0
späť
 

diskuze k tématu: Peugeot 407 SW 1,6 HDi vs 2,0 HDi

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 07:29, rada
Loni jsem kupoval ženě Cmaxe, který má v nabídce stejné koncernové motory. Jelikož auto používáme k rodinným účelům a jezdíme s ním delší vzdálenosti rozhodnul jsem se pro 2,0 TDCi (stejný motor jako u Pegó HDi). Z 1,6 mě zrazovala absence šestého převodového stupně. Jinak jsem se vezl i s 1,6 (80kw) a musím říct že mě mile překvapila. Ovšem selský rozum mi říká že 1,6 na tak velké auto je předimenzovaná a že nemůže tolik vydržet jako 2,0. Možná se mýlim. Ukáže čas.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 10:07, rada
Do takového hnoja bych ani nevlezl .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 11:34, rada
Já bych se držel toho Focuse, pokud dobře slouží a maximálně bych jej vyměnil za mladší exemplář. A pokud by to musel být za každou cenu francouz, tak bych vybíral mezi Citroeny.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 11:59, rada
Jestli vám vyhovuje Ford se všemi klady a zápory, tak bych u něj zůstal a přesedlal do Mondea předchozí generace, z posledních roků výroby.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 13:39, rada
Motor 1,6 HDI (80 kW) mám v 307 SW, najel jsem s ním přes 70 tis. km a jsem s ním plně spokojen. Tento motor je asi to nejlepší na celém autě a hlavně kvůli němu jsem 307 nakonec koupil. Servisní interval je 20000 km, cena v autorizovaném servisu 3550,- Kč. Olejová nápln jsou necelé 4 litry a plná syntetika Total Quarz 9000, doporučená výrobcem, se nechá sehnat za 200,- Kč/l. Motor je lehký, váží 120 kg - pouze o 6 kg více než benzínová 1,6 o stejném výkonu, ale daleko menším točivém momentu. Při jízdě je tichý a rychle se ohřívá. Výměna rozvodů je předepsána po 240 tisících km - několikrát jsem se u Peugeota nevěřícně dotazoval, ale je to tak. Jediný problém může být s filtrem pevných částic - aditivum se doplnuje údajně po 100-120 tis.km. V 407 bych se tohoto motoru nebál, je sice asi o 70 kg těžší než 307, ale zase je o 6 cm nižší, tak nemá takový odpor. Dříve jsem měl 406 combi 2,0 HDI 80 kW a také jsem ji chtěl vyměnit za 407 SW, ale vnitřní prostornost i kufr byly menší a nejvíce ze všeho mi vadil ohromný přední převis u 407. Při propružení se celý předek dostává nebezpečně blízko k zemi a v zimě při špatně udržovaných silnicích neustále chytáte za sníh a i parkování u obrubníku nebo přejíždění menších zlomů, např do garáže hrozí poškozením předku. Pokud Vám toto nevadí, tak bych se 407 SW nebál - ceny ojetých aut i náhradních dílů jsou vcelku příznivé.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 15:02, rada
Mám dlouhodobou pozitivní zkušenost s oběma motory - starší dvoulitr i novější šestnáctistovku o stejném výkonu jsem měl v C5 (kterou bych také poradil jako alternativu k P407). Oba jsem koupil s necelou stovkou tisíc najetých kilometrů a prodával, když se přehouply přes 200. Nepamatuju si žádný závažný problém a po dynamické stránce mi oba taktéž vyhovovaly. Používal jsem je převážně v městském provozu, tankoval jsem jen značkovou naftu a přidával do ní aditiva.
