0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia II 1,9 TDI nebo 1,6 MPI?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 02.04.2007 23:52, TDI
Trocha osvěty pro zaostalejší plackaře: důvod pro ukončení systému TDI PD je u VW jedinný a to vysoké výrobní náklady těchto motorů ve spojení s filtry pevných částic ve smyslu plnění přísných ekologických limitů. Jinak TDI PD oproti CR vyšší spolehlivost, lepší zátah, nižší spotřeba, zvukově s CR srovnatelné. Pohádky o udajné zaostalosti PD šíří povětšinou zakomplexovaní jedinci často předjížděni auty s těmito motory, toť vše, 2.0 TDI PD 125 kW goes on.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.04.2007 00:00, RE: Tdi, nic jiného
mara napísal:
A servisní náklady u traktora šílené (váha vzduchu, dvouhmotový setrvačník, turbodmychadlo = 100 000,-Kč po 100 000 km)
ty jsi taky náklad ty troubo...Pořád jak jsou velké náklady na TDI a přitom naftové motors se vyrábějí proč? No aby ujeli co nejvíce km a s co nejlepší spotřebou a velkým krotákem atd.proto se snad používaj u nákld. aut..Kvuli spolehlivosti!! A zatím jak u staré tak i nové oktávky jsem nekupoval žádnou váhu vzduchu ani turbo a mělo to nalítáno 250tisíc!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.04.2007 00:01, RE: Tdi, nic jiného
Lumpix napísal:
1.6FSI s 6° převodovkou je POUZE automat,což je na houby.
(1.6i-SR Octavia I točí při 130km/h 4tisíce-zbytečně vysoké otáčky-chybí šestka).Jinak by mě zajímalo,kde vzala redakce spotřebu 8,2l.Pravda,mám zkušenosti s první generací-město 8l,mimo město 7,3l(průměr ať si udělá každý sám).Jdu pracovat.Nashle
no mě by zajímalo kde vzala redakce prům spotřebu 6.2l..u TDI..Kombinovaná průměrná spotřeba je cca 5,5l
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.04.2007 00:04, RE: Tdi, nic jiného
mara napísal:
ceny jsou už sečteny (váha vzduchu 10 000 + setrvačník 30 000 + turbo a čerpdlo 60 000,- při opravě ve značkovém servise) Z druhé ruky nebo repase+ výměna u neznačkového servisu opravdu výjde na polovinu, to se nehádám.
prosímtě ani jedno z toho se jen tak nepokazí..Samozřejmě je tam nějaká možnost .Kdyby to bylo tak drahé a poruchové tak se naftáky nevyráběj.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.04.2007 00:14, RE: Tdi, nic jiného
Libor napísal:
prosímtě ani jedno z toho se jen tak nepokazí..Samozřejmě je tam nějaká možnost .Kdyby to bylo tak drahé a poruchové tak se naftáky nevyráběj.
Diesely jsou na nic, prostě vyklepaný šunty a nespolehlivý. A obnáší obrovský náklady.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.04.2007 09:40, RE: TDI
Franz napísal:
Trocha osvěty pro zaostalejší plackaře: důvod pro ukončení systému TDI PD je u VW jedinný a to vysoké výrobní náklady těchto motorů ve spojení s filtry pevných částic ve smyslu plnění přísných ekologických limitů. Jinak TDI PD oproti CR vyšší spolehlivost, lepší zátah, nižší spotřeba, zvukově s CR srovnatelné. Pohádky o udajné zaostalosti PD šíří povětšinou zakomplexovaní jedinci často předjížděni auty s těmito motory, toť vše, 2.0 TDI PD 125 kW goes on.....
Toyota 2,2 D4D 130 kW. Kultivovanost - tak postavím svou mazdu 6 proti passatu 2,0 TDi a uslyšíme kdo je tišší a kultivovanější (vyzkoušeno v práci).
