0
späť
 

diskuze k tématu: Peugeot 607 - Provoz nevšední limuzíny se může prodražit

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 10.03.2006 12:59, RE: auto
Honza napísal:
Nechápu co očekáváš za fundovanou analýzu na téma: Ojeté auto do 200tis.?? Parametrů jsi sice udal dost, nicméně přesto je jich stále málo a navíc jsou dosti obecné (design...úspornost..spolehlivost...). Na tvůj dotaz se prostě nedá seriózně odpovědět!!!! Každý má jiné nahlížení na auta a každé auto je v něčem dobré a v něčem horší o to víc, pokud se jedná o ojetinu. S internet, jak vidno, umíš pracovat, tak nechápu proč místo psaní nesmyslných dotazů nevěnuješ pár večerů hledáním informací a te...
Jen pro pořádek, čím jezdíš Honzo ať se mohu poučit? Jinak inteligent dotaz pochopí, jedná se o kompromis uvedených vlastností v ojetém autě do ceny max. 200 000 korun.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 10.03.2006 16:03, RE: Pláču
Mojmír napísal:
A to se mi fakt líbí a chtěl jsem si jej koupit. S tím filtrem je to pravda. Kolega jej má a taky jej již měnil po 80 000. Myslel jsem, že to byla spíše vyjímka. Jinak je to nádherné auto.
Doporučit a zároveň nebrat motor 2,2 ???? Zajímavé
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 10.03.2006 17:28, RE: Pláču
carsoon napísal:
Doporučit a zároveň nebrat motor 2,2 ???? Zajímavé
Když umíš psát, počítal bych, že dokážeš i kloudně číst!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 12.03.2006 17:44, RE: Nafta
AnderN napísal:
Spravna volba ta A6 ... jinak s tou naftou to je problem, ale obecne se take nechavam uplacet darecky te nejmenovane renomovane spolecnosti a doufam, ze do nafty neprimichavaji zadne svinstvo, jak to obvykle delaji tamhle strejdove, co cepuji ve dvorku za 25,90 litr kdyz vsude jinde stoji skoro 30,- Kc. Pokud nekdo vi, jak spatnou naftu poznat odhadem driv, nez ji naliju do nadrze, tak sem s tim! :)
No ta A6 je to spíš Passat se 4kruhama,technicky úplně shodný,hmm a ty vlečný ramena ve vyšší střední třídě???taky zajímaví ale když člověk kupuje pouze podle toho co má na kapote.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 12.03.2006 22:57, RE: Pláču
John napísal:
Když umíš psát, počítal bych, že dokážeš i kloudně číst!
Hlavně, že ty umíš číst. Co se sem vůbec sereš?!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.03.2006 00:53, RE: Pláču
carsoon napísal:
Doporučit a zároveň nebrat motor 2,2 ???? Zajímavé
Bože ty si kretén - nevím čemu se dívíš ! Doporučený model 2,2 benzín a nedoporučený 2,2 HDI což je nafta !!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.03.2006 11:23, RE: Nafta
DEKTR1 napísal:
No ta A6 je to spíš Passat se 4kruhama,technicky úplně shodný,hmm a ty vlečný ramena ve vyšší střední třídě???taky zajímaví ale když člověk kupuje pouze podle toho co má na kapote.....
Zapoměl jsi dodat ze se sem řadí taky Superb.Nechápu ale proč si myslíš že A6 je kopírovaný Passat,co když je to naopak.Co se týče těch čtyř kruhů tak to je asi srdeční záležitost čož zřejmě nechápeš.No a ty ramena???Až je budu muset měnit tak ti dám vědět.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 19.03.2006 22:44, RE: Nafta
Alex napísal:
Zapoměl jsi dodat ze se sem řadí taky Superb.Nechápu ale proč si myslíš že A6 je kopírovaný Passat,co když je to naopak.Co se týče těch čtyř kruhů tak to je asi srdeční záležitost čož zřejmě nechápeš.No a ty ramena???Až je budu muset měnit tak ti dám vědět.
Shrnu to: Na téma 607 jsme se toho z diskuze moc nedozvěděli, koncernisti vlezou snad i do článku o vyšívání a štrikování... Jsem zklamaný, něco k věci by neškodilo, to, že nejlepší je TDI (červený kolem dokola a nazpátek) vím dávno...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 07.04.2007 02:23, K věci...
A co ten s 2.2i "bez barevneho displaye"? Máte s tím někdo osobní zkušenost? Moc toho nenajezdím takže spotřeba mě moc nebere, v občasné výměně elektronických blbůstek za pár tisíc i s prací taktéž nevidím problém, navíc když jejich selhání nečiní auto nepojízdné? Zajímá mě hlavně motor, aut.převodovka, řízení (např. kolik přibližně stojí odstranění v článku uvedených vibrací volantu), a zdali se některé závady neustále neopakují (po opravě fungují bez problému)?
Tento vůz je pro mě skutečnou záhadou, někdo si ho nemůže vynachválit, jiný ho pomluví jak nejlíp dovede :) Budu vděčný za každý příspěvek k věci (spolehlivost 2.2i s "low" výbavou)...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 26.08.2007 10:35, Papajohnny
Koukám, že majitelů 607 se zkušenostmi je tu pramálo. Každý píše, co někde slyšel, jak jezdí Boxer, atd...

Mám 607 2,2 HDi 4,5 roku, koupil jsem s 80 t km, teď má 260 t. km. Motor táhne slušně, ale hlavně - při běžném dodržování rychlosti kvůli bodům mám spotřebu 5,4, dlouhodobě.

Závady jsou, hlavně kolem klínového řemene - odpružená řemenice, napínací kladka, volnoběžka alternátoru. To se týká všech HDi - je potřeba si uvědomit, že v r. 2000 byl HDi novinka. Při opravách již montují zlepšené díly.
FAP jsem měnil při 160 000 km (měl být po 80, ale já jsem čekal, až se ozve). Stál 7500 Kč, repasovaný.
Když si spočítám, kolik jsem ušetřil nízkou spotřebou (180 000 km, rozdíl proti benzínu asi 3 l/100km, cena za litr bez DPH 25 Kč to dělá 135 000 Kč), tak se ty opravy i FAP zaplatily.

PS: ve firmě máme ještě jednu 607, koupena 160 t km, zatím najeto 40 t km, úplná spokojenost.

Prosím, pište o autě které máte a znáte, a ne "jedna paní povídala".
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 26.08.2007 10:40, Papajohnny RE: K věci...
Michal napísal:
A co ten s 2.2i "bez barevneho displaye"? Máte s tím někdo osobní zkušenost? Moc toho nenajezdím takže spotřeba mě moc nebere, v občasné výměně elektronických blbůstek za pár tisíc i s prací taktéž nevidím problém, navíc když jejich selhání nečiní auto nepojízdné? Zajímá mě hlavně motor, aut.převodovka, řízení (např. kolik přibližně stojí odstranění v článku uvedených vibrací volantu), a zdali se některé závady neustále neopakují (po opravě fungují bez problému)?
Tento vůz je pro mě skutečnou zá...
Vibrace lze odstranit vyvážením předních kol. (To je novinka...)
607 není náchylná k vibracím předních kol. Kurnik, někdo tady pustí nějakou neověřenou zprávu a každý se toho chytne...
reagovať
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.