Šestnáctistovky se tedy bát nemusíte
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 16:39, rada
POkud váým vyhovuje dosavdní Focus, tak ze 407 SW budete nadšen. A to ve všech ohledech. Za oprvé, TDDi motor není opravdu etalon tichosti, za druhé interier Focusus - ehm- je poněkdu neobvyklý a celkový vzhled vozu -no, dejme tomu. Takže 407SW a obzvláště s výborným motorem 1,6HDI FAP je dobrá volba, okud nejste závodník., 890kW a asi 310Nm plynulého výkonu, turbodíra téměř žádná (oproti 2,0HDI, tam je a to dost), tichý a úsporný agregát s nízkými náklady na servis (rzvody 240tkm, oleje 20tkm), FAP stačí doplnit a poté (za 8tCZK) vyměnit, když je nejhůř.
Vnitřní prostor vpžedu bohatý, velkorysý, měřím 188cm a no problem at all, vzadu je to tak průměr této kategorie, ale např. obří Volvo S60 je na tom hůře.
Interier útulný a to nejlépe v kombinaci s panorama střechou.
Doporučuji tu maximální výbavu, co jsem měl já - tzv. s barevnou navigací,která je sice k ničemu ( i s orig. CD, protože ovládání jsem prostě nepochopil), ale zato máme: on-board telefon - funguje a je to skvělá věc, emergency button (nouzové volání např. při nehodě - funguje - ověřil jsem si to), 2-zonová klimatizace vskutku chladí a při velkých vedrech a velkých prosklených plochách, tempomat, vyhřívané sedačky a v základu hudba, která ujde. A kdo je MP3 maniak, má to tam a ktomu CD changer.
Karoserie nehnije (full pozink), podvozek hravý, řízení přesné, řazení by mohlo být přesnější, ale není to tragedie, brzdy výborné s hvězdičkou, v zimě starty na drb při -145°C, topí to za chvilu (na rozdíl např. od Oktávky 1,9). problém: dlouhé převisy - takže je problém i při natahování na odtahovku )když jsem píchnul kolo a uletěl mi bezpečnostní klíč, tak se to natahoval asi půl hodiny, protože se to jak vzadu, tak vpředu muselo podkláadt, aby člověk neurval nárazníky).
Podvozek ocelový je odlný i při našich cestách.
Popkud chcet dobré vozidlo, vybírejte, P407SW je hafol a dá se vybrat libový kus, jako jsem měl já - měl 140tkm, když jse ho kupoval a byl opravud jako nnový, dovoz Belgie, serviska, záznamy v síti Pežota seděly, nepoškozený... Radím nespěchat a pořádně proklepat. A s autem jako takovým bude běžný majitel navýsost spokojen.
Panu Křížovi doporučím, ať si hledí svého BMW a je v klidu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 16:40, rada
Mám dojem, že skoro lepší pocit z jízdy mi dávala ta 1,6, lepší průběh výkonu, pro to, abych jezdiul v klidu 90 to booohatě stačí a nižší sazba POV není taky k zahození. SPotřeba byla 5,8-6,2 v horském prostředí Jeseníků.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 19:32, rada
Doporučil bych 2 turbový 2.2 125 kw.U tohoto motoru právě platí ve dvou se to lépe táhne
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 20:02, rada
Mám tohle auto už dva roky P407sw 1.6hdi a jsem s ním maximálně spokojený.Řešil jsem taky tohle jestly koupit 1.6 nebo 2.0.Ale příhlédnul jsem k více apektům.poviné ručení, spotřeba a náročnost motoru na udržbu.Mužu potvrdit že tenhle motor pro běžné jezdění bohatě stačí.Jediná věc ,která mi vadí je chybějicí 6 stupěn.Tenhle motor na to má aby ji utáhnul.Najeto 105 000.Chipováno na 100kw 305 krouták.Naježděno ma chipu 35 000tkm bez problému.spotřeba dlouhodobý průměr 5,2-5,6
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.01.2010 21:23, rada
Dobrý den,pane Stránský.
Nebudu Vám dělat přednášky a urážet tu či onu značku,potažmo model.
