0
späť
 

diskuze k tématu: kia ceed nebo škoda octavia

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, korejská vozidla
jednicka1111
počet príspevkov15
dátum registrácie14.10.2013
Piatok 27.12.2013 14:41, kia ceed nebo škoda octavia
muže mi někdo poradit co je lepší volba jestli škoda octávia 1.6 TDI 77KW a nebo kia ceed 1.6 CRDI 85KW,oba jsou z roku 2012.
reagovať
nahlásit
Corlis
počet príspevkov135
dátum registrácie14.03.2007
Piatok 27.12.2013 18:18, re:
těžko radit, dle mého záleží na prioritách, já aktuálně jezdím s fabií v kombi s tímto motorem a nemám sebemenší problém, jízdní vlastnosti jsou mírně vlažnější než klasika jednadevet nebo dvoulitr, ale zase jezdím za 4.2 litru na sto pruměrně a nikam nechvátám, i když motor se hodně povedl a opravdu jede. Octavia dle mého názoru na tom bude hodně podobně. Kia vubec nemá špatné motory, po Praze jich jezdí ohromné množství. Dle mého chybu neuděláte ani v jednom případě. Určitě sem majitel dotyčné Kii napíše.
reagovať
nahlásit
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Piatok 27.12.2013 20:26, RE: re:
Corlis napísal:
těžko radit, dle mého záleží na prioritách, já aktuálně jezdím s fabií v kombi s tímto motorem a nemám sebemenší problém, jízdní vlastnosti jsou mírně vlažnější než klasika jednadevet nebo dvoulitr, ale zase jezdím za 4.2 litru na sto pruměrně a nikam nechvátám, i když motor se hodně povedl a opravdu jede. Octavia dle mého názoru na tom bude hodně podobně. Kia vubec nemá špatné motory, po Praze jich jezdí ohromné množství. Dle mého chybu neuděláte ani v jednom případě. Určitě sem majitel dotyčné Kii napíše.


Motor 1,6 TDI se opravdu docela povedl, má ovšem dvě velká ALE. Zaprvé disponuje pouze 5° převodovkou, která poměrně hodně kazí jeho využitelnost - na 5ku je motor ještě při 100km/h podtočený. Nevím jak ve Fabii, s tou jsem s touto motorizací nejel, ale v octavii tím trpí dvouhmota a jakýkoli pokus o akceleraci znamená nutnost podřazení. Za druhé se začne hodně sypat po překročení 150-170 tisíc km - zkušenost z provozu firemní flotily. Nejde ani tak o motor samotný, jako o příslušenství (odchází hlavně nejrůznější čidla a palubka potom vypadá jako diskotéka).
Kia má výhodu 6°převodovky - lépe využívá výkon a reálně jede lépe. Je ale o něco hlučnější než 1,6 TDI ("kvalit" 1,9 TDI ale zdaleka nedosahuje).
reagovať
nahlásit
mostak
počet príspevkov3
dátum registrácie28.12.2013
Sobota 28.12.2013 15:37, ceed
Mám kiu ceed 1.6 crdi 85 Kw už 2 roky a jsem maximálně spokojen reál. spotřeba 5.5 L při hodně klidné jízdě se dá dostat na 4.5 L. Na druhou stranu jsem jel na německé dálnici za 6.6 L při rychlosti 190-200 Kmh.
reagovať
nahlásit
jednicka1111
počet príspevkov15
dátum registrácie14.10.2013
Sobota 28.12.2013 19:58, kia
díky za názory,také si myslím že kia je dobré auto,také má o dost lepší výbavu o které si škoda muže jenom zdát,a myslím si že i po stránce vzhledu jak interieru tak i z venku vypadá lépe,ale to je jen muj názor a o záruce ani memluvím.
reagovať
nahlásit
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Sobota 28.12.2013 22:43, RE: ceed
mostak napísal:
Mám kiu ceed 1.6 crdi 85 Kw už 2 roky a jsem maximálně spokojen reál. spotřeba 5.5 L při hodně klidné jízdě se dá dostat na 4.5 L. Na druhou stranu jsem jel na německé dálnici za 6.6 L při rychlosti 190-200 Kmh.