VW 2,0 TDi 125 kW - výkon je dobrý, ale krouťák trochu zaostává. Ikdyž 350 Nm je slušná hodnota, ale i méně výkonné motory (stejný objem) mají vyšší krouťák.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.04.2007 10:10, RE: Tdi, nic jiného
mufik.martin napísal:
Jakou pojistovn mas na mysli? Budeme porizovat dvoulitra a tak by se me hodilo platiti mene nez cca 9 tis, ktere nabizi Kooperativa, Ceska, a tak, ale chci mit taky jistotu zazemi spolecnosti, ono se taky rika: Slevu nechci zadarmo, a tak bych nerad usetril na pojistce a mel pak nejake problemy. Co to tedy je za pojistovnu?
Napiš mi na email, sem to nechci psát: freebie@centrum.cz Za dvoulitra platím teď bez bonusů 6500,-
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.04.2007 11:02, RE: Tdi, nic jiného
Máca napísal:
Napiš mi na email, sem to nechci psát: freebie@centrum.cz Za dvoulitra platím teď bez bonusů 6500,-
Generali - sazba venkov 6720,- bez bonusů na dvoulitry
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.04.2007 12:14, RE: Tdi, nic jiného
Vojta napísal:
Generali - sazba venkov 6720,- bez bonusů na dvoulitry
To je krasny, 6700 sazba venkov, ale kolik je sazba v Praze bez bonusu? Podle me si moc nepomuzu ani u pojistovny kde delaji podle vykonu, protoze mondeo ma temer 150 koni, to se vypalti tak mozna na TDI kdyz ma 90 koni
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.04.2007 12:24, RE: Tdi, nic jiného
mufik.martin napísal:
To je krasny, 6700 sazba venkov, ale kolik je sazba v Praze bez bonusu? Podle me si moc nepomuzu ani u pojistovny kde delaji podle vykonu, protoze mondeo ma temer 150 koni, to se vypalti tak mozna na TDI kdyz ma 90 koni
Tak se odstěhuj na venkov a budeš mít nižší sazbu Základní sazby se pohybují od 8200,- nahoru.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.04.2007 12:54, RE: Tdi, nic jiného
Vojta napísal:
Tak se odstěhuj na venkov a budeš mít nižší sazbu Základní sazby se pohybují od 8200,- nahoru.
Tady jde prave o to, ze jeden clovek psal, ze sezene levnejsi povinne ruceni, at nestrasime s cenami vyssi pojistky, takze resime povinny na 2.0 aby bylo stejne levny jako na 1.6 standartni sazba. Ale stejne i kdyby nasel levny pojistnei na 2.0 tak ta 1.6 bude u te pojistovny stejne jeste levnejsi, takze argument levnejsi pojistky bude platiti stejne vzdycky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.04.2007 14:16, RE: Dehet
AJ napísal:
Souhlasim s tim, ze by se diesely nemely uz prodavat bez filtru pevnych castic. Doufam, ze za "usetrene" penize si postizeni posleze priplati nadstandard na onkologii, kde si budou se sousedem na posteli notovat, jak jeden jezdil za 5l a druhy, jak usetril za plyn tim, ze palil pneu...
Asi pred 2 mesici si soused ve vedlejsim vchode koupil dehet, nejen ze me vzdy rano probudi "klapot traktoru", kdyz to natoci a necha vzdy cca 5 minut bezet, navic nemuzu mit ani otevreny okno z toho smradu. Napo...
