0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Focus C-max nebo VW Touran - který vybrat?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, americká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 01:20, Dvouhmotový setrvačník u 1.6 TDCi
Dobrý den, mám tu dotaz: opravdu má motor 1.6 TDCi dvouhmotový setrvačník? Měl jsem za to, že Ford dává dvouhmotové setrvačníky od motoru 2.0 TDCi výše. Děkuji za odpověď. D.M.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 03:50, Jaký auto
Já bych z těch dvou bral Dodge Journey. A masochista si jej může koupit i s TDi. Já vím, málo hodnotný plasty. Ale zase jeho benzinová 2,4 je skvělej motor.

Osel

PS: Skuste příště srovnat třeba stříbrnou octávku versus modrá octávka... . Furt dokola píšete o stejnejch autech.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 04:48, RE: Jaký auto
anonym napísal:
Já bych z těch dvou bral Dodge Journey. A masochista si jej může koupit i s TDi. Já vím, málo hodnotný plasty. Ale zase jeho benzinová 2,4 je skvělej motor.

Osel

PS: Skuste příště srovnat třeba stříbrnou octávku versus modrá octávka... . Furt dokola píšete o stejnejch autech.
Ja si myslim ze toto je podstatny clanek. Mnoho lidi omylem saha po Fordu ale to je velka chyba. Fordi motor TDCi je neuveritelne poruchovy a citlivy na naftu. Vetsinou zacnou zlobit trysky diky ceske nafte.
Jednoznacne lze tedy panovi doporucit klasickou 1.9TDI, ktera je velice spolehleva, najede s ni mnoho set tisic km. Spotreba v takto dimenzovanem aute neni pak pri svizne jizde vetsi nez 6 l/ 100km. Pri ekonomicke jizde lze dosahnout realne hodnot i pod 5 litru.
Toto s TDCi nemuze nikdy dosahnout nehlede na tocivy moment, kdy VW lze jeste dale nacipovat a zvysit tak efektivitu motoru.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 05:14, RE: Jaký auto
anonym napísal:
Ja si myslim ze toto je podstatny clanek. Mnoho lidi omylem saha po Fordu ale to je velka chyba. Fordi motor TDCi je neuveritelne poruchovy a citlivy na naftu. Vetsinou zacnou zlobit trysky diky ceske nafte.
Jednoznacne lze tedy panovi doporucit klasickou 1.9TDI, ktera je velice spolehleva, najede s ni mnoho set tisic km. Spotreba v takto dimenzovanem aute neni pak pri svizne jizde vetsi nez 6 l/ 100km. Pri ekonomicke jizde lze dosahnout realne hodnot i pod 5 litru.
Toto s TDCi nemuze nikdy dos...
1.9 TDi spolehlivá? Proboha.....čtu to sice už v 5 ráno, ale myslím, že vidím dobře.....
A co takhle nedostatečné chlazení turbodmychadel tou "vodičkou" co VW předepisuje (0W30 myslím). Neznám VW TDI PD, kterému by turbo nezakukalo do 150 tisíc a to i řidičům, kteří u dálničních benzinek chladí kolem 5-ti minut před vypnutím !! Navíc s tou spotřebou to taky naní zas až tak zázračné. Klasická stará TDi s rotačním čerpadlem na tom byla jistě lépe. A to tu ještě nemluvím o bolehlavu, který u mě vždy nastává při přesednutí z jiného vozu do auta s TDi PD.....
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 06:44, RE: Jaký auto
Tomáš napísal:
1.9 TDi spolehlivá? Proboha.....čtu to sice už v 5 ráno, ale myslím, že vidím dobře.....
A co takhle nedostatečné chlazení turbodmychadel tou "vodičkou" co VW předepisuje (0W30 myslím). Neznám VW TDI PD, kterému by turbo nezakukalo do 150 tisíc a to i řidičům, kteří u dálničních benzinek chladí kolem 5-ti minut před vypnutím !! Navíc s tou spotřebou to taky naní zas až tak zázračné. Klasická stará TDi s rotačním čerpadlem na tom byla jistě lépe. A to tu ještě nemluvím o bolehlavu, který u mě vžd...
Zase nějakej zběh od chocholouška..................
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 07:28, RE: Jaký auto
Tomáš napísal:
1.9 TDi spolehlivá? Proboha.....čtu to sice už v 5 ráno, ale myslím, že vidím dobře.....
A co takhle nedostatečné chlazení turbodmychadel tou "vodičkou" co VW předepisuje (0W30 myslím). Neznám VW TDI PD, kterému by turbo nezakukalo do 150 tisíc a to i řidičům, kteří u dálničních benzinek chladí kolem 5-ti minut před vypnutím !! Navíc s tou spotřebou to taky naní zas až tak zázračné. Klasická stará TDi s rotačním čerpadlem na tom byla jistě lépe. A to tu ještě nemluvím o bolehlavu, který u mě vžd...
já bych to neviděl zase až tak černě... Já sem se Superbem I. generace s 1.9/96kW naprosto spokojenej..