Mimochodem dodnes jezdím mimo jiné starým Mondeem kombi 1.8TD z r.1997.Když jsem jej koupil,mělo na tacho 92000 km.Vypadalo báječně,výbava GHIA,černá perleť,15" lola.Ovšem bazarista nechal v přihrádce doklad ze servisu o prohlídce při 211000km.No,nechal jsem si ho,vypadalo dobře.To bylo v r.2004,dnes je na něm 408000km.Neprodejný kus,ale šlape.Rozvody po 60tkm,olej polosynt. po 10tkm,předloni trysky,loni spojka a chladič,vše bylo originál,nedávno tlumiče.Čepy,silenty,destičky,provozní náplně nepočítám,to jsou běžné investice.Ramena,ložiska,zadní obložení-nadále původní.
Co chci říct?Tenhle model je snad nejdiskutovanější ze všech.Ale design má do teď líbivý,výbavu super,jen těch 66kW je málo.Ale toho místa!Ne nadarmo s ním jezdily taxikáři běžně 500tkm.
Neptejte se majitelů Forda,jestli máte koupit Peugeot či Citroen a naopak!Taky jsem to řešil a nakonec koupil Mondeo MKIII,r.v. 2005,2.0TDCI 96kW.Objel jsem pár bazarů,kde dokáží hodně dobře informovat,mými favority byly PASSAT kombi,C5 kombi,P607 sdn,MONDEO kombi.Přesvědčila mě velikost Fordu oproti VW,řetězový rozvod,výbava,ale hlavně spolehlivost.Ta je vyzvednuta i v časopisech AUTO7 33/09 a AUTOHIT 25/09.
C5 je krásně plavné auto,P407 a 607 hezky vypadají.
Každý má něco a do každého se investuje.Mě odradily ceny dílů,závažné poruchy elektroinstalace a nekomunikativní řízení a řazení u francouzů.U fordu mi nesedí vyšší hlučnost a turboefekt,ale jsem spokojený.
Hodně štěstí při výběru.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 26.01.2010 07:25, rada
Pán chce 407mičku. Ne hujdu s modrým oválem. Tomu se říká "zamilovat se". Ne žeby byla 407 etalonem kvality, ale srovnávat to s fordem? To už můžete rovnou navrhnout, ať si koupí vektru, nebo BA3 2101 full-edition...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 26.01.2010 07:59, rada
Tak Vám nevím pane kolego jak je to s tou zamilovaností. Ona ta hujda s modrým oválem je ve statistikách TUV na 52. místě s 4,6% poruchovosti o proti skvělé 407 která je na 114. místě s 11,2%.
Čerpáno ze statistiky ojetin ve stáří 2-3 roky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 26.01.2010 11:58, rada
Každá značka má své pro a proti. Díky tomu, co preferuju u auta já, je mi bližší Ford než Peugeot, ale nemám kvůli tomu zapotřebí nazývat Francouze jako hujdu...
Pokud pánovi vyhovuje Focus, tak bych si rozmyslel 407ku a opravdu vyzkoušel Mondeo, zvlášť pokud ho chce jen kvůli vzhledu. Výrobky těchto automobilek jsou značně rozdílné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 26.01.2010 15:21, rada
Pane NEPODEPSANÝ,
můj příspěvek nebyl haněním jednoho či chválou druhého.407SW se mi designově líbí.Jízda v ní mě nenadchla.I proto doporučuji vyzkoušet v bazaru.Každý čeká od vozu něco jiného.Nejsem obr,ale vnitřní prostor je to,co preferuji a v 407 ho je poskrovnu.Tlumení nerovností není silná stránka jako u Citroenu.Zde již zmíněné převisy dříve či později potrápí a problémy např. s elektrickými okny a ovládacími prvky vyloženě naštvou.Chtěl jsem se vyhnout "mé" recenzi,Jel jste vůbec v Mondeu?
