0
späť
 

diskuze k tématu: Koupit starší Nissan Patriol nebo Toyotu LC 100?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla, japonská vozidla
Kojot027
počet príspevkov111
dátum registrácie02.01.2011
Pondelok 10.07.2017 09:02, LC 100
Ahoj, pokud to bude pro radost, hledej kousek s V8 4,7 Na tu váhu co motor musí tahat je to nejlepší motor. Ale za 300 tyček toho moc na výběr nebude. A připrav si jen na provozní věci při nájezdu kolem 10 tis ročně zhruba 10 - 30 tis Kč. Protože pokud tomu motoru dáš to co má dostat je v podstatě nezničitelný. Nejjednodušší a asi nejprofláklejší test stavu tohoto motoru je postavená mince (10 nebo 50 Kč na hranu na motor) a nastartuj. Nesmí spadnout ani při přidání... Jezdil jsem v tomhle autě i naftovou 4,2 ale to nemá to, krom spotřeby co ti nabídne benzín. Lineární kultivovaný tah, který po zadupnutí pedálu do podlahy zatlačí posádce sedinky trochu víc do sedaček a vystřelí tuhle krabici kamkoli, třeba i písečné duny nebo prudkého svahu. Převodovka v automatu musí řadit naprosto neznatelně při změně rychlosti, nic nesmí cukat!! Jen podle otáček musíš vědět že měnič dal další kvalt. Cokoli znatelného je něco špatně nebo načnutého a proto se auto prodává. Oprava dle náročnosti kolem 100+ Bolestí tohoto auta je po po 15 a výše letech koroze, ač pozinkovaná kastle, přesto spousta těchto aut prodělala nějaký tukanec v terenu nebo jinde. A rám vozu dostává taky zabrat. Hlídat korozi nad zadní nápravou a všech těchto nosníků. Jinak naprosto luxusní kára. Zvládne silnici, terén a vyjede naprosto nepředstavitelné věci, ač se to zdá jako leštěnka na běžné cesty.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov20
dátum registrácie24.04.2011
Pondelok 10.07.2017 21:18, xxxxx xxxxx xxxxx
Uz je to sest let zpet co jsem blbec svuj uzasny LC100 prodal s 220.000km

Kdysi jsem zacinal Patroly 2.8nafta a logicky pak sel do trilitru. To se jeste o prusvihu s motory nevedelo a nevedelo se proc se to deje. Mel jsem 3x propaleny pist, i kdyz jsem auto nehonil, dochlazoval a setril. Pak to proste hnilo pred ocima.

Pak jsem mel fazi Range Roveru a to rozhodne nedoporucuji, miluji totiz servisy.

Dva roky jsem po ocku shanel Land Criuser 4.2TD bez TZ interierem ktery by byl dokonaly a jako novy, vc. sedadla ridice i koberce v kufru. Tech aut jsem videl vic a problem 99% byl, ze jsou majiteli dojete do mrte a jdou z ruky do ruky.

Landak vydrzi "snad i bez servisu" jezdit snad donekonecna a to jeho problem...
vsechny jsou dorasene, stocene a znicene... i tak ale stale jezdi.

Doporucuji priplatit 200.000navic a koupit facelift model od 2002 uz s dotykovym digitalnim panelem v palubce, ma 18" kola. Prvni meli jeste puvodni 4st. automat. Jeste lepsi je ale uz 5st. automatem - ten ve skvelem stavu stoji skoro jako nejlevnejsi LC200-V8. Mel jsem tedy dovoz FR, tak jsem nemel korozi zadnou.

Za mne jednoznacne Land Cruiser.

Problem je, ze je to ve meste nemotorne, je velmi drahy servis a bere si kolem 14L. Velkou lod jsem prodal a nejakou dobu jsem na mensi pouzival kompaktnejsi a mensi Rextony (ja je ale delam, dodavam na ne dily, tak se nam tady vzdy nejaky valeli, ty fungovali celkem dobre taky a da se s nimi v klidu parkovat i ve vnitrni Praze).

Pokud nemate tolik penez, je dobre prejit do US benzinovych aut a predelat na sekvencni LPG
, dily jsou pry levne a nekteri nasi zakaznici z novych Rextonu presli napr. na novy Dodge Ram 150 (jejich firmy trvali na novem aute na leasing a Rextony uz se delaji misto petivalce 2.7 se ctyrvalcem 2.0 a to podporovat nechteli)
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.