0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia Combi

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 00:34, NESKUTEČNÉ
Tak já si myslel, že už mě na uživatelských recenzích nic nepřekvapí, ale felicia s ABS jako NEJLÉPE BRZDÍCÍ AUTO ZE VŠECH a s TŘETÍM NEJPROSTORNĚJŠÍM INTERIÉREM PO A8 A SUPERBU to už je fakt moc i na mě.
Jinak předchozí vozidlo řídil pán asi poslepu, jinak by si musel všimnout, že i jeho bývalá vectra B je prostornější.
Není přece možné, aby byl někdo tak blbej, tohle fakt už musel dotyčný napsat schválně, aby si zde udělal z lidí pr..el.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 00:36, Nesmrtelný motor
Na tachomentru 75 000 km a hlášky - nesmrtelný motor, ach jo, z toho zas neusnu :o(
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 00:50, RE: NESKUTEČNÉ
Aleš napísal:
Tak já si myslel, že už mě na uživatelských recenzích nic nepřekvapí, ale felicia s ABS jako NEJLÉPE BRZDÍCÍ AUTO ZE VŠECH a s TŘETÍM NEJPROSTORNĚJŠÍM INTERIÉREM PO A8 A SUPERBU to už je fakt moc i na mě.
Jinak předchozí vozidlo řídil pán asi poslepu, jinak by si musel všimnout, že i jeho bývalá vectra B je prostornější.
Není přece možné, aby byl někdo tak blbej, tohle fakt už musel dotyčný napsat schválně, aby si zde udělal z lidí pr..el.
No jo, to víte, konečně nám někdo sdělil pánové tu krutou pravdu, že Felcka je nejlepší a všechny ostatní vozy (A8 a Superb), na které my slintáme jsou podfuck a hlavně teda je nejlepčí do kopce na čtverku a pak na rovině při padesátce už na pětku, jinak 3 je zbytečná. Ptám se tedy, pro do toho výrobce dával pětikvalt?? Tomuto člověku stačí kvalty dva a 1 palec na ruce a na noze, ale pozor, až po správném a řádném promazání táhel a paedálu, doufám že GT85 nabo WD40 - to bych chtěl ještě dopřesnit, prosím :))
Myslím, že by Audina měla zavřít továrnu na A8-čky, když jí trumfne stará poctivá felcka, co má najeto 75.000 tkm, což je pro motory audi spíše dobrým záběhem :))
Holt felcka je felcka, ABS stojí na fleku a ještě rozděluje rovnoměrně brzdnou sílu na končetiny nebohého důchodce, kterého přejede na přechodu s tím famózním ABS-kem )
Ach jo, zase výplod jednoho typicky českého pitomce.
Kluci, nestačil nám ten komunismus s nejlepšímy stodvácami, vždyť ty úplně stačily, ne?? ))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 00:55, RE: Nesmrtelný motor
Aleš napísal:
Na tachomentru 75 000 km a hlášky - nesmrtelný motor, ach jo, z toho zas neusnu :o(
Re: Nesmrtelný a hlavně úsporný motor. Haha, mohu dotyčnému vzkázat, že mám 15 let starou AR 164 Super 2.0 TS, výkon je 106kW, což je více než 2x tolik než ve sqělé feldině a jezdím za 7,4 litru na sto.
Takže pyšnit se u motoru 1,3 spotřebou v průměru 6,5 l je dost úsměvné.
Jinak ten nesmrtelný motor - po 200.000km to již nebývá žádná sláva, ale celkem pěkný šrot, nesmrtelný motor to byl možná v roce 1984, kam se datuje jeho vývojový vznik, a to ještě v rámci kategorie malých aut, proboha!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 01:45, SILVESTR???
Vážená redakce, vážím si Vašich cenných rad a poučení, které na tomto serveru uveřejňujete, ale uveřejnit něco takového, jako je tato "recenze", to by semnou ostuda mlátila o sloupy pouličního osvětlení.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 01:54, RE: Nesmrtelný motor
anonym napísal:
Re: Nesmrtelný a hlavně úsporný motor. Haha, mohu dotyčnému vzkázat, že mám 15 let starou AR 164 Super 2.0 TS, výkon je 106kW, což je více než 2x tolik než ve sqělé feldině a jezdím za 7,4 litru na sto.
Takže pyšnit se u motoru 1,3 spotřebou v průměru 6,5 l je dost úsměvné.
