0
späť
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis - vychytaná druhá generace

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 09.10.2011 22:31, RE: Avensis combi D4D 85 kw
rtz1 napísal:
Mne by len zaujimalo, kto mal popisane problemy s D4D 85 kW. Mam take auto, 160 tis km, nic som nemenil, kamarat 25O tis, nic nemenil. dalsi znamy 170tis km, nic nemenil. Teda menili sme olej a pneumatiky.
KamaraT, 25O, sme ... :o) Ty jsi borec :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.02.2012 09:19, Avensis Kombi T 25 2,2 D-Cat 130 kw
MICHEALSW napísal:
Dovolim si pridat par svych zkusemsti s timto vozem. Mam 04 kombi,85 kw. Koupeno od prvniho majitele. Ve 105 000 jsem udelal pravidelnou udrzbu vcetne vymeny rozvodu,vodni pumpy, oleju atd. Auto ma nyni najeto poctivych 125 000 km a nikdy se nevyskytl sebemensi problem ani s motorem, ani s nicim jinym. Dle svych zkusenosti muzu rict, ze avensis je nadmiru spolehlive auto. Prumerna spotreba se pohybuje okolo 5,3-5,7 litru. Eko jizdu jem zvladl za 4,9.....a pri slapani po krku a jizde po dalnice...
Dobrý den, mám toto auto jako druhé v rodině. Rok 2005 konec, původ nové v ČR. Nyní najeto ca 110 tis km. Celkem slušný interier, trochu méně pohodlný podvozek ale zatím zcela bez vůlí. Pár věcí jsem už ale řešil... sleply xenony (byla nutná renovace parabolek), odešlo čidlo výšky vozidla na př.nápravě (jsou tam dvě kvuli právě xenonům, to přední je vystaveno ostřiku vody a není vodotěsné, uvnitř totálně vyrezlo vč. konektoru...muselo být vyměněno naštěstí jsem sehnal starší - nový stojí 350 EUR, v CZ 10.000 Kč) Největší mínus je pro mě motor. Sice celkem jede (i když dost výrazný turboefekt) ale úplně nevypadá na 130 kw a nebudu mít asi problémy jako má někdo s FAP, ale na můj vkuz příliš žere! Ted trochu pomohl poslední flash sw RJ (toyota ho dává od r. 2011 myslím k dispozici). V letě pruměr tak 8 - 8,5, v zimě i 8,5 - 9,0 nafty a to je na můj vkus na moderní turbodiesel tohoto obsahu moc. Je to prostě tím, že D-Cat znamená stálé přivstřikování nafty pro dohořívání spalin v katalyzátoru.. Kéž by to tam nebylo!
Takže ano, Avensis T 25 je dobré auto, ale bez xenonů a nebrat motor 2,2 D-Cat...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.09.2012 20:44, RE: Avensis combi D4D 85 kw
Th0r napísal:
KamaraT, 25O, sme ... :o) Ty jsi borec :o)
A ty si zasa pre zmenu pako, ktorý má problém rozlíšiť češtinu a slovenčinu, resp. o tej slovenčine vie úplné hojno - kamarát, kamaráti, my sme - všetko SPRÁVNE!
reagovať
redwings
počet príspevkov1
dátum registrácie06.01.2017
Piatok 06.01.2017 18:24, avensis 01
Co se týče motoru - D4D 85kW je opravdu dobrý.
Avensis 01, 405K km nalítáno, tiše šeptá a "netraktoruje".
Štvaly mě ty levně vypadající šedé plasty - vyhozeno (fakt) a vyměněno za "dřevo", plus normoš rádio koupené podle návodu přes známého - http://www.bezvarady.eu/proc-vas-moderni-autoradio-rozhodne-nezklame/
Spolehlivost těchto motorů je opravdu vysoká (při řádné péči a kvalitních PHM/olejích - leju ENEOS).
reagovať
warrant
počet príspevkov15
dátum registrácie18.04.2017
Štvrtok 14.02.2019 10:54, avensis
Přišlo mi že 2.4CAT je líný. Benzinový 2.0 byl zábavnější, akorát u toho bych dával bacha na rozvodový řetěz, rád cinkal.
Ale jinak celkovou spolehlivostí to vynikalo a vyniká mezi všemi ostatními značkami. Při dodržování všech servisních intervalů to držet bude a i když ten motor není z výroby opravitelný, tak to bude žít hodně dlouho. Já ve svém A. jen upravoval interiér (měnil rádio - /smazáno admin/ ), přešíval čalounění apod.
reagovať
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.