0
späť
 

diskuze k tématu: Renault Mégane II Sedan

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.08.2007 01:02, nic moc
No já mám např s cliem špatné zkušenosti, do těch 65-70tis km. v poho, pak začal chcat olej, problém s centrálem, čepy, ložisko, ovládání větráku, klimy, kolísání otáček jednou za čas podle nálady. Do rencka bych příště už nešel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.08.2007 02:52, RE: nic moc
anonym napísal:
No já mám např s cliem špatné zkušenosti, do těch 65-70tis km. v poho, pak začal chcat olej, problém s centrálem, čepy, ložisko, ovládání větráku, klimy, kolísání otáček jednou za čas podle nálady. Do rencka bych příště už nešel.
nemas jezdit jako prase
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.08.2007 03:24, RE: nic moc
anonym napísal:
No já mám např s cliem špatné zkušenosti, do těch 65-70tis km. v poho, pak začal chcat olej, problém s centrálem, čepy, ložisko, ovládání větráku, klimy, kolísání otáček jednou za čas podle nálady. Do rencka bych příště už nešel.
Tak do 65 -70 tkm by snad mělo fungovat každé auto, i Záporožec )) Jinak pro pána s Meganem, věřte že taková V8 se většinou nevytáčí. Při výletním tempu to jede po rovince klidně na 1000 ot, do kopce to podřadí na 1500 ot (benzín). Stačí však lehce přišlápnout a hned zakceleruje. Vytáčí se to pouze ve zvláštních případech, když je před nějakýma slečnama demonstrovat sílu motoru, nebo bezpečně předjet. A nebo když vás ve 170 musí velmi velmi zuřivě vyblikávat oktávka TDI. Pak je třeba ji nechat předjet, pověsit se jí na kufr a "tlačit" k nějakým 200, kdy začne odpadávat. A poté ji decentně probliknout jako co je, člověk by rád předjel . To jsou v ní pak grimasy když ji "sesadíte" a musí doprava )) Jinak chválím, že za stejné prachy raději akce od Meganu, než pilotáž trojhrnku. S povinou výbavou máte pravdu, použití je někdy problematické, proto už to ani zbytečně nevozím. Ale zato mám pod sedadlem hasičák heč
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.08.2007 07:25, tlačítka :)
vyčerpávající recenze. Jsem také příznivec tlačítek na palubce, čím více, tím lépe. Rád si přečtu, že v tom nejsem sám
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.08.2007 08:08, alternátor
Je divné, jakou může mít alternátor souvislost s kolísáním otáček motoru ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.08.2007 08:11, RE: nic moc
anonym napísal:
nemas jezdit jako prase
No a zas jeden rejpal do Škodovek, že? Jak tak čtu, tak u nás na silnicích předjíždějí jenom Octavie TDI! To na to ostatní auta nemají nebo co?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.08.2007 08:17, RE: nic moc
anonym napísal:
No já mám např s cliem špatné zkušenosti, do těch 65-70tis km. v poho, pak začal chcat olej, problém s centrálem, čepy, ložisko, ovládání větráku, klimy, kolísání otáček jednou za čas podle nálady. Do rencka bych příště už nešel.
Nevím co vedlo majitele ke koupi sedanu, když potřebuje vozit v autě psa? To už těch pár kaček na combi nezbylo? Mě by to asi trochu vadilo mít oslintané sedačky a auto samý chlup.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.08.2007 08:29, RE: nic moc
anonym napísal:
No a zas jeden rejpal do Škodovek, že? Jak tak čtu, tak u nás na silnicích předjíždějí jenom Octavie TDI! To na to ostatní auta nemají nebo co?
to už je národní sport tady psát o oct. tdi, už to není ani moc vtipný...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.08.2007 08:52, RE: tlačítka :)
Martaslover napísal:
vyčerpávající recenze. Jsem také příznivec tlačítek na palubce, čím více, tím lépe. Rád si přečtu, že v tom nejsem sám
Souhlas, po dlouhé době "Zkušenosti" k světu. Megan Grandtour jsme taky zkoušeli, 1,6 16V - opravdu temperamentní motor, brzdy, jak píše autor, opravdu jedovaté. Nakonec to prohrál právě kvůli materiálům vevnitř a špatnému výhledu dozadu díky mírně zešikmené střeše.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.08.2007 09:53, RE: nic moc
anonym napísal:
Nevím co vedlo majitele ke koupi sedanu, když potřebuje vozit v autě psa? To už těch pár kaček na combi nezbylo? Mě by to asi trochu vadilo mít oslintané sedačky a auto samý chlup.
pro psy vyrábějí celkem šikovný zakrytí celýho prostoru zadní sedadel a okolo nich. po použití se chlupy vyklepou a jednou za čas se to vypere, takže no problem a auto je jako nový. jinak objektivní recenze někoho, kdo pochopil, k čemu je auto skutečně navrženo a vyráběno. toho je tu jako šafránu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.08.2007 09:58, Grandtour - Alternátor
Zdravím