Vlastním Hyundai I 30 1.6 CRDI 94 kw .Při klidné jízdě je možné se dostat pod 5 l,jetli se to dokáže rozjet na 2oo km/h jsem nezkoušel,ale nikdo nemůže myslet vážně,že při rychlosti 190-200 bude spotřeba pod 8 l.Jinak v záruce řešíno kolísání otáček na volnoběh a začátkem této zimy odešly všechny žhavicí cívky.Na to se bohužel záruka nevztahuje.s prací mě to stálo 2 500 kč.Ještě bych chtěl upozrnit u Kie a Hyundae na vysoké ceny servisních prohlídek a některých dílů.
reagovať
nahlásit
roman.hrdlicka
počet príspevkov22
dátum registrácie30.10.2013
Sobota 28.12.2013 23:21, nedrží cenu
kia má jednu nevýhodu - nedrží cenu, takže když jí budete chtít v budoucnosti prodat, tak dost proděláte, myslím tím víc, než u jiných aut.
reagovať
nahlásit
mostak
počet príspevkov3
dátum registrácie28.12.2013
Nedela 29.12.2013 01:12, ceed
Ta spotřeba na německé dálnici mne také překvapila. Ale jelikož tam jezdím poměrně často je to ozkoušené dlouhodobá spotřeba je opravdu u mého vozu 6.6L. při uvedené rychlosti.
reagovať
nahlásit
mostak
počet príspevkov3
dátum registrácie28.12.2013
Nedela 29.12.2013 01:14, RE: nedrží cenu
roman.hrdlicka napísal:
kia má jednu nevýhodu - nedrží cenu, takže když jí budete chtít v budoucnosti prodat, tak dost proděláte, myslím tím víc, než u jiných aut.


Jinak řečeno Škoda,VW,AUDI,a jiné jsou pouze předražené. A tím myslím jak nové tak ojeté.
reagovať
nahlásit
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Nedela 29.12.2013 08:58, RE: ceed
mostak napísal:
Ta spotřeba na německé dálnici mne také překvapila. Ale jelikož tam jezdím poměrně často je to ozkoušené dlouhodobá spotřeba je opravdu u mého vozu 6.6L. při uvedené rychlosti.


No podle mě se s tím snad ani příliš dloho touhle rychlostí jet nedá,do větších stoupání to ani těch 190 jet nemůže.
reagovať
nahlásit
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Nedela 29.12.2013 10:31, RE: ceed
Fanda napísal:
mostak napísal:
Mám kiu ceed 1.6 crdi 85 Kw už 2 roky a jsem maximálně spokojen reál. spotřeba 5.5 L při hodně klidné jízdě se dá dostat na 4.5 L. Na druhou stranu jsem jel na německé dálnici za 6.6 L při rychlosti 190-200 Kmh.
Vlastním Hyundai I 30 1.6 CRDI 94 kw .Při klidné jízdě je možné se dostat pod 5 l,jetli se to dokáže rozjet na 2oo km/h jsem nezkoušel,ale nikdo nemůže myslet vážně,že při rychlosti 190-200 bude spotřeba pod 8 l.Jinak v záruce řešíno kolísání otáček na volnoběh a začátkem této zimy odešly všechny žhavicí cívky.Na to se bohužel záruka nevztahuje.s prací mě to stálo 2 500 kč.Ještě bych chtěl upozrnit u Kie a Hyundae na vysoké ceny servisních prohlídek a některých dílů.