Pane Stránský,pokud se Vám vůz líbí,vyzkoušejte pár kousků,nezapomeňte na servisku a kilometrový proběh kolem 100tkm.Jistě budete spokojený.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 26.01.2010 15:26, rada
Pane "hh",souhlasím s Vámi,že vozy těchto výrobců jsou značně rozdílné.Na to musí každý přijít zkušeností.I když milovníci francouzských značek smýšlejí podobně opačně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 26.01.2010 23:47, rada
Přihodím svojí zkušenost. V tomto modelu jsem absolvoval asi 140km dlouhou trasu jako spolujezdec na zadním sedadle. Většina cesty dálnice, rychlost velice vysoká, poku to šlo 200km/h (trochu jsem se bál).Motor to byl 2,0hdi, tuším 80kw. Hlučnost na velmi dobré úrovni, auto neduní. Co se týče prostornosti, tak jsem si za těch asi 50 minut nestěžoval, místa dost (měřím 190cm a mám 100kg)Ovšem vzadu jsme seděli dva. Kufr u sedanu nic moc, netuším, jak u kombi. Jinak co si pamatuji z tisku, velmi chválili redaktoři (dokonce i ze SM) jízdní vlastnosti. Co se týče spolehlivosti, nemohu sloužit, ale vím o nějakém čepu na přední nápravě, co se brzy vyklepe. A co si pamatuji na zkušenost majitele popisovanou v autoojetinách (mimochodem-vychází ještě tento časopis? nikde ho již nevidím), psal časté potíže s elektronikou, a špatně fungující dešťový senzor.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.01.2010 14:18, rada
Já osobně trávim s vozy Peugeot už asi 14tý rok.407ku většinou v provedení SW jsem měl možnost poznat ve všech variantách,motorizacích,převodovkách,výbavách...a při školeních poznat i její konkurenci.Zhruba od roku 2002 Ford vyvíjel s Peugeotem tyto motory a menší obsahy 1,4 HDi a stále je včetně zmíněných 1,6 HDi zdokonaluje.Od roku 2005 zase ty nejnovější generace motorů HDi přináší lepší a ekologičtější jízdní vlastnosti.Pokud si panu Stránskému mohu dovolit přispět radou,tak je třeba dát pozor při výběru vozu na následující:Určitě si polepší s vozem 407 SW navíc s motorem 1,6 HDi 110k /80kW/pětikvalt o proti stávajícímu vozu.Pokud je jeden z hlavních požadavků levnější provoz,dobrá dynamika,větší prostor a bezpečnost,lepší výbava s klimatizací a například to že vůz za pár let nebude korodovat,pak má i v základní výbavě moje jednoznačné doporučení.Budete se divit,ale největší radostí bude právě motor 1,6 HDi 110k a nakonec časem ani to že nemá 6 vadit nebude.Jezdí skvěle a za 4,7l/100km i méně.Měl jsem tento motor ve Volvu V 50 /r.v.2005/ a s kvalitním olejem a 2x za rok vyměněným vzduch.filtrem jezdil i 4,3l/100km a bez problému zrychloval na cca 200km v hod.V mrazech - 26 s použitím kvalit.paliv nebo přidáním aditiva startoval bez problémů.Vůz by měl pan Stránský dotazovat u prodejců nebo bazarech koncesionářů a dealerů vozů Peugeot,protože tak lze při slušném jednání zakoupit vůz za výhodnou cenu s jasnou historií,navíc servisním zázemím a možností vůz splácet a pod.Varianty s motory HDi s větším obsahem /včetně 2,2 a 2,7 HDi/ nabízí ještě bohatější výbavy a dynamickou jízdu a dají se koupit za neuvěřitelně nízké ceny o proti původním pořizovacím.Více el.výbavy ale znamená více komplikací a případných závad,větší spotřeby,pojistky,kola 17" ale dražší pneu a pod.Doporučuji někomu kdo hledá větší vozy jako Mondeo, C5,Passat...Mínusy 407 SW jsou že do zavazadlového prostoru,který má jinak skvělou ložnou plochu nedáte vysokou krabici a to kvůli