Jsem autorem recenzce, a jsem moc překvapen že to bylo publikováno, a dokonce tak rychle. Dík. Teď k těm dotazům/reakcím

s tím vytáčením 8 válce jsem to myslel v souvislosti s jeho akustickým projevem, prostě ten můj malej motor už nad 4000 otáček spíš jenom kvílí a kde nic tu nic, jasně že 6-8 válec není nutno nějak extra vytáčet, ale když už se vytočí, tak stojí i ten zvuk za to

Grandtour bohužel nebyl v té akci (sleva víc než 100 tis), proto jsme na něj finančne nedosáhli

jak souvisí alternátor s otáčkama skutečne nevím, jsem na techniku dřevo, tohle mi bylo řečeno v servisu, a po té výměně alternátoru skutečně problém zmizel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.08.2007 10:01, megane x fabia
Megana je lepsi srovnavat s Octavii tj. nizsi stredni trida. Ne s Fabii ktera patri spis mezi mala auta jako treba Clio...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.08.2007 10:02, Potah pro psa
ještě k těm potahům pro psa - ano taky jsem to zakoupil, je to výborná věc, dá se tím celý prostor se pse izolovat (je tam jak v takovém bazénku), ale my právě tu přední část nemáme zapnutou, ta aby mohl na podlahu (když je vedro, tam se ukryje), takže chlupy jsou hlavně zezadu na předních sedačkách + podlaze. Zadní sedačky, které jsou přikryté, jsou úplně bez chlupů, jako nové.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.08.2007 10:06, srovnávání
já jsem ho srovnával s Fábii jen při opisu jak jsem se k němu propracoval, jinak jsem se snažil srovnávat se stejnou kategorií Xsara/C4
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.08.2007 10:19, RE: nic moc
Ráďa napísal:
Tak do 65 -70 tkm by snad mělo fungovat každé auto, i Záporožec )) Jinak pro pána s Meganem, věřte že taková V8 se většinou nevytáčí. Při výletním tempu to jede po rovince klidně na 1000 ot, do kopce to podřadí na 1500 ot (benzín). Stačí však lehce přišlápnout a hned zakceleruje. Vytáčí se to pouze ve zvláštních případech, když je před nějakýma slečnama demonstrovat sílu motoru, nebo bezpečně předjet. A nebo když vás ve 170 musí velmi velmi zuřivě vyblikávat oktávka TDI. Pak je třeba ji ne...
Me by jen zajimalo, pokud mate 6 - 8mi valec nevadi mu podtaceni? Protoze preci proces spalovani je stejny at mate 3 nebo 12 valcu ne? Nedochazi tedy pri jizde okolo 1000 - 1500 otacek k nedokonalemu spalovani a zanaseni motoru? Chapu, ze 6 - 12 valcu ma vykon a je zbytecne jezdit na 2500 otacek, ale muj dotaz smeruje prave k procesu spalovani a zanaseni motoru. Jestli se motor nenici kdyz jezdi v tak nizkych otackach i presto, ze i v techto otackach ma vykonu na rozdavani.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.08.2007 10:44, RE: nic moc
mufik.martin napísal:
Me by jen zajimalo, pokud mate 6 - 8mi valec nevadi mu podtaceni? Protoze preci proces spalovani je stejny at mate 3 nebo 12 valcu ne? Nedochazi tedy pri jizde okolo 1000 - 1500 otacek k nedokonalemu spalovani a zanaseni motoru? Chapu, ze 6 - 12 valcu ma vykon a je zbytecne jezdit na 2500 otacek, ale muj dotaz smeruje prave k procesu spalovani a zanaseni motoru. Jestli se motor nenici kdyz jezdi v tak nizkych otackach i presto, ze i v techto otackach ma vykonu na rozdavani.
Díky za recenzi, pěkně napsaná, autor nikoho neurážel, nenavážel se do žádné značky a tak by to mělo vypadat. Co mám já zkušenost s novějšími rencky, tak bych asi s většinou souhlasil. Kámoš měl Scénika s motorem 1,4 16V (necelých 100hp) a docela to jelo a do Itálie se vešel ve 4 lidech do 6l/100km. Jinak přeji hodně pohodových km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.08.2007 11:39, RE: nic moc
Šakal napísal:
Díky za recenzi, pěkně napsaná, autor nikoho neurážel, nenavážel se do žádné značky a tak by to mělo vypadat. Co mám já zkušenost s novějšími rencky, tak bych asi s většinou souhlasil. Kámoš měl Scénika s motorem 1,4 16V (necelých 100hp) a docela to jelo a do Itálie se vešel ve 4 lidech do 6l/100km. Jinak přeji hodně pohodových km.
OK Opravdu hezky napsané a i se dala docela hezky číst, což o některých zkušenostech uživatelů říci nemůžeme (viz minulé Probe bylo něco strašného a to i po stránce stylistiky). Je fajn, že se autor do žádné značky nenaváží a hlavně se nevytahuje. Vytahování se je bohužel v těchto recenzích docela časté a přitom mnohdy naprosto nemístné a z toho důvodu i směšné. Jen tak dále. Tomáš Dusil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.08.2007 11:49, RE: megane x fabia
anonym napísal:
Megana je lepsi srovnavat s Octavii tj. nizsi stredni trida. Ne s Fabii ktera patri spis mezi mala auta jako treba Clio...
on to autor srovnava proto, ze ten Megan a Fabie staly stejne penize.
Otazkou je jestli byl Megane desive zlevneny nebo Fabie nechutne predrazena...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.08.2007 11:58, RE: nic moc
anonym napísal:
OK Opravdu hezky napsané a i se dala docela hezky číst, což o některých zkušenostech uživatelů říci nemůžeme (viz minulé Probe bylo něco strašného a to i po stránce stylistiky). Je fajn, že se autor do žádné značky nenaváží a hlavně se nevytahuje. Vytahování se je bohužel v těchto recenzích docela časté a přitom mnohdy naprosto nemístné a z toho důvodu i směšné. Jen tak dále. Tomáš Dusil.
Ahoj,
mam prosbu, potreboval bych radu.