Spotřeba může být klidně reálná, můj Megane grandtour s 1,5 DCi 78kw jede trvale 150km/h dle GPS za 5,7 litru (ale osobní zkušenost při takové rychlosti s 1,6 CRDi nemám). Co se týká cen prohlídek, tak rozdíl není proti škodovce nijak velký. U Hyundai je dražší servis SUV, ale třeba i30 má servis stejně drahý jako octavia. Na korejce bývá dražší origo plechařina, ale jak často ji člověk potřebuje?
PS: žhaviče nejsou cívky, správně jsou to žhavící svíčky a je to spotřebák, záruka se na ně vztahuje většinou jen prvních 30-50 tisíc km podle značky auta.
reagovať
nahlásit
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Nedela 29.12.2013 11:17, zvážit vše
pokud jsou obě ze stejného roku (stejnou cenu) = tak pak určitě KIA na tom bude výbavou o třídu výše.
Za KIA mluví menší pravděpodbnost odcizení (u ŠKODY vysoká),a 7letá záruka,u ŠKODY záruka už bude končit.U Škodovky je zas lepší dostupnost náhradních dílů....
stejně tak havarijní pojistka na škodu bude dražší než na kiu
reagovať
nahlásit
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Nedela 29.12.2013 15:05, RE: ceed
Pavlik napísal:
Fanda napísal:
mostak napísal:
Mám kiu ceed 1.6 crdi 85 Kw už 2 roky a jsem maximálně spokojen reál. spotřeba 5.5 L při hodně klidné jízdě se dá dostat na 4.5 L. Na druhou stranu jsem jel na německé dálnici za 6.6 L při rychlosti 190-200 Kmh.
Vlastním Hyundai I 30 1.6 CRDI 94 kw .Při klidné jízdě je možné se dostat pod 5 l,jetli se to dokáže rozjet na 2oo km/h jsem nezkoušel,ale nikdo nemůže myslet vážně,že při rychlosti 190-200 bude spotřeba pod 8 l.Jinak v záruce řešíno kolísání otáček na volnoběh a začátkem této zimy odešly všechny žhavicí cívky.Na to se bohužel záruka nevztahuje.s prací mě to stálo 2 500 kč.Ještě bych chtěl upozrnit u Kie a Hyundae na vysoké ceny servisních prohlídek a některých dílů.
Spotřeba může být klidně reálná, můj Megane grandtour s 1,5 DCi 78kw jede trvale 150km/h dle GPS za 5,7 litru (ale osobní zkušenost při takové rychlosti s 1,6 CRDi nemám). Co se týká cen prohlídek, tak rozdíl není proti škodovce nijak velký. U Hyundai je dražší servis SUV, ale třeba i30 má servis stejně drahý jako octavia. Na korejce bývá dražší origo plechařina, ale jak často ji člověk potřebuje?PS: žhaviče nejsou cívky, správně jsou to žhavící svíčky a je to spotřebák, záruka se na ně vztahuje většinou jen prvních 30-50 tisíc km podle značky auta.


