0
späť
 

diskuze k tématu: Rozvody 1,5 dci 63 kW, meniť alebo nemeniť?

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
Miro2
počet príspevkov2
dátum registrácie14.05.2015
Nedela 17.05.2015 18:52, RE: k
M.See napísal:
Každý výrobce udává jak pro výměnu rozvodů - kilometry / roky podle toho CO NASTANE DŘÍVEavýměnu oleje - kilometry / roky podle toho CO NASTANE DŘÍVE. U oleje jde ještě o faktor režimu ve kterým je motor používán. Tímto to výrobce jasně definoval!Pokud tazatel najel za 6 let 45000km = 7500km ročně, to by odpovídalo popojížkám, tzn kyselost oleje po roce bude značná. Nevím jaké TBN olej který tam doteď používal měl, ale longlife nebo milleroils s nano těžko, takže výměna oleje otázkou spíš jak si motoru váží a jak dlouho chce aby mu ještě fungoval. Zamyšlení - na 7500km za rok kupovat diesel s turbem??


Neviem prečo tu stále riešite olej a pod., otázka znela ohľadom rozvodov . Prečo taký nájazd km za 6 rok. som popisoval vyššie. Čo sa tyká popojíždek, to asi nie, po naštartovaní prejdem minimálne 22 km a to mimo mesta. Len veľmi výnimočné sa stáva, že sa autom popoťahuje. Štýl môjho jazdenia som tu už tiež spomínal. Asi to nečítate .
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Nedela 17.05.2015 21:42, RE: k
Zvirak napísal:
PetrT napísal:
Pokud vim tak Fiat nikdy žádný systém CR sám nevyvíjel, všichni výrobci nakupují u specialistů (Bosh, Delphi, Continental ... ) . Ale možná se pletu. Každopádně na rozdíl od renaultu bych se skoro ničeho od Fiatu nebál.
Teda Petře, teď mam pocit, že od tebe je to pokus o flame, protože Commonrail vyvinul Fiat (ve spolupráci s Magneti Marelli) a jako první ho nasadil už v roce 1997 do aut generace Bravo, Brava, Marea pod obchodním označením JTD. Když zavítáš např na Fiatmareaclub, dozvíš se, že spousty JTD má 400 tis + a ještě jsou kolkrát stočené. 1.9JTD a 2.4JTD, jsou téměř nesmrtelné jako TDI ale co se týká jízdy, je to uplně jiná liga.Od Fiatu CR patent koupil Bosch a Mercedes, o pár let později i VW. Ano, Bosch ani Mercedes CR nevyvinuli.Nejvíc zábavný je slyšet oktávkáře jak někoho odrazujou od fiatí nafty, že to nic nevydrží. Tomu říkám ironie


Hele fakt jsem to nevěděl. Vím že Fiat měl první přímovstřik a na jeho základě vzniklo legendární TDI s rotačkou, ale že i CR je jejich práce... Mám ho spojené s PSA a prvním HDI.
Každopádně že Fiaty jsou dobrý vím, jen mě štvě že třeba u Dobla motor drží, ale zbytek je odfláknutej až hrůza. To jak vypadá Doblo a Caddy po 200t km firemního provozu je propastný rozdíl, bohužel. Díky tomu co dělám mám v oku spíš dodávky, takže proto i ten příklad s Citanem. Na to mě upozornil kamarád, že je to oproti Kangu fakt velký rozdíl, nevěřil jsem a zíral.
reagovať
1 2 3


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.