výztuze střechy /měli a mají ji stále i u verzí bez prosklené střechy/,pozor na větší přední převis vozu při parkování např.v podzemních garážích nebo řadovkách s garaží ve sklepě,pozor pro majitele s výškou ke 190 cm-vůz je poměrně nízký,pozor při pojištění čelního skla-je nutné pamatovat na limit do 20 tis.Pozor na starší verze automat.převodovek se 4 stupni-vysoká spotřeba a ne příliš ideální zpřevodování.Pozor u vyšších verzí výbavy na 17" alu kola,je nutné na zimu kvalitní pneu pořídit nebo jít na plech. disky s 16",jinak to stojí hodně peněz a nikam nezatočíte a nejedete a již zmiňované zvuky na přední nápravě je nutné po čase řešit výměnou stabilizátoru / je lepší zrovna l+p stranu najednou a je pak zase klid/-to však Vás všechny čeká na všech Peugeotech na našich silnicích a to o něco dříve než u německých konkurentů.Nejen servisy Peugeot znají slabší místa tohoto a podobných modelů a vědí si rady,s náhrad.díly není problém a většinou do druhého dne jsou k dispozici.Jinak je to radost z jízdy a jeli pan Stráský fandou,tak doporučuji.Bazary jsem nechtěl urazit,jsou plné nabídek vozů Peugeot a mnohdy se ukázalo že byla dobrá volba si vzít vůz dovezený ze zahraničí s větším počtem najetých kilometrů /např.160 tis./ a tím pádem nižší cenou,než model se 70 tis.najetých kilometrů,kdy se pak na servise ukáže, že před rokem už měl vůz v zaharničí najeto 180 tis.km.Serviska a druhý klíč většinou nikde.Takže nechci jen vychvalovat,závady jsou drobné jako u ostatních značek,ale převládají kladné vlastnosti,unikátně konstruovaný podvozek,pohodlí a skvělé motory HDi s výměnou rozvodů až na 240 tis.km/.Je to stroj a bude pracovat pokud dostane co má /servis interval výměny oleje max.20 tis.km nebo 2 roky dodržet/.Kdo mi chce vynadat at napíše na sir@vm-incom.cz
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.01.2010 17:03, rada
pouze rada k 1,6 hdi. nejsem si jist jak je tento motor dalece schodny s 1,6 tdci od fordu, ale myslim ze zde bude naprosto minimalni nebo spise nulovy rozdil. soucasti tohoto motoru je take filtr pevnych castic - DPF. tato naprosto priserna vecicka je velmi choulostiva na vsechny mozne necistoty. znam lidi, kteri DPF vymenili a za dva tydny bylo po nem - je to silne nepredvidatelny dil, ktery aspon u fordu stoji 30 litru. 2,0 hdi by ho mel mit taky, rozdil oproti 1,6 je ale ten, ze v te 1,6 je dpf spojen s katalizatorem ( u 2,0 je zvlast katalizator a dpf ) a vymena je proste draha jako pes a nikdo vam nezaruci ze to vydrzi dalsich 150 tisic ( zivotnost dpf ). pro motor 1,6 zase mluvi to, ze vstriky jsou od bosche a daji se repasovat za cca. 8 tisic vsechny, nebo novy stoji cca. 8 jeden. oproti tomu 2,0 ma vstriky od delphi a ty stoji cca. 18 jeden.je to opravdu tezka volba a netusim ktery motor bych si dal - kazdy ma sve pro a proti. pokud netrvate primo na 407 sw, zkusil bych noveho focuse combi ( 2005 a mladsi ) s motorem 1,6 tdci a vykonem 66 kw. je i par 80 kw kousku bez dpf, ale tech je opravdu malo...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.01.2010 20:13, rada
Koupil jsem si 407 SW combi 1.6 hdi, protoze jako nova byla o 40 tis. levnejsi - akcni nabidka. Auto svemu ucelu poslouzi, o tom zadna, ale pokud bych s temito zkusenostmi mel volit znovu, dam prednost vykonejsi a 6-ti stupnove verzi. Tot muj nazor.
reagovať
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.