citácia:
reakce na: Taxs, 13.04.2020 16:44 (Taky to tak vidím uvidím zítra ...)
Ahoj držím palec, poptej se známých, na forech apod., jak postupovat v připadě reklamace ohledně kulance na motor. Budou na tebe zkoušet vše možné, ať jsi raději dobře informovaný předem. Malá rada od právníka taký není někdy na škodu a nikoho nezruinuje.
Teď se dívám do Světa Motorů 14/2020 ohledně 1.2 PT s turbem, závady:
1. Ztráta komprese, prasklé písty - důsledek detonačního spalování. (jinde tam píšou, že slabší verze nemusejí mít kované písty, zejména ojetiny ze západu a ty mají s tímto problém, zejména pokud jezdí na klasický 95oct. ben.)
2. Nízký tlak mazání, poškozené olejové čerpadlo, vyvěva, někdy i turbo - vinou zvýšeného množství benzínu v oleji(jen krátké trasy) se začal loupat rozv. řemen.
3. Rozpad izolátoru svíček - vínou detonačního spalování, častěji u jednotech provozovaných při trvale nízkém zatížení
Uvidí se, chcte to diagnostiku atd..