0
späť
 

diskuze k tématu: VW Polo nebo Peugeot 206?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, německá vozidla, francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.03.2009 01:30, RE: Oprava - rozvody a čas
Koloss napísal:
Nevím, těch 12 let udaných k těm rozvodům mi přijde hodně optimistické. Všichni výrobci udávají 4-5 let, přijde mi divné, že u auta této kategorie by měly rozvody zvládnout takovou dobu. P206 není auto, se kterým se běžně nalítá 240 tisíc km, takže přichází do úvahy i ten věk. I kdyby na tom řemenu byl nějakej super materiál (to bych se divil), ještě jsou tu kladky, které taky odcházejí a vodní pumpa taky těch 12 let nemusí zvládnout.

A s tím capslockem se chováte jako malé dítě.
Milý Koloss! Mám pocit že "podobně" jsme řešili i intervaly výměny oleje ... prostě servisní technici u citroën jsou asi "líní" a pracují jen "občas" (ono to opravdu bývá vše "naopak" - myslím že mezi lidmi je PŘEDSTAVA, že s vozy citroën se naopak VÍCE musí do servisu jezdit ,-) ... tak to prostě bývá - že lidé si OPAK myslí - PROČ to věru NEtuším - ale že když někdo PRAVDU říká a druhý LEŽ tak spíše tomu druhé věří - a ten první trochu jako "idiot" působí - to TAKÉ "znám" ..
Servisní intervaly jsou u benzínových motorů po 30.000 km, u naftových po 20.000 km (myslím že je to tak u VŠECH motorizací - nebo alespoň u naprosté VĚTŠINY) - NEmám zkušenosti v těch "vyšších" nájezdech, ale z vlastní (skoro už "dvoj"-praxe mohu potvrdit že těch prvních 150.000 km uběhne ani nevíte jak a povětšinou se dělají (a "zazlobí") jen "drobnosti" - dle TVRZENí (ale lidí kterým se myslím věřit dá) to víceméně obdobně vydrží do těch 250.000 km - DÁL je to ... nevím (asi i náhoda) - ale Evropou i Amerikou "brouzdají" i dnes tisíce DS a dokonce i "kachen" (2CV nebo tak nějak se "to" jmenovalo - jel jste v tom někdy? to pojmenování "kachna" opravdu SEDÍ!), a ty za ta desetiletí asi už "něco" najeté mít budou - v česku jednu DS Bára Basiková mívala ...to náhodou vím (a já HROZNĚ zvědavá na novou DS5 - HDi vpředu, elektromotory v zadních kolech - snad/prý ... a VELMi speciální přístup k zákazníkovi atd. - jestli ty "sliby" alespoň trochu REÁLNÉ jsou - pro mne MOC a MOC "zajímavé" by to mohlo být!)
PS: S tím malým dítětem máte NAPROSTOU pravdu! Přesně TO na mě Buřtík "MILUJE/ZBOŽŇUJE! Že i když už VELKÁ holčička jsem, že stále ještě "pudlá" jsem (a on VÍ jaká DOVEDU být a JSEM v práci)
PPS: Zajímají-li vás detaily podrobnosti důkladný rozbor konstrukce motoru 1.4 HDi doporučím vám starší číslo AutoDiESEL kde mu 6 stran bylo věnováno a pochvalnými slovy o PŘEDIMENZOVANOSTi konstrukce NEšetřili - jeden mám "na dohled" v rodině - kilometrově sice žádný zázrak, ale 4 roky denního ježdění v "příměstském" provozu zvládá zatím na ABSOLUTNí 1* (včetně občasných nákupních výletů po D5 do Deutschland - žádný "ďábel", ale i mezi 150-160ti si poklidně "přede" a jede "jedna radost" - pravda, tam už spotřeba atakující 4 litry na 100 km NEhrozí ,-)
Já už pár "drobností" za těch pár let s Brumlou měla, mám pocit že v té C3 1.4 HDi měli JEDNOU jedinkrát "problém", že když s ní někdy v zimě týden nejeli tak pak baterie byla vybitá - zda zapomněli něco vypnout nebo se opravdu "sama" vybila NEtuším/NEvím - ale myslím že to během prvních 4 let byl opravdu jediný NEplánovaný "zásah" - majitelka je již "dost" let v důchodu, takže pravděpodobně si tento vůz ještě roky ponechá - tak jak jsem "poinformovala" o "brumlích" nemocech - popravdě "nahlásím" i zde/v tomto případě ..
Pěkný den (nejste vy maličko "mrzout"? Jo k těm rozvodům a "auto této kategorie .... takovou dobu" - ten 1.4 HDi je konstukční "bráška" 1.6 HDi - což je motůrek aspirující na NEJROZŠÍŘENĚJŠí motorizaci na planetě - i když z ČESKÉHO pohledu to je JEDNOZNAČNĚ 1.9 TDi, že ,-) naštěstí česko je malinké, maličkaté ...tak ještě TO jsem chtěla "doplnit" a
DOBROU NOC ,-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.03.2009 15:15, RE: Oprava - rozvody a čas
Kylie napísal:
Milý Koloss! Mám pocit že "podobně" jsme řešili i intervaly výměny oleje ... prostě servisní technici u citroën jsou asi "líní" a pracují jen "občas" (ono to opravdu bývá vše "naopak" - myslím že mezi lidmi je PŘEDSTAVA, že s vozy citroën se naopak VÍCE musí do servisu jezdit ,-) ... tak to prostě bývá - že lidé si OPAK myslí - PROČ to věru NEtuším - ale že když někdo PRAVDU říká a druhý LEŽ tak spíše tomu druhé věří - a ten první trochu jako "idiot" působí - to TAKÉ "znám" ..
Servisní...
Rozvodový řemen se dá blbě předimenzovat, ložiska v kladkách nebo vodní pumpa snad, ale ten řemen by musel být z jiné planety. Kdyby taková technologie byla dostupná, tak ji dávají do dražších modelů především. Možná j eto opravdu vyřešené tak, že se ten řemen skoro vůbec neohýbá a pak tím provozem netrpí a takové to klikaté vedení přes agregáty nechali na řemenu příslušenství, který se bude měnit po 4 letech. Pak snad, zkoumat to nehodlám. Čekat na výměnu rozvodů 12 let, na to bych neměl nervy. Stejně tak mám svůj motor příliš rád na to, abych tam olej nechal 30 tisíc km. Jeden takový motor jsem viděl zevnitř a taková zkušenost mi stačila.

A jestli se chystáte napsat litanie na půl stránky a proložit to PÍSMENKY, tak si ušetřete čas, číst to nebudu. Odpovězte stručně a rozumně nebo vůbec.
reagovať
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.