Vedle tebe bych chtěl bydlet. Ještě snad sousedům budeš nařizovat, co si mají koupit za auto. Určitě seš ten typ, se kterým má každej dobrý sousedský vztahy?! Zavři si okno a chrň dál
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.04.2007 15:09, RE: Dehet
Vepř napísal:
Vedle tebe bych chtěl bydlet. Ještě snad sousedům budeš nařizovat, co si mají koupit za auto. Určitě seš ten typ, se kterým má každej dobrý sousedský vztahy?! Zavři si okno a chrň dál
Ja nevim, u nas maji temer vsichni sousedi nejake naftaky, a ze by to nejak extra rusilo to ne, jako pokud nakopnou stary Toledo jako mame my TDI tak to je orpavdu dosti hlucne, ale Octavia je na tom mnohem lepe odhlucnenim i zvenku a nema tak silny zvuk. Jinak at si kazdej koupi co chce, to je proad narazky, jak si to nekdo muze koupit takovy traktor, v tom bych v zivote nejel, tak v tom nejezdete, nikdo vam to nenuti. Ja osobne byhc zase nechtel jezdi za 8 litru, ale taky nebudu rikat, ze bych do toho nesedl, tak se lidi uklidnete a zacnete byt tolerantni. Nikdo vam taky nekeca do toho jakou holku si vybrat, jestli je hezka, nebo spolehliva :) kazdy si vybere posle sveho vkusu a co se libi jednomu, nemusi se libi druhemu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.04.2007 19:33, Kdyz uz si neco koupim z produkce VW tak jen TDI
kdybych jiz podruhe nahodou zabloudil do produkce VW, tak jedine kvuli motoru TDI, ten je povedeny... Nyni mam zkusenosti s Octavii 1,9 TDI z roku 06 a agregat je to fakt povedeny, ale jinak bych to znova nechtel...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.04.2007 20:56, RE: Kdyz uz si neco koupim z produkce VW tak jen TDI
Kovar napísal:
kdybych jiz podruhe nahodou zabloudil do produkce VW, tak jedine kvuli motoru TDI, ten je povedeny... Nyni mam zkusenosti s Octavii 1,9 TDI z roku 06 a agregat je to fakt povedeny, ale jinak bych to znova nechtel...
1.Co se týče serv. intervalů, tak 50.000km+ olej longlife= výborný obchodní trik na zákazníka, ale v současné době neexistuje olej, který by toto dokázal splnit adekvátně k výměně po 15 000km. jasně jde to, ale je to něco za něco. Osobně si rád připlatím a budu se tiše smát chytrákům tipu kwitecko.
2. Spousta lidí se tu rozčiluje nad informacemi o spotřebě z redakce. Jednak autor psal o motoru TDI s filtrem pevných částic, kde je spotřeba cca. o 0,5l vyšší. Dále bych chtěl všechny zaryté fandy motorů TDI ubezpečit, že pal. počítače VW group fixlují až o 0,8l/100km a hádejte v čí neprospěch? Nedávno jsme měřili s kolegou skutečnou spotřebu na jeho TDI a z počítačových 5,3 bylo rázem 6,0 a to jsme jezdili celkem v klidu. Dále jsme zjistili, že i co se týče vzdáleností, tak tachák trochu přidává cca. 5%, což se taky odrazí na spotřebě. Na závěr: já jsem fanda motorů TDI a myslím, že je to fakt revoluční motor konce 90 let, ale trocha střízlivosti nebude jistě na škodu. Zkuste si sami změřit spotřebu, možná budete koukat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.04.2007 21:50, RE: Kdyz uz si neco koupim z produkce VW tak jen TDI
Šakal napísal:
1.Co se týče serv. intervalů, tak 50.000km+ olej longlife= výborný obchodní trik na zákazníka, ale v současné době neexistuje olej, který by toto dokázal splnit adekvátně k výměně po 15 000km. jasně jde to, ale je to něco za něco. Osobně si rád připlatím a budu se tiše smát chytrákům tipu kwitecko.
2. Spousta lidí se tu rozčiluje nad informacemi o spotřebě z redakce. Jednak autor psal o motoru TDI s filtrem pevných částic, kde je spotřeba cca. o 0,5l vyšší. Dále bych chtěl všechny zaryté fand...
Nezbývá, než souhlasit s posledním příspěvkem. Mám taky TDIčko a několikkrát jsem měřil spotřebu starou osvědčenou metodou natankovat na jedno cvaknutí, ujet co nevíc km a dotankovat na jedno cvaknutí. Vždycky byl rodíl mezi skutečností a počítačem asi o 0,5litru a vždycky byla skutčná spotřeba vyšší. Je pravda, že 5,5 vypadalo líp než 6, ale bohužel. Jinak, co týče toho počítadla km, tak je fakt, že do Chorvatska 1160km, jsme měli s tchánem (Avensis) rozíl na tacháku asi 35km. Já měl na Octávii víc. Myslím, ale že to není nic novýho, už jsem to slyšel od víc lidí. Je to prej trik od VW, ale myslím, že je to kokotina, spíš to jsou lempli.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.04.2007 21:53, RE: Kdyz uz si neco koupim z produkce VW tak jen TDI
Václav napísal:
Nezbývá, než souhlasit s posledním příspěvkem. Mám taky TDIčko a několikkrát jsem měřil spotřebu starou osvědčenou metodou natankovat na jedno cvaknutí, ujet co nevíc km a dotankovat na jedno cvaknutí. Vždycky byl rodíl mezi skutečností a počítačem asi o 0,5litru a vždycky byla skutčná spotřeba vyšší. Je pravda, že 5,5 vypadalo líp než 6, ale bohužel. Jinak, co týče toho počítadla km, tak je fakt, že do Chorvatska 1160km, jsme měli s tchánem (Avensis) rozíl na tacháku asi 35km. Já měl na Octáv...
