0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Sierra - držák za pár tisíc

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 17:19, RE: Shnilý držák za pár tisíc.
anonym napísal:
Stari urcite ubralo karoserii na tuhosti, ale na druhou stranu si myslim, ze Sierra platila "ve svych dobach" za docela tuheho macika.
Navic jsem slysel, ze 2.3 D patril mezi nejpovedenejsi naftove motory, co Ford vyplodil / a tech zase tolik nebylo /.
Myslim, ze za par supu udela jeste hodne prace.
Motor 2,3D Ford kupil od Peugeotu niekedy v roku 1975. Tento motor je tak konstrukcne stary ze tesnenie medzi motorom a prevodovkou zabezpecuje lojova snura.
PS.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 20:07, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Dieslový fordy jsou strašný mrzáci.Osobně jsem nějakej čas vlastnil fiestu rok 92 1.8D.Jak kleslo pod -10 nikdy jsem to nenastartoval.Nevim jak u jiných fiest,ale třeba u té mé nebyla kontrolka na zapnutá světla.Nebo klíč od zapalování taková tyčinka.HROZNEJ KR'AM.Vlastníl jsem ho pouze 4 měsíce pak jsem ho rozdělal šrot.
Vas motor 1,8D patri spolu s variantou 1,8TD mezi nechvalne zname Fordovy vytvory dieseloveho typu. Absence kontrolky zapnutych svetel je u Fordu z 90. let obvykla stejne jako u nekterych jinych znacek. Podobne klic "tycinkoveho" tvaru patri mezi kritizovane soucasti Fordu z 90. let, protoze se casto osoupal a prestal fungovat.

K clanku - ejhle, podle prvnich dvou fotek vypada velice zachovale. Zajimavym ukazem je pak to, ze auto neni o moc mladsi, nez autor Blahopreji k udrzovanemu stroji a preji hodne stastnych km!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 21:58, RE: Shnilý držák za pár tisíc.
anonym napísal:
No a 350 je nějaká výdrž? Když pominu české bazy, kde mají všechna auta nalítáno kolem 130.000....

Auto MUSÍ vydžet mnohem mnohem víc!!! Myslím této třídy. Napříkald s R21 nebyl problém najet 750tkm s 1,7 a klidně mnoho přes mega s úžasnou 2.2. Tyto údaji si necucám nikde s prstu, to je prostě reál. Tyto auto-většinou dovežená už přetočená-tady, v této republice jezdí už 20 let, a při každém prodeji budoucímu majiteli má najeto 150-170tkm. Úhrnem je stav tachometru naprosto nereálný. Osobně zná...
Omega mela 2.5 a 2.6. 2.4 se nedelali
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 22:13, hlučnost
kamarád podobný stroj vlastní, akorát v benzínu, obsah 2,0 benzín. tvrdí, že rok výroby je 92-93, ani nevím, jestli je tento rok reálný. co mě překvapilo, že v nízkých otáčkách, je v autě obrovský hluk, kdy nelze v podstatě slyšet hovor nebo rádio. jak se otáčky přehoupnou přes určitou hranici, tak je to v pohodě. je to dáno nízkými frekvencemi zvuku, ktreý zřejmě nejsou zatlumeny, ale absolovat s tímto autem jízdu v kopcích bylo z tohoto důvodu utrpení. kromě mělkýho kufru s vysokou nakládací hranou to bylo jinak pohodový vozítko.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 22:36, RE: Shnilý držák za pár tisíc.
anonym napísal:
Omega mela 2.5 a 2.6. 2.4 se nedelali
ale delali C24NE atypicky rozvod CIH rozvod retezem 92kW maximalni tocak 195Nm uz pri 2400 otackach a tocit to slo do 7000 omezovace. Jedne z valmi povedenych benzinovych motoru. Poku o omegach nic nevid, tak o nich nepis
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 10:50, RE: Shnilý držák za pár tisíc.
anonym napísal:
No a 350 je nějaká výdrž? Když pominu české bazy, kde mají všechna auta nalítáno kolem 130.000....

Auto MUSÍ vydžet mnohem mnohem víc!!! Myslím této třídy. Napříkald s R21 nebyl problém najet 750tkm s 1,7 a klidně mnoho přes mega s úžasnou 2.2. Tyto údaji si necucám nikde s prstu, to je prostě reál. Tyto auto-většinou dovežená už přetočená-tady, v této republice jezdí už 20 let, a při každém prodeji budoucímu majiteli má najeto 150-170tkm. Úhrnem je stav tachometru naprosto nereálný. Osobně zná...
já psal o motoru 1.4/92kw. Jinak silnější motory vydrží víc. Slabé motory ve velkých autech jsou laděny na vysoký výkon na úkor životnosti..
Také znám Škodovku (Fabia) a měla najeto přes 600tis... Na youtube je nějaká fabia s 500tis
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 10:50, RE: Shnilý držák za pár tisíc.
anonym napísal:
No a 350 je nějaká výdrž? Když pominu české bazy, kde mají všechna auta nalítáno kolem 130.000....

