0
späť
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf IV - Čtvrtá generace opustila pozici etalonu

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 28.10.2007 21:22, RE: shit VWčkovský TDI
anonym napísal:
golfa uz nééé.po 120 000 -nove turbo,servo,vaha 2x,loziska prednich kol,komplet predi naprava,vcetne tlumicu a kotoucu ktere jsou tetka uz zas jak vlninej plech na strese.jeste ze mam esp jinak bych uz tohle nenapsal golf "nedokaze" zatocit.takze 96kw co tam udajne je "to rika vyrobce" se da pouzit akorat tak aby holku vedle zamacklo do jinak tvrdyho a nepohodlnyho sedadla.to je pak "jo ta kara ale jede" hmm jo jede ale jen rovne a to jenom dasich 100 000 km a pak repete -halo servis?
To že se ti vysralo turbo, 2x vaha vzduchu atd. nehaž na Golfa, to je podělanej MAMUT motor koncernu VW TDI.. A když je v tak malém autě tak debilně těžký motor nutně musí přemrštěně brzy odejít i přední náprava, ložiska př.kol, brzdy a setrvačnost táhne auto stále jakoby jet rovně.. Buď rád že si nemusl řešit hliníkovou nápravu na Passatu, pekně drahá sranda.. Některý věci u těch VWček fakt nedomysleli... TDI prostě NEBRAT a už vůbec ne ho cpát do Golfa.. Jinak je G4 nejhezčí! z celé řady gofů ať si kdo chceco chce říká, nějaká zastaralá rachotina jako G2 nemá u mě už žádnou váhu.. Sorry G2jkaři a G3jkaři(sériový G1 doufám že už nikde nejezdí). Mám G4 Variant Edition 1.6 16V a až na menší zátah v nižších úspornějších ot. dost dobrý! Na 225kách sedí jak přibitej i Variant natož krátkej Golfec, to nemá prostě chybu... Servis děláš přece na všech autech od A až po Ž takže to nějak nehroťím.. Doporučuju 1.6 16V! ____B@zzy____
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.11.2007 16:40, RE: shit VWčkovský TDI
anonym napísal:
To že se ti vysralo turbo, 2x vaha vzduchu atd. nehaž na Golfa, to je podělanej MAMUT motor koncernu VW TDI.. A když je v tak malém autě tak debilně těžký motor nutně musí přemrštěně brzy odejít i přední náprava, ložiska př.kol, brzdy a setrvačnost táhne auto stále jakoby jet rovně.. Buď rád že si nemusl řešit hliníkovou nápravu na Passatu, pekně drahá sranda.. Některý věci u těch VWček fakt nedomysleli... TDI prostě NEBRAT a už vůbec ne ho cpát do Golfa.. Jinak je G4 nejhezčí! z celé řady gof...
Můžu se zeptat na jeho průměrnou spotřebu??
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.02.2008 13:29, RE: shit VWčkovský TDI
anonym napísal:
To že se ti vysralo turbo, 2x vaha vzduchu atd. nehaž na Golfa, to je podělanej MAMUT motor koncernu VW TDI.. A když je v tak malém autě tak debilně těžký motor nutně musí přemrštěně brzy odejít i přední náprava, ložiska př.kol, brzdy a setrvačnost táhne auto stále jakoby jet rovně.. Buď rád že si nemusl řešit hliníkovou nápravu na Passatu, pekně drahá sranda.. Některý věci u těch VWček fakt nedomysleli... TDI prostě NEBRAT a už vůbec ne ho cpát do Golfa.. Jinak je G4 nejhezčí! z celé řady gof...
TDI bez konkurence to ví i blbec......spotřeba kolem 5,5 a v kopcích tlačím benzíny ......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 04.07.2008 13:20, RE: Golfííí
reddo napísal:
Presne tak. Súhlasím s tebou. Golf je golf a vždy bude
ano snad jen pro ubohý čecháčky a německý důchodce....už se konečně vzpamatujte
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.09.2008 20:57, Pette/Golf
Ten článek teda nic moc.S Golfem IV 1,9 TDI 81kW u nás jezdí má drahá polovička a davá mu pěkně pohulit.Máme r.v 99,dovoz Francie,takže křapku,ale dobře opravenou a popravdě na něm neřeším zatím nic a to ho točíme třetí rok.Když jsem ho jezdil rok jen já-spotřeba fakt 4,5l -ale jen lehce do 2000 ot.Teď co s tím lítá žena-spotřeba necelých 6lt-ale třeba olej do výměny dolívám tak 2 dl.V podstatě jen nafta a ostřiky.Veškeré výměny řeším v Bosch servisu a dodržuju jejich intervaly-neb mám jejich servisku a mám na to záruku.Když jsem si jel do Němec pro Audinku/2,5 Tdi 103kW 5.-válec,quattro/ tak jsme s kolegou Golfa točili tam a zpět cca 1600km 160-180km po dálnici-zpět i s Audi -a spotřeba 4,8lt-Audi 7lt -olej nechyběl žádný.Stěrače jsem dal Aerotwiny fon Bosch-táhla se zatím otáčí a váha taky pořád asi váží to co má.Než jsem ho koupil,pár jsem jich projel v AAA a i v jiných bazarech a je fakt,že každý šlapal trochu jinak-takže jsem asi dobře koupil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.01.2009 17:12, RE: Pette/Golf
anonym napísal:
Ten článek teda nic moc.S Golfem IV 1,9 TDI 81kW u nás jezdí má drahá polovička a davá mu pěkně pohulit.Máme r.v 99,dovoz Francie,takže křapku,ale dobře opravenou a popravdě na něm neřeším zatím nic a to ho točíme třetí rok.Když jsem ho jezdil rok jen já-spotřeba fakt 4,5l -ale jen lehce do 2000 ot.Teď co s tím lítá žena-spotřeba necelých 6lt-ale třeba olej do výměny dolívám tak 2 dl.V podstatě jen nafta a ostřiky.Veškeré výměny řeším v Bosch servisu a dodržuju jejich intervaly-neb mám jejich se...