Jinak ten nesmrtelný motor - po 200.000km to již nebývá žádná sláva, ale celkem pěkný šrot, nesmrtelný motor to byl možná v roce 1984, kam se datuje jeho vývojový vznik, a to ještě v rámci kategorie malých aut, proboha!!!!
nj to byly ještě 8v TSparky trvanlivé, dneska ty 16v mrdky opravdu nemají šanci přežít škodováckej 1.3 OHV.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 02:11, RE: Nesmrtelný motor
anonym napísal:
nj to byly ještě 8v TSparky trvanlivé, dneska ty 16v mrdky opravdu nemají šanci přežít škodováckej 1.3 OHV.
No nevím, nevím, je fakt že škoda OHV je ověřená konstrukce pocházející z roku cca 1962, navíc ještě se zkušenostmi z hlubší minulosti .-)), v roce 1984 proběhla vlastně "jen" rekonstrukce vynucená ES83 předpisem, bez jehož existence by tam soudruzi nechali starý motor Š742 s obsahem 1178 kubických centimetrů. To by pane byle ve fáčku a feldě svezeníško, radši to nedomýšlet .
Nicméně ta rekonstrukce se mimořádně vydařila, požily se kvalitní materiály a dobrá řešení, ale stejně životnost toho motoru není nijak oslnivá.
A to, že staré dobré 8v TS-ka na AR byly lepší, no to je slyšet hodně (furt), ale je otázka, jak je to doopravdy.
Při dobré údržbě a hlavně pravidelném DOLÉVÁNÍ OLEJE, což mnohé jedince ani nenapadne tyto motory dají 250-300 tisíc bez větších problémů. Teda aspoň pár jsem jich viděl, i když zadřených a jinak "vymrdaných" taky dost - ale je to zvětšiny fakt tím, že na to ti lidé kašlou.
Zadřeš klidně i třílitr na steré 75-ce a 164-ce a to je obecně velice odolný motor k neutahání, jenže když to nemá olej, co potom chceš...
Ale nevím, ty nové twinsparky opravdu nemám tolik zmáknuté, takže se nechci hádat.
Každopádně mě je to vcelku jedno jako spokojenému uživateli AR 164. I přes to stáří pořád slušné vozidlo. Můj malý sen je ovšem 3.0 V6 24v - to je šílená strojovna s ďábelským tahem, ale přeci jen vyžaduje "podrbat" za ouškama. ) A také s impozantním mechanických zvukem - ba přímo rykotem, v otáčkách 4500-6500, kdy jeho tah je nejlepší :)))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 02:19, RE: Nesmrtelný motor
anonym napísal:
nj to byly ještě 8v TSparky trvanlivé, dneska ty 16v mrdky opravdu nemají šanci přežít škodováckej 1.3 OHV.
Ještě k té škodovce - díky vývoji fáčka a potažmo ladění motoru původní stodvacítky pro nové fáčko vznikla později "nadupaná" stotřicítka....Jinak by nebyla.
Chyba byla v tom, že ten motor se už po mechanický stránce dál nevyvíjel, z hlediska kvality materiálů a úpravách na rozvodech atd, aby se životnost, resp. spíše dobrá stabilita mechanických vlastností zvýšila....na potřebnou úroveň.
Výkon nebyl např. zase tak špatnej, ale ta spotřeba dejme tomu 6,5 - 8,5 podle stylu jízdy a seřízení motoru - hrůza.
Jenže, ono je lepší se na to vysrat a radši postavit novej provoz na opravdové klenoty - a to na tříválce 1.2 HTP.
Škoda je vůbec škoda mluvit, když si vzpomenu vůbec na jejich šestnáctisovku, která měla v roce 1991 jako prototyp výkon 75kW - na tu dobu ve svý kategorii špička.
Jenže WV potřeboval prodávat svoje vysloužilé zastaralé motory a tvářit se přitom svatě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 02:31, RE: Nesmrtelný motor
Aleš napísal:
Na tachomentru 75 000 km a hlášky - nesmrtelný motor, ach jo, z toho zas neusnu :o(
Jako je potřeba se svézt třeba třílitrem od Alfy, aby se rozený felckař taky trochu probudil k životu , výkon jako sviňa, slušnej tah a hlavně spotřeba velice rozumná na daný obsah, kolem 9,3 na sto. Když se sere hadice od benzínového čerpadla, dá se s výhodou jezdit i za 8, ale jen dočasně ))))
Ale při vyšších teplotách kolem 30°C a na štrekách jsem několikrát dosáhl rekordu s třílitrem a to 7,6 na sto, s čerpadlem v cajku... To byla paráda.
Takže je potřeba se na to dívat rozumně, jenže když to někdo počítá lineárně a vychází mu, že to musí žrát 15 a nikdo ho nepřesvědčí to je pak blbý.
Právě když tady tak různě čtu žhavé diskuze o zkurvených Alfách, které jen žerou benzín olej a jen se serou, musím se fakticky smát.
