)
)4) Olej měnit co 10tis. km a rozhodně nejméně 5w-40!! (HTP nemá chladič oleje, olej se přehřívá a znehodnocuje velmi rychle - může dojít pak k nefunkčnosti napínáku atd..)5) Pokud to finanční situace dovoluje, jezdit na lepší beznín a nejlépe i dávat aditivum jako VIF Super.To vše platí i pro poslední verze motorů HTP, které jsou např. i ve Škodě Rapid. Jinak koho téma HTP zajímá více, doporučuji navštívit stránky HTP klubu, opravdu se tam snad dovíte vše
http://htpklub.webnode.cz/
)4) Olej měnit co 10tis. km a rozhodně nejméně 5w-40!! (HTP nemá chladič oleje, olej se přehřívá a znehodnocuje velmi rychle - může dojít pak k nefunkčnosti napínáku atd..)5) Pokud to finanční situace dovoluje, jezdit na lepší beznín a nejlépe i dávat aditivum jako VIF Super.To vše platí i pro poslední verze motorů HTP, které jsou např. i ve Škodě Rapid. Jinak koho téma HTP zajímá více, doporučuji navštívit stránky HTP klubu, opravdu se tam snad dovíte vše
http://htpklub.webnode.cz/
)4) Olej měnit co 10tis. km a rozhodně nejméně 5w-40!! (HTP nemá chladič oleje, olej se přehřívá a znehodnocuje velmi rychle - může dojít pak k nefunkčnosti napínáku atd..)5) Pokud to finanční situace dovoluje, jezdit na lepší beznín a nejlépe i dávat aditivum jako VIF Super.To vše platí i pro poslední verze motorů HTP, které jsou např. i ve Škodě Rapid. Jinak koho téma HTP zajímá více, doporučuji navštívit stránky HTP klubu, opravdu se tam snad dovíte vše
http://htpklub.webnode.cz/
)4) Olej měnit co 10tis. km a rozhodně nejméně 5w-40!! (HTP nemá chladič oleje, olej se přehřívá a znehodnocuje velmi rychle - může dojít pak k nefunkčnosti napínáku atd..)5) Pokud to finanční situace dovoluje, jezdit na lepší beznín a nejlépe i dávat aditivum jako VIF Super.To vše platí i pro poslední verze motorů HTP, které jsou např. i ve Škodě Rapid. Jinak koho téma HTP zajímá více, doporučuji navštívit stránky HTP klubu, opravdu se tam snad dovíte vše
http://htpklub.webnode.cz/
)4) Olej měnit co 10tis. km a rozhodně nejméně 5w-40!! (HTP nemá chladič oleje, olej se přehřívá a znehodnocuje velmi rychle - může dojít pak k nefunkčnosti napínáku atd..)5) Pokud to finanční situace dovoluje, jezdit na lepší beznín a nejlépe i dávat aditivum jako VIF Super.To vše platí i pro poslední verze motorů HTP, které jsou např. i ve Škodě Rapid. Jinak koho téma HTP zajímá více, doporučuji navštívit stránky HTP klubu, opravdu se tam snad dovíte vše
http://htpklub.webnode.cz/
)4) Olej měnit co 10tis. km a rozhodně nejméně 5w-40!! (HTP nemá chladič oleje, olej se přehřívá a znehodnocuje velmi rychle - může dojít pak k nefunkčnosti napínáku atd..)5) Pokud to finanční situace dovoluje, jezdit na lepší beznín a nejlépe i dávat aditivum jako VIF Super.To vše platí i pro poslední verze motorů HTP, které jsou např. i ve Škodě Rapid. Jinak koho téma HTP zajímá více, doporučuji navštívit stránky HTP klubu, opravdu se tam snad dovíte vše
http://htpklub.webnode.cz/
)4) Olej měnit co 10tis. km a rozhodně nejméně 5w-40!! (HTP nemá chladič oleje, olej se přehřívá a znehodnocuje velmi rychle - může dojít pak k nefunkčnosti napínáku atd..)5) Pokud to finanční situace dovoluje, jezdit na lepší beznín a nejlépe i dávat aditivum jako VIF Super.To vše platí i pro poslední verze motorů HTP, které jsou např. i ve Škodě Rapid. Jinak koho téma HTP zajímá více, doporučuji navštívit stránky HTP klubu, opravdu se tam snad dovíte vše
http://htpklub.webnode.cz/
)4) Olej měnit co 10tis. km a rozhodně nejméně 5w-40!! (HTP nemá chladič oleje, olej se přehřívá a znehodnocuje velmi rychle - může dojít pak k nefunkčnosti napínáku atd..)5) Pokud to finanční situace dovoluje, jezdit na lepší beznín a nejlépe i dávat aditivum jako VIF Super.To vše platí i pro poslední verze motorů HTP, které jsou např. i ve Škodě Rapid. Jinak koho téma HTP zajímá více, doporučuji navštívit stránky HTP klubu, opravdu se tam snad dovíte vše
http://htpklub.webnode.cz/

Jinak u autorizovaného servisu mě dali nabídku za výměnu celé rozvodové sady pro HTP 7000kč i s prací, u garážníka to bylo trochu levnější..