Kdyby to nepsal pan Vaculík tak bych to bral i vážně...Můžu říct že mám se čtyřkami hodně zkušeností a vždycky když čtu jeho články o vw,tak jsou to jen pomluvy a zveličování.Chtělo by to sundat ty Japonský brejle z očí"mistře"
reagovať
TommyDr1v3r
počet príspevkov6
dátum registrácie15.02.2018
Štvrtok 15.02.2018 16:57, VW Golf IV - zkušenosti po roce provozu, mé první auto.
Před rokem jsem koupil Golfa IV 1.6 SR (AKL). Dovoz z Itálie, plná servisní historie, na tacho 148 xxx, což by interiérově odpovídalo - měněný byl volant, ten byl opravdu nový. Za rok jsem najezdil 50 000 km a volant na levé straně je téměř na kost sedřený, jsem levák a mam agresivní pot :D - nájezd odpovídal jak interierem, tak celkovou kondicí auta - motor bere olej tak nějak přiměřeně nájezdu, podvozek ok, jen utrhané oba zadní dorazy. Auto jsem používal jak na denní jezdění po Praze, kde jsem mimochodem velmi ocenil možnost pohodlného uzamknutí všech dveří zevnitř (ti, kterým někdo třeba ukradl brašnu ze zadních sedadel, vědí, o čem mluvím), tak na cesty Plzeň - Praha - Ostrava a zpět, kde jsem objevil největší nedostatek auta - krátký poměr posledního přev. stupně/absence šestky. Na dálnicích bych ho utahal. Už při 94 km/h točí relativně dost (3000 ot/min). Při cca 134 km/h (140 tacho) točí 4000 ot/min a to už žere i trávu podél silnice... Perfektně ale slouží v létě na výlety, má manuální klimu, okýnka v elektrice, zrcátka v el. s výhřevem, původní funkční radio... Neopravoval jsem na něm nic, co by se SAMO podělalo během toho mého ročního provozu - vlastně ano... Lambda - sonda (otázka 2-3 tisíc) a samozřejmě olej/filtry po každých 10 000km. V háji je z předchozího provozu mikrospínač zámku u řidiče - při zamykání musim 2-3x otočit klíčkem, aby se spustil safe-lock (červená dioda), tryska zadního stěrače, zatuhlý pastorek v starteru, nesvítí světýlko v kufru a loketka drží na heslo. Pro svou pohodlnost a jistotu jsem vyměnil kulisu řazení, byla nepřesná. Stejně se ale projevuje nešvar těchhle aut - zvláštní řazení. Jednička dvojka jdou někdy prostě ztuha a kulisou to neni. Ikdyž mu dám na dvojku meziplyn, jde to tam hůř. Věci, které jsem způsobil sám - dopravní nehoda, kdy se na pravé straně měnilo rameno, ložisko, těhlice, stabilizace a hřebenový řízení (brzda na podlaze a 20cm obrubník při uhýbání sanitce). Zato musím vyzdvihnout jednu velkou přednost tohohle auta - hodně napomáhá v krizových situacích. Brzdy jsou absolutně top. Vždy, když přesednu z Forda Connect, na první křižovatce v Golfu bych vyletěl z kalhot, brzdy se dost statečně zakousnou, ale neni to nijak přehnaný, spíš mam pocit bezpečí a vim, že většinu situací prostě ubrzdim a nebudu muset ukecávat :) Dlouhodobě jezdim s autem za 6,5-6,7l/100km, ale to se opravdu držim do 100-105 km/h bez zapnutý klimy v obsazení do dvou lidí a nevyřazuju za jízdy na neutrál. Ve městě se snažim dojíždět se zařazeným kvaltem a řadit vždy kolem 2400-2600. Motor jednoduchý jak žebřík. Škoda té krátké převodovky, bylo by to neskutečně univerzální auto.
reagovať
danet - redakce TipCars
počet príspevkov535
dátum registrácie16.11.2012
Piatok 16.02.2018 10:04, RE: Zkušenosti po roce, mé první auto.
TommyDr1v3r napísal:
Před rokem jsem koupil Golfa IV 1.6 SR (AKL). Dovoz z Itálie, plná servisní historie, na tacho 148 xxx, což by interiérově odpovídalo - měněný byl volant, ten byl opravdu nový. Za rok jsem najezdil 50 000 km a volant na levé straně je téměř na kost sedřený, jsem levák a mam agresivní pot :D - nájezd odpovídal jak interierem, tak celkovou kondicí auta - motor bere olej tak nějak přiměřeně nájezdu, podvozek ok, jen utrhané oba zadní dorazy. ......


Dobrý den, napište prosím o svém Golfu samostanou recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Dostane se tak většímu počtu čtenářů. Děkujeme
reagovať
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.