Mam Megana 1.5 DCI /74 kW, r. 2004/ a dnes pri predjizdeni nahle klesl vykon, blikla kontrolka "servis" a pak se vse zase vratilo do normalu. Je pravda, ze uz par dnu jsem pozoroval obcasne drobne pocukavani.
Bojim se, ze to budou vstriky nebo turbo .. co myslite ?

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.08.2007 12:11, RE: nic moc
mufik.martin napísal:
Me by jen zajimalo, pokud mate 6 - 8mi valec nevadi mu podtaceni? Protoze preci proces spalovani je stejny at mate 3 nebo 12 valcu ne? Nedochazi tedy pri jizde okolo 1000 - 1500 otacek k nedokonalemu spalovani a zanaseni motoru? Chapu, ze 6 - 12 valcu ma vykon a je zbytecne jezdit na 2500 otacek, ale muj dotaz smeruje prave k procesu spalovani a zanaseni motoru. Jestli se motor nenici kdyz jezdi v tak nizkych otackach i presto, ze i v techto otackach ma vykonu na rozdavani.
pri nizkych otackach je hlavne motor hodne namahan, protoze pri kazde otacce musi vykonat hodne prace. je to jako behat s cihlama po jedne (vysoke otacky) a nebo jich nest pomalu plnou naruc (nizke otacky) a udelat si kylu. i v dalsich aspektech nejsou nizke otacky vhodny rezim. napriklad plneni valcu je nejlepsi v oblasti maximalniho kroutaku.
reagovať
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.