Nevím ty kiláki, ale spotřeba ukazuje píčoviny, to jsem taki skoušel a vyšlo mi taki něco jinýho, no chuj s tím. Furt je to levný provoz, jak cip.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.04.2007 23:08, RE: Kdyz uz si neco koupim z produkce VW tak jen TDI
Šakal napísal:
1.Co se týče serv. intervalů, tak 50.000km+ olej longlife= výborný obchodní trik na zákazníka, ale v současné době neexistuje olej, který by toto dokázal splnit adekvátně k výměně po 15 000km. jasně jde to, ale je to něco za něco. Osobně si rád připlatím a budu se tiše smát chytrákům tipu kwitecko.
2. Spousta lidí se tu rozčiluje nad informacemi o spotřebě z redakce. Jednak autor psal o motoru TDI s filtrem pevných částic, kde je spotřeba cca. o 0,5l vyšší. Dále bych chtěl všechny zaryté fand...
4Šakal:Nevím,proč by ses mi měl smát....já pouze napsal svoji zkušenost s délkou intervalu výměny oleje oleje...místo tupých tlachů,jak uznáváš tdi raději napiš svoji vlastní zkušenost....Nevím co se ti na tom nezdá,ale při ujetých kilometrech,které jsem psal, je de facto následná výměna turba zaplacená na výměně oleje...tot vše....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.04.2007 23:17, RE: Kdyz uz si neco koupim z produkce VW tak jen TDI
kwitecko napísal:
4Šakal:Nevím,proč by ses mi měl smát....já pouze napsal svoji zkušenost s délkou intervalu výměny oleje oleje...místo tupých tlachů,jak uznáváš tdi raději napiš svoji vlastní zkušenost....Nevím co se ti na tom nezdá,ale při ujetých kilometrech,které jsem psal, je de facto následná výměna turba zaplacená na výměně oleje...tot vše....
Kdyz tak porovnate tedy vymenu oleje po 15 tis, a po 50 tis, s tim ze pri long life odejde tak okolo 100 tis turbo, tak vam orpavdu cena za usetreny olej turbo temer zaplati, pokud mluvime o repasi.Me by zajimalo, jaky vliv to ma na motor jako takovy, nekde jsem cetl, ze ty longlife vadi predevsim turbu, ze ho tak ridky olej nedokaze dostatecne mazat, ale nikde jsem uz neslysel co, ze by to nejak extreme skodilo motoru. Nevim, proc je ted moderni doba long life temer vsude, 30 tis km, vyjimky viz opel dokonce 50 tis km, vzdyt preci castejsi vymena oleje znamena i pro znackovy servis navstevu a platbu navic, tak proc delat longlife kdyz zakaznikprijede treba tky za 5 let az na vymenu?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2007 09:52, RE: Tdi, nic jiného
David_Logins napísal:
Rozhodně kup tdi, nepřekonatelné motory. Benzíny stojí za nic.
No hale co si budem namlouvat ... hale když bedeš jezdit svyžně s TDi tak jseš max na 6,5 L ... a ta 1,6 benzínová si veme 9 až 10 úplně nmormálně ... 8 se stim dá jezdit za klidnym tempem ... a to je moje vlastní zkušenost ... Když tak jedině Tdi )) nejlepší a super .. a hlavně , se stim motorem líp jezdí , tahne krásně od spodu a tak, když se svezetes oba motory, atk máte puocit, že Tdi je dělo proti tý 1,6 a při pohledu na palubní počítač je to jasný .. no a pak s prodejem ojetiny ... nevim vždycky líp prodá TDi, než 1,6 benzín ...
reagovať
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.