0
späť
 

diskuze k tématu: Toyota Corolla Verso 2,2 D4D - zkušenosti po třech letech

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.06.2010 14:34, Hezky napsáno
Bezva příspěvek. Vše podstatné napsáno stručně a jasně. Ovšem je fakt, že japonský auta jsou opravdu držáky co se týče spolehlivosti, takže ani není o čem psát.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.06.2010 15:08, RE: Hezky napsáno
klobrch napísal:
Bezva příspěvek. Vše podstatné napsáno stručně a jasně. Ovšem je fakt, že japonský auta jsou opravdu držáky co se týče spolehlivosti, takže ani není o čem psát.
jj, koupil jsem 6 letou Mazdu 6. V 7 letech a 90 tkm jsem byl na STK a take zadna zavada, tlumice stale OK taky. Ale prijde mi ze to tak asi bude skoro u vsech aut, pokud se k nim lidi chovaji slusne a vyhybaji se diram a kanalum.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.06.2010 13:00, RE: Hezky napsáno
Petr S napísal:
jj, koupil jsem 6 letou Mazdu 6. V 7 letech a 90 tkm jsem byl na STK a take zadna zavada, tlumice stale OK taky. Ale prijde mi ze to tak asi bude skoro u vsech aut, pokud se k nim lidi chovaji slusne a vyhybaji se diram a kanalum.
Když jsem byl před třemi roky s šestiletým Mondeem na první STK, tak prošlo úplně bez problémů, což jsem tak zcela neočekával. Loni po osmi letech byl jediný problém se zatuhlou ruční brzdou, jinak nic. V obou případech mě dělal stejný technik a říkal že to je ještě mladé suto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.06.2010 13:25, RE: Hezky napsáno
Koloss napísal:
Když jsem byl před třemi roky s šestiletým Mondeem na první STK, tak prošlo úplně bez problémů, což jsem tak zcela neočekával. Loni po osmi letech byl jediný problém se zatuhlou ruční brzdou, jinak nic. V obou případech mě dělal stejný technik a říkal že to je ještě mladé suto.
Já se svou Vectrou prošel hladce v 10-ti letech a ve 12-ti letech, ale ve 14-ti letech už měli problém se slabým účinkem ruční brzdy. S Mondeem mě STK čeká za 3 týdny. Mám pupínky, ale nejsou objektivního charakteru.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.06.2010 19:42, RE: Hezky napsáno
David V napísal:
Já se svou Vectrou prošel hladce v 10-ti letech a ve 12-ti letech, ale ve 14-ti letech už měli problém se slabým účinkem ruční brzdy. S Mondeem mě STK čeká za 3 týdny. Mám pupínky, ale nejsou objektivního charakteru.
Já to dělám tak trochu opatrně. Napřed tam jdu a nechám si udělat STK bez zápisu, stojí to nějco přes 300. Kdyby nebyl problém žádný, tak připlatím a dá se to hned napsat na čisto, pokud jsou problémy jen drobného charakteru, tak je vyřeším a jdu druhý den na ostro. Kdyby byl nějaký vážný problém, nejsem nikde evidovanej a je jen na mně, jak to vyřeším a kam půjdu napodruhé, nejsem omezenej časem ani konkrétním technikem, který si na mě mohl třeba jenom zasednout a hledat drobnosti. Když jsem to udělal poprvé, tak mi chyběly jen emise, tak jsem dojel druhý den, když už byly. Podruhé byla ta ruční brzda a když jsem dojel za dva dny, tak celé STK, kromě povinného natřásání nápravy, byla jen kontrola té ruční brzdy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.11.2010 19:26, RE: Hezky napsáno
David V napísal:
Já se svou Vectrou prošel hladce v 10-ti letech a ve 12-ti letech, ale ve 14-ti letech už měli problém se slabým účinkem ruční brzdy. S Mondeem mě STK čeká za 3 týdny. Mám pupínky, ale nejsou objektivního charakteru.
Já se svojí Hondou accord prošla hladce i v 16 letech,a bez problémů.....tak zachovalé autí už dlouho na STK neviděli......říkám jim,doufám,že mi bude ještě sloužit alespoň 5 let,a technik říká,co pět let,já bych to tipoval dalších 10 let.....to potěší....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.06.2011 15:31,
Nějak nevím co s tou spotřebou. Máme v rodině Avensis (combi) 2,2 D-4D cat 130 kw a spotřeba se drží okolo 8 l nafty..
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.