)4) Olej měnit co 10tis. km a rozhodně nejméně 5w-40!! (HTP nemá chladič oleje, olej se přehřívá a znehodnocuje velmi rychle - může dojít pak k nefunkčnosti napínáku atd..)5) Pokud to finanční situace dovoluje, jezdit na lepší beznín a nejlépe i dávat aditivum jako VIF Super.To vše platí i pro poslední verze motorů HTP, které jsou např. i ve Škodě Rapid. Jinak koho téma HTP zajímá více, doporučuji navštívit stránky HTP klubu, opravdu se tam snad dovíte vše
http://htpklub.webnode.cz/
Pamatuju si že mě to taky zarazilo a že se jedná jen o jednu serii. Jinak kamarádce ted přišla na 12 letou Micru svolávačka na něco s řízením, tomu se říká starost o zákazníkě teda, čuměl jsem.
Jinak u autorizovaného servisu mě dali nabídku za výměnu celé rozvodové sady pro HTP 7000kč i s prací, u garážníka to bylo trochu levnější..
Jinak u autorizovaného servisu mě dali nabídku za výměnu celé rozvodové sady pro HTP 7000kč i s prací, u garážníka to bylo trochu levnější..
Nejde jenom o řetěz, ale o celou sadu. Můj automechanik našel např.unavený jeden šroub ozubeného kola. U jiného poškozený hydr. napínák atd.. Je to na Vás zvážit rizika. Jsou lidé, kteří s původním řetězem najedou 200tis.km a nic se neděje a jsou lidé, kterým to přeskočí o zub a je postaráno
Jinak olej měním co 1rok/10tis km (5w-40!) a ostatní věci měním až se opotřebují, takže žádné mazlení...
Jinak u autorizovaného servisu mě dali nabídku za výměnu celé rozvodové sady pro HTP 7000kč i s prací, u garážníka to bylo trochu levnější..
Nejde jenom o řetěz, ale o celou sadu. Můj automechanik našel např.unavený jeden šroub ozubeného kola. U jiného poškozený hydr. napínák atd.. Je to na Vás zvážit rizika. Jsou lidé, kteří s původním řetězem najedou 200tis.km a nic se neděje a jsou lidé, kterým to přeskočí o zub a je postaráno
Jinak olej měním co 1rok/10tis km (5w-40!) a ostatní věci měním až se opotřebují, takže žádné mazlení...
)4) Olej měnit co 10tis. km a rozhodně nejméně 5w-40!! (HTP nemá chladič oleje, olej se přehřívá a znehodnocuje velmi rychle - může dojít pak k nefunkčnosti napínáku atd..)5) Pokud to finanční situace dovoluje, jezdit na lepší beznín a nejlépe i dávat aditivum jako VIF Super.To vše platí i pro poslední verze motorů HTP, které jsou např. i ve Škodě Rapid. Jinak koho téma HTP zajímá více, doporučuji navštívit stránky HTP klubu, opravdu se tam snad dovíte vše
http://htpklub.webnode.cz/
Pamatuju si že mě to taky zarazilo a že se jedná jen o jednu serii. Jinak kamarádce ted přišla na 12 letou Micru svolávačka na něco s řízením, tomu se říká starost o zákazníkě teda, čuměl jsem.
Jinak u autorizovaného servisu mě dali nabídku za výměnu celé rozvodové sady pro HTP 7000kč i s prací, u garážníka to bylo trochu levnější..
Nejde jenom o řetěz, ale o celou sadu. Můj automechanik našel např.unavený jeden šroub ozubeného kola. U jiného poškozený hydr. napínák atd.. Je to na Vás zvážit rizika. Jsou lidé, kteří s původním řetězem najedou 200tis.km a nic se neděje a jsou lidé, kterým to přeskočí o zub a je postaráno
Jinak olej měním co 1rok/10tis km (5w-40!) a ostatní věci měním až se opotřebují, takže žádné mazlení...