Serou se všechny auta, záleží na používání, údržbě a pravidelném servisu... A taky pamatovat na to, že u nás se běžně prodávají auta, nejen Alfy, co mají na tachu 90-120tkm ale doopravdy mají tak přes 300, 400, 500 tisíc (např. z Itálie to skoro nepoznáš) a vyprávějí ti k tomu dojemnou story, jak tuto např. Alfu 2.0 V6 turbo, co má 202 koní měl takovej starší, plešatej pán, co skoro nejezdil a byl pravidelně v servisu....:))
Holt 2.0 V6 turbo je velmi vhodné pro věkovou kategorii +60 let a vejš :)))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 02:38, RE: NESKUTEČNÉ
Aleš napísal:
Tak já si myslel, že už mě na uživatelských recenzích nic nepřekvapí, ale felicia s ABS jako NEJLÉPE BRZDÍCÍ AUTO ZE VŠECH a s TŘETÍM NEJPROSTORNĚJŠÍM INTERIÉREM PO A8 A SUPERBU to už je fakt moc i na mě.
Jinak předchozí vozidlo řídil pán asi poslepu, jinak by si musel všimnout, že i jeho bývalá vectra B je prostornější.
Není přece možné, aby byl někdo tak blbej, tohle fakt už musel dotyčný napsat schválně, aby si zde udělal z lidí pr..el.
Copak vo to, že si dělá z lidí prdel to bych ještě celkem bral, ale že mu "to žere" redakce Tipcarsu, v čele s nekompromisně neomylným Martinem Vaculíkem, co nenávidí Alfy, ať už twinsparky 16V, nebo i motory JTD, obzvláště 2,4 JTD mu nedělá dobře )) to už se fakt divím(. Chybí mi tam nějaká jeho kořeněná poznámka s jeho typickým pravopisem, kdy nerozlišuje y/i a podobně - to je úsměvné.
Jinak vůle motorů AR jsou obecně větší, např. starý třílitr měl cca 0,012mm, což je fakt hodně, tomu odpovídá i větší spotřeba oleje, jenže pokud ten motor měl olej, neviděl jsem třílitr nikdy zadřenej. Takže jeho úvahy o TS 16V jako cituji "ukrutných šmejdech" díky velkýcm vůlím na motorech, které se díky tomu stejně nakonec zadřou, mi přijdou fakticky dosti mimo.
Protože, nakonec, se stejně může zadřít každej motor... ))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 02:47, Martin Vaculík
Joj, to jsem se pobavil, jak někdo Vaculíkovi napsal, že je postižený diagnózou WV a on se krásně bránil...
Ale ať chce, nebo ne, nejlepší sportovní auta a motory dělali vždycky Italové, Němci je dohnali jen v případě legendárních Auto Unionů, tam je možná i překonali, ale z dlouhodobého hlediska vedou právě Italové (Alfetty, Ferrari, Maserati, Lancie...), to se nedá změnit ani narcistní náklonností k německým značkách z mě utajených důvodů:)). Asi tam budou lepší provize za oslavné články, to nevím, nicméně novinář by si měl zachovat určitou objektivitu, že?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 06:21, RE: Martin Vaculík
anonym napísal:
Joj, to jsem se pobavil, jak někdo Vaculíkovi napsal, že je postižený diagnózou WV a on se krásně bránil...
Ale ať chce, nebo ne, nejlepší sportovní auta a motory dělali vždycky Italové, Němci je dohnali jen v případě legendárních Auto Unionů, tam je možná i překonali, ale z dlouhodobého hlediska vedou právě Italové (Alfetty, Ferrari, Maserati, Lancie...), to se nedá změnit ani narcistní náklonností k německým značkách z mě utajených důvodů:)). Asi tam budou lepší provize za oslavné články, to n...
no já mám pocit, že s tím Mr. Vaculík souhlasí, protože vše od koncernu, to znamená i A8 a Superb je přeci hlučný, chrochtající a v zatáčkách nesedící shit, kterýmu se vyrovná kdejaká felda :o))) jinak bez urážky ještě doma jednu mám, je to bývalá autoškola, najeto cca 400t km(1,3 50 kw) na jeden motor a dvoje rozvody a nedám na ní dopustit, ale doba je už jinde a bohužel byla, i když se feldy sypay z pásů v Boleslavi...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 07:20, RE: Martin Vaculík
cruise napísal:
no já mám pocit, že s tím Mr. Vaculík souhlasí, protože vše od koncernu, to znamená i A8 a Superb je přeci hlučný, chrochtající a v zatáčkách nesedící shit, kterýmu se vyrovná kdejaká felda :o))) jinak bez urážky ještě doma jednu mám, je to bývalá autoškola, najeto cca 400t km(1,3 50 kw) na jeden motor a dvoje rozvody a nedám na ní dopustit, ale doba je už jinde a bohužel byla, i když se feldy sypay z pásů v Boleslavi...
