0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia - facelift je tady, aneb živě z Paříže

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 04.10.2008 11:51, RE: Turbo-motory
mikes napísal:
Sorry, nedocvakly mi ty smajliky ;o)
Nejen smajlíky ...
S konstukcí golf a bmw1 to pod článkem "golf" také trochu "skřípe"..., že?
PS: To jak jste si časy naměřené v testu vymýšlel - to vám hned tak nezapomenu!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 04.10.2008 13:42, Ad Nesmrtelná Octávia I
Kozař napísal:
OI je nesmrtelná, tato III. se už nebude vyrábět a I. furt. A proto jsem rád, že jí mám.
... nesmrtelná, já nevím ... možná, ale s autem by se mělo i jezdit, ne?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 04.10.2008 18:26, RE: VĚČNÉ TÉMA-ŠKODA
Kylie napísal:
Nacházím výrazy jako: "využití obestaveného prostoru" - chválím (a legraci si nedělám)! Kvalitní příprava! Já bych s chválou u O2 sice trošičku více šetřila (rozvor prostě JE poddimenzovaný - a na nové - větší - platformě se opravdu ve Wolfsburg tvrdě "maká"), ale opravdu to NENí průšvih jako u první generace (a motůrek 1,4 si chválu také zaslouží - i když ta silnější verze by neuškodila ...)
Rozvor je jasny. Ale jde mi o to, ze z daneho rozvoru dokazali vytezit snad maximum pro dnesni dobu. Konkurenti maji sice vetsi rozvor, na vnitrnim prostoru se to ale nejak neprojevilo. Mozna nekdo nabizi vic nez O2, ale v O2 je ho podelne i vzadu dostatek, a o to jde predevsim. A napr. prostor na petky ve dverich vepredu povazuji za velmi povedene. Vydechy klimy vzadu take nenabizi kazdy. Takze podle me je O2 velmi velmi povedena. Netvrdim, ze je nejlepsi, protoze to ani dost dobre nejde (pro kazdeho je nejlepsi neco jineho). Ale rozhodne je na spici. A kdyby do toho VW vudce nekafral, mohlo by byt i lepe (silnejsi 1.4TSI apod.). To ale asi Skode zustane navzdy zapovezeno. Teda dokud to nebude koncern Skoda.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 04.10.2008 18:31, RE: Zapoměl jsem dodat
Kobyla napísal:
Tady se člověk fakt nenudí.Měl jsem na mysli při porovnání v podobnosti O2 s Passatem předchozí verzi B5(snad je to on).Mám pocit,že některé články čtou lidé ala Steve Wonder,nebo Mery Popins.Tu slavnou O2 jsem měl tu čest vlastnit a najezdil jsem 40tis. km,než jsem ji rozštípal na kaši,náhodou to nebyla chyba koncernu,ale má.Tak vím jaká je.To vše k doplnění mé úředchozí recenze za kterou si stojím.A nový "kabát" O2 víc sluší,není to nuda VW.
Jenze co se predchozi generace Passatu tyka, pak tedy: Pokud me pamet nesali, tak prvni byla predstavena nova Octavia1. Pote byl onen Passat B5. Takze ono by to vlastne melo znit tak, ze predchozi Passat vypadal jak Octavia. No a nova O2 plynule navazuje na O1. Takze zatim pekna novodoba historie.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 04.10.2008 20:07, RE: VĚČNÉ TÉMA-ŠKODA
rohYpnol napísal:
Rozvor je jasny. Ale jde mi o to, ze z daneho rozvoru dokazali vytezit snad maximum pro dnesni dobu. Konkurenti maji sice vetsi rozvor, na vnitrnim prostoru se to ale nejak neprojevilo. Mozna nekdo nabizi vic nez O2, ale v O2 je ho podelne i vzadu dostatek, a o to jde predevsim. A napr. prostor na petky ve dverich vepredu povazuji za velmi povedene. Vydechy klimy vzadu take nenabizi kazdy. Takze podle me je O2 velmi velmi povedena. Netvrdim, ze je nejlepsi, protoze to ani dost dobre nejde (pro ...