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 07:28, RE: Jaký auto
Tomáš napísal:
1.9 TDi spolehlivá? Proboha.....čtu to sice už v 5 ráno, ale myslím, že vidím dobře.....
A co takhle nedostatečné chlazení turbodmychadel tou "vodičkou" co VW předepisuje (0W30 myslím). Neznám VW TDI PD, kterému by turbo nezakukalo do 150 tisíc a to i řidičům, kteří u dálničních benzinek chladí kolem 5-ti minut před vypnutím !! Navíc s tou spotřebou to taky naní zas až tak zázračné. Klasická stará TDi s rotačním čerpadlem na tom byla jistě lépe. A to tu ještě nemluvím o bolehlavu, který u mě vžd...
já bych to neviděl zase až tak černě... Já sem se Superbem I. generace s 1.9/96kW naprosto spokojenej..
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 07:28, RE: Jaký auto
Tomáš napísal:
1.9 TDi spolehlivá? Proboha.....čtu to sice už v 5 ráno, ale myslím, že vidím dobře.....
A co takhle nedostatečné chlazení turbodmychadel tou "vodičkou" co VW předepisuje (0W30 myslím). Neznám VW TDI PD, kterému by turbo nezakukalo do 150 tisíc a to i řidičům, kteří u dálničních benzinek chladí kolem 5-ti minut před vypnutím !! Navíc s tou spotřebou to taky naní zas až tak zázračné. Klasická stará TDi s rotačním čerpadlem na tom byla jistě lépe. A to tu ještě nemluvím o bolehlavu, který u mě vžd...
já bych to neviděl zase až tak černě... Já sem se Superbem I. generace s 1.9/96kW naprosto spokojenej..
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 07:45, C-Max
Určitě bych šel do C-Maxe, je to opravdu hezké a spolehlivé auto s výborným motorem (1.6 TDCi), jako druhé bych zvolil WV s nesmrtelným motorem, dále bych určitě neopohrvoval Mazdu (japonská kvalitka) výkonné motory, a Rencka toho bych asi raději vymazal ze seznamu - poslední dobrý rencek končí autem Renault 19.
Při dnešních cenách bych sáhnul po benzínu
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 08:16, RE: Jaký auto
anonym napísal:
Ja si myslim ze toto je podstatny clanek. Mnoho lidi omylem saha po Fordu ale to je velka chyba. Fordi motor TDCi je neuveritelne poruchovy a citlivy na naftu. Vetsinou zacnou zlobit trysky diky ceske nafte.
Jednoznacne lze tedy panovi doporucit klasickou 1.9TDI, ktera je velice spolehleva, najede s ni mnoho set tisic km. Spotreba v takto dimenzovanem aute neni pak pri svizne jizde vetsi nez 6 l/ 100km. Pri ekonomicke jizde lze dosahnout realne hodnot i pod 5 litru.
Toto s TDCi nemuze nikdy dos...
Dobrý den,
píšete o naprosto jiných motech. Ano prvni dvoulitry TDCi od fordu delali problemy, ale od roku 2003 se do mondea a dalšich vozu dávají motory z PSA. Tento motor je tedy 1,6 HDi..(citroen peugeot), naftove motory 2,0 to same. Tady uz ta spolehlivost je jinde.
Tvrdím ze kolem roku 2005 v "základní třídě" byl na vrcholu s naftou právě PSA nad VW. -myslím technologicky, masovostí a spolehlivostí.
Jinak kdyz uz jsme u spolehlivosti, zastaralý 66kW TDi je mozna lepší, tady se totiž krom váhy nemá co posrat.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 09:05, RE: Jaký auto
anonym napísal:
Ja si myslim ze toto je podstatny clanek. Mnoho lidi omylem saha po Fordu ale to je velka chyba. Fordi motor TDCi je neuveritelne poruchovy a citlivy na naftu. Vetsinou zacnou zlobit trysky diky ceske nafte.
Jednoznacne lze tedy panovi doporucit klasickou 1.9TDI, ktera je velice spolehleva, najede s ni mnoho set tisic km. Spotreba v takto dimenzovanem aute neni pak pri svizne jizde vetsi nez 6 l/ 100km. Pri ekonomicke jizde lze dosahnout realne hodnot i pod 5 litru.
Toto s TDCi nemuze nikdy dos...
To o tý spolehlivosti máš z hospody od kámošů nebo z vlastní zkušenosti. A nebude to TDI jezdit náhodou za 4 když to načipuješ a pojedeš super úsporný režim. Taková bouda už z principu odporu vzduchu apod. nebude jezdit za stejnou spotřebu jak Octávka nebo Golf.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 09:10, C-MAX 2,0 TDCI
Pokud můžu doporučit berte C-MAX 2,0 TDCI. Za cenu, kterou uvádíte se dá v pohodě pořídit.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 09:17, RE: C-MAX 2,0 TDCI
anonym napísal:
Pokud můžu doporučit berte C-MAX 2,0 TDCI. Za cenu, kterou uvádíte se dá v pohodě pořídit.
hele kde uvádí nějakou cenu?? Kolik za to auto teda chce dát. Nikde jsem se to nedočetl?
