0
späť
 

diskuze k tématu: Jaké rodinné auto vybrat do 400 000

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla
Falco
počet príspevkov55
dátum registrácie09.05.2007
Utorok 06.01.2015 19:10, RE: Toyota
brin napísal:
Vážně nenašel? Vždyť jich je tu pod 400 tisíc s nájezdem pod 100 tisíc a výrobou od 2010 aspoň 20. Je tam i 1,6 s nájezdem 27 tisíc a výrobou 2012 za 320000 Kč...Nebo tohle: http://www.tipcars.com/toyota-avensis/20-valvematic-automat-27575340.html


Nevím, jak je v Avensisu poskládaná převodovka, ale tento motor mám aktuálně v Aurisu (nákup letos v květnu) a jedině, co mě zatím zklamalo je motor, který určitě nedává dojem, že má skoro 100 kW, při příměském provozu to nějak nevadí, ale pokud jedu zatížený nebo chci předjíždět, tak ani po podražení o 2-3 stupně auto moc nejede. Z tohoto důvodu bych pro Avensis určitě volil silnější motor.
reagovať
nahlásit
Hanzik10
počet príspevkov36
dátum registrácie05.01.2015
Utorok 06.01.2015 19:32, re:toyota
Ja nwm do te toyoty se mi moc stejne nechce, vybiram uz opravdu jenom mezi octavkou, superbem a mondeem. Akorat trn benzin ve vybave co chci do 400000 tezko sezenu, takze mi nezbyva nez naftaka a nebo vybavu ozelet.
reagovať
nahlásit
Koloss
počet príspevkov641
dátum registrácie19.09.2008
Utorok 06.01.2015 19:50, RE: re:toyota
Hanzik10 napísal:
Ja nwm do te toyoty se mi moc stejne nechce, vybiram uz opravdu jenom mezi octavkou, superbem a mondeem. Akorat trn benzin ve vybave co chci do 400000 tezko sezenu, takze mi nezbyva nez naftaka a nebo vybavu ozelet.


Nafťák bude mít už DPF filtr a ten při denních cestách 5 km do práce moc nevydrží.
reagovať
nahlásit
Hanzik10
počet príspevkov36
dátum registrácie05.01.2015
Utorok 06.01.2015 20:27, .
Jeste jsem objevil hyundai i40 1.6 gdi.za 360 000 v opravdu dobre vybave. Mate nekdo s touto motorizaci zkusenost ?

reagovať
nahlásit
Falco
počet príspevkov55
dátum registrácie09.05.2007
Utorok 06.01.2015 20:37, 1.6 GDI
Zkoušel jsem 1.6 GDI v i30 a extra nadšený jsem z něj nebyl, takže v těžším autě to asi taky nebude nic moc...
Chvíli poté jsem zkoušel 1.4 TSI v Octavii III a tam mi přišel motor mnohem víc uživatelsky příjemnější.

Jsem ale odkojen turbo benzínovými a naftovými motory
reagovať
nahlásit
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Utorok 06.01.2015 21:56, RE: Toyota
Falco napísal:
brin napísal:
Vážně nenašel? Vždyť jich je tu pod 400 tisíc s nájezdem pod 100 tisíc a výrobou od 2010 aspoň 20. Je tam i 1,6 s nájezdem 27 tisíc a výrobou 2012 za 320000 Kč...Nebo tohle: http://www.tipcars.com/toyota-avensis/20-valvematic-automat-27575340.html
Nevím, jak je v Avensisu poskládaná převodovka, ale tento motor mám aktuálně v Aurisu (nákup letos v květnu) a jedině, co mě zatím zklamalo je motor, který určitě nedává dojem, že má skoro 100 kW, při příměském provozu to nějak nevadí, ale pokud jedu zatížený nebo chci předjíždět, tak ani po podražení o 2-3 stupně auto moc nejede. Z tohoto důvodu bych pro Avensis určitě volil silnější motor.


No v tom odkazu je dvoulitr s automatem a 112 kW. Ten by s tím zahýbal pěkně. Sám jsem nad touhle motorizací s automatem přemejšlel, je to to nej, co se dá koupit...

Ale pokud je zájem zaměřen jinam, tak to chápu. Dobrou ruku při výběru přeji.

Jinak za 400000,- se dá koupit i Lexus... Ale samozřejmě ne v kombíku. Ale třeba takové RX 400h jde. I když bude trošku starší. Ale ne o moc.
reagovať
nahlásit
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Utorok 06.01.2015 22:18, RE: Toyota
Falco napísal:
brin napísal:
Vážně nenašel? Vždyť jich je tu pod 400 tisíc s nájezdem pod 100 tisíc a výrobou od 2010 aspoň 20. Je tam i 1,6 s nájezdem 27 tisíc a výrobou 2012 za 320000 Kč...Nebo tohle: http://www.tipcars.com/toyota-avensis/20-valvematic-automat-27575340.html
Nevím, jak je v Avensisu poskládaná převodovka, ale tento motor mám aktuálně v Aurisu (nákup letos v květnu) a jedině, co mě zatím zklamalo je motor, který určitě nedává dojem, že má skoro 100 kW, při příměském provozu to nějak nevadí, ale pokud jedu zatížený nebo chci předjíždět, tak ani po podražení o 2-3 stupně auto moc nejede. Z tohoto důvodu bych pro Avensis určitě volil silnější motor.


