0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia Combi - úsporné TDI?

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.04.2008 11:13, RE: neodborník
anonym napísal:
Chlape, to ti naridila tvoje domina, ze musis ke kazdy vete napsat, ze jsi osel a doplnit to citoslovci, ktery predvadis, kdyz te mlati bicikem? Na bdsm foru pro uskripnuty subiky by to mohlo byt k tematu, ale tady jses za blbce.
Ale tyď já sem.

Osel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.04.2008 11:23, RE: edmund
anonym napísal:
To je suché. To já se svou octávkou s tím tdíčkem, co táhne neskutečně vod spodu jezdím za 2,8l, no a když tomu šlápnu tak za 3,1l.
A to já, když hejbnu kostrou, tak rozjedu svůj vozejk na 20km za hodninu. Heč!

Osel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.04.2008 11:50, RE: Málo km
anonym napísal:
Jak to? Tak s ní (s touhle Fábkou) nejdřív najeďte těch 9000 aby jste se dostali na 15 000 km a potom udělejte test. Vrátíte auto s 15 000. Vo co de? Koncern to snad unese, nebo ne?

Osel
V praxi nereálné .. důvody snad nemusím rozepisovat ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.04.2008 11:53, RE: Málo km
Petr - TipCars.com napísal:
V praxi nereálné .. důvody snad nemusím rozepisovat ...
Proč? Čas nebo peníze nebo obojí. Ale ne, teď chvíli vážně, je mi jasné, že by to nešlo.
A co takhle trvat na tom, že testovat se budou stroje až od těch 15 000? Taky nejde?

Osel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.04.2008 12:18, Otřesný budíky i u Fábie II
Panebože, škodovkáři, vy si u toho nevykroutíte krk?

No hlavně že u té tříválcové chrochty máte sportovní tříramennej volant a kliky ze "stříbrnýho" plastu, že jo...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.04.2008 12:43, RE: Málo km
Petr - TipCars.com napísal:
Většina dodaných aut do testu spotřeby má najeto mezi 7- 11 tis. km, to bohužel my v redakci neovlivníme.
Ale delsi trasa by byla realna, ne? Prece jen necelych 50km mi prijde pomerne malo (navic pri tankovani se da vytvorit dost slusna nepresnost), rozumnych by bylo alespon 200, optimum klidne 400-500...

Ad nezajetost auta - vzhledem k tomu, ze jsou takto nezajeta skoro vsechna, da se v realu pocitat s pullitrem dolu a navic jsou testovana auta mezi sebou docela dobre porovnatelna...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.04.2008 12:45, spotreba
no nechapu lidi co se porad divaji na spotrebu kdyz si koupi nove auto
za 400t a a pak jim vic klesne hodnota auta nez usetri rozdilem benzin -nafta
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.04.2008 13:23, RE: Málo najeto !!!
anonym napísal:
A já říkám jaké štěstí pro ekonomiku tohoto státu, pokud se kupují domácí výrobky. Raději si zodpovězte otázku, co se stane s tímto státem, až většina lidí bude kupovat auta zahraniční? Přestože Škodovka hodně vyváží, domácí trh je pro ni stále tím nejdůležitějším odbytištěm, na který se vážou desítky místních subdodavatelů a tisíce pracovních míst.
Ano, domácí trh je rozhodující, proto se vyplatí dovézt O II např. ze Španělska.
Je domácí Hundai, Kia, 107, C1, Aygo? Nebo to jsou auta zahraniční?
A Opel (a jiné značky)? Výplně dveří, světla, kabelové svazky atd. se vyrábí u nás...
Zahraniční akcionáři daní své příjmy v zemi domácí...
Kdo pracuje ve Vrchlabí, Kvasinách?
Bez koho se neobejdou dodavatelé aut průmyslu? Konkrétně Plzeň - UA, SK, POL, BG, RO, VIET...
Moc si to zjednodušuješ, hochu....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.04.2008 13:27, RE: Málo najeto !!!
anonym napísal:
A já říkám jaké štěstí pro ekonomiku tohoto státu, pokud se kupují domácí výrobky. Raději si zodpovězte otázku, co se stane s tímto státem, až většina lidí bude kupovat auta zahraniční? Přestože Škodovka hodně vyváží, domácí trh je pro ni stále tím nejdůležitějším odbytištěm, na který se vážou desítky místních subdodavatelů a tisíce pracovních míst.
Ty seš pako! A kolik % dílů je v tomto "českém" autě z naší vlasti? Fšechny sračky (nebo superděla-jak chcete) z koncernu používají ty samé sračkoidní (nebo superdělské) díly.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.04.2008 13:49, RE: Spotřeba
anonym napísal:
Už jsi někdy viděl osla na tříkolce?

Osel
Ne, ale je to moje tajné přání :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.04.2008 14:25, RE: Málo km
anonym napísal:
Proč? Čas nebo peníze nebo obojí. Ale ne, teď chvíli vážně, je mi jasné, že by to nešlo.
A co takhle trvat na tom, že testovat se budou stroje až od těch 15 000? Taky nejde?

