0
späť
 

diskuze k tématu: Renault Laguna 1.9 dCI - zhodnocení věrného zákazníka značky

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2012 10:36, Laguna
NEBRAT Renault může říct opravdu jen člověk, který nemá všeobecný rozhled a autům moc neholduje. Jezdí v Octávce, protože ji má i jeho okolí a bude vykládat jak je to strašně super auto. Prodávám auta osm let a těch názorů jsem si vyslechl tolik, že kdybych je vám tu měl všechny psát, tak si je ani nedočtete :) Ať si každej jezdí v čem se mu líbí a v tom kde se cítí nejlíp. (Tím nemyslím, běžte si hned všichni koupit limuzínu). Co se týká Laguny - vykoupili jsme několik lagun a zároveň jich celkem hodně prodali. Od 2000 - 2011 je to auto za málo peněz hooodně muziky, co se ale nedá srovnat (a záměrně nenapíšu s čím) je pohodlí v autě a spotřeba. Pokud si nejste 100% jisti při koupi auta svými schopnostmi a to si myslím, že to bude více jak 80% lidí, vezměte sebou DOBRÉHO automechanika. Pokud to není s prominutím idiot a bude se řídit základními pravidli, odhalí vše. Ať se bude jednat u studeného motoru o barvu kouře která bude napovídat o úniku oleje do spalovacího prostoru, nebo úniku chladící směsi atd. atd. Turbo nesmí pištět, ale svištět a v neposlední řadě bazar o pěti autech nebo o sedmistech by Vás měl nechat svézt i s autem za pět tisíc Kč. Kde poznáte další a další věci. Rady naleznete jistě i na tomto serveru. Tím chtěl básník říct, že pokud budete obezřetní u koupi Laguny tak stejně jako u jakýchkoliv jiných značek, nekoupíte špatné auto. A ten kdo si mele pořád dokola že jedině VW toho neposlouchejte . . .
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2012 12:03, RE: Laguna
anonym napísal:
NEBRAT Renault může říct opravdu jen člověk, který nemá všeobecný rozhled a autům moc neholduje. Jezdí v Octávce, protože ji má i jeho okolí a bude vykládat jak je to strašně super auto. Prodávám auta osm let a těch názorů jsem si vyslechl tolik, že kdybych je vám tu měl všechny psát, tak si je ani nedočtete :) Ať si každej jezdí v čem se mu líbí a v tom kde se cítí nejlíp. (Tím nemyslím, běžte si hned všichni koupit limuzínu). Co se týká Laguny - vykoupili jsme několik lagun a zároveň jich cel...
Renault urcite nebrat, jsem zvedavy az s tim pan najede aspon 200 tisic, jestli bude mit jeste o cem psat, nez se to rozpadne.....
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2012 12:18, kdopak si z nas dela srandu?
pan jezdi od roku 2006 kazdy den zima/leto a nyni ma najeto 32.000km??????????????????????????????????
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2012 12:46, RE: Laguna
gottak napísal:
Renault urcite nebrat, jsem zvedavy az s tim pan najede aspon 200 tisic, jestli bude mit jeste o cem psat, nez se to rozpadne.....
Typický názor člověka, který ví o autech kulový. Sám mám Clio dCi z roku 2003, teď jsem pokořil 200 tisíc. Poruchy sice byly, ale nic hrozného. Na špatném jménu některých aut se podílí hlavně prodejci, kteří stáčí tachometry, a Renault díky pozinku vypadá dobře i po půl mega. Jenže nový majitel ho kupuje se 150 tisíci a pak se mu to sype...Měl jsem kdysi 20 a 30 Renaulta, ty docela hodně hnily, elektrika a elektronika špatná, ovšem motory a převodovky byly dobré. Od té doby se hodně změnilo k lepšímu a dnes jsou Renaulty spolehlivá auta.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2012 14:51, RE: Laguna
Roman AX napísal:
Typický názor člověka, který ví o autech kulový. Sám mám Clio dCi z roku 2003, teď jsem pokořil 200 tisíc. Poruchy sice byly, ale nic hrozného. Na špatném jménu některých aut se podílí hlavně prodejci, kteří stáčí tachometry, a Renault díky pozinku vypadá dobře i po půl mega. Jenže nový majitel ho kupuje se 150 tisíci a pak se mu to sype...Měl jsem kdysi 20 a 30 Renaulta, ty docela hodně hnily, elektrika a elektronika špatná, ovšem motory a převodovky byly dobré. Od té doby se hodně změnilo k l...
To teda ani omylem, kdyz se po 150 tkm vysype prevodovka, shori baterka atd....Frantiky obecne nebrat, mozna tak pazouty, jinak je to sunt.....
