bohužel je to tak. Doufejme, že většina kluků z toho vyroste, aniž se ocitne na krchově, nebo v kriminále za zabití. Je taky trochu škoda, že policie nekontroluje technický stav těchhle vytuněných vraků. Osobně jsem pro nějaké decentní křídlo a hezké liťáky, ale vše s atestem a v předepsaném rozměru. Když vidím na II.Golfu 205ky gumy, tak mě jímá hrůza. Trochu do toho dělám vím co ty nadměrně široké gumy provedou s rameny,čepy a uložením po ujetí pár desítek tis. km. Je to problém a zatím ho nikdo moc neřeší.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 24.02.2007 11:51, RE: bez předmětu
Šakal napísal:
Jednou jsem stál na světlech a vedle mě se postavil típek s vytuněným fagotem. Teda jeho tunning spočíval hlavně v tom, že měl vykuchaný výfuk a nějaký přední spoiler z Polské tržnice. bylo na něm vidět, že je značně nervozní a že až padne zelená, tak to pořádně osolí. Pokukoval po mně a myslel, že s ním budu závodit, nervozně brnkal na plyn, asi aby silný motor držel trochu v otáčkách. Já tam stál s Galantem (100kw), takže jsem opravdu neměl potřebu se s takovým pitomcem honit. Když padla ze...
Šakal to vystihl přesně, vytuněný favorit se chce honit, a člověk co by ho klidně předjel protože má 2x silnější motor se jen usměje a mávne rukou, ten v tom favorit potom řekne kamarádům jak ujel galantu a jakej je frajer.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 24.02.2007 11:54, RE: bez předmětu
Igor Hnízdo napísal:
Hmmm, bohužel je to tak. Doufejme, že většina kluků z toho vyroste, aniž se ocitne na krchově, nebo v kriminále za zabití. Je taky trochu škoda, že policie nekontroluje technický stav těchhle vytuněných vraků. Osobně jsem pro nějaké decentní křídlo a hezké liťáky, ale vše s atestem a v předepsaném rozměru. Když vidím na II.Golfu 205ky gumy, tak mě jímá hrůza. Trochu do toho dělám vím co ty nadměrně široké gumy provedou s rameny,čepy a uložením po ujetí pár desítek tis. km. Je to problém a zatí...
Igore Hnízdo, souhlasím, aby policie kontrolovala takový typ tuningu, kdy je vykuchaná výfuk, spojler z tržnice a gumy sjeté a prahy auto už nemá, nechápu, že někdo raději dá peníze za novej tuning nárazník, než dát třeba nový gumy, nebo něco opravit. Jinak s nasazováním větších pneu, nejsem proti, autu to dost škodí, ale okolí ne, naopak auto sedí mnohem lépe. Že to škodí ramenům, čepům atd to je problém majitele. Jinak at si dá každý gumy jaký chce, radši at má vetší kola co mu ničí ramena a podvozek, než předepsaný pneu bez vzorku a prohnilý auto
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 24.02.2007 13:01, komplex?
autor ma asi nejaky komplex kdyz chce ukazovat zada paskvilum VW :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 24.02.2007 13:25, ??? záda
Nevím komu tady chce autor ukazovat záda..Mno benzínek a rychlost a 1.4... uff to už je moc protikladů.
Jsem zastáncem kultivovaného chodu, tahu pěkně odspod (a né to točit jako debil a mít pocit z vrtulníku) životnosti motoru a taky normalní spotřeby (tj max. do 7l)

Proto mám 2,2HDI... takže si to užijte honidy... :D
reagovať
  1 2 3 ... 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.