0
späť
 

diskuze k tématu: Koupit dieselový Mégane nebo raději Focus?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.03.2008 13:13, Mégane - místo na zadních sedačkách
"...Díky zkrácenému rozvoru je na zadních sedadlech opravdu velice málo místa a proto je tento vůz dle mého názoru spíše vhodnější pro ježdění ve dvou..."
Ano ano, zlatá slova, do kamene tesat ) ) Jen bych doplnil, že na zadních sedačkách je téměř tak málo místa, jako v "modle českých řidičů", nové Škodě Octavia II. Holt, čísla hovoří jasně Mégane II (hatchback) má rozvor 2.625 mm, Mégane II (sedan a kombi) 2.686 mm; Octavia I 2.512 mm a O2 2.578 mm

Troška uměřenosti by, myslím, neškodila... :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.03.2008 14:06, RE: Mégane - místo na zadních sedačkách
anonym napísal:
"...Díky zkrácenému rozvoru je na zadních sedadlech opravdu velice málo místa a proto je tento vůz dle mého názoru spíše vhodnější pro ježdění ve dvou..."
Ano ano, zlatá slova, do kamene tesat ) ) Jen bych doplnil, že na zadních sedačkách je téměř tak málo místa, jako v "modle českých řidičů", nové Škodě Octavia II. Holt, čísla hovoří jasně Mégane II (hatchback) má rozvor 2.625 mm, Mégane II (sedan a kombi) 2.686 mm; Octavia I 2.512 mm a O2 2.578 mm

Troška uměřenosti by, myslím, neškodila... :o)
Rád bych reagoval - jako autor článku a zároveň "dlouholetý uživatel" vozu Renault Mégane II hatchback (viz. zkušenost uživatele zde na tipcars.cz). Ať má megane II jakýkoli v rozvor, díky useknuté zádi a potřebě vytvořit alespoň nějaký zavazadlový prostor jsou zadní sedadla hodně vepředu a místa je tam žalostně málo. S Octavií II se to srovnávat nedá. Pokud si v Méganu sednu sám za sebe (měřím 178 cm, ale mám ve zvyku sedět poměrně daleko od pedálů), sednu si za sebe tak akorát (kolena se dotýkají opěradla). V OII mám při stejné pozici před koleny 10 cm místa. Berte to prosím jako nestranný komentář, pokud by pro mne OII byla modlou, určitě bych si nekoupil Mégane II.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.03.2008 16:06, RE: Mégane - místo na zadních sedačkách
anonym napísal:
"...Díky zkrácenému rozvoru je na zadních sedadlech opravdu velice málo místa a proto je tento vůz dle mého názoru spíše vhodnější pro ježdění ve dvou..."
Ano ano, zlatá slova, do kamene tesat ) ) Jen bych doplnil, že na zadních sedačkách je téměř tak málo místa, jako v "modle českých řidičů", nové Škodě Octavia II. Holt, čísla hovoří jasně Mégane II (hatchback) má rozvor 2.625 mm, Mégane II (sedan a kombi) 2.686 mm; Octavia I 2.512 mm a O2 2.578 mm