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2012 14:56, stáří recenze
Dost by mě zajímalo stáří recenze. Každopádně z textu je patrné, že pisatel mění auta poměrně často a pravidelně. Vypadá to co 3 roky a kupuje obvykle skladovku nebo předváděčku a staré nechá na protiúčet. No a pokud nenejede ročně 50 000 km a víc, nemá se za tu dobu moc co pokazit, nebo je řešeno v záruce. Laguna 1 byla docela povedené auto střední třídy, na kterém se nic extra nemohlo pokazit (zvlášť u benzínů). S Lagunou (ale i Megane) 2 generace je to dost horší, hlavně co se týká elektroniky. Zažil jsem si s nima svoje jako občasný uživatel. Majitelem bych rozhodně být nechtěl. Pisatel taky zmiňuje že ví o problémech s kartami, ale že je to pokrok za nějž se musí trpět. Dodnes nechápu v čem je karta lepší než klíček, ale na rozdíl od karty se mi klíček během jízdy nikdy neuvolnil ze spínací skříňky a nezhasl mi motor. A taky jsem při odemykání nemusel hrát loterii, kterým tlačítkem odemknu tentokrát. Pokrok by to byl, pokud by byla karta automaticky spojena s bezdotykovým vstupem a startováním, ale jako náhrada konvenčního klíčku to byla blbost.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2012 16:35, RE: Laguna
anonym napísal:
NEBRAT Renault může říct opravdu jen člověk, který nemá všeobecný rozhled a autům moc neholduje. Jezdí v Octávce, protože ji má i jeho okolí a bude vykládat jak je to strašně super auto. Prodávám auta osm let a těch názorů jsem si vyslechl tolik, že kdybych je vám tu měl všechny psát, tak si je ani nedočtete :) Ať si každej jezdí v čem se mu líbí a v tom kde se cítí nejlíp. (Tím nemyslím, běžte si hned všichni koupit limuzínu). Co se týká Laguny - vykoupili jsme několik lagun a zároveň jich cel...
Tak vás, s vašimi základními pravidli, určitě při výběru auta poslechnu. Zvláště, když jste se neopomněl obout do Oktávky. Čest práci.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2012 16:38, RE: Laguna
Roman AX napísal:
Typický názor člověka, který ví o autech kulový. Sám mám Clio dCi z roku 2003, teď jsem pokořil 200 tisíc. Poruchy sice byly, ale nic hrozného. Na špatném jménu některých aut se podílí hlavně prodejci, kteří stáčí tachometry, a Renault díky pozinku vypadá dobře i po půl mega. Jenže nový majitel ho kupuje se 150 tisíci a pak se mu to sype...Měl jsem kdysi 20 a 30 Renaulta, ty docela hodně hnily, elektrika a elektronika špatná, ovšem motory a převodovky byly dobré. Od té doby se hodně změnilo k l...
Jak bylo napsáno. Až s tou Lagunou najede 150tis. a nebude se mu sypat, potom ať chválí. Těch 36 tisíc nebo kolik má najeto, vydrží i Logan.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2012 16:41, RE: stáří recenze
Paul napísal:
Dost by mě zajímalo stáří recenze. Každopádně z textu je patrné, že pisatel mění auta poměrně často a pravidelně. Vypadá to co 3 roky a kupuje obvykle skladovku nebo předváděčku a staré nechá na protiúčet. No a pokud nenejede ročně 50 000 km a víc, nemá se za tu dobu moc co pokazit, nebo je řešeno v záruce. Laguna 1 byla docela povedené auto střední třídy, na kterém se nic extra nemohlo pokazit (zvlášť u benzínů). S Lagunou (ale i Megane) 2 generace je to dost horší, hlavně co se týká elektronik...
Asi tak. A neopomenu poznamenat, že nedávno můj známý běhal s kartou kolem renaulta jak divoký králík, než pochopil, že dovnitř se dnes prostě nedostane. Není nad klíč.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2012 18:42, RE: Laguna
rojack napísal:
Tak vás, s vašimi základními pravidli, určitě při výběru auta poslechnu. Zvláště, když jste se neopomněl obout do Oktávky. Čest práci.
Tak ono se to srovnání vyloženě nabízí. I když budu porovnávat NOVÉ vozy, tak jsou za srovnatelnou cenu. A pohodlí Laguny, o tom si může Octavia nechat jen zdát. Samozřejmě, pád ceny, kufr apod. to nemá cenu rozebírat, ceny ND taktéž. Ale Laguna v 2.0 benzinu je spolehlivý pohodlný nezmar, nerezne, nekrade se, pohodlí a dynamika o level výš oproti běžně prodávaným Octaviím...
U bazarových tím spíš, že většina benzinových Octavií jsou 1.6 MPI, což ve srovnání s 2.0 od Renaultu je jak okresní župa místo 1. ligy... Renault si uřízl ostudu, ale dnes je to naopak výhoda pro toho, kdo netrpí předsudky - málokdo tak dbá na spolehlivost a kvalitu, přitom ceny ojetin jsou nízké...