Osel.
To bychom testy nových modelů přinášeli s křížkem po ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.04.2008 14:27, RE: Osel doporučuje přečíst
anonym napísal:
Ten článek je zmatenej a to že fest. O tom není pochyb. Nicméně jádrýko pravdy tam je, totiž to, že diesel není ekologičtější než benzín. Jinak by to chtělo tu původní studii. Ale co chtít vod novinářů!

Osel
Ze škodofkářů nemusí fakt dělat nikdo blbce,cokoliv napíší,je klenot.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.04.2008 14:43, RE: edmund
anonym napísal:
Jdi do háje se škodárnou. Já mám Lamborghini a nemůžu si ho vynachválit. Než ty se s tím svým traktorem rozkejváš na stovku tak já už jsem dávno v háji. Fábka je totéž, ale v bleděmodrém.
Srovnavat Fabii a Lamborghini to muže jedině idiot. Možna že nemaš ani na tu Fabii.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.04.2008 14:59, RE: Osel doporučuje přečíst
anonym napísal:
Ze škodofkářů nemusí fakt dělat nikdo blbce,cokoliv napíší,je klenot.
...holandská studie ukázala, že zplodiny z naftových motorů ničí náš mozek....

majitelé naf'táků, jak jste na tom?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.04.2008 15:14, RE: spotreba
anonym napísal:
no nechapu lidi co se porad divaji na spotrebu kdyz si koupi nove auto
za 400t a a pak jim vic klesne hodnota auta nez usetri rozdilem benzin -nafta
Dobrý postřeh - počítat u nového auta jestli se mi vyplatí nebo ne. Auto se nikdy nevyplatí, jedině veterán, ale to si budu muset ještě pěkný čásek počkat než ta moje popelnice začne opět nabývat na ceně, jestli vůbec
Co se týká motoru 1.4 TDi, tak ho má skoro švagr ve služební Fábii. Jede na svůj obsah docela slušně, ale kdo tady tvrdí, že hlukem neobtěžuje, tak by si měl zajít na ušní. Po hodině jsem měl v hlavě jako v úle. Čili na poskakování po periferiích, možná, na dálky - nebrat, apropos - ještě jsem nejel tišším nafťákem než je můj letitý C18NZ (no ono jich zase tolik není Octa 1.9 TDi, Mazda 626 2.0 D-4D,MB CD 220, Fabia1.4 TDi, Astra 1.9 CDTi, Vectra 2.0 DI).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.04.2008 15:17, RE: Staník
anonym napísal:
Jedno z těch "ale" co slibuje autor článku, bude beze sporu doslova katastrofální odhlučnění a nekultivovanost tohoto motoru.Vyzkoušeno na vlastní kůži a uši.Brrr....
Zavádějící je už titulek článku, kde je napsáno" úsporné TDI?", ale má tam být TDI PD. To je totiž testovaný motor a závěry z testu neplatí to pro klasicé původní TDI motory. PD je sice klasický němec tj. velmi spolehlivý, ale na jízdu a spotřebu ve srovnání se starým tdi např. 81kw o hodně horší. Tak se může stát, že v jednom diskuzním vlákně se hovoří ve stylu já o voze ty o koze.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.04.2008 15:17, RE: Staník
anonym napísal:
Jedno z těch "ale" co slibuje autor článku, bude beze sporu doslova katastrofální odhlučnění a nekultivovanost tohoto motoru.Vyzkoušeno na vlastní kůži a uši.Brrr....
Zavádějící je už titulek článku, kde je napsáno" úsporné TDI?", ale má tam být TDI PD. To je totiž testovaný motor a závěry z testu neplatí to pro klasicé původní TDI motory. PD je sice klasický němec tj. velmi spolehlivý, ale na jízdu a spotřebu ve srovnání se starým tdi např. 81kw o hodně horší. Tak se může stát, že v jednom diskuzním vlákně se hovoří ve stylu já o voze ty o koze.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.04.2008 15:40, RE: Málo km
Petr - TipCars.com napísal:
Většina dodaných aut do testu spotřeby má najeto mezi 7- 11 tis. km, to bohužel my v redakci neovlivníme.
Taky bych chtěl mít ten problém, že všecky auta co řídím budou mít bohužel málo najeto Já bych to klidně vždycky zajel no problem. I takový 100.000 km test klidně udělám a pak to i sepíšu. Najezdit, v tom problém není
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.04.2008 16:50, RE: edmund
anonym napísal:
To je suché. To já se svou octávkou s tím tdíčkem, co táhne neskutečně vod spodu jezdím za 2,8l, no a když tomu šlápnu tak za 3,1l.
Na 50 km a s kopce
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.04.2008 17:11, RE: Málo najeto !!!
anonym napísal:
Ty seš pako! A kolik % dílů je v tomto "českém" autě z naší vlasti? Fšechny sračky (nebo superděla-jak chcete) z koncernu používají ty samé sračkoidní (nebo superdělské) díly.
Místo vulgarit a pravopisných chyb si o tom uhrovitý mladíku raději něco přečti!
http://news.auto.cz/ekonomika/jak-urcit-narodnost-automobilove-znacky-skoda.html
reagovať
1 2 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.