1,6ka je v Avensisu zakladni motor, takze bych se spis klonil k 1,8 nebo 2,0. Ta 1,6tka ale asi bude naladena jinak v soucasnem Aurisu nez ve starsim Avensisu.

Pravda je ze 1,6 97 kW v soucasnem Aurisu v nizkych otackach pocitove moc nejede (aspon v porovnani s 1,8 v 250 kg tezsim Versu, ktery je pruznejsi). Zato nad 4000 otacek jede docela slusne. Ostatne Auris s tim motorem zvlada 0-100 km/h za 10.0 sec, ale musi se tocit.
reagovať
nahlásit
Falco
počet príspevkov55
dátum registrácie09.05.2007
Streda 07.01.2015 01:24, RE: Toyota
Petr S napísal:
Falco napísal:
brin napísal:
Vážně nenašel? Vždyť jich je tu pod 400 tisíc s nájezdem pod 100 tisíc a výrobou od 2010 aspoň 20. Je tam i 1,6 s nájezdem 27 tisíc a výrobou 2012 za 320000 Kč...Nebo tohle: http://www.tipcars.com/toyota-avensis/20-valvematic-automat-27575340.html
Nevím, jak je v Avensisu poskládaná převodovka, ale tento motor mám aktuálně v Aurisu (nákup letos v květnu) a jedině, co mě zatím zklamalo je motor, který určitě nedává dojem, že má skoro 100 kW, při příměském provozu to nějak nevadí, ale pokud jedu zatížený nebo chci předjíždět, tak ani po podražení o 2-3 stupně auto moc nejede. Z tohoto důvodu bych pro Avensis určitě volil silnější motor.
1,6ka je v Avensisu zakladni motor, takze bych se spis klonil k 1,8 nebo 2,0. Ta 1,6tka ale asi bude naladena jinak v soucasnem Aurisu nez ve starsim Avensisu.Pravda je ze 1,6 97 kW v soucasnem Aurisu v nizkych otackach pocitove moc nejede (aspon v porovnani s 1,8 v 250 kg tezsim Versu, ktery je pruznejsi). Zato nad 4000 otacek jede docela slusne. Ostatne Auris s tim motorem zvlada 0-100 km/h za 10.0 sec, ale musi se tocit.


Ano, když se auto vytočí, tak už to docela jede, ale přece jen bych očákávál i v nižších otáčkách lepší reakci na plyn. Při naladění se očividně výrobce znažil hlavně dosáhnout nízké spotřeby i na dálnici, protože šestka při jízdě mimo obec kolem 90 km/hod je prakticky k ničemu a i na pátý rychlostí stupeň auto má nízké otáčky. Při výběru jsem zkoušel i Mazdu se základní 1,5 a ta pocitově jela líp, ale to by bylo na delší povídání o naladění motoru, převodovky, hmotnost apod.

reagovať
nahlásit
Falco
počet príspevkov55
dátum registrácie09.05.2007
Streda 07.01.2015 01:26, RE: Toyota
brin napísal:
Falco napísal:
brin napísal:
Vážně nenašel? Vždyť jich je tu pod 400 tisíc s nájezdem pod 100 tisíc a výrobou od 2010 aspoň 20. Je tam i 1,6 s nájezdem 27 tisíc a výrobou 2012 za 320000 Kč...Nebo tohle: http://www.tipcars.com/toyota-avensis/20-valvematic-automat-27575340.html
Nevím, jak je v Avensisu poskládaná převodovka, ale tento motor mám aktuálně v Aurisu (nákup letos v květnu) a jedině, co mě zatím zklamalo je motor, který určitě nedává dojem, že má skoro 100 kW, při příměském provozu to nějak nevadí, ale pokud jedu zatížený nebo chci předjíždět, tak ani po podražení o 2-3 stupně auto moc nejede. Z tohoto důvodu bych pro Avensis určitě volil silnější motor.
No v tom odkazu je dvoulitr s automatem a 112 kW. Ten by s tím zahýbal pěkně. Sám jsem nad touhle motorizací s automatem přemejšlel, je to to nej, co se dá koupit... Ale pokud je zájem zaměřen jinam, tak to chápu. Dobrou ruku při výběru přeji.Jinak za 400000,- se dá koupit i Lexus... Ale samozřejmě ne v kombíku. Ale třeba takové RX 400h jde. I když bude trošku starší. Ale ne o moc.


Reagoval jsem na tu 1,6 s nájezdem 27 tis. km a věřím, že 2.0 bude mít jiný projev a určitě se k Avensisu hodí mnohem víc.
reagovať
nahlásit
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Streda 07.01.2015 08:21, RE: Re:.
Hanzik10 napísal:
V tom mám jasno, mě ty ceedy zaujaly jen těmi benzinovými motory, že měli docela dobrý výkon.