...kdyby do toho VW (a to ho NEmám v posledních letech ráda) "nekafral" s velkou pravděpodobností by se v Mlade Boleslavi auto kvalit Octavia NEvyrábělo (a to mám na mysli O1!) a o motoru 1.4 TSi - klidně i o tom slabším - by si "mladoboleslaváci" mohli leda nechat zdát. Asi se to (patriotovi) nepříjemně poslouchá, ale asi je to pravda..
Ano, z malého rozvoru se v případě O2 podařilo dostat hodně (no, takovému C3 Picasso o dost víc - TO z něj ale lepší vůz nedělá, že? - TOTO ale NEdělá auto autem (to by totiž bylo bmw 135i jedno z nejhorších aut na trhu
Už jsem to tu psala, já bych - kdybych - auto nižší střední třídy koupiti musela, asi Mazdu 3 1.6 D volila (a Hondu Civic 1.8, když benzín) a "cupku" bmw 123d (kdyby trochu peněz nazbyt bylo). O2 již NEní špatná (O1 téměř ano), ale byla směřována pro "racionálně" uvažující rodiny - hodně prostoru, nižší cena (to se trochu "vymklo") - že jí často "chválí či snad až vzývají" mladí muži (a neváhají jít do až /super/sportovních úprav - k tomuto typu vozu-karoserie - nepříliš vhodných, resp. nevhodných /krátký rozvor, velké převisy/) je ... překvapující (vhodné sloveso si doplňte sám). Je to skvělý úspěch marketingu - nemyslím, že by v reálu šlo o kvalitou-konstrukcí zcela naprosto jedinečný fenomenální vůz, který uspokojí mladíka se sportovní krví, prostorumilnou family i postarší důchodový pár vozící obrovské náklady na chalupu = jak tomu v česku vpodstatě je (jistě jsem si zase trochu "nadrobila" - ale uznejte, že na mých slovech alespoň něco maličko malilinko je..)
PS: Obávám se, že si fandové škody auto do budoucna budou muset "odpustit" podstatně více, než nejvýkonější verzi 1.4 TSi. Podle jistých nezaručených zpráv se domnívám se, že rozdíly v motorizacích se budou spíše "zvětšovat" - sportovní ambice byly naplánovány pro Seat - který do budoucna VŽDY dostane lepší motor a "lepší" = sportovnější naladění podvozku, škoda zůstane autem pro "mamky a taťky". Třeba se pletu, třeba ale ne..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 05.10.2008 19:43, Máme pravdu
Je přeci jen koncern VW se vším všudy a proto ho už nechci.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 05.10.2008 20:23, RE: VĚČNÉ TÉMA-ŠKODA
Kylie napísal:
...kdyby do toho VW (a to ho NEmám v posledních letech ráda) "nekafral" s velkou pravděpodobností by se v Mlade Boleslavi auto kvalit Octavia NEvyrábělo (a to mám na mysli O1!) a o motoru 1.4 TSi - klidně i o tom slabším - by si "mladoboleslaváci" mohli leda nechat zdát. Asi se to (patriotovi) nepříjemně poslouchá, ale asi je to pravda..
Ano, z malého rozvoru se v případě O2 podařilo dostat hodně (no, takovému C3 Picasso o dost víc - TO z něj ale lepší vůz nedělá, že? - TOTO ale N...
Skoda je tam kde je diky VW, to bezpochyb. A jsem za to rad. Ja to myslel tak, ze kdyby do toho nekafral VW (rozumejte kdyby Skode nabizel sve technologie bez zpozdeni), mohlo by byt lepe. VW byl podle me v detailech vzdy vychytanejsi (napr. el. stahovani okynek na 1 dotek, tlumena stropni madla...). Jsou to uplne pitominky, ale potesi. Take nechapu, proc tuzeri tak przni Octavie, kdyz se na to vubec nehodi. Faktem ale je, ze po prakticke strance toho podle me Octavia opravdu nabidne vic nez VW Golf. Jinak ja jsem nikde nepsal, ze O2 je nejlepsi supervuz na svete. Jen je ve srovnani s konkurenci na spici (jen dodam, ze BMW/Audi/M-B jako konkurenci pro Skodu opravdu nepovazuji). Konkurenty Skody budiz Opel, Peugeot, Citroen, Mazda, Honda, Kia, Hyundai, Toyota...
