.
. Vlastní zkušenost: Předloni jsem vlastní vinou naboural čelně auto do sloupu (havarijní pojistku jsem neměl), nárazník, čelo a kapota zdeformované, ulomená špička nosníku karoserie (muselo na stolici) atd. Oprava v Auto Kelly (se subopravou u klempíře se stolicí) cca 15tis. Ani jsem nezjišťoval, kolik by si řekli v autorizáku, cena opravy by pravděpodobně převýšila prodejní cenu auta. Loni do mě nabourala zezadu pani, prohnutý zadní nárazník a mírně promáčklé víko kufru. Výměna nárazníku za nový a narovnání víka kufru v autorizovaném smluvním servisu pojišťovny viníka cca 18 tis. Ale připouštím, že programy běžných servisních prohlídek pro starší vozy jsou u autorizáků někdy zajímavé.
. Vlastní zkušenost: Předloni jsem vlastní vinou naboural čelně auto do sloupu (havarijní pojistku jsem neměl), nárazník, čelo a kapota zdeformované, ulomená špička nosníku karoserie (muselo na stolici) atd. Oprava v Auto Kelly (se subopravou u klempíře se stolicí) cca 15tis. Ani jsem nezjišťoval, kolik by si řekli v autorizáku, cena opravy by pravděpodobně převýšila prodejní cenu auta. Loni do mě nabourala zezadu pani, prohnutý zadní nárazník a mírně promáčklé víko kufru. Výměna nárazníku za nový a narovnání víka kufru v autorizovaném smluvním servisu pojišťovny viníka cca 18 tis. Ale připouštím, že programy běžných servisních prohlídek pro starší vozy jsou u autorizáků někdy zajímavé.
. Jinak do autorizáku jezdím s autem v záruce a pár let po, s ostatníma do neautorizovanýho servisu se specializací na danou značku - což je asi nejlepší...
. Jinak do autorizáku jezdím s autem v záruce a pár let po, s ostatníma do neautorizovanýho servisu se specializací na danou značku - což je asi nejlepší...
. Jinak do autorizáku jezdím s autem v záruce a pár let po, s ostatníma do neautorizovanýho servisu se specializací na danou značku - což je asi nejlepší...
.
. Jinak do autorizáku jezdím s autem v záruce a pár let po, s ostatníma do neautorizovanýho servisu se specializací na danou značku - což je asi nejlepší...
. Jinak do autorizáku jezdím s autem v záruce a pár let po, s ostatníma do neautorizovanýho servisu se specializací na danou značku - což je asi nejlepší...
. Jinak do autorizáku jezdím s autem v záruce a pár let po, s ostatníma do neautorizovanýho servisu se specializací na danou značku - což je asi nejlepší...
. Vlastní zkušenost: Předloni jsem vlastní vinou naboural čelně auto do sloupu (havarijní pojistku jsem neměl), nárazník, čelo a kapota zdeformované, ulomená špička nosníku karoserie (muselo na stolici) atd. Oprava v Auto Kelly (se subopravou u klempíře se stolicí) cca 15tis. Ani jsem nezjišťoval, kolik by si řekli v autorizáku, cena opravy by pravděpodobně převýšila prodejní cenu auta. Loni do mě nabourala zezadu pani, prohnutý zadní nárazník a mírně promáčklé víko kufru. Výměna nárazníku za nový a narovnání víka kufru v autorizovaném smluvním servisu pojišťovny viníka cca 18 tis. Ale připouštím, že programy běžných servisních prohlídek pro starší vozy jsou u autorizáků někdy zajímavé.
. Jinak do autorizáku jezdím s autem v záruce a pár let po, s ostatníma do neautorizovanýho servisu se specializací na danou značku - což je asi nejlepší...
. Vlastní zkušenost: Předloni jsem vlastní vinou naboural čelně auto do sloupu (havarijní pojistku jsem neměl), nárazník, čelo a kapota zdeformované, ulomená špička nosníku karoserie (muselo na stolici) atd. Oprava v Auto Kelly (se subopravou u klempíře se stolicí) cca 15tis. Ani jsem nezjišťoval, kolik by si řekli v autorizáku, cena opravy by pravděpodobně převýšila prodejní cenu auta. Loni do mě nabourala zezadu pani, prohnutý zadní nárazník a mírně promáčklé víko kufru. Výměna nárazníku za nový a narovnání víka kufru v autorizovaném smluvním servisu pojišťovny viníka cca 18 tis. Ale připouštím, že programy běžných servisních prohlídek pro starší vozy jsou u autorizáků někdy zajímavé.
. Vlastní zkušenost: Předloni jsem vlastní vinou naboural čelně auto do sloupu (havarijní pojistku jsem neměl), nárazník, čelo a kapota zdeformované, ulomená špička nosníku karoserie (muselo na stolici) atd. Oprava v Auto Kelly (se subopravou u klempíře se stolicí) cca 15tis. Ani jsem nezjišťoval, kolik by si řekli v autorizáku, cena opravy by pravděpodobně převýšila prodejní cenu auta. Loni do mě nabourala zezadu pani, prohnutý zadní nárazník a mírně promáčklé víko kufru. Výměna nárazníku za nový a narovnání víka kufru v autorizovaném smluvním servisu pojišťovny viníka cca 18 tis. Ale připouštím, že programy běžných servisních prohlídek pro starší vozy jsou u autorizáků někdy zajímavé.
. Jinak do autorizáku jezdím s autem v záruce a pár let po, s ostatníma do neautorizovanýho servisu se specializací na danou značku - což je asi nejlepší...
. Původně jsme šli objednat černou met, ale stály tam na placu dvě 5008 připravené na reimport do Francie - tak dlouho jsme kolem toho chodili, až jsme si odnesli smlouvu na tu bílou. Byla by super, až na mouchy a lidi howada.
. Vlastní zkušenost: Předloni jsem vlastní vinou naboural čelně auto do sloupu (havarijní pojistku jsem neměl), nárazník, čelo a kapota zdeformované, ulomená špička nosníku karoserie (muselo na stolici) atd. Oprava v Auto Kelly (se subopravou u klempíře se stolicí) cca 15tis. Ani jsem nezjišťoval, kolik by si řekli v autorizáku, cena opravy by pravděpodobně převýšila prodejní cenu auta. Loni do mě nabourala zezadu pani, prohnutý zadní nárazník a mírně promáčklé víko kufru. Výměna nárazníku za nový a narovnání víka kufru v autorizovaném smluvním servisu pojišťovny viníka cca 18 tis. Ale připouštím, že programy běžných servisních prohlídek pro starší vozy jsou u autorizáků někdy zajímavé.