Myslel jsem samozřejmě svíčky,mě je dělali ve 22 t/km,záruka se na ně údajně nevztahuje vůbec.Ještě jsem měl smůlu s předním sklem,poškození od kamínku se naštěstí nechalo opravit,jinak cena předního skla na I -30 12 000 kč bez práce a takovíh perliček najdete více.Na druhou stranu jsem zase auto koupil za super cenu a s dražším provozem jsem počítal.Jinak motor 1.6 CRDI považuji za opravdu povedený ,ale aby se proháněl v Německu po dálnici delší dobu 19o až 200 km/h na to prostě nemá a pokud se vám to povede na dlouhé rovině nebo z kopečka takhle rozjet tak už tomu také bude odpovídat spotřeba.S 1.6 tdi nemám zkušenost,ale podle různých testů jsou na tom motory jak s výkonem,tak se spotřebou podobně.Pokud by zde někdo napsal,že lítá s Tdi v Německu 190 až 200 za 6.6 litru, to by bylo řečí.Nedávno jsem jel s 1.6 CRDI 94 kw trasu Pelhřimov ,Vídeň ,Sopron ,.Sárvár.Tam a nazpátek přibližně 700 km,z toho dálnice asi 150 km.Dodržoval jsem předepsanou rychlost,jak na dálnici,tak i na běžné silnici,spotřeba byla 4.8 l/100 km.Přibližně jednou za měsíc jezdím Pelhřimov ,Lovosice.Povolenou 130mírně překračuju a jezdím to kolem 6.5 l.Jinak cena servisní prohlídky je kolem 6-7 000 kč.
reagovať
nahlásit
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Nedela 29.12.2013 15:38, RE: ceed
Fanda napísal:
Pavlik napísal:
Fanda napísal:
mostak napísal:
Mám kiu ceed 1.6 crdi 85 Kw už 2 roky a jsem maximálně spokojen reál. spotřeba 5.5 L při hodně klidné jízdě se dá dostat na 4.5 L. Na druhou stranu jsem jel na německé dálnici za 6.6 L při rychlosti 190-200 Kmh.
Vlastním Hyundai I 30 1.6 CRDI 94 kw .Při klidné jízdě je možné se dostat pod 5 l,jetli se to dokáže rozjet na 2oo km/h jsem nezkoušel,ale nikdo nemůže myslet vážně,že při rychlosti 190-200 bude spotřeba pod 8 l.Jinak v záruce řešíno kolísání otáček na volnoběh a začátkem této zimy odešly všechny žhavicí cívky.Na to se bohužel záruka nevztahuje.s prací mě to stálo 2 500 kč.Ještě bych chtěl upozrnit u Kie a Hyundae na vysoké ceny servisních prohlídek a některých dílů.
Spotřeba může být klidně reálná, můj Megane grandtour s 1,5 DCi 78kw jede trvale 150km/h dle GPS za 5,7 litru (ale osobní zkušenost při takové rychlosti s 1,6 CRDi nemám). Co se týká cen prohlídek, tak rozdíl není proti škodovce nijak velký. U Hyundai je dražší servis SUV, ale třeba i30 má servis stejně drahý jako octavia. Na korejce bývá dražší origo plechařina, ale jak často ji člověk potřebuje?PS: žhaviče nejsou cívky, správně jsou to žhavící svíčky a je to spotřebák, záruka se na ně vztahuje většinou jen prvních 30-50 tisíc km podle značky auta.
Myslel jsem samozřejmě svíčky,mě je dělali ve 22 t/km,záruka se na ně údajně nevztahuje vůbec.Ještě jsem měl smůlu s předním sklem,poškození od kamínku se naštěstí nechalo opravit,jinak cena předního skla na I -30 12 000 kč bez práce a takovíh perliček najdete více.Na druhou stranu jsem zase auto koupil za super cenu a s dražším provozem jsem počítal.Jinak motor 1.6 CRDI považuji za opravdu povedený ,ale aby se proháněl v Německu po dálnici delší dobu 19o až 200 km/h na to prostě nemá a pokud se vám to povede na dlouhé rovině nebo z kopečka takhle rozjet tak už tomu také bude odpovídat spotřeba.S 1.6 tdi nemám zkušenost,ale podle různých testů jsou na tom motory jak s výkonem,tak se spotřebou podobně.Pokud by zde někdo napsal,že lítá s Tdi v Německu 190 až 200 za 6.6 litru, to by bylo řečí.Nedávno jsem jel s 1.6 CRDI 94 kw trasu Pelhřimov ,Vídeň ,Sopron ,.Sárvár.Tam a nazpátek přibližně 700 km,z toho dálnice asi 150 km.Dodržoval jsem předepsanou rychlost,jak na dálnici,tak i na běžné silnici,spotřeba byla 4.8 l/100 km.Přibližně jednou za měsíc jezdím Pelhřimov ,Lovosice.Povolenou 130mírně překračuju a jezdím to kolem 6.5 l.Jinak cena servisní prohlídky je kolem 6-7 000 kč.