Tím jsou korejci pověstní - papírový výkon velký ale v praxi nevyužitelný (jen v omezeném pásmu vysokých otáček) a dole se nic neděje. Za ty prachy to ještě jde, ale je třeba s tím počítat.
reagovať
nahlásit
Hanzik10
počet príspevkov36
dátum registrácie05.01.2015
Streda 07.01.2015 09:51, Nafta
Dnes jsem četl, že se dají ty nové naftové motory i na krátkou vzdálenost, pokud auto nebudu hrotit do otáček než se zahřeje a aspoň jednou týdně ho vezmu na delší projížďku aby mohl spálit saze ve filtru pevných částic. Pak by prý neměl být problém a i ten diesel vydrží dlouho. A ještě existuje nějaká nová metoda vypalování filtrů v servisu.
reagovať
nahlásit
Koloss
počet príspevkov641
dátum registrácie19.09.2008
Streda 07.01.2015 10:19, RE: Nafta
Hanzik10 napísal:
Dnes jsem četl, že se dají ty nové naftové motory i na krátkou vzdálenost, pokud auto nebudu hrotit do otáček než se zahřeje a aspoň jednou týdně ho vezmu na delší projížďku aby mohl spálit saze ve filtru pevných částic. Pak by prý neměl být problém a i ten diesel vydrží dlouho. A ještě existuje nějaká nová metoda vypalování filtrů v servisu.


Jenže těmito vynucenými postupy, jak udržet diesel při životě, se ztrácí veškeré finanční výhody z provozu dieslu. Takový diesel je prostě dálniční stíhač, kde regenerace probíhá téměř bez nějakého postřehnutí.

Nicméně, nestudoval jsem ceníky Škodovky, ale nestála by za úvahu nová Octavia s CNG. V základu je už s víceprvkem vzadu, pokud je v rozumném dosahu plnička CNG, tak by to vyšlo na provozu i levněji než diesel. 1.4 TSI tam sice není naladěná na oslnivý výkon, ale díky slušnému krouťáku v nízkých otáčkách je uživatelsky příjemná a je to opak těch výkonných 1.6, které se musí honit do otáček, aby se člověk pohnul.
reagovať
nahlásit
Hanzik10
počet príspevkov36
dátum registrácie05.01.2015
Streda 07.01.2015 10:32, RE: Nafta
Do 400 000 ji nikde nevidím.
reagovať
nahlásit
Koloss
počet príspevkov641
dátum registrácie19.09.2008
Streda 07.01.2015 11:19, RE: Nafta
Hanzik10 napísal:
Do 400 000 ji nikde nevidím.


Jedna věc je ceníková cena a druhá je pak cena za kterou se to prodá. Ale přiznám se, že s tím teda zkušenosti nemám.
reagovať
nahlásit
Hanzik10
počet príspevkov36
dátum registrácie05.01.2015
Streda 07.01.2015 11:28, .
a co superb
reagovať
nahlásit
Koloss
počet príspevkov641
dátum registrácie19.09.2008
Streda 07.01.2015 12:20, RE: .
Hanzik10 napísal:
a co tento superb http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/superb/16202950?goFrom=list ?


Jakože Superb není moje krevní skupina, tak tenhle parametry zadání splňuje. Sice asi výbava jako taková není špičková (nemá třeba kůži, ale ta ne každému vyhovuje), ale navigaci má a snad pro Škodovku budou aktualizace dostupné. A tento lak Superbu sluší.

Jedině snad bych byl opatrný ohledně toho čipování, zvýšit výkon z 92 kW na 123 kW je docela dost a je otázka, jak jsou komponenty dimenzované. Na druhou stranu, jezdit na plný výkon se s tím nebude trvale, tak občasné přišlápnutí plynu by nemuselo motor zničit.
reagovať
nahlásit
radek.slivaFB
počet príspevkov181
dátum registrácie16.03.2013
Streda 07.01.2015 13:28, I40
Jeste k te i40.... docela me prekvapila jak je schopna s 2.0 gdi (131kw) to zadny lenoch rozhodne neni a docela se mi i libi... a s vybavou neni problem či s navigaci
reagovať
nahlásit
Hanzik10
počet príspevkov36
dátum registrácie05.01.2015
Štvrtok 08.01.2015 21:33, hyundai i 30
Jeste jsem objevil hyundai i 30 combi v plne palbe i s navigaci, parkovacim asistentem atd.... Spotreba okolo 6,5l a 5 let záruka. Velký kufr az 1600 l. To taky nemusi byt spatna volba. Cena 430 000 cca
reagovať
nahlásit
Hanzik10
počet príspevkov36
dátum registrácie05.01.2015
Štvrtok 08.01.2015 21:34, .
Motor 1.6 gdi 99 kw
reagovať
nahlásit
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Piatok 09.01.2015 06:42, i40
Já zas slyšel od majitelů i40, že jsou značně nespokojeni. Pořád někde něco vrže, hodně závad, mě se i40 taky líbila, ale po přečtení pár uživatelských recenzí jsem si to rozmyslel.
reagovať
nahlásit
1 2 3
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.