0
späť
 

diskuze k tématu: VW Passat B6 - na který diesel si dát pozor?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
uwa1
počet príspevkov185
dátum registrácie18.10.2016
Štvrtok 03.05.2018 09:51, Apoštol
Za tie peniaze by som rozhodne nekupoval Passata. A ani keby som mal našetrené viac.
reagovať
ctverak
počet príspevkov255
dátum registrácie01.08.2007
Štvrtok 03.05.2018 13:21, Passat B6
Abych byl upřímný, tak jsem takovou odpověď na dotaz čekal, bohužel autor zopakoval to co se dá na internetu nalézt již z dřívějška.
Nejlepší dieslový motor pro B6 přišel až na samém konci produkce B6, kdy koncern VW začal přecházet na systém vstřikování CR.
Dříve doporučený motor 1,9TDI a od něj odvozený osmiventil 2,0TDI je s odstupem času horší volbou než 2,0TDI se 16 ventily a to z důvodu praskání klikových hřídelí a dále se vydírají vačkové hřídele jelikož tyto motory nemají rolny na vahadlech a prodloužené výměny oleje ten problém samozřejmě ještě urychlí.
Piezoelektrické vstřikovače byly problematické, ale VW je před několika lety zdarma vyměnil za nové, tem kdo o to požádaly (plošná svolávací akce bohužel nebyla), které již nezlobí. Problém byl v elektrické části vstřikovače.
Kazeta s vyvažovacímu hřídely je průšvih, ale dá se to řešit opravou u specialistů za cca 8tis.

Zvážil bych spíš pořízení nástupce B7, kde je většina problémů motorů TDI již vyřešena a od roku 2010 je i přepracovaná kazeta vyvažovacích hřídelů.
reagovať
VojThis
počet príspevkov2
dátum registrácie16.10.2017
Sobota 11.08.2018 16:38, RE: Passat B6
citácia:
reakce na: ctverak, 03.05.2018 13:21 (Abych byl upřímný, tak jsem ta ...)


Zdravim, jestli se můžu pridat sam sháním Passata B6ku a rad bych se zeptal nasel sem na prodej auto, ktere je 16 ventil, ale udajne uz od vyroby nema filtr pevnych částic a chtel bych se zeptat jestli je horsi ci lepsi jit do CRka pripadne od jakeho roku se to montovalo, kdyz produkce skoncila 2010? Dekuji za odpoved a B7 mi prosim nenabizejte oproti B6 je daleko dle me hnusnejsi
reagovať
ctverak
počet príspevkov255
dátum registrácie01.08.2007
Pondelok 13.08.2018 08:33, RE: RE: Passat B6
citácia:
reakce na: VojThis, 11.08.2018 16:38 (Zdravim, jestli se můžu pridat ...)


Motory se vstřikováním PD bez filtru pevných částic se obecně považují za výhodu jelikož je o starost méně, ale zase na zpřísněných emisích "legálně" dost často neprojdou, přece jenom se jedná o 10 a více let staré auta, které už toho mají hodně za sebou. PD motory od koncernu se do tolerancí kouřivosti na emisích těsně vlezou když jsou v pořádku, ale když je problém někde se vstřikováním, nebo EGR a nebo regulací turba tak už na emisích neprojdete a pak nezbývá než úplatek a nebo oprava.
Motory se vstřikováním CR jsou v podstatě ve všem lepší, hlavně jsou tiší, o něco úspornější a DPF má větší životnost a je levnější než na PD motory. Kdy je koncern nasazoval to přesně nevím ale mělo by to být 2008 a novější ,víc by se dalo najít na nějakém fóru VW.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.