Na co se vztahuje záruka je podrobně rozepsáno v záruční (nebo servisní) knížce - podle toho bych se řídil. Já si nechal na záruku vyměnit i "unavené" navíječe bezpečnostních pásů (fungovaly, ale už to nebylo ono), to bylo najeto cca 150 tisíc km a xenonovou výbojku ve 180 tisících - bez problémů vyměněno. Cena předního skla 12000 není nic neobvyklého, obyčejné stojí většinou okolo 5000 ale termické (což má dnes většina aut nižší střední) je za 10-15 úplně běžně. Proto mám připojištění skla za pár korun ročně. A cena servisní prohlídky je také běžná - je to diesel. Na 1,6 TDI stojí se slevami a za "flotilovou" cenu 6300,- bez filtru nafty a s ním 7400,- (mění se každý druhý servis).
reagovať
nahlásit
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Pondelok 30.12.2013 11:37, RE: ceed
Pavlik napísal:
Fanda napísal:
Pavlik napísal:
Fanda napísal:
mostak napísal:
Mám kiu ceed 1.6 crdi 85 Kw už 2 roky a jsem maximálně spokojen reál. spotřeba 5.5 L při hodně klidné jízdě se dá dostat na 4.5 L. Na druhou stranu jsem jel na německé dálnici za 6.6 L při rychlosti 190-200 Kmh.
Vlastním Hyundai I 30 1.6 CRDI 94 kw .Při klidné jízdě je možné se dostat pod 5 l,jetli se to dokáže rozjet na 2oo km/h jsem nezkoušel,ale nikdo nemůže myslet vážně,že při rychlosti 190-200 bude spotřeba pod 8 l.Jinak v záruce řešíno kolísání otáček na volnoběh a začátkem této zimy odešly všechny žhavicí cívky.Na to se bohužel záruka nevztahuje.s prací mě to stálo 2 500 kč.Ještě bych chtěl upozrnit u Kie a Hyundae na vysoké ceny servisních prohlídek a některých dílů.
Spotřeba může být klidně reálná, můj Megane grandtour s 1,5 DCi 78kw jede trvale 150km/h dle GPS za 5,7 litru (ale osobní zkušenost při takové rychlosti s 1,6 CRDi nemám). Co se týká cen prohlídek, tak rozdíl není proti škodovce nijak velký. U Hyundai je dražší servis SUV, ale třeba i30 má servis stejně drahý jako octavia. Na korejce bývá dražší origo plechařina, ale jak často ji člověk potřebuje?PS: žhaviče nejsou cívky, správně jsou to žhavící svíčky a je to spotřebák, záruka se na ně vztahuje většinou jen prvních 30-50 tisíc km podle značky auta.
Myslel jsem samozřejmě svíčky,mě je dělali ve 22 t/km,záruka se na ně údajně nevztahuje vůbec.Ještě jsem měl smůlu s předním sklem,poškození od kamínku se naštěstí nechalo opravit,jinak cena předního skla na I -30 12 000 kč bez práce a takovíh perliček najdete více.Na druhou stranu jsem zase auto koupil za super cenu a s dražším provozem jsem počítal.Jinak motor 1.6 CRDI považuji za opravdu povedený ,ale aby se proháněl v Německu po dálnici delší dobu 19o až 200 km/h na to prostě nemá a pokud se vám to povede na dlouhé rovině nebo z kopečka takhle rozjet tak už tomu také bude odpovídat spotřeba.S 1.6 tdi nemám zkušenost,ale podle různých testů jsou na tom motory jak s výkonem,tak se spotřebou podobně.Pokud by zde někdo napsal,že lítá s Tdi v Německu 190 až 200 za 6.6 litru, to by bylo řečí.Nedávno jsem jel s 1.6 CRDI 94 kw trasu Pelhřimov ,Vídeň ,Sopron ,.Sárvár.Tam a nazpátek přibližně 700 km,z toho dálnice asi 150 km.Dodržoval jsem předepsanou rychlost,jak na dálnici,tak i na běžné silnici,spotřeba byla 4.8 l/100 km.Přibližně jednou za měsíc jezdím Pelhřimov ,Lovosice.Povolenou 130mírně překračuju a jezdím to kolem 6.5 l.Jinak cena servisní prohlídky je kolem 6-7 000 kč.
Na co se vztahuje záruka je podrobně rozepsáno v záruční (nebo servisní) knížce - podle toho bych se řídil. Já si nechal na záruku vyměnit i "unavené" navíječe bezpečnostních pásů (fungovaly, ale už to nebylo ono), to bylo najeto cca 150 tisíc km a xenonovou výbojku ve 180 tisících - bez problémů vyměněno. Cena předního skla 12000 není nic neobvyklého, obyčejné stojí většinou okolo 5000 ale termické (což má dnes většina aut nižší střední) je za 10-15 úplně běžně. Proto mám připojištění skla za pár korun ročně. A cena servisní prohlídky je také běžná - je to diesel. Na 1,6 TDI stojí se slevami a za "flotilovou" cenu 6300,- bez filtru nafty a s ním 7400,- (mění se každý druhý servis).