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 09:34, RE: Jaký auto
anonym napísal:
já bych to neviděl zase až tak černě... Já sem se Superbem I. generace s 1.9/96kW naprosto spokojenej..
S timto motorem se da v pohode jezdit za 4.9 litru. Pokud budete pouzivat vozidlo rozumne, nedostanete se pres 5,5 litru. Snad jen opravdovi zavodnici jezdi pres 6.
V pripade chipu (sam ho mam) se spotreba snizi jeste o dalsi pullitr. Ten motor sam mam - mohu doporucit.
Mirek
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 09:34, RE: C-MAX 2,0 TDCI
anonym napísal:
hele kde uvádí nějakou cenu?? Kolik za to auto teda chce dát. Nikde jsem se to nedočetl?
je to v dotazu - 300-350tis SK
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 09:45, Asi C Max
Jsou lepší (i horší) auta než C Max, ale v ceně 300-350tis SK je to určitě nejlepší koupě. VW, Zafira i Mazda 5 jsou cenově jinde, Picasso ani Scénic nebrat. Pokud tazatel trvá na dieselu, tak ten 1,6TDCi 80kW (pozor, nabízejí i 66kW, ten je slabý) bude ok. Jak už tady zaznělo, není to motor od Fordu, je to vlastně PSA HDI motor s označením TDCi, na kterém frantíci vychytali problémy starších HDI. Možná bych doporučil poohlídnout se i po benzínu - 1,8 je tak tak, ideální by byl 2,0l Duratec HE (spotřeba jako 1,8, o něco vyšší povinné ručení, motoricky určitě lepší).
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 09:46, RE: Jaký auto
anonym napísal:
Ja si myslim ze toto je podstatny clanek. Mnoho lidi omylem saha po Fordu ale to je velka chyba. Fordi motor TDCi je neuveritelne poruchovy a citlivy na naftu. Vetsinou zacnou zlobit trysky diky ceske nafte.
Jednoznacne lze tedy panovi doporucit klasickou 1.9TDI, ktera je velice spolehleva, najede s ni mnoho set tisic km. Spotreba v takto dimenzovanem aute neni pak pri svizne jizde vetsi nez 6 l/ 100km. Pri ekonomicke jizde lze dosahnout realne hodnot i pod 5 litru.
Toto s TDCi nemuze nikdy dos...
No, s tou spotrebou bych byl opatrnejsi, vzhledem k tomu ze v O2 jede 77kW mix cca za 5,2-5,5 (pri normalnim jezdeni), pri sviznejsi za 6, tak v aute ktere ma o 300kg vic a podstatne vetsi odpor vzduchu to je cca o litr vic - testovano soubeznou jizdou obou vozidel.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 10:03, RE: Jaký auto
anonym napísal:
S timto motorem se da v pohode jezdit za 4.9 litru. Pokud budete pouzivat vozidlo rozumne, nedostanete se pres 5,5 litru. Snad jen opravdovi zavodnici jezdi pres 6.
V pripade chipu (sam ho mam) se spotreba snizi jeste o dalsi pullitr. Ten motor sam mam - mohu doporucit.
Mirek
počkej až si tam dáš křídlo, tak ti to začne naftu ještě vyrábět
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 10:13, RE: Jaký auto
anonym napísal:
Dobrý den,
píšete o naprosto jiných motech. Ano prvni dvoulitry TDCi od fordu delali problemy, ale od roku 2003 se do mondea a dalšich vozu dávají motory z PSA. Tento motor je tedy 1,6 HDi..(citroen peugeot), naftove motory 2,0 to same. Tady uz ta spolehlivost je jinde.
Tvrdím ze kolem roku 2005 v "základní třídě" byl na vrcholu s naftou právě PSA nad VW. -myslím technologicky, masovostí a spolehlivostí.
Jinak kdyz uz jsme u spolehlivosti, zastaralý 66kW TDi je mozna lepší, tady se totiž krom váhy nemá co posrat.
Do Mondea se od roku 2003 PSA motory nedavaly. Ty tam prisly az s nastupem nove generace.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 10:18, RE: Dvouhmotový setrvačník u 1.6 TDCi
anonym napísal:
Dobrý den, mám tu dotaz: opravdu má motor 1.6 TDCi dvouhmotový setrvačník? Měl jsem za to, že Ford dává dvouhmotové setrvačníky od motoru 2.0 TDCi výše. Děkuji za odpověď. D.M.
To nevím, ale znám ho z kupátka Citroën C4 a není to vůbec špatný motor a dle toho klidného chodu snad i ano. Chod motoru je rozhodně vyrovnaný klidný, velmi pohodový a při dodržování rychlostních limitů i rozumný abstinent. Pravda při setrvalé rychlosti 190 km/h poliká něco přes 9 l, ale v tom kupátku se s ním dá jezdit za 6.
reagovať
nahlásit
1 2 3 4
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.