0
späť
 

diskuze k tématu: Přestavby vozidel: Jak to odpružit? (6. díl)

kategórie zaradenia témy:
Koloss
počet príspevkov641
dátum registrácie19.09.2008
Štvrtok 04.02.2016 16:06, tak nevím
Stále se nemohu zbavit divného dojmu. "Brzdy jsou účinné po zahřátí na provozní teplotu." To se ale bavíme o karbonkeramických kotoučích, které jsou tak drahé, že normální lidový tuner o nich ani neuvažuje. Normální brzdy s rostoucí teplotou spíše vadnou. A uvažovat o tunění auta, které mělo v originále přední kotouče neventilované? To je asi už na začátku špatný výběr vozidla.
reagovať
nahlásit


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.