Do toho, ze by se nuzky v pozitych technologiich u VW a Skoda meli rozevirat, mi jen nesedi novy Superb, ktery mi prijde opravdu neosizeny. Na rozdil od Fabie, ktera je naopak skrouhnuta.Tak nevim, ale uvidime. Nechapu take, proc stale tak protezuji Seat, kdyz se porad placa v blate. nove Exeo to podle me jen potvrzuje. Kde je nejaky vlastni vyvoj Seatu? Co celou tu dobu delal, kdyz ted predstavi jako horkou novinku vykradene stare A4?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 05.10.2008 21:15, RE: Octávia
Kozař napísal:
OI je nesmrtelná, tato III. se už nebude vyrábět a I. furt. A proto jsem rád, že jí mám.
Neboj brzy ti chcípne ta tvoje OI.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 05.10.2008 23:18, Ky LL ie NENí kylie
Kyllie napísal:
Neboj brzy ti chcípne ta tvoje OI.
Napodobovatel si ještě jedno "eL" do mého jména přidal, a už opět urážlivé nesmysly píše....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 05.10.2008 23:37, RE: VĚČNÉ TÉMA-ŠKODA
rohYpnol napísal:
Skoda je tam kde je diky VW, to bezpochyb. A jsem za to rad. Ja to myslel tak, ze kdyby do toho nekafral VW (rozumejte kdyby Skode nabizel sve technologie bez zpozdeni), mohlo by byt lepe. VW byl podle me v detailech vzdy vychytanejsi (napr. el. stahovani okynek na 1 dotek, tlumena stropni madla...). Jsou to uplne pitominky, ale potesi. Take nechapu, proc tuzeri tak przni Octavie, kdyz se na to vubec nehodi. Faktem ale je, ze po prakticke strance toho podle me Octavia opravdu nabidne vic nez VW ...
To "povzdechnutí" nad Octavií - to nebylo na vás, rohYpnole - to bylo čistě "obecně" - jen jsem "využila" tématu. Ale opravdu mám pocit, že tak některými lidmi vnímána je - t oť vše.
Škodovka se pod vedením VW docela pěkně "rozběhla", "šéfstvo" koncernu by rádo to samé u Seat. Je to zajímavé, po technické stránce jde o identické vozy (škoda-seat), ale škodovky jdou na prodej lépe. Popravdě řečeno je to zajímavé, neb seat poslední dobou dostává dokonce "lepší" verze téhož ..
Stejně jako nový Superb (je VÝRAZNĚ méně "ošulený", než přechozí verze) - což je už "bezproblémový", sice levnější, ale vůbec ne špatný vůz své kategorie; tak Exeo nejsou (a nikdy už nebudou) vlastními konstrukcemi automobilek (ani od Seat ani od škoda se vlastních konstrukcí již nedočkáme) - možná "rafinovanějších" recyklací koncernových dílů, VŠE je a VŠE bude rohodováno z centra. Proč zrovna takto, těžko říci - ale o ještě "větších" rozdílech jsem slyšela a docela tomu věřím. Ostatně starý passat posloužil jako dárce orgánů pro superb, proč by A4 neposloužilo pro Exeo? U VW to zkoušejí, jednou to vyšlo, proč to nezkusit znovu (právě pro tyto jejich přístupy je poslední dobou NEmusím - má obliba "koncernu" skončila s pětiválcovou Audi 80 někdy v období pádu železné opony, před 20ti lety - pak už bylo jen HŮŘ - z mého pohledu). Někdy v 90tých letech začaly unifikační procesy ve VW dosahovat (pro mne "nestravitelných" rozměrů) a jejich produkci (někdy i zajímavou, což platí dodnes - např. Audi R8) "vypouštím"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.10.2008 21:24, Octavia s nádechem Asie
Kobyla napísal:
Je přeci jen koncern VW se vším všudy a proto ho už nechci.
To je titulek k textu o "new" Octavii v MFDnes - a myslím, že výstižný. Na vzhled moc nedám, ale (nepříliš podařená) "napodobenina" volantu "á la bmw" - která je i v Superbu - se mi moc nelíbí .. a že zmizely ochranné plastové lišty na náraznících - to souhlasím s redaktory - to sice výrobci asi pár korun ušetší, ale NENí to dobrý nápad.
reagovať
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.