Hoši nezabudajte všetko mazať!! Namažte riadenie na Felde a hups máte ľahko idúci volant ako so servom. Toľko blábolov pokope, fuj!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 08:23, kde namazat
jsem jeden z tech co ma filetu na lepsi zatim nemam ale tato fileta mi zatim staci a musim rict ze v pohode. prosim dotycneho pisatele aby mi poradil kde namazat rizeni aby to slo jako s posilovacem je to 1,6 ka. protoze kdyzt parkuji tak se u toho potim jako prase - toceni volentem mi pripomina dedoveho zigula, cekam na radu diky ))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 08:32, Nesmrtelny motor
Motor, který se vyráběl nějakých 40 let musí být opravdu nesmrtelný
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 08:53, :-)
Nechce se mi být vulgární, tak jen napíšu, že se mi recenze zdá poněkud optimistická. Zejména to závěrečné hodnocení vzbuzuje úsměv. Jen by mě na závěr zajímalo, co bylo té Vectře, že ji pisatel vyměnil za Filcku?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 09:09, RE: Martin Vaculík
cruise napísal:
no já mám pocit, že s tím Mr. Vaculík souhlasí, protože vše od koncernu, to znamená i A8 a Superb je přeci hlučný, chrochtající a v zatáčkách nesedící shit, kterýmu se vyrovná kdejaká felda :o))) jinak bez urážky ještě doma jednu mám, je to bývalá autoškola, najeto cca 400t km(1,3 50 kw) na jeden motor a dvoje rozvody a nedám na ní dopustit, ale doba je už jinde a bohužel byla, i když se feldy sypay z pásů v Boleslavi...
K těm TDi - nerekl bych, ze v novych audinach je TDi slyset, je zhruba stejne slyset jako v tech vasich nejtissich dehtovych peugeotech. Mozna z venku je hlucnejsi. Ze Italove delali nejlepsi sportovni auta, no to mozna, kdyby neustale Porsche nebyl sportak cislo 1. Dnesni BMW rady 6- v nekolika desitkach zemi po celem svete dostalo top jedna, a v nekolika testech se zjistilo, ze ma podvozek lepsi jak ferrari....:) a byly to testy: IT, Fra, USA, A (takze zadnes svet motoru ani autobild). Italove to umeji udelat hezky, coz jim nikdo nebere (ikdyz kuprikladu me se to nelibi, alfa OK, fiat je hnus) spolehlivost je bida. Autor pise ze felicie ma odolnej motor, ma najeto 75.000km. To uz vetsina Alfin 156 je po nekolika tezkych zavadach a vymenach motoru, o 147 ani nemluvim (nejenom ze se vsechno sype, ale jeste propadla v crasch testu a hlucnosti od podvozku konkuruje kriklounovi felicii).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 09:57, hadr
No to je recenze :D asi napisu o tom samem neco lepsiho. Jedine s cim souhlasim je, ze 1,3 50kW hodně vydrží, pokud se o ni dobre stara klidne 250 000, ja mam najeto 180 a motor slape jak hodinky, teda do 4 000 ot/min pak uz to nema vyznam, rve to, trepe se to. Proste motor na klidnou jizdu. Zbytek auta kdyz pominu levne nahradni dily, nic moc, spis nic nez moc. Proste auto na praci.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 10:34, RE: Nesmrtelný motor
anonym napísal:
Re: Nesmrtelný a hlavně úsporný motor. Haha, mohu dotyčnému vzkázat, že mám 15 let starou AR 164 Super 2.0 TS, výkon je 106kW, což je více než 2x tolik než ve sqělé feldině a jezdím za 7,4 litru na sto.
Takže pyšnit se u motoru 1,3 spotřebou v průměru 6,5 l je dost úsměvné.
Jinak ten nesmrtelný motor - po 200.000km to již nebývá žádná sláva, ale celkem pěkný šrot, nesmrtelný motor to byl možná v roce 1984, kam se datuje jeho vývojový vznik, a to ještě v rámci kategorie malých aut, proboha!!!!
No já jsem s Felicii 1,3 najezdil 250.000 km se spoltřebou v podstatě stejnou. A ještě ji ve městě potkávám. Tipuju, že teď už má najeto něco přes 300.000 a zdá se že šlape. A co se týká spotřeby myslím, že v kategorii 1,3 l a době konstrukce motoru to není špatná spotřeba. Srovnávat to s motorem o třídu vyšším prostě nejde, a pán předesílal proč si vybral felicii.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 11:14, nejlepší ?
To je blbost, nejlepší je Forman
reagovať
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.