Troška uměřenosti by, myslím, neškodila... :o)
Nelze vycházet z rozvoru, ale z uspořádání karoserie a Megane má prostě díky "prdelce" posunutá sedadla směrem dopředu a je v něm vzadu opravdu méně místa než v Octavii .... podotýkám, že O II na mne vůbec nepůsobí a není má modla. Preferuji Mondeo
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.03.2008 17:43, RE: Mégane - místo na zadních sedačkách
David Hrdlička napísal:
Rád bych reagoval - jako autor článku a zároveň "dlouholetý uživatel" vozu Renault Mégane II hatchback (viz. zkušenost uživatele zde na tipcars.cz). Ať má megane II jakýkoli v rozvor, díky useknuté zádi a potřebě vytvořit alespoň nějaký zavazadlový prostor jsou zadní sedadla hodně vepředu a místa je tam žalostně málo. S Octavií II se to srovnávat nedá. Pokud si v Méganu sednu sám za sebe (měřím 178 cm, ale mám ve zvyku sedět poměrně daleko od pedálů), sednu si za sebe tak akorát (kolena se dotýk...
Merim 190 cm a za sebe si v Octavii I nesednu ... v O II jsem sice sedel, ale tento test jsem nedelal. Subjektivne bych to ale zvladl, mista je tam o poznani vice.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.03.2008 18:19, coufi
Firma ma skoro vetsinu autoparku zn.renault nejsou skoro zadne problemi ale radeji bych uvazoval o fordu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.03.2008 22:42, Ach ten rodný jazyk !!!
...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 22.03.2008 20:48,
focuse......megane hruza poruchovost
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 23.03.2008 17:39, RE: focus
kos napísal:
Přesně před týdnem jsem jel se známím pro focuse 2006 benzín v kombíku. Co se týče auta, tak to je opravdu super. Měl jsem možnost ho cestou zpět asi 300km řídit a musím ho od té doby jen chválit. Řízení, řazení, podvozek, byť trochu tužší tak super. O něco menší kufr (rozdíl vetší tašky) podle mě není vůbec problém. V novém méganu jsem nikdy nejel a ani o tom po pravdě nějak netoužím. A nehledě na to, že fokouše se třeba za tři roky člověk v pohodě zbaví, kdežto mégana nebude nikdo chtít, jestl...
Renaul jako značka je dobrá pro domácí uživatele tedy pro ty, kteří najezdí 10-15 tisíc. km ročně. Auta jsou vzhledově pěkná, tudíž dobrá pro manželku na nákupy. Pokud ho tedy správně používáte jako domácího mazlíčka je vše OK. Jakmile se zatíží služebním provozem postupně kleknou. Nejsou na to konstrukčně dělaná. S tím je nutno počítat. To je fakt. Když se podíváte na jejich díly jako kuláky apod. tak je to zcela jasné. Navíc záliba renaultu ve vytváření rozsáhlejších montážních skupin, které se musí vyměnit celé, i když se porouchá jen malá prkotina opravy šíleně prodražuje. Kdo chce jezdit ročně 50 a více tisíc, atˇsi kupuje jinou značku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 27.03.2008 14:39, fokus a megan
Je ůplně jedno co koupis, je to z bláta do louže, koukej na najeté kilometry
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.04.2008 21:14, Megane II versus etalon kvality O2 a Focus
Neviem co to maju vsetci s Megane za problem, ale pozrite si nemecke statistiky poruchovosti Adac a TUV a MeganeII sa nachadza niekde tam kde nenormalne spolahliva O2 a focus je o par miest lepsi. K tej spotrebe, moja 1,5dci/100k ma realnu spotrebu o liter nizsiu ako 1,6TDCI vo Forde. Je to najuspornejsi motor aky poznam, ale pozor na kvalitu nafty. Netankujem na pofidernych pumpach, cena je taka ista tak nie je dovod. Cakam kedy sa mi Megane rosype podla tych kecov co citam, ma uz 100 tis. km a kde nic tu nic. /Pardon vymena mechanizmu okna 2 mesiace po zaruke ale ako zarucna oprava!!! skuste to niekde inde! / Predtym som mal Kangoo 1,5dci a malo 200tis. km ked som ho odpredal a tiez sa nerosypalo. Megane II grandtour nie je dokonale auto, ma hrkotajucu palubovku ale ma dost vyhod, preco som ho uprednostnil pred focusom a O2. A este nieco, nemozem si pomoct, podvozok focusu je marketing, focusy veselo v zakrutach predbieham, raz sa jeden za mna zavesil a v prudkej zakrute sa takmer vysypal, lepsi /tvrdsi/ podvozok maju skor Audi a VW. Takze, moja rada, ak kupujete Renault kupujte ho tam kde maju dobry servis a tankujte kvalitne pohonne hmoty a nie vykurovaci olej.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.05.2008 17:28, RE: Megane II versus etalon kvality O2 a Focus
anonym napísal:
Neviem co to maju vsetci s Megane za problem, ale pozrite si nemecke statistiky poruchovosti Adac a TUV a MeganeII sa nachadza niekde tam kde nenormalne spolahliva O2 a focus je o par miest lepsi. K tej spotrebe, moja 1,5dci/100k ma realnu spotrebu o liter nizsiu ako 1,6TDCI vo Forde. Je to najuspornejsi motor aky poznam, ale pozor na kvalitu nafty. Netankujem na pofidernych pumpach, cena je taka ista tak nie je dovod. Cakam kedy sa mi Megane rosype podla tych kecov co citam, ma uz 100 tis. km a...
Nic ve zlem, ale to musel byt pěkný salát ten borec ve Focusu...
reagovať
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.