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2012 18:43, RE: Laguna
rohYpnol napísal:
Tak ono se to srovnání vyloženě nabízí. I když budu porovnávat NOVÉ vozy, tak jsou za srovnatelnou cenu. A pohodlí Laguny, o tom si může Octavia nechat jen zdát. Samozřejmě, pád ceny, kufr apod. to nemá cenu rozebírat, ceny ND taktéž. Ale Laguna v 2.0 benzinu je spolehlivý pohodlný nezmar, nerezne, nekrade se, pohodlí a dynamika o level výš oproti běžně prodávaným Octaviím...
U bazarových tím spíš, že většina benzinových Octavií jsou 1.6 MPI, což ve srovnání s 2.0 od Renaultu je jak okresní žup...
A 1.9dCi ve srovnání s PD-TDI, tam taky není o čem přemýšlet.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2012 19:34, RE: stáří recenze
rojack napísal:
Asi tak. A neopomenu poznamenat, že nedávno můj známý běhal s kartou kolem renaulta jak divoký králík, než pochopil, že dovnitř se dnes prostě nedostane. Není nad klíč.
druhá věc s tou kartou je, že v čem je lepší než klíč??? Že to pán tak chválí. Vezmu klíč a strčím do spínačky a nastartuju. Vezmu kartu a strčím do díry a zmáčknu start. Kde je rozdíl?
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2012 20:11, RE: stáří recenze
rojack napísal:
Asi tak. A neopomenu poznamenat, že nedávno můj známý běhal s kartou kolem renaulta jak divoký králík, než pochopil, že dovnitř se dnes prostě nedostane. Není nad klíč.
To jste si zrovna vymyslel. Kdo má Lagunu s kartou ví, že pro tyto případy je v kartě klíč. Stačí vytáhnout a odemčít.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2012 20:13, RE: stáří recenze
Tomi napísal:
druhá věc s tou kartou je, že v čem je lepší než klíč??? Že to pán tak chválí. Vezmu klíč a strčím do spínačky a nastartuju. Vezmu kartu a strčím do díry a zmáčknu start. Kde je rozdíl?
Pán má asi bezklíčové odemykání a startování. Stačí mít kartu v kapse. V tom je ten rozdíl
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2012 21:01, RE: Laguna
rohYpnol napísal:
A 1.9dCi ve srovnání s PD-TDI, tam taky není o čem přemýšlet.
Jen do te doby nez to zadres....ha ha ha. To takova 1.9 TDI-PD tu Ochcavku klidne prezije, rozumbrado....
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2012 21:20, RE: Laguna
gottak napísal:
Jen do te doby nez to zadres....ha ha ha. To takova 1.9 TDI-PD tu Ochcavku klidne prezije, rozumbrado....
Měl jsem na mysli především 2.0 TDI-PD! 1.9 byla vcelku spolehlivá, i když kultura chodu JZD...
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.07.2012 23:05, RE: stáří recenze
Alda B napísal:
To jste si zrovna vymyslel. Kdo má Lagunu s kartou ví, že pro tyto případy je v kartě klíč. Stačí vytáhnout a odemčít.
Naprostý souhlas. Do auta se lze dostat vždycky. Jestli ovšem karta odejde do kopru, pak nestartuju ...
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.07.2012 10:46, RE: Laguna
gottak napísal:
Jen do te doby nez to zadres....ha ha ha. To takova 1.9 TDI-PD tu Ochcavku klidne prezije, rozumbrado....
Jediná věc která se na 1,9 DCi zadírala bylo turbo - díky nesmyslnému servisnímu intervalu (30 000). Po jeho zkrácení (20 000) je tento motor bezproblémový. Osobně bych ale hledal ještě mnohem lepší motor 2,0 DCi.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.07.2012 10:54, RE: stáří recenze
rojack napísal:
Asi tak. A neopomenu poznamenat, že nedávno můj známý běhal s kartou kolem renaulta jak divoký králík, než pochopil, že dovnitř se dnes prostě nedostane. Není nad klíč.
Kdyby váš známý nebyl čech (všechno vím, všechno znám) a přečetl si uživatelskou příručku, věděl by, že v kartě je schován "klasický" klíč pro nouzové otevření vozu.
Hlavní rozdíl mezi kartou a klíčem je (u keyless free) možnost nevytahovat kartu z kapsy (tašky) - příjdu, vezmu za kliku, auto se odemkne, zmáčknu spojku/brzdu + tlačítko a auto nastartuje. Osobně už auto bez tohoto systému nekoupím.
Bohužel ne každá automobilka tento systém okopírovala správně a tak třeba ve fordu musíte startovací tlačítko držet až do okamžiku naskočení motoru jako s obyčejným klíčem....
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.07.2012 10:58, RE: stáří recenze
Tfun napísal:
Naprostý souhlas. Do auta se lze dostat vždycky. Jestli ovšem karta odejde do kopru, pak nestartuju ...
S porouchanou kartou se v servisu potkávají minimálně. Nefunkčnost spíše zaviní rozlomení karty ponechané v kapse vypasenou českou zadnicí, nebo nefunkční baterie v kartě (a kartu s vybitou baterií čtečka normálně vezme, jen auto musíte odemknout klíčem)
reagovať
nahlásit
1 2
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.