Auto MUSÍ vydžet mnohem mnohem víc!!! Myslím této třídy. Napříkald s R21 nebyl problém najet 750tkm s 1,7 a klidně mnoho přes mega s úžasnou 2.2. Tyto údaji si necucám nikde s prstu, to je prostě reál. Tyto auto-většinou dovežená už přetočená-tady, v této republice jezdí už 20 let, a při každém prodeji budoucímu majiteli má najeto 150-170tkm. Úhrnem je stav tachometru naprosto nereálný. Osobně zná...
já psal o motoru 1.4/92kw. Jinak silnější motory vydrží víc. Slabé motory ve velkých autech jsou laděny na vysoký výkon na úkor životnosti..
Také znám Škodovku (Fabia) a měla najeto přes 600tis... Na youtube je nějaká fabia s 500tis
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 10:50, RE: Shnilý držák za pár tisíc.
anonym napísal:
No a 350 je nějaká výdrž? Když pominu české bazy, kde mají všechna auta nalítáno kolem 130.000....

Auto MUSÍ vydžet mnohem mnohem víc!!! Myslím této třídy. Napříkald s R21 nebyl problém najet 750tkm s 1,7 a klidně mnoho přes mega s úžasnou 2.2. Tyto údaji si necucám nikde s prstu, to je prostě reál. Tyto auto-většinou dovežená už přetočená-tady, v této republice jezdí už 20 let, a při každém prodeji budoucímu majiteli má najeto 150-170tkm. Úhrnem je stav tachometru naprosto nereálný. Osobně zná...
já psal o motoru 1.4/92kw. Jinak silnější motory vydrží víc. Slabé motory ve velkých autech jsou laděny na vysoký výkon na úkor životnosti..
Také znám Škodovku (Fabia) a měla najeto přes 600tis... Na youtube je nějaká fabia s 500tis
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 14:35, RE: Shnilý držák za pár tisíc.
anonym napísal:
ale delali C24NE atypicky rozvod CIH rozvod retezem 92kW maximalni tocak 195Nm uz pri 2400 otackach a tocit to slo do 7000 omezovace. Jedne z valmi povedenych benzinovych motoru. Poku o omegach nic nevid, tak o nich nepis
Ano ano můj tchán zrovna tuhle verzi má a pořád jezdí. A protože je z roku 1991 (poslední rok motoru 2,4) tak má nalítáno už mnoho stovek tisíc kilometrů. Horší je to s karosérií, které hnijí prahy a dveře.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 15:41, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Kamaráde tak počítej,že brzy siera umře.Starý fordy vydržely něco okolo 120 000.To znamená az ti pojede počítadlo km znovu tak počítej slavná siera dosluhuje.
Kde jsi na takovy blud prisel, to si asi pletes ze slavnou skodou favorit, nebo mozna jsem mel extra dobry kousek. mel jsem sieru 2.3D a kdyz jsem ji prodaval mela najeto uz pres pul milionu a jeste porad jezdila, nebyt silne koroze, verim ze by jezdila dodnes
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 19:13, RE: Shnilý držák za pár tisíc.
anonym napísal:
já psal o motoru 1.4/92kw. Jinak silnější motory vydrží víc. Slabé motory ve velkých autech jsou laděny na vysoký výkon na úkor životnosti..
Také znám Škodovku (Fabia) a měla najeto přes 600tis... Na youtube je nějaká fabia s 500tis
Je to přeci reálný, že i tyhle,kolikrát zatracovaný motory, vydržej pěknou dávku km. Taky sem se setkal s Fabií, s tou starší samozřejmě, která měla na tachometru bez mála 600tis. km, až potom se motor zadřel a kaput, ale na pitomý MPIčko to byl slušnej nášup kilometrů.
Známej si jednou koupil za pár šupů Felicii 1,3 MPI, byla firemní, takže dostávala nášup jako prase, měla najeto 390tis.km a ta potvora jezdila jako hovado, každej povídal že to ani neni možný, aby takhle lítala, na Felicii to bylo dělo - a co na tom, že to bylo zatracovaný a zesměšňovaný MPI? navíc s tolika kilometrama a bez generálky motoru. Jezdila a jezdila.
Kdejaký auto je dneska stočený, některý auta sou tim přímo známý (Octavie Tdi, kdejaká Audina, VW atd.... ), hlavně turbodiesely, čili auta používaný často jako taxi, nebo služebáky, který brázdili celou Evropu a pak se jich firma zbaví a prostě se 350tis upraví na 150tis a je to. Věřte nebo ne, ale i ty známý rady, jako třeba ošoupanej volant, pedály, sedačky koberce a pod. sou k ničemu. Některý auta vypadaj zachovale i po 300tis km a laik? Pozná kulový.
Samozřejmě, když někdo chce stočit tacháč, tak to auto taky nesmí vypadat jako posmrkanej kapesník, ale nesmí to na něm bejt vidět a s dnešní kvalitou materiálů to není problém ten interiér udržet, to samý motory, jestliže s tim někdo nejezdí jak prase, tak to po letech nepoznáte, když motor neni vylítanej. Divili by jste se, co se dá dneska udělat za kouzla i se zašlými plasty v interiéru.
Koupě auta je jedna veliká náhoda a štěstí, buď a nebo. Známá má na Nissanu Almera najeto 200tis.km a ani na tom volantu to nepoznáte. Kámoš má totéž a volant úplně ošoustanej do hladka a na tachometru 150tis.km. Kde se stala chyba? On sám věděl že kupuje stočený, po několikátém majiteli, auto už s měněným motorem atd...... A vadí mu to? Ne. Jen řekne: ,,Jezdí? Jezdí. Tak co má bejt."
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.06.2008 12:48, petr
Jsem zvědavej, jestli podobný článek budu moct napsat o své Feldě 1,9D za 10 let
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 25.06.2008 19:43, Sierra
Sierra byla ve své době velice nadčasová. Neklame-li mně paměť, vyjela v roce 1984. Pamatuji si, že za bolševika v roce 1986 jí měl ve třídveřovém dvoulitru místní zelinář a byl to náš nedostižný dětský sen. Jinak ta recenzovaná podle fotek vypadá noblesně, rozhodně lépe než Favál, který by ještě ani dnes za ty prachy možná nebyl. Co se týče motorů, tak 2,3 Diesel se dával licenčně i do Volh prodávaných do Belgie, stejně jako Peugeotí Indenor tuším 2,1. Měl jsem Volhu s touto 2,3 asi dva měsíce, a přes papírově mizerný výkon a hmotnost tanku to docela jelo, a hlavně, za 8 nafty, což v porovnání se standartním Volha 2,5 benzínem za 17 byla docela lábuž.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 05.10.2008 13:37, RE: Sierra
anonym napísal:
Sierra byla ve své době velice nadčasová. Neklame-li mně paměť, vyjela v roce 1984. Pamatuji si, že za bolševika v roce 1986 jí měl ve třídveřovém dvoulitru místní zelinář a byl to náš nedostižný dětský sen. Jinak ta recenzovaná podle fotek vypadá noblesně, rozhodně lépe než Favál, který by ještě ani dnes za ty prachy možná nebyl. Co se týče motorů, tak 2,3 Diesel se dával licenčně i do Volh prodávaných do Belgie, stejně jako Peugeotí Indenor tuším 2,1. Měl jsem Volhu s touto 2,3 asi dva měsíce,...
Sierra se začala vyrábět v roce 1982 a ve své době to bylo zcela nadčasové auto.Koeficient odporu vzduchu karoserie byl cx 0,34, v té době auta jako Mazda 323, BMW e21 atd. měla kolem cx 0,45.V dnešní době má třeba nová Octavie 0,30 a to je mezi nimi rozdíl 22 let.Interier Sierry byl ve své době velmi nadčasový, přístrojová deska je zcela orientována na řidiče, sedačky byly na skvělé úrovni, skvělá ergonomie a vše po ruce.Skvělé bylo i velmi účinné topení a hluk uvnitř byl malý jak díky aerodynamice, tak i velmi dobrému odhlučnění.Ikdyž má auto klasickou koncepci, tak je vzadu hodně místa i na dnešní poměry.Podvozek je hodně měkký, výborně tlumí nerovnosti a cestování v tomto autu je velmi pohodlné.Problém je jen mělký zavazadelník kvůli poháněné zadní nápravě.Poddimenzovaná přední náprava a v dnešní době slabé brzdy.
Sierra dnes patří v žebříčcích TÜV u aut nad 15 let k nadprůměrně spolehlivým.Je fakt, že Sierry trpěly na korozi, ale ne vždy tomu tak je.ětšinou za to mohou majitelé a spousta aut u nás je ze zahraničí po špatných opravách-auta na kšeft.....
Sám jsem vlastnil sierru, koupil jsem si jí 1,5 měsíce po získání řidičáku.Byl to sedan 2.0 DOHC 1991 v základní výbavě.Vydržela mi skoro rok, než jsem jí z rodinných důvodů prodal.Naučil jsem se s ní jezdit a hlavně zvládat smyk, idkyž jsem se k ní choval hodně macešsky.DOHC byl nejlepší motor, co kdy Ford vyrobil, kdo s tím nejezdil, tak nepochopí.Maximum točivého momentu v 2500 a auto jelo až do omezovače, přitom po dálnici v klidu při 130 za 6,5, mimo město při 90 za 7,5 a to sjem an spotřebu nijak výrazně nejezdil.Motor byl tako dost tichý a celkově to ej špica motor.Od té doby, co jsem jí prodal, jsme najezdil hodně kilometrů se spoustou aut a s mondeem 1.8 16V a i tak mi Sierra příjde jako jedno z nejlepších aut, co si může člověk dovolit za ty peníze.A taková sierra z let 1992-1993, kdy výroba končila, s motorem 2.0 DOHC 88kw ve výbavě Ghia a s krásnou karoserií sedan je hodně dobrá volba...
Navíc díly jsou poměrně levné a toto auto není nějak extra moc poruchové, zase záleží jen na majiteli a daném kousku.Prostě koncert za minimum peněz.....

Breakthru
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.