Na servisní náklady byla zlatá 1.2 htp první servis 1 700 kč,nejdražší v 60 000 km 4 400 kč a to ještě vždy účtovali 4l oleje a přitom se tam nevlezou ani celé 3 l.
reagovať
nahlásit
xtrox
počet príspevkov233
dátum registrácie01.11.2012
Pondelok 30.12.2013 17:33, ...
jezdím s 1,6 tdi (zrovna 2012 a je právě tak zajetá, cca 45 tkm) .
oproti "starým" 1,9 tdi výrazně tišší. žerou jeko 1,9 tdi v oktávkách první generace - u mě cca 4,6 po praze a okolí, po dálnici 5,5, praha - berlín na otočku za 6,2 (české dálnice 140, německé tam 150, zpátky 160-170 - dle navi, tacho ukazuje o 10 víc...za 6 hodin zpátky), praha - české budějovice a zpět za 4,2 (po dálnici 130-140, okresky 100, spíš jsem jel s provozem, občas předjel náklaďák)

1,6 tdi mají výrazně delší zpřevodování a je nutno při většině přidání podřadit. počítač ukazuje nesmysly (aby někdo dával pětku v 1.200 otáčkách je o rozum...a dvouhmotu).

s i-30 (bratr ceed) jsem jel jednou, cca 30 km. spotřeba byla vyšší, ale neměl jsem to auto "v noze". předpokládám, že reálně vyšší spotřeba bude o pár deci, max půl litru.
řízení a pocit z automobilu byl...jiný. ne, že by to bylo špatné, ale nezvyk.
znám lepší i horší auta, tohle byl takový prudce jiný způsob průměrnosti (oktávka je ten druhý jiný)

jinak za stejné peníze bude oktávka větší a ceed vybavenější. servisní náklady budou zhruba stejné, u ceed se plechy, světla, skla, apod. nedělají v druhovýrobě, takže s tím počítat.
reagovať
nahlásit
roman.hrdlicka
počet príspevkov22
dátum registrácie30.10.2013
Pondelok 30.12.2013 22:38, RE: zvážit vše
stréc od piva napísal:
pokud jsou obě ze stejného roku (stejnou cenu) = tak pak určitě KIA na tom bude výbavou o třídu výše.Za KIA mluví menší pravděpodbnost odcizení (u ŠKODY vysoká),a 7letá záruka,u ŠKODY záruka už bude končit.U Škodovky je zas lepší dostupnost náhradních dílů....stejně tak havarijní pojistka na škodu bude dražší než na kiu


v Praze určitě dost riskantní mít Octávku. Je jednoznačně nejkradenější, takže jedině počítat s dalšími zabezpečovacími systémy - skrytý vypínač bez, kterého nenastartují, zámek na volant, pískovaná okna (přestává se vyplácet leptání, protože jde lehce odstranit), popř. GPS...
reagovať
nahlásit
radek.slivaFB
počet príspevkov181
dátum registrácie16.03.2013
Streda 01.01.2014 13:27, RE: ...
jinak za stejné peníze bude oktávka větší a ceed vybavenější. servisní náklady budou zhruba stejné, u ceed se plechy, světla, skla, apod. nedělají v druhovýrobě, takže s tím počítat.

chtěl bych ještě upřesnit ty rozměry... ceed rozvor 2650, šířka-1780,výška 1470, délka nevim jak u kombi ale bude menší než octavia...octavka rozvor 2578,šířka-1769,výška 1462
reagovať
nahlásit
jednicka1111
počet príspevkov15
dátum registrácie14.10.2013
Streda 01.01.2014 20:24, kia
neví někdo kolik stojí servisní prohlídky u kia v rámci záruky.
reagovať
nahlásit
xtrox
počet príspevkov233
dátum registrácie01.11.2012
Piatok 03.01.2014 11:44, RE: kia
jednicka1111 napísal:
neví někdo kolik stojí servisní prohlídky u kia v rámci záruky.


co zavolat do autorizovaného servisu?
reagovať
nahlásit
1 2
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.