0
späť
 

diskuze k tématu: Audi Q5 - kupujeme ojetinu

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
David V
počet príspevkov2054
dátum registrácie16.05.2007
Pondelok 18.04.2016 21:57, RE: asdf asd asf sdf
Reno napísal:
V reálu je to tak, že kupec takového auta přemýšlí následovně: kupuju auto za půl mega, tak to musí bejt v naprosto perfektním stavu a nemusím do toho dát ani kááá....


Řekl bych, že takto uvažuje drtivá většina kupců JAKÉHOKOLIV auta, včetně nového. Prostě teď budu jen jezdit. Ta struktura dotazů tady to ukazuje. Spolehlivé s levným servisem s malou spotřebou - to je snad v každém požadavku o radu. Přičemž servis se rozumí jen fakt nutná výměna oleje, běda jak se přejde na brzdy, spojku nebo nedejbože tlumiče...
A pokud se investic nebojím, tak je ideál koupit dritvý nájezd, kde není zničený interiér ani exteriér za nižší pořizovažku a klíčové části evidentně nesoucí opotřebení vyměnit za nové kvůli případné nucené odstávce. Ale na to každý nemá.
reagovať
Gagarin_CCCP
počet príspevkov66
dátum registrácie02.01.2012
Pondelok 18.04.2016 23:13, :-)
no jasně, je pěkný, že kupující očekává, že za půl míče bude auto, jak nové, jak úsměvné....hehe
A co prodávající? Ví, že se chce auta zbavit, tak ještě udělá výměnu rozvodů, brzdy, ramena, silent bloky aby to měl budoucí kupující v poho a nemusel do toho vložit ani kačku?
Fakt některý názory jsou asi z jiné planety
Jak se píše, když na to nemáš, tak se na to vyser, protože záloha 100 papírů je na servis Q5 zcela adekvátní.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Utorok 19.04.2016 09:15, RE: :-)
Gagarin_CCCP napísal:
no jasně, je pěkný, že kupující očekává, že za půl míče bude auto, jak nové, jak úsměvné....heheA co prodávající? Ví, že se chce auta zbavit, tak ještě udělá výměnu rozvodů, brzdy, ramena, silent bloky aby to měl budoucí kupující v poho a nemusel do toho vložit ani kačku?Fakt některý názory jsou asi z jiné planety Jak se píše, když na to nemáš, tak se na to vyser, protože záloha 100 papírů je na servis Q5 zcela adekvátní.


Moje názory jsou jako z jiné planety. Ale pokud znám pár lidí, co kupují auta v podobné cenové hladině, uvažují stejně. Co se na autě pokazí, to se vymění, opraví, v autorizovaném servisu. Takhle provozuju auta já. Když takové auta prodáváš, většinou se ti to nepodaří hned. A jiné auto nemáš, takže s ním jezdíš. A s pokaženým autem se jezdí špatně.
Takže ano - auto od prvního majitele, který za auto dal 1,2-1,6M bude v dobrém stavu, v mém světě. Obzvlášť, když je přivezené zvenku.

reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Streda 20.04.2016 19:31, .
Reno, ty jsi možná výjimka, ale většina té "horní" třídy co kupuje nová BMW / MB jsou daleko větší kolenovrti než většina "střední" třídy. Viděl jsem povícero zánovních aut (BMW), kdy byly sjeté gumy pod 1 mm !! a podobných stylem bylo staráno o celé auto. Nebylo to tím, že by peníze neměli, to naopak, ale abych tak řekl chorobných nesmyslným šetřením na prakticky marginálních částkách. De facto jsou obětí svých peněz.
Já mám sice auto za téměř 2 mil, ale koupil jsem ho pár let staré za čtvrtinovou cenu a místo poruch dělám prevenci. Nové turbo, intercooler, brzdy, rozvody atd. a mám klid.. A můj servisák-kámoš mi říkal, že prý tam nechávám několikrát víc než prémiovky .. Ono je lepší mít auto pokud možno ve 100% stavu, než čekat, kdy se to roze*ere. Podobným způsobem se starám ještě i o fiata, kterej bude mít za chvíli půlmilion a nikde mě nenechal.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Streda 20.04.2016 22:47, RE: .
Zvirak napísal:
Reno, ty jsi možná výjimka, ale většina té "horní" třídy co kupuje nová BMW / MB jsou daleko větší kolenovrti než většina "střední" třídy. Viděl jsem povícero zánovních aut (BMW), kdy byly sjeté gumy pod 1 mm !! a podobných stylem bylo staráno o celé auto. Nebylo to tím, že by peníze neměli, to naopak, ale abych tak řekl chorobných nesmyslným šetřením na prakticky marginálních částkách. De facto jsou obětí svých peněz. Já mám sice auto za téměř 2 mil, ale koupil jsem ho pár let staré za čtvrtinovou cenu a místo poruch dělám prevenci. Nové turbo, intercooler, brzdy, rozvody atd. a mám klid.. A můj servisák-kámoš mi říkal, že prý tam nechávám několikrát víc než prémiovky .. Ono je lepší mít auto pokud možno ve 100% stavu, než čekat, kdy se to roze*ere. Podobným způsobem se starám ještě i o fiata, kterej bude mít za chvíli půlmilion a nikde mě nenechal.


Ale prosím tě. BMW i MB má servis grátis prvních 100 tkm jestli se nepletu... Přijde servisní interval, auto se odveze do servisu a tam se vymění co je třeba... Ano, viděl jsem auta koupená jako nová úplně bez servisní historie, kdy to auto nikdy v autorizáku nebylo... ale to jsou opravdu výjimky. Samozřejmě, magoři jsou a budou a taky chorobní šetřílci... ale první majitel chce za auto něco dostat, obvykle i protiúčtem, a tam mu nějaké šmé neprojde...

reagovať
Pepe
počet príspevkov1133
dátum registrácie09.05.2007
Streda 20.04.2016 23:48, RE: Audi Q5 jaká je
Schumi/nick napísal:
Padla tady částka 500,20%=100,nebudeme se přít o par tisíc,já to myslel tak,ze ma- li je a nejsou likvidacni(půjčka,slamnik atd) a počítá s tím,tak pak je vše cajk,opačný případ je ta sebevražda,Pepe nebo myslíš,ze ne?


Napíšu to jinak - pokud si někdo koupí olítanou prémii (7 let je podle mě olítaný) za půl mega, a neumí se vypořádat s nákladem 100 tis (a všechno se nevysere najednou, jak tu zaznělo), tak mu klidně skočím do marketu pro špagát, pomůžu najít správnou větev a zazpívám na funuse. Nesnáším, když si někdo hraje na něco, co není.
reagovať
Schumi/nick
počet príspevkov50
dátum registrácie08.08.2014
Štvrtok 21.04.2016 21:34, Vetev
Pepe-souhas,tak jsem to myslel,ale ne